Maar dat wil ze toch? Doel bereiktquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen maar je hebt gewoon gelijk. Ze heeft een ziek gezicht.
Ze krijgt een medaille jiehoeeequote:Op donderdag 4 juni 2026 20:34 schreef Mirp het volgende:
Wat een powervrouw joh, die DBM. Ze denkt dat ze een longontsteking heeft, maar loopt wel even 5km mee met de avondvierdaagse. Topper!
Nou ben ik benieuwd wie jij bedoeltquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:37 schreef Mirp het volgende:
En Debbie. Ik denk dat het niet nodig is dat ik zeg op wie ik haar vind lijken met haar nieuwe kapsel. Maar zij (en Roy dus blijkbaar) is er blij mee dus prima.
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:28 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM haar man stond bij de finish, waarom liep hij niet mee? Of kon de zwakke flap niet bij hem blijven? En hoezo hebben ze voor 1 avond kado’s bloemen en snoep? En een medaille
Ja, en helemaal omdat de jongste nog zo jong is!quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Och ja, ik rekende andersom. Daar kan ik me dan niks bij voorstellen. Op de één of andere manier heb ik toch altijd het idee dat kinderen meer bij de moeder zijn. Ik zit daarin vastgeroest omdat dat bij mij zo was.
Ook belachelijk dat dat kan, hele idee van zo'n vierdaagse wandelen kapotquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef opwegnaar het volgende:
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
Hier kan je ook 1 avond lopen voor de kleintjes onder andere en die krijgen een speldje. Loop je alle avonden krijg je een medaillequote:Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
Denk dat de meesten zo denken als jij.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
Ik vind er ook wat van qua organisatie... loop jij 4 dagen gezellig mee komt er een truus met suikerspin kindjes die dezelfde prijs krijgt als jou kind... nou wat knap... ik zou jaar erna ook alleen het leuke stukje doen.. (de finish)quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef opwegnaar het volgende:
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
Nou dat dus, bloemetje snoep en een medaille.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind er ook wat van qua organisatie... loop jij 4 dagen gezellig mee komt er een truus met suikerspin kindjes die dezelfde prijs krijgt als jou kind... nou wat knap... ik zou jaar erna ook alleen het leuke stukje doen.. (de finish)
Ja daar zou ik nog iets mee kunnen.. een "hoera ik heb 1 dag mee gedaan" prijs...quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:40 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Hier kan je ook 1 avond lopen voor de kleintjes onder andere en die krijgen een speldje. Loop je alle avonden krijg je een medaille
Nee je bent geen miep! Er hebben kinderen 4 dagen gelopen! En flip en flap zitten dag 4 in de buggy en krijgen een medaillequote:Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
Flip is 8! Geen kleintjequote:Op donderdag 4 juni 2026 20:40 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Hier kan je ook 1 avond lopen voor de kleintjes onder andere en die krijgen een speldje. Loop je alle avonden krijg je een medaille
Ja dat zei ze ooit : ik doe geen make up op want dan zeggen mensen : je ziet er goed uit.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Iemand die ziek is wil er juist niet ziek uitzien. Dat Debbie dat wil zegt genoeg.
Dat zei ze inderdaad. Spoort niet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:58 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ja dat zei ze ooit : ik doe geen make up op want dan zeggen mensen : je ziet er goed uit.
Bizar he
En zo hoort dat.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja daar zou ik nog iets mee kunnen.. een "hoera ik heb 1 dag mee gedaan" prijs...
Hier hebben ze voor de kleintjes de korte route (eerlijk geen idee hoe lang die is...) en dan de 5km voor de overige en de bikkelroute van 10km voor de echte doorstappers maar wel alles 4 dagen
Je mag 1 dag mee lopen en krijg dan wel een appel en een sapje maar geen prijs
De tenue versie🤣quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat kapsel van Debbie. Dat op chatgpt zag er nog aardig uit, dit is de temu versie.
Het staat niet bij haar gezicht, het is 'aflopend' (wat dat ook mag betekenen).
De kapper had hier ook gewoon eerlijk over moeten zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat kapsel van Debbie. Dat op chatgpt zag er nog aardig uit, dit is de temu versie.
Het staat niet bij haar gezicht, het is 'aflopend' (wat dat ook mag betekenen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |