abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220959233
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Is gemiddeld 16 p/d. Als ze dat de rest van de maand doortrekt redt ze het weer niet met haar budget.
Klopt en ik begrijp ook niet zo waarom het niet zou kunnen lukken. Maar als je elke dag naar de supermarkt gaat is het gewoon veel moeilijker om geen extra dingen mee te nemen. Ik vraag me af, of in haar budget ook de orders van thuisbezorgd zitten? Want dat komt er ook met enige regelmaat bij daar. Leuk ook dat ze voorraden heeft, maar als je het niet opeet, of je weet niet wat er in je vriezer ligt, dan heb je vooral geld uitgegeven voor de heb en meer niet.
pi_220959324
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:29 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Precies dat, dan ben je niet ziek. Overigens waarom kunnen de kinderen niet alle vier de dagen meelopen. Ze houd de kinderen veel te klein.
Onze middelste kan dat ook niet 4dagen school, zwemles, bso en s avonds lopen en laat naar bed. Maar wij lopen dan met hem ook niet mee, want ik weiger een buggy mee te nemen.
Zie het hier best veel, een 4/5 jarige in een buggy een filmpje kijken op de telefoon
pi_220959325
Loopt alleen de zoon van DBM de avond4daagse of ook haar dochter? Haar dochter krijgt snel zere benen, dan laat je haar toch niet de vierdaagse lopen, laat haar lekker thuis bij papa maar nee DBM neemt de buggy mee. Aandacht is alles, ze heeft geleerd van Debbie die ging in de rolstoel naar de vierdaagse en zij neemt haar 5 jarige dochter mee in een buggy. (Terwijl de klasgenootjes waarschijnlijk vandaag voor de 4e avond lopen)
pi_220959339
Sanneke deelt dat eem grote pot rode kool 1,21/kg is, een kleine 0,70/kg en dat dat dus heel weinig scheelt.
Klopt, het scheelt niet veel, maar als je alle kleine bedragen op telt scheelt het toch, helemaal als je onderaan de streep minder uit wil geven en grote verpakkingen opmaakt uiteraard.
pi_220959374
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke deelt dat eem grote pot rode kool 1,21/kg is, een kleine 0,70/kg en dat dat dus heel weinig scheelt.
Klopt, het scheelt niet veel, maar als je alle kleine bedragen op telt scheelt het toch, helemaal als je onderaan de streep minder uit wil geven en grote verpakkingen opmaakt uiteraard.
Ze bedoelt waarschijnlijk dat de absolute prijs van een kleine en een grote pot niet veel scheelt, waarmee geïmpliceerd wordt dat de kiloprijs van beide potten wel sterk verschilt. Maar het is niet zo handig verwoord.
pi_220959401
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou... Debbie moet straks een week bijkomen... eerst kapper en dan moet ze ook nog rampetampen vanavond.... roy wilt er overheen... de vraag is vooral waarom moeten wij dit weten?
Ik zeg het ook wel eens tegen een vriendin als ze iets leuks aan heeft oid. Gewoon een compliment. Niet letterlijk. 😂. Ik verwacht daar een sexloos leven.
pi_220959416
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke deelt dat eem grote pot rode kool 1,21/kg is, een kleine 0,70/kg en dat dat dus heel weinig scheelt.
Klopt, het scheelt niet veel, maar als je alle kleine bedragen op telt scheelt het toch, helemaal als je onderaan de streep minder uit wil geven en grote verpakkingen opmaakt uiteraard.
Tja maar dat laatste is het ook he.. als ik maar 250gr ergens van nodig heb maar 500gr is goedkoper dan 2x 250... maar die 2e helft heb ik niet nodig dus gooi ik weg (of eet ik toch op want zonde dus overconsumptie)
Ik koop dus regelmatig kleinere verpakkingen omdat grote niet op gaan 🤷

Maar dit is toch niet nieuw? 2x een half brood is altijd al duurder dan 1 hele?
pi_220959438
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik zeg het ook wel eens tegen een vriendin als ze iets leuks aan heeft oid. Gewoon een compliment. Niet letterlijk. 😂. Ik verwacht daar een sexloos leven.
Dit. Hier wordt het gezegd tegen de mensen waarmee je het niet doet. Weten we dat ook weer van Roy en Debbie.
pi_220959451
Ook allemaal spontaan trek in gekarktiseerde pecan noten?
pi_220959454
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:58 schreef papierentas het volgende:

[..]
Klopt en ik begrijp ook niet zo waarom het niet zou kunnen lukken. Maar als je elke dag naar de supermarkt gaat is het gewoon veel moeilijker om geen extra dingen mee te nemen. Ik vraag me af, of in haar budget ook de orders van thuisbezorgd zitten? Want dat komt er ook met enige regelmaat bij daar. Leuk ook dat ze voorraden heeft, maar als je het niet opeet, of je weet niet wat er in je vriezer ligt, dan heb je vooral geld uitgegeven voor de heb en meer niet.
Als ik elke ochtend naar de supermarkt zou gaan zou ik denk bijna iedere keer een warm vers croissantje meenemen😅. Maar goed dat ik er maar 1 x in de week kom en me ook kan beheersen.
pi_220959563
Wie houdt Judith voor de gek? Zichzelf? Zou ze nu echt niet begrijpen dat ze de regels overtreedt met haar financieel advies? Je kunt denken dat de regels van Instagram niet voor jou gelden, maar dan ook niet zeuren als je niet mee mag doen van Instagram. En dat bedrijfje dat het gaat oplossen klinkt als een scam.
pi_220959639
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:36 schreef MonaB het volgende:
Ik vraag me bij Pascal Vd Haas ook wel af of al die spullen op Vinted zetten niet heel belastend is. Je moet elk stuk apart netjes op de grond leggen (bukken en weer rechtstaan), camera nemen, foto maken, spul weer oprapen/opplooien/wegeggen en dat maal x keer elke dag.

