abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220959909
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Een narcisje ♥️
Ohhhhh, koekoek 🫣. Dank 😅
pi_220959951
AM, de vrouw der rigiditeit en recycleposts, gaat het blijven doen, heh? Die dozige volgende vrouw Mirjam-van-IJsland blijven noemen heh? Net als dat stupide it's a friday-filpmje. Daar komen we niet meer vanaf, toch?

Vind toch echt niemand meer grappig, toch stug blijven volhouden.
pi_220959964
Bij huisjeinbrabant zijn de kindjes ook weer lekker aan het werk gezet voor hun eigen kleertjes. Wordt ook steeds erger bij haar.
pi_220960013
En de jongste 2 Geertsen worden ook weer ingezet voor reclame van die plasticmeukmammas.

En een tekenbord waarbij je dingen over moet trekken is handig voor in de auto. Want die auto beweegt verder niet. Ik hoor L al bijna boos worden dat haar tekening mislukt is.
pi_220960055
Wat ongelijk aan de voorkant, dat haar van Debbie? Van die langere plukken?
pi_220960096
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:22 schreef AnnArt het volgende:
AM, de vrouw der rigiditeit en recycleposts, gaat het blijven doen, heh? Die dozige volgende vrouw Mirjam-van-IJsland blijven noemen heh? Net als dat stupide it's a friday-filpmje. Daar komen we niet meer vanaf, toch?

Vind toch echt niemand meer grappig, toch stug blijven volhouden.
Ik keek de story's over de broodtrommels, hoe ze niet dichtgaan, hoe ze ze weer dicht doet, op elkaar stapelt, de drukke mama's, de producten zo door elkaar heen schudt, de drukke mama's... Hoe elke keer die sleutel in de voordeur wordt omgedraaid, de drukke mama's, het puntje van de bakfiets, die herrie tijdens het gefiets, de drukke mama's, je strontlaarzen op de fiets, je klompen op de fiets, de drukke mama's.

Ik moest er zo om lachen vandaag dat iemand zo druk kan zijn met dit soort dingen en dat gewoon bloedserieus neemt.
Totdat je je weer bedenkt dat er gewoon een heel gezin onderdeel is van deze gestoorde waanzin.
pi_220960154
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat ongelijk aan de voorkant, dat haar van Debbie? Van die langere plukken?
Ik zat daar ook naar te kijken. Daar zou ik zelf de schaar nog even voor pakken. Wat een rare plukken. En nu zie je nog duidelijker hoe dun haar haar is. Dat clipje maakt het ook niet beter. En ik weet niet wat ze verder nog wil bereiken met die spuitjes maar volgens mij is ze hard op weg om een kaal hoofd te krijgen.

Tip voor Sanneke: koop een hoes voor je tuinset. Heeft twee grote voordelen: je kooplust wordt weer eens bevredigd en je hoeft de woonkamer niet als opslag voor je tuinkussens te gebruiken. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat de schuur al volgestouwd is met troep.
pi_220960170
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat ongelijk aan de voorkant, dat haar van Debbie? Van die langere plukken?
Wat raar idd.. wat heeft ze nou twee rare sliertjes aan de voorkant hangen? Het is het zoals gewoonlijk weer net niet bij Debbie.
pi_220960180
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat ongelijk aan de voorkant, dat haar van Debbie? Van die langere plukken?
Ze is er blij mee en roy wilt haar doen... tja... verder hou ik mijn mond dan maar 🤷 we mogen het niet over het uiterlijk van kinderen hebben en aangezien Debbie er steeds meer als minderjarige uit begint te zien onthou ik me van mening
pi_220960183
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:25 schreef Mirp het volgende:
Bij huisjeinbrabant zijn de kindjes ook weer lekker aan het werk gezet voor hun eigen kleertjes. Wordt ook steeds erger bij haar.
Haar kinderen poseren ook echt. Het is mij daar allemaal té gelikt.
pi_220960463
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat heel veel met z’n allen valt dan wel mee want volgens mij heeft KB de kinderen aanzienlijk minder dan dat MCW ze heeft.
Dat betekend dat tim zijn ex de kinderen ook minder ziet dan tim en mies ze zien
pi_220960611
Ik wil niet reageren bij Debbie, maar ik wacht af tot iemand vraagt; hoe lang ga je nog door spuiten.
Dat filmpje in haar story vind ik haar haar vooral echt ziekelijk ogen. Ik herinner met iemand dichterbij tijdens de chemo..
pi_220960694
Het is niet scheef geknipt mensen... het is aflopend!! (🤔 scheef dus 👌👍) en hoezo maakt ze ineens dbm achtige neuskijk foto's???
pi_220960699
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:47 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik wil niet reageren bij Debbie, maar ik wacht af tot iemand vraagt; hoe lang ga je nog door spuiten.
Dat filmpje in haar story vind ik haar haar vooral echt ziekelijk ogen. Ik herinner met iemand dichterbij tijdens de chemo..
Er is 24 kilo af zegt ze😲.
En nu heeft de kapper het waarschijnlijk in model gefohnd dus ik ben benieuwd hoe het zit na skapen of zelf wassen
pi_220960782
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Haar kinderen poseren ook echt. Het is mij daar allemaal té gelikt.
Ja steeds meer inderdaad. Zonde, was jaren geleden zo´n leuke vrouw om te volgen.
pi_220960788
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:57 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Er is 24 kilo af zegt ze😲.
En nu heeft de kapper het waarschijnlijk in model gefohnd dus ik ben benieuwd hoe het zit na skapen of zelf wassen
Ik vind er weinig model inzitten. Gewoon heel dun pluizig. Dat heb ik zelf ook hoor maar met volumepoeder en wat wax kan je er echt meer van maken.
pi_220960844
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:39 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Dat betekend dat tim zijn ex de kinderen ook minder ziet dan tim en mies ze zien
Och ja, ik rekende andersom. Daar kan ik me dan niks bij voorstellen. Op de één of andere manier heb ik toch altijd het idee dat kinderen meer bij de moeder zijn. Ik zit daarin vastgeroest omdat dat bij mij zo was.
pi_220960850
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Het is niet scheef geknipt mensen... het is aflopend!! (🤔 scheef dus 👌👍) en hoezo maakt ze ineens dbm achtige neuskijk foto's???
Aflopend? Dit zijn gewoon twee plukken die niet kloppen. Aflopend is een geleidelijke afloop. Dat kan ik hier met de beste wil van de wereld niet in zien.
pi_220960856
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:08 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik vind er weinig model inzitten. Gewoon heel dun pluizig. Dat heb ik zelf ook hoor maar met volumepoeder en wat wax kan je er echt meer van maken.
Zoutspray werkt ook top! Ik denk dat wax voor haar haar veel te zwaar is.

[ Bericht 3% gewijzigd door JaNeeDan op 04-06-2026 20:23:33 ]
pi_220960870
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:08 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ja steeds meer inderdaad. Zonde, was jaren geleden zo´n leuke vrouw om te volgen.
Ik vond haar in het begin heel leuk (verbouwen eerste huis), daarna al gauw te perfect, te gelikt, teveel van alles. En vooral: kijk mij het geweldig doen.
pi_220960872
Ik snap het idee van debbie’s kapsel maar dat is echt alleen maar mooi als je wat voller haar hebt dan dat zij heeft
pi_220960912
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:47 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik wil niet reageren bij Debbie, maar ik wacht af tot iemand vraagt; hoe lang ga je nog door spuiten.
Dat filmpje in haar story vind ik haar haar vooral echt ziekelijk ogen. Ik herinner met iemand dichterbij tijdens de chemo..
Ik wilde het niet zeggen maar je hebt gewoon gelijk. Ze heeft een ziek gezicht.
pi_220960940
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:59 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik keek de story's over de broodtrommels, hoe ze niet dichtgaan, hoe ze ze weer dicht doet, op elkaar stapelt, de drukke mama's, de producten zo door elkaar heen schudt, de drukke mama's... Hoe elke keer die sleutel in de voordeur wordt omgedraaid, de drukke mama's, het puntje van de bakfiets, die herrie tijdens het gefiets, de drukke mama's, je strontlaarzen op de fiets, je klompen op de fiets, de drukke mama's.

Ik moest er zo om lachen vandaag dat iemand zo druk kan zijn met dit soort dingen en dat gewoon bloedserieus neemt.
Totdat je je weer bedenkt dat er gewoon een heel gezin onderdeel is van deze gestoorde waanzin.
Echt dit!
pi_220960942
DBM haar man stond bij de finish, waarom liep hij niet mee? Of kon de zwakke flap niet bij hem blijven? En hoezo hebben ze voor 1 avond kado’s bloemen en snoep? En een medaille
pi_220960987
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:57 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Er is 24 kilo af zegt ze😲.
En nu heeft de kapper het waarschijnlijk in model gefohnd dus ik ben benieuwd hoe het zit na skapen of zelf wassen
Had de kapper een rood/witte stok?
Allemachtig dit ziet er toch niet uit?
Debbie is er uiteraard heel blij mee, ze lijkt wel ziek, dat wil ze toch altijd graag?
Wat een zielig dun bosje stro
pi_220960989
Wat een powervrouw joh, die DBM. Ze denkt dat ze een longontsteking heeft, maar loopt wel even 5km mee met de avondvierdaagse. Topper!

:')
pi_220961003
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik wilde het niet zeggen maar je hebt gewoon gelijk. Ze heeft een ziek gezicht.
Maar dat wil ze toch? Doel bereikt
pi_220961010
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:34 schreef Mirp het volgende:
Wat een powervrouw joh, die DBM. Ze denkt dat ze een longontsteking heeft, maar loopt wel even 5km mee met de avondvierdaagse. Topper!

:')
Ze krijgt een medaille jiehoeee
pi_220961011
En Debbie. Ik denk dat het niet nodig is dat ik zeg op wie ik haar vind lijken met haar nieuwe kapsel. Maar zij (en Roy dus blijkbaar) is er blij mee dus prima.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mirp op 04-06-2026 20:37:40 (Typfout) ]
pi_220961018
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
pi_220961021
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:37 schreef Mirp het volgende:
En Debbie. Ik denk dat het niet nodig is dat ik zeg op wie ik haar vind lijken met haar nieuwe kapsel. Maar zij (en Roy dus blijkbaar) is er blij mee dus prima.
Nou ben ik benieuwd wie jij bedoelt
pi_220961023
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:28 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM haar man stond bij de finish, waarom liep hij niet mee? Of kon de zwakke flap niet bij hem blijven? En hoezo hebben ze voor 1 avond kado’s bloemen en snoep? En een medaille
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
pi_220961026
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Och ja, ik rekende andersom. Daar kan ik me dan niks bij voorstellen. Op de één of andere manier heb ik toch altijd het idee dat kinderen meer bij de moeder zijn. Ik zit daarin vastgeroest omdat dat bij mij zo was.
Ja, en helemaal omdat de jongste nog zo jong is!
pi_220961028
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef opwegnaar het volgende:
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
Ook belachelijk dat dat kan, hele idee van zo'n vierdaagse wandelen kapot
pi_220961033
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
Hier kan je ook 1 avond lopen voor de kleintjes onder andere en die krijgen een speldje. Loop je alle avonden krijg je een medaille
pi_220961055
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
Denk dat de meesten zo denken als jij.
Al de klasgenootjes die het wel gewoon hebben volgehouden.
Die mogen trots zijn, dit is zo belachelijk, koop ze dan gewoon een zak snoep en blijf thuis
pi_220961059
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef opwegnaar het volgende:
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
Ik vind er ook wat van qua organisatie... loop jij 4 dagen gezellig mee komt er een truus met suikerspin kindjes die dezelfde prijs krijgt als jou kind... nou wat knap... ik zou jaar erna ook alleen het leuke stukje doen.. (de finish)
pi_220961078
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind er ook wat van qua organisatie... loop jij 4 dagen gezellig mee komt er een truus met suikerspin kindjes die dezelfde prijs krijgt als jou kind... nou wat knap... ik zou jaar erna ook alleen het leuke stukje doen.. (de finish)
Nou dat dus, bloemetje snoep en een medaille.
Voor een avond1 daagse, ze zegt ook nog: we lopen vanavond de avondvierdaagse.
In de buggy en met spaghettibenen.
Ze verdienen een serenade
pi_220961084
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:36 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Maar dat wil ze toch? Doel bereikt
Iemand die ziek is wil er juist niet ziek uitzien. Dat Debbie dat wil zegt genoeg.
pi_220961086
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:40 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Hier kan je ook 1 avond lopen voor de kleintjes onder andere en die krijgen een speldje. Loop je alle avonden krijg je een medaille
Ja daar zou ik nog iets mee kunnen.. een "hoera ik heb 1 dag mee gedaan" prijs...
Hier hebben ze voor de kleintjes de korte route (eerlijk geen idee hoe lang die is...) en dan de 5km voor de overige en de bikkelroute van 10km voor de echte doorstappers maar wel alles 4 dagen
Je mag 1 dag mee lopen en krijg dan wel een appel en een sapje maar geen prijs
pi_220961118
Geen woorden voor die luie, kansloze DBM. Medelijden met haar kinderen. Doe gewoon even normaal, ze spoort echt niet.
pi_220961120
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
Nee je bent geen miep! Er hebben kinderen 4 dagen gelopen! En flip en flap zitten dag 4 in de buggy en krijgen een medaille

Morgen zijn ze vast besmet met een of ander virus en krijgen ze weer dure lego
pi_220961127
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:40 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Hier kan je ook 1 avond lopen voor de kleintjes onder andere en die krijgen een speldje. Loop je alle avonden krijg je een medaille
Flip is 8! Geen kleintje
pi_220961128
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Iemand die ziek is wil er juist niet ziek uitzien. Dat Debbie dat wil zegt genoeg.
Ja dat zei ze ooit : ik doe geen make up op want dan zeggen mensen : je ziet er goed uit.
Bizar he
pi_220961130
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:58 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ja dat zei ze ooit : ik doe geen make up op want dan zeggen mensen : je ziet er goed uit.
Bizar he
Dat zei ze inderdaad. Spoort niet.
pi_220961134
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja daar zou ik nog iets mee kunnen.. een "hoera ik heb 1 dag mee gedaan" prijs...
Hier hebben ze voor de kleintjes de korte route (eerlijk geen idee hoe lang die is...) en dan de 5km voor de overige en de bikkelroute van 10km voor de echte doorstappers maar wel alles 4 dagen
Je mag 1 dag mee lopen en krijg dan wel een appel en een sapje maar geen prijs
En zo hoort dat.
Dat gepamper bah, wil je een medaille dan moet je doorzetten.
En gewoon lekker met je 8 jaar samen in een groepje met vriendjes en een paar ouders.
Toch zoveel leuker dan met je moeder met spaghettibenen meelopen en je zusje in de buggy.
Schop onder de kont Dbm dan hè, kinderen kunnen er niks aan doen.
pi_220961137
Dat kapsel van Debbie. Dat op chatgpt zag er nog aardig uit, dit is de temu versie.
Het staat niet bij haar gezicht, het is 'aflopend' (wat dat ook mag betekenen).
pi_220961157
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat kapsel van Debbie. Dat op chatgpt zag er nog aardig uit, dit is de temu versie.
Het staat niet bij haar gezicht, het is 'aflopend' (wat dat ook mag betekenen).
De tenue versie🤣
Of de " Net Niet" variant, ook om te draaien naar" Niet Net"
pi_220961261
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat kapsel van Debbie. Dat op chatgpt zag er nog aardig uit, dit is de temu versie.
Het staat niet bij haar gezicht, het is 'aflopend' (wat dat ook mag betekenen).
De kapper had hier ook gewoon eerlijk over moeten zijn.
pi_220961267
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:57 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Flip is 8! Geen kleintje
Flap is 5... in een buggy... hier lopen ze met 5 gewoon de 5! Lopen he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')