abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220956045
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:16 schreef Lodelie het volgende:
Zijn die spuiten van Debby een samenwerking? Ik zie geen gesponsorde post ervan ofwel?

Ik vind het hele slechte reclame, ik was in de veronderstelling dat je bmi boven een bepaalde waarde moet zijn. Dat is in haar geval allang niet meer zo en ik twijfel of het dat ooit was. Bovendien is zij, naar eigen zeggen, helemaal niet gezond, gebruikt ze andere medicatie en mag ze toch ook afval-medicatie gebruiken.

Mij geeft het, het bedrijf juist een slechte naam.
Ja via de huisarts en in combinatie met het volgen van een bepaald leefstijlprogramma is het alleen beschikbaar voor mensen met een bepaald bmi of hoger.

Maar en zijn inmiddels dus zat commerciėle bedrijfjes waar je ook afslankmedicatie kan kopen (voor honderden euro’s per maand) maar waarbij je totaal niet gemonitord word of het wel verstandig is voor jou lichaam en gezond is zolang je het gebruikt.
pi_220956062
Ik zie schoenen op tafel bij AM die uggs dingen.
Ik hoor in mijn hoofd mijn eigen moeder roepen:
SCHOENEN VAN TAFEL DAT BRENGT ARMOEDE🤣
pi_220956096
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:16 schreef Lodelie het volgende:
Zijn die spuiten van Debby een samenwerking? Ik zie geen gesponsorde post ervan ofwel?

Ik vind het hele slechte reclame, ik was in de veronderstelling dat je bmi boven een bepaalde waarde moet zijn. Dat is in haar geval allang niet meer zo en ik twijfel of het dat ooit was. Bovendien is zij, naar eigen zeggen, helemaal niet gezond, gebruikt ze andere medicatie en mag ze toch ook afval-medicatie gebruiken.

Mij geeft het, het bedrijf juist een slechte naam.
Ze heeft reclame gemaakt ervoor... deed heel vaag of ze het wel of niet gebruikte en blijkt het dus wel te gebruiken maar voor de reclame is ze betaald en heeft ze de opstart gekregen (om de reclame te maken) maar daarna moet ze gewoon zelf betalen...
Zodra ze stopt en in haar oude patroon valt komt ze weer aan..
Die bmi grens geld alleen als je het via je huisarts en verzekering doet.. als je via die vage websites aanvraagt zou zelfs Pascal door de selectie komen... je betaald dan ook flink veel meer dan je via de huisarts zou betalen
pi_220956115
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:37 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik zie schoenen op tafel bij AM die uggs dingen.
Ik hoor in mijn hoofd mijn eigen moeder roepen:
SCHOENEN VAN TAFEL DAT BRENGT ARMOEDE🤣
Ik vind dat zo goor altijd.
Zijn het die uggs dingen die ze alleen als pantoffel ging gebruiken en vervolgens overal mee buiten loopt?
Pantoffels zijn gewoon voor binnen. Verklaard wel waarom haar vloer altijd zo goor is.
Goede opmerking van je moeder.
pi_220956117
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft reclame gemaakt ervoor... deed heel vaag of ze het wel of niet gebruikte en blijkt het dus wel te gebruiken maar voor de reclame is ze betaald en heeft ze de opstart gekregen (om de reclame te maken) maar daarna moet ze gewoon zelf betalen...
Zodra ze stopt en in haar oude patroon valt komt ze weer aan..
Die bmi grens geld alleen als je het via je huisarts en verzekering doet.. als je via die vage websites aanvraagt zou zelfs Pascal door de selectie komen... je betaald dan ook flink veel meer dan je via de huisarts zou betalen
En ik mag hopen dat geen enkele huisarts hieraan mee zou werken als klopt wat ze zegt te hebben. Ik geloof er niks van dat een huisarts zou zeggen joh ga lekker afvallen met spuiten en we compenseren de rest ook wel met wat spuiten.
pi_220956190
Ik vind het nog flinke verwondingen bij Jim-die-beschermende-kleding aan had
pi_220956193
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:47 schreef papierentas het volgende:

