abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220959909
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Een narcisje ♥️
Ohhhhh, koekoek 🫣. Dank 😅
pi_220959951
AM, de vrouw der rigiditeit en recycleposts, gaat het blijven doen, heh? Die dozige volgende vrouw Mirjam-van-IJsland blijven noemen heh? Net als dat stupide it's a friday-filpmje. Daar komen we niet meer vanaf, toch?

Vind toch echt niemand meer grappig, toch stug blijven volhouden.
pi_220959964
Bij huisjeinbrabant zijn de kindjes ook weer lekker aan het werk gezet voor hun eigen kleertjes. Wordt ook steeds erger bij haar.
pi_220960013
En de jongste 2 Geertsen worden ook weer ingezet voor reclame van die plasticmeukmammas.

En een tekenbord waarbij je dingen over moet trekken is handig voor in de auto. Want die auto beweegt verder niet. Ik hoor L al bijna boos worden dat haar tekening mislukt is.
pi_220960055
Wat ongelijk aan de voorkant, dat haar van Debbie? Van die langere plukken?
pi_220960096
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:22 schreef AnnArt het volgende:
AM, de vrouw der rigiditeit en recycleposts, gaat het blijven doen, heh? Die dozige volgende vrouw Mirjam-van-IJsland blijven noemen heh? Net als dat stupide it's a friday-filpmje. Daar komen we niet meer vanaf, toch?

Vind toch echt niemand meer grappig, toch stug blijven volhouden.
Ik keek de story's over de broodtrommels, hoe ze niet dichtgaan, hoe ze ze weer dicht doet, op elkaar stapelt, de drukke mama's, de producten zo door elkaar heen schudt, de drukke mama's... Hoe elke keer die sleutel in de voordeur wordt omgedraaid, de drukke mama's, het puntje van de bakfiets, die herrie tijdens het gefiets, de drukke mama's, je strontlaarzen op de fiets, je klompen op de fiets, de drukke mama's.

Ik moest er zo om lachen vandaag dat iemand zo druk kan zijn met dit soort dingen en dat gewoon bloedserieus neemt.
Totdat je je weer bedenkt dat er gewoon een heel gezin onderdeel is van deze gestoorde waanzin.
pi_220960154
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat ongelijk aan de voorkant, dat haar van Debbie? Van die langere plukken?
Ik zat daar ook naar te kijken. Daar zou ik zelf de schaar nog even voor pakken. Wat een rare plukken. En nu zie je nog duidelijker hoe dun haar haar is. Dat clipje maakt het ook niet beter. En ik weet niet wat ze verder nog wil bereiken met die spuitjes maar volgens mij is ze hard op weg om een kaal hoofd te krijgen.

