abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220958461
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:53 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Wat zeg jij nou voor raars? 😂 Aan thuis heeft ze denk ik geen goede herinneringen. Het is allemaal Moraira, Parijs, Madrid, Londen, Barcelona, Valencia. Ze moet natuurlijk wel even pochen waar ze allemaal is geweest.
Leren genieten van kleine dingen is een kunst die ze niet machtig is.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220958552
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:53 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Wat zeg jij nou voor raars? 😂 Aan thuis heeft ze denk ik geen goede herinneringen. Het is allemaal Moraira, Parijs, Madrid, Londen, Barcelona, Valencia. Ze moet natuurlijk wel even pochen waar ze allemaal is geweest.
MCW
Het is, zoals heel veel in haar leven, een reclame. Hashtag cheaptickets.
pi_220958576
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:12 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
MCW
Het is, zoals heel veel in haar leven, een reclame. Hashtag cheaptickets.
Er staat nergens bij dat het reclame is, als ik het goed zie? Hebben jullie in Nederland niet zo'n soort van economische inspectie of overheidswaakhond die dingen in het oog houdt? Als er in België een influencer reclame maakt zonder dat er 'advertentie' bij staat, worden ze echt wel op de vingers getikt. Eerste keer waarschuwing, daarna fikse boetes. Zeker de 'grotere' influencers met veel volgers zouden toch op de voet gevolgd en gecontroleerd mogen worden. Zie ook: AM.
pi_220958583
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijn man zou ook zo'n reactie geven🙈 maar ik deel hem niet op insta haha
O dat hij het zeg vind ik niet zo bijzonder... (over smaak valt te twisten zeg maar) dat ze het deelt... aandacht aandacht aandacht!!!
pi_220958591
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:48 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik wil niet gaan kijken, maar zegt ze dit echt?? Als je denkt dat iemand niet verder kan zakken, kan het toch nog 😂.
Nee ze deelt zijn reactie in WhatsApp "ik zou je doen" waarbij ik denk... dat zou niet bijzonder moeten zijn in een relatie 🤔🤷
pi_220958598
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee ze deelt zijn reactie in WhatsApp "ik zou je doen" waarbij ik denk... dat zou niet bijzonder moeten zijn in een relatie 🤔🤷
Sowieso screenshots van een WhatsApp gesprek delen op insta. Zo kansloos.

Am heeft daar ook een handje van.
pi_220958631
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:17 schreef MonaB het volgende:

[..]
Er staat nergens bij dat het reclame is, als ik het goed zie? Hebben jullie in Nederland niet zo'n soort van economische inspectie of overheidswaakhond die dingen in het oog houdt? Als er in België een influencer reclame maakt zonder dat er 'advertentie' bij staat, worden ze echt wel op de vingers getikt. Eerste keer waarschuwing, daarna fikse boetes. Zeker de 'grotere' influencers met veel volgers zouden toch op de voet gevolgd en gecontroleerd mogen worden. Zie ook: AM.
Geen idee. Ik zie alleen @cheaptickets helemaal onderaan haar post staan, na de #Reizen is het enige dat je koopt en dat je rijker maakt
pi_220958731
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:30 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Geen idee. Ik zie alleen @:cheaptickets helemaal onderaan haar post staan, na de #Reizen is het enige dat je koopt en dat je rijker maakt
Het lijkt me soms ook dat influencers merken taggen in de hoop dat ze in de toekomst betaalde reclame mogen maken.
pi_220958798
Wat een slap ziek zooitje is het toch bij DBM, allemaal gemaakt van suiker
pi_220958849
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:55 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat een slap ziek zooitje is het toch bij DBM, allemaal gemaakt van suiker
Maar wel de avondvierdaagse 1 avond mee gaan lopen. Dan zijn ze ook niet ziek.
Bijzondere keuzes maakt ze toch altijd
pi_220958893
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:44 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke heeft het er serieus over hoe duur het is dat haar kind drie keer per dag fruit eet.

En maar hoog van de toren blazen dat iedereen de keuze kan maken die zij gemaakt hebben: van 1 salaris leven.

Nu is hij anderhalf en gaat het om fruit eten. Straks moet hij een fiets, sneakers, schoolreisjes, excursies en eet ie de oren van je hoofd.
Die troep die Sanneke allemaal naar binnen werkt is natuurlijk goedkoper.
pi_220958894
Ellen zonder Koen, die zo blij is met zichzelf en al springend op haar bed een reel opneemt.
Ze is haar villa bij a niet uit geweest. Hoezo ga je dan naar Bali? Ze had thuis ook op haar bed kunnen springen. Ze doet niet anders dan kletsen tegen haar telefoon. Zij spoort echt niet hoor
pi_220958901
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar wel de avondvierdaagse 1 avond mee gaan lopen. Dan zijn ze ook niet ziek.
Bijzondere keuzes maakt ze toch altijd
Toch fijn dat ze al de bacteriën tussen de andere 4daagse lopers gaat verspreiden🥰
pi_220958916
Ik snap echt niets van de logica van Sanneke "ik heb voor 60 euro boodschappen gedaan maar krijg 10 terug via cashback... en dat is dan allerlei zooi wat je eigenlijk niet nodig hebt en waarom je meer koopt en consumeert dan nodig is...
Ik snap niets hiervan! Je koopt toch gewoon wat je nodig hebt?? En iedere dag 60¤???
pi_220958939
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik snap echt niets van de logica van Sanneke "ik heb voor 60 euro boodschappen gedaan maar krijg 10 terug via cashback... en dat is dan allerlei zooi wat je eigenlijk niet nodig hebt en waarom je meer koopt en consumeert dan nodig is...
Ik snap niets hiervan! Je koopt toch gewoon wat je nodig hebt?? En iedere dag 60¤???
Ik begreep 64,- van maandag tm vandaag. Is niet perse veel, maar ik vind het wel veel als je steeds zegt dat de vriezer propvol zit.
pi_220958968
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar wel de avondvierdaagse 1 avond mee gaan lopen. Dan zijn ze ook niet ziek.
Bijzondere keuzes maakt ze toch altijd
Dit. Volgens mij overdrijft ze graag.
pi_220958969
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar wel de avondvierdaagse 1 avond mee gaan lopen. Dan zijn ze ook niet ziek.
Bijzondere keuzes maakt ze toch altijd
Precies dat, dan ben je niet ziek. Overigens waarom kunnen de kinderen niet alle vier de dagen meelopen. Ze houd de kinderen veel te klein.
pi_220959003
Iedereen doodziek daar bij DBM, en zij denkt dat zijzelf een longontsteking heeft, maar dan toch de avondvierdaagse gaan lopen? Make that the cat wise!
pi_220959008
Ik vraag me bij Pascal Vd Haas ook wel af of al die spullen op Vinted zetten niet heel belastend is. Je moet elk stuk apart netjes op de grond leggen (bukken en weer rechtstaan), camera nemen, foto maken, spul weer oprapen/opplooien/wegeggen en dat maal x keer elke dag.

Voor een gezonde mens best te doen (al zie ik het mezelf als gezonde mens niet doen), maar dat is toch wel best een inspanning voor iemand die maar heel weinig energie kan hebben?
pi_220959017
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:35 schreef opwegnaar het volgende:
Iedereen doodziek daar bij DBM, en zij denkt dat zijzelf een longontsteking heeft, maar dan toch de avondvierdaagse gaan lopen? Make that the cat wise!
een longontsteking... die is gek.
pi_220959020
Misschien wandelt DBM vanavond wel weer even naar de HAP/SEH?
pi_220959031
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:39 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
een longontsteking... die is gek.
Ja en ook nog hielspoor toch? Misschien gaan ze met zijn allen in de poppenwagen.
pi_220959144
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:23 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik begreep 64,- van maandag tm vandaag. Is niet perse veel, maar ik vind het wel veel als je steeds zegt dat de vriezer propvol zit.
Is gemiddeld 16 p/d. Als ze dat de rest van de maand doortrekt redt ze het weer niet met haar budget.
pi_220959224
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:23 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik begreep 64,- van maandag tm vandaag. Is niet perse veel, maar ik vind het wel veel als je steeds zegt dat de vriezer propvol zit.
Dat zou al niet kloppen met haar shoplog filmpje van paar dagen terug waar ze al 50 euro kwijt was bij de lidl toen ze daar zalm, keukenpapier, koeken en weet ik veel wat nog meer gehaald had... toen was ze ook al bij andere winkel geweest wat ze niet mee nam in dat shoplog ... en gisteren en vandaag is ze ook naar winkel geweest dus dan zou ze 14 euro uitgegeven hebben in 3 dagen? Ik geloof er weinig van..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')