[..]
En ik mag hopen dat geen enkele huisarts hieraan mee zou werken als klopt wat ze zegt te hebben. Ik geloof er niks van dat een huisarts zou zeggen joh ga lekker afvallen met spuiten en we compenseren de rest ook wel met wat spuiten.
Nee een huisarts kijkt naar je bmi en wat je allemaal al gedaan hebt.. verwijst je door naar een afval traject en als dat dan nog niet helpt word de optie spuitjes besproken (na een jaar volgens mij) maar dan word wel naar je verdere gezondheid gekeken...
Dus ja het word wel via huisarts gedaan maar niet zomaar "hier een spuitje"
pi_220956234
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Flinke smakkert.. heb wel eens ehbo moeten verrichten bij een gevallen motorrijder met beschermende kleding 🥴 die lag ook wel in de kreukels.. zie wel eens mensen in korte broek en t-shirt op de motor 😨 en dan "bijpassend rijgedrag " ik wil niet weten hoe je die van het asfalt moet schrapen
pi_220956331
Ik hoorde 2350¤ bij Judith, maar kan het verkeerd hebben hoor. Eerste wat ik dacht is dat ze schooide om geld!

Gatver die schoenen bij AM!
Zou ze weten wat een bonnet is? Wat S wilt als beloning voor haar haar tutorial 🤣
pi_220956367
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze zei iets van "over een paar dagen".

Wat ik niet zo goed begrijp: de vorige behandelingen waren niet afgemaakt. Dachten ze nu werkelijk dat het vanzelf wel goed zou komen?
Ik snap best dat ze dat hopen maar dat is natuurlijk struisvogelpolitiek.
Er zijn telkens redenen om te stoppen. En blijkbaar moet er dan eerst weer zoiets heftigs gebeuren om de moed te vinden om door te gaan met behandeling.

Die hele rant gisteravond over Link en thuisonderwijs...
Ik vind het nogal wat om dit alles te delen.
Hij heeft door zorgboerderij al onderwijsverkorting denk ik. Maar dan ook nog 2 dagen thuis, bij een toch al enigszins overbelast gezin?
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220956439
Die blote voeten van J gisteravond vond ik minstens zo goor als pantoffels en rijlaarzen.....ieeeuww 🤢
pi_220956556
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik heb daar nog nooit iemand in volledige motorkleding gezien. Alleen tijdens die al dan niet gesponsorde motorcross uitjes. Je ziet ze alleen met een motorjas, voor de rest dragen ze gewoon jeans en normale schoenen. En misschien de gesponsorde regenjas DEZOONVAN 🤡
pi_220956589
Die jeans kun je niet zien. Beschermende motorkleding is opgehipt tegenwoordig. Ook in jeanslook. (Wist ik ook niet, totdat mijn stagiair mij dit liet zien....ik zag ineens mogelijkheden voor mezelf ipv dat onflatteuze leren pak waarin ik er uit zie als een rollade.)
pi_220956600
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:10 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Die hele rant gisteravond over Link en thuisonderwijs...
Ik vind het nogal wat om dit alles te delen.
Hij heeft door zorgboerderij al onderwijsverkorting denk ik. Maar dan ook nog 2 dagen thuis, bij een toch al enigszins overbelast gezin?
Ik begrijp ook niet waarom dit allemaal op Insta moet.
Link gaat binnenkort de puberteit in en zal mee gaan krijgen wat er over hem gedeeld wordt.
Ik denk dat Tamara beter steun kan zoeken in haar directe omgeving ipv online.

En thuisonderwijs? Wie gaat dat geven?
pi_220956615
Judith heeft ook een filmpje geplaatst. Ze moet 325 betalen aan een bedrijf om het op te lossen maar dat wil ze (uiteraard ) niet. Maar Instagram is ook een bron van inkomsten die ze nu misloopt. Eronder wordt al weer crowd funding gesuggereerd 😵💫
pi_220956626
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:44 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik begrijp ook niet waarom dit allemaal op Insta moet.
Link gaat binnenkort de puberteit in en zal mee gaan krijgen wat er over hem gedeeld wordt.
Ik denk dat Tamara beter steun kan zoeken in haar directe omgeving ipv online.

En thuisonderwijs? Wie gaat dat geven?
Eens, en thuishouden lijkt me ook geen optie qua achterstand maar goed.

