Ik keek de story's over de broodtrommels, hoe ze niet dichtgaan, hoe ze ze weer dicht doet, op elkaar stapelt, de drukke mama's, de producten zo door elkaar heen schudt, de drukke mama's... Hoe elke keer die sleutel in de voordeur wordt omgedraaid, de drukke mama's, het puntje van de bakfiets, die herrie tijdens het gefiets, de drukke mama's, je strontlaarzen op de fiets, je klompen op de fiets, de drukke mama's.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:22 schreef AnnArt het volgende:
AM, de vrouw der rigiditeit en recycleposts, gaat het blijven doen, heh? Die dozige volgende vrouw Mirjam-van-IJsland blijven noemen heh? Net als dat stupide it's a friday-filpmje. Daar komen we niet meer vanaf, toch?
Vind toch echt niemand meer grappig, toch stug blijven volhouden.
Ik zat daar ook naar te kijken. Daar zou ik zelf de schaar nog even voor pakken. Wat een rare plukken. En nu zie je nog duidelijker hoe dun haar haar is. Dat clipje maakt het ook niet beter. En ik weet niet wat ze verder nog wil bereiken met die spuitjes maar volgens mij is ze hard op weg om een kaal hoofd te krijgen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat ongelijk aan de voorkant, dat haar van Debbie? Van die langere plukken?
Wat raar idd.. wat heeft ze nou twee rare sliertjes aan de voorkant hangen? Het is het zoals gewoonlijk weer net niet bij Debbie.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze is er blij mee en roy wilt haar doen... tja... verder hou ik mijn mond dan maar 🤷 we mogen het niet over het uiterlijk van kinderen hebben en aangezien Debbie er steeds meer als minderjarige uit begint te zien onthou ik me van meningquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Haar kinderen poseren ook echt. Het is mij daar allemaal té gelikt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:25 schreef Mirp het volgende:
Bij huisjeinbrabant zijn de kindjes ook weer lekker aan het werk gezet voor hun eigen kleertjes. Wordt ook steeds erger bij haar.
Dat betekend dat tim zijn ex de kinderen ook minder ziet dan tim en mies ze zienquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat heel veel met z’n allen valt dan wel mee want volgens mij heeft KB de kinderen aanzienlijk minder dan dat MCW ze heeft.
Er is 24 kilo af zegt ze😲.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:47 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik wil niet reageren bij Debbie, maar ik wacht af tot iemand vraagt; hoe lang ga je nog door spuiten.
Dat filmpje in haar story vind ik haar haar vooral echt ziekelijk ogen. Ik herinner met iemand dichterbij tijdens de chemo..
Ja steeds meer inderdaad. Zonde, was jaren geleden zo´n leuke vrouw om te volgen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haar kinderen poseren ook echt. Het is mij daar allemaal té gelikt.
Ik vind er weinig model inzitten. Gewoon heel dun pluizig. Dat heb ik zelf ook hoor maar met volumepoeder en wat wax kan je er echt meer van maken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:57 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Er is 24 kilo af zegt ze😲.
En nu heeft de kapper het waarschijnlijk in model gefohnd dus ik ben benieuwd hoe het zit na skapen of zelf wassen
Och ja, ik rekende andersom. Daar kan ik me dan niks bij voorstellen. Op de één of andere manier heb ik toch altijd het idee dat kinderen meer bij de moeder zijn. Ik zit daarin vastgeroest omdat dat bij mij zo was.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:39 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Dat betekend dat tim zijn ex de kinderen ook minder ziet dan tim en mies ze zien
Aflopend? Dit zijn gewoon twee plukken die niet kloppen. Aflopend is een geleidelijke afloop. Dat kan ik hier met de beste wil van de wereld niet in zien.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Het is niet scheef geknipt mensen... het is aflopend!! (🤔 scheef dus 👌👍) en hoezo maakt ze ineens dbm achtige neuskijk foto's???
Zoutspray werkt ook top! Ik denk dat wax voor haar haar veel te zwaar is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:08 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik vind er weinig model inzitten. Gewoon heel dun pluizig. Dat heb ik zelf ook hoor maar met volumepoeder en wat wax kan je er echt meer van maken.