Voor een gezonde mens best te doen (al zie ik het mezelf als gezonde mens niet doen), maar dat is toch wel best een inspanning voor iemand die maar heel weinig energie kan hebben?
Misschien dat haar moeder het voor haar doet? Ik kan me ook niet voorstellen dat ze dit in deze staat allemaal zelf doet. Net als het lezen van 7 boeken in de afgelopen 2 weken. Het is net als met eten (de snackbakjes etc) het rad dat ze voor andermans ogen draait
pi_220959665
Mcw deelt in een reactie op de vraag of tim ook kindjes heeft: ja. En hetzelfde co-ouderschap, dus we zijn heel veel met zijn allen.

Die drie kinderen van jvp zijn gewoon ingewisseld voor 2 nieuwe.

Zo ongezond voor die kinderen.
Maar ja, maximale liefde is een goed excuus.
Die vrouw denkt zoveel aan zichzelf dat ze me aan een bepaald bloemetje doet denken 🤐.
pi_220959733
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW met de fijne herinneringen aan de eerste helft van 2026. Van de 12 foto’s staat ze er zelf op 11. Zelfverheerlijking ten top.
Gelijk gaan kijken na dit bericht, mooie herrineringen met zoveel maximale besties en familie om je heen en dan plaats je inderdaad zoveel foto’s waar je alleen opstaat😂
pi_220959756
Pascal heeft weer haar Vinted vol gegooid. Ik krijg daar zo’n naar gevoel bij. Alsof ze zelf ook denkt dat dit het einde is en dus alles maar verkoopt.
pi_220959785
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:42 schreef Babbelaertje het volgende:

[..]
Gelijk gaan kijken na dit bericht, mooie herrineringen met zoveel maximale besties en familie om je heen en dan plaats je inderdaad zoveel foto’s waar je alleen opstaat😂
En niet één herinnering thuis. Vluchtgedrag viert daar hoogtij.
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:00:48 #192
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220959836
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Pascal heeft weer haar Vinted vol gegooid. Ik krijg daar zo’n naar gevoel bij. Alsof ze zelf ook denkt dat dit het einde is en dus alles maar verkoopt.
Had ik ook ja.
Koel en donker bewaren
pi_220959842
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:26 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw deelt in een reactie op de vraag of tim ook kindjes heeft: ja. En hetzelfde co-ouderschap, dus we zijn heel veel met zijn allen.

Die drie kinderen van jvp zijn gewoon ingewisseld voor 2 nieuwe.

Zo ongezond voor die kinderen.
Maar ja, maximale liefde is een goed excuus.
Die vrouw denkt zoveel aan zichzelf dat ze me aan een bepaald bloemetje doet denken 🤐.
Ik voel me best een beetje dom nu, maar kan niet bedenken welk bloemetje? Dacht even aan een rupsje, maar dat is geen bloemetje 🫣.
pi_220959843
DBM liegt sowieso over het niet lang kunnen lopen etc, hoevaak gaat zij met die kinderen lopend naar de stad op die achterlijke loopfietsen van haar? Krijg je toch ook moeie benen van! Vrouw lijkt vooral de label aandachtsgeil aan haar nieten
pi_220959851
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:26 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw deelt in een reactie op de vraag of tim ook kindjes heeft: ja. En hetzelfde co-ouderschap, dus we zijn heel veel met zijn allen.

Die drie kinderen van jvp zijn gewoon ingewisseld voor 2 nieuwe.

Zo ongezond voor die kinderen.
Maar ja, maximale liefde is een goed excuus.
Die vrouw denkt zoveel aan zichzelf dat ze me aan een bepaald bloemetje doet denken 🤐.
Dat heel veel met z’n allen valt dan wel mee want volgens mij heeft KB de kinderen aanzienlijk minder dan dat MCW ze heeft.
pi_220959855
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:01 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik voel me best een beetje dom nu, maar kan niet bedenken welk bloemetje? Dacht even aan een rupsje, maar dat is geen bloemetje 🫣.
Een narcisje ♥️
I can't help it, if I'm lucky
pi_220959869
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar wel de avondvierdaagse 1 avond mee gaan lopen. Dan zijn ze ook niet ziek.
Bijzondere keuzes maakt ze toch altijd
We gaan iets lekkers kopen voor na de finish... die finish is bedoeld voor kinderen die wel 4 dagen hebben doorgezet, en niet voor die slappe hap familie.
pi_220959879
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:14 schreef Earring het volgende:
Ellen zonder Koen, die zo blij is met zichzelf en al springend op haar bed een reel opneemt.
Ze is haar villa bij a niet uit geweest. Hoezo ga je dan naar Bali? Ze had thuis ook op haar bed kunnen springen. Ze doet niet anders dan kletsen tegen haar telefoon. Zij spoort echt niet hoor
Aandacht ..
pi_220959889
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:39 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
een longontsteking... die is gek.
Denk ebolavirus of Hanta😉
pi_220959901
Zou MG niet meer zo vaak mee willen werken met AM omdat ze nu weer die dinges van IJsland mee heeft.
Hij ziet er ook een beetje geërgerd uit als hij gefilmd wordt.
Er is wel een verandering in haar gedrag denk ik, alleen worden de jongste nog steeds te vaak gebruikt om geld te verdienen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')