Tip voor Sanneke: koop een hoes voor je tuinset. Heeft twee grote voordelen: je kooplust wordt weer eens bevredigd en je hoeft de woonkamer niet als opslag voor je tuinkussens te gebruiken. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat de schuur al volgestouwd is met troep.
pi_220960170
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat ongelijk aan de voorkant, dat haar van Debbie? Van die langere plukken?
Wat raar idd.. wat heeft ze nou twee rare sliertjes aan de voorkant hangen? Het is het zoals gewoonlijk weer net niet bij Debbie.
pi_220960180
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat ongelijk aan de voorkant, dat haar van Debbie? Van die langere plukken?
Ze is er blij mee en roy wilt haar doen... tja... verder hou ik mijn mond dan maar 🤷 we mogen het niet over het uiterlijk van kinderen hebben en aangezien Debbie er steeds meer als minderjarige uit begint te zien onthou ik me van mening
pi_220960183
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:25 schreef Mirp het volgende:
Bij huisjeinbrabant zijn de kindjes ook weer lekker aan het werk gezet voor hun eigen kleertjes. Wordt ook steeds erger bij haar.
Haar kinderen poseren ook echt. Het is mij daar allemaal té gelikt.
pi_220960463
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat heel veel met z’n allen valt dan wel mee want volgens mij heeft KB de kinderen aanzienlijk minder dan dat MCW ze heeft.
Dat betekend dat tim zijn ex de kinderen ook minder ziet dan tim en mies ze zien
pi_220960611
Ik wil niet reageren bij Debbie, maar ik wacht af tot iemand vraagt; hoe lang ga je nog door spuiten.
Dat filmpje in haar story vind ik haar haar vooral echt ziekelijk ogen. Ik herinner met iemand dichterbij tijdens de chemo..
pi_220960694
Het is niet scheef geknipt mensen... het is aflopend!! (🤔 scheef dus 👌👍) en hoezo maakt ze ineens dbm achtige neuskijk foto's???
pi_220960699
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:47 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik wil niet reageren bij Debbie, maar ik wacht af tot iemand vraagt; hoe lang ga je nog door spuiten.
Dat filmpje in haar story vind ik haar haar vooral echt ziekelijk ogen. Ik herinner met iemand dichterbij tijdens de chemo..
Er is 24 kilo af zegt ze😲.
En nu heeft de kapper het waarschijnlijk in model gefohnd dus ik ben benieuwd hoe het zit na skapen of zelf wassen
pi_220960782
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Haar kinderen poseren ook echt. Het is mij daar allemaal té gelikt.
Ja steeds meer inderdaad. Zonde, was jaren geleden zo´n leuke vrouw om te volgen.
pi_220960788
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:57 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Er is 24 kilo af zegt ze😲.
En nu heeft de kapper het waarschijnlijk in model gefohnd dus ik ben benieuwd hoe het zit na skapen of zelf wassen
Ik vind er weinig model inzitten. Gewoon heel dun pluizig. Dat heb ik zelf ook hoor maar met volumepoeder en wat wax kan je er echt meer van maken.
pi_220960844
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:39 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Dat betekend dat tim zijn ex de kinderen ook minder ziet dan tim en mies ze zien
Och ja, ik rekende andersom. Daar kan ik me dan niks bij voorstellen. Op de één of andere manier heb ik toch altijd het idee dat kinderen meer bij de moeder zijn. Ik zit daarin vastgeroest omdat dat bij mij zo was.
pi_220960850
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Het is niet scheef geknipt mensen... het is aflopend!! (🤔 scheef dus 👌👍) en hoezo maakt ze ineens dbm achtige neuskijk foto's???
Aflopend? Dit zijn gewoon twee plukken die niet kloppen. Aflopend is een geleidelijke afloop. Dat kan ik hier met de beste wil van de wereld niet in zien.
pi_220960856
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:08 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik vind er weinig model inzitten. Gewoon heel dun pluizig. Dat heb ik zelf ook hoor maar met volumepoeder en wat wax kan je er echt meer van maken.
Zoutspray werkt ook top! Ik denk dat wax voor haar haar veel te zwaar is.

[ Bericht 3% gewijzigd door JaNeeDan op 04-06-2026 20:23:33 ]
pi_220960870
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:08 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ja steeds meer inderdaad. Zonde, was jaren geleden zo´n leuke vrouw om te volgen.
Ik vond haar in het begin heel leuk (verbouwen eerste huis), daarna al gauw te perfect, te gelikt, teveel van alles. En vooral: kijk mij het geweldig doen.
pi_220960872
Ik snap het idee van debbie’s kapsel maar dat is echt alleen maar mooi als je wat voller haar hebt dan dat zij heeft
pi_220960912
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:47 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik wil niet reageren bij Debbie, maar ik wacht af tot iemand vraagt; hoe lang ga je nog door spuiten.
Dat filmpje in haar story vind ik haar haar vooral echt ziekelijk ogen. Ik herinner met iemand dichterbij tijdens de chemo..
Ik wilde het niet zeggen maar je hebt gewoon gelijk. Ze heeft een ziek gezicht.
pi_220960940
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:59 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik keek de story's over de broodtrommels, hoe ze niet dichtgaan, hoe ze ze weer dicht doet, op elkaar stapelt, de drukke mama's, de producten zo door elkaar heen schudt, de drukke mama's... Hoe elke keer die sleutel in de voordeur wordt omgedraaid, de drukke mama's, het puntje van de bakfiets, die herrie tijdens het gefiets, de drukke mama's, je strontlaarzen op de fiets, je klompen op de fiets, de drukke mama's.

Ik moest er zo om lachen vandaag dat iemand zo druk kan zijn met dit soort dingen en dat gewoon bloedserieus neemt.
Totdat je je weer bedenkt dat er gewoon een heel gezin onderdeel is van deze gestoorde waanzin.
Echt dit!
pi_220960942
DBM haar man stond bij de finish, waarom liep hij niet mee? Of kon de zwakke flap niet bij hem blijven? En hoezo hebben ze voor 1 avond kado’s bloemen en snoep? En een medaille
pi_220960987
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:57 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Er is 24 kilo af zegt ze😲.
En nu heeft de kapper het waarschijnlijk in model gefohnd dus ik ben benieuwd hoe het zit na skapen of zelf wassen
Had de kapper een rood/witte stok?
Allemachtig dit ziet er toch niet uit?
Debbie is er uiteraard heel blij mee, ze lijkt wel ziek, dat wil ze toch altijd graag?
Wat een zielig dun bosje stro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')