Hetzelfde als AM die klaagt over hoeveel reacties ze krijgt over het uiterlijk van de meiden. Deel ze dan ook niet de hele tijd. Ik heb meiden in dezelfde leeftijd die zouden er echt niet mee akkoord gaan…
pi_220956628
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:47 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
Judith heeft ook een filmpje geplaatst. Ze moet 325 betalen aan een bedrijf om het op te lossen maar dat wil ze (uiteraard ) niet. Maar Instagram is ook een bron van inkomsten die ze nu misloopt. Eronder wordt al weer crowd funding gesuggereerd 😵💫
Nee hoor, dat moet niet.
Ze denkt dat dat een oplossing zou kunnen zijn.
pi_220956641
Over welke Tamara (en Link?) hebben jullie het?

Ik volgde vroeger op Twitter een vrouw die zich Huize Wijntjes noemde. Ze was getrouwd met wie ze een of meerdere kinderen had, en had daarnaast een vaste vriend geloof ik. Soms waren haar posts nogal vaag. Ze sprak soms ook over Link (van wie ik dacht dat het haar poly-vriend was). Zou dat die Tamara kunnen zijn? Na een tijdje was ze weg op Twitter, dus niets meer van meegekregen.
pi_220956643
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Piefpafpoef123 het volgende:

[..]

Hetzelfde als AM die klaagt over hoeveel reacties ze krijgt over het uiterlijk van de meiden. Deel ze dan ook niet de hele tijd. Ik heb meiden in dezelfde leeftijd die zouden er echt niet mee akkoord gaan…
Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom iemand AM daarover een bericht zou sturen.
Zeker als je weet dat hun moeder niks aan haar uiterlijk doet, en al helemaal niet weet hoe je moet krullen moet omgaan.
Dus die opmerking van AM dat het vanzelf goed is gekomen. Nu bij haarzelf nog ;)
pi_220956664
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Piefpafpoef123 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat er op school zoveel speelt dat er van onderwijs ook niet veel terecht komt.
pi_220956674
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:52 schreef MonaB het volgende:
Over welke Tamara (en Link?) hebben jullie het?

Ik volgde vroeger op Twitter een vrouw die zich Huize Wijntjes noemde. Ze was getrouwd met wie ze een of meerdere kinderen had, en had daarnaast een vaste vriend geloof ik. Soms waren haar posts nogal vaag. Ze sprak soms ook over Link (van wie ik dacht dat het haar poly-vriend was). Zou dat die Tamara kunnen zijn? Na een tijdje was ze weg op Twitter, dus niets meer van meegekregen.
Nee, Link is haar zoon.
Gaat om greatgrandemultimama, die hier ook meeleest en schrijft.
pi_220956730
AM en Maarten gaan volgende week, als ik het goed zie, voor wel 4 dagen naar Griekenland. En die 4 dagen moeten van minuut tot minuut geregeld zijn door de reisconsulente, zodat ze zelf niks hoeft te regelen. Zelfde geneuzel als dat reisje met Sam naar Noorwegen, bij een kink in de kabel tijdens de reis raakt onze plangoeroe totaal in paniek.
pi_220956780
En weer moeten de kinderen van AM poseren voor de volgers. Saar moet ook nog haar bril af doen anders kunnen de volgers niet zien hoeveel ze op elkaar lijken? Ik snap werkelijk niet waarom je zoiets zou filmen.. Ik vond het echt enorm awkward om naar te kijken.
pi_220956794
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:55 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik vermoed dat er op school zoveel speelt dat er van onderwijs ook niet veel terecht komt.
En bij hem zelf (gezien wat Tamara over hem heeft gedeeld in de laatste jaren).
Zou daar iets mee gedaan worden?

[ Bericht 3% gewijzigd door Harper op 04-06-2026 10:11:26 ]
pi_220956809
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:14 schreef Lipisu het volgende:
Net bij Pascal gekeken...
Heel eerlijk, ze heeft ineens echt zo'n spitse neus, ogen zwak bijna geen stem.
Het is heel triest maar denk dat ze haar opname niet haalt. Dat lijf is op
Ze heeft haar story inmiddels verwijderd. Ik denk dat er veel reacties op zijn geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')