Ik vond haar in het begin heel leuk (verbouwen eerste huis), daarna al gauw te perfect, te gelikt, teveel van alles. En vooral: kijk mij het geweldig doen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:08 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ja steeds meer inderdaad. Zonde, was jaren geleden zo´n leuke vrouw om te volgen.
Ik wilde het niet zeggen maar je hebt gewoon gelijk. Ze heeft een ziek gezicht.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:47 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik wil niet reageren bij Debbie, maar ik wacht af tot iemand vraagt; hoe lang ga je nog door spuiten.
Dat filmpje in haar story vind ik haar haar vooral echt ziekelijk ogen. Ik herinner met iemand dichterbij tijdens de chemo..
Echt dit!quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:59 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik keek de story's over de broodtrommels, hoe ze niet dichtgaan, hoe ze ze weer dicht doet, op elkaar stapelt, de drukke mama's, de producten zo door elkaar heen schudt, de drukke mama's... Hoe elke keer die sleutel in de voordeur wordt omgedraaid, de drukke mama's, het puntje van de bakfiets, die herrie tijdens het gefiets, de drukke mama's, je strontlaarzen op de fiets, je klompen op de fiets, de drukke mama's.
Ik moest er zo om lachen vandaag dat iemand zo druk kan zijn met dit soort dingen en dat gewoon bloedserieus neemt.
Totdat je je weer bedenkt dat er gewoon een heel gezin onderdeel is van deze gestoorde waanzin.
Had de kapper een rood/witte stok?quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:57 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Er is 24 kilo af zegt ze😲.
En nu heeft de kapper het waarschijnlijk in model gefohnd dus ik ben benieuwd hoe het zit na skapen of zelf wassen
Maar dat wil ze toch? Doel bereiktquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen maar je hebt gewoon gelijk. Ze heeft een ziek gezicht.
Ze krijgt een medaille jiehoeeequote:Op donderdag 4 juni 2026 20:34 schreef Mirp het volgende:
Wat een powervrouw joh, die DBM. Ze denkt dat ze een longontsteking heeft, maar loopt wel even 5km mee met de avondvierdaagse. Topper!
Nou ben ik benieuwd wie jij bedoeltquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:37 schreef Mirp het volgende:
En Debbie. Ik denk dat het niet nodig is dat ik zeg op wie ik haar vind lijken met haar nieuwe kapsel. Maar zij (en Roy dus blijkbaar) is er blij mee dus prima.
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:28 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM haar man stond bij de finish, waarom liep hij niet mee? Of kon de zwakke flap niet bij hem blijven? En hoezo hebben ze voor 1 avond kado’s bloemen en snoep? En een medaille
Ja, en helemaal omdat de jongste nog zo jong is!quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Och ja, ik rekende andersom. Daar kan ik me dan niks bij voorstellen. Op de één of andere manier heb ik toch altijd het idee dat kinderen meer bij de moeder zijn. Ik zit daarin vastgeroest omdat dat bij mij zo was.
Ook belachelijk dat dat kan, hele idee van zo'n vierdaagse wandelen kapotquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef opwegnaar het volgende:
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
Hier kan je ook 1 avond lopen voor de kleintjes onder andere en die krijgen een speldje. Loop je alle avonden krijg je een medaillequote:Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
Denk dat de meesten zo denken als jij.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
Ik vind er ook wat van qua organisatie... loop jij 4 dagen gezellig mee komt er een truus met suikerspin kindjes die dezelfde prijs krijgt als jou kind... nou wat knap... ik zou jaar erna ook alleen het leuke stukje doen.. (de finish)quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef opwegnaar het volgende:
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
Nou dat dus, bloemetje snoep en een medaille.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind er ook wat van qua organisatie... loop jij 4 dagen gezellig mee komt er een truus met suikerspin kindjes die dezelfde prijs krijgt als jou kind... nou wat knap... ik zou jaar erna ook alleen het leuke stukje doen.. (de finish)
Ja daar zou ik nog iets mee kunnen.. een "hoera ik heb 1 dag mee gedaan" prijs...quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:40 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Hier kan je ook 1 avond lopen voor de kleintjes onder andere en die krijgen een speldje. Loop je alle avonden krijg je een medaille
Nee je bent geen miep! Er hebben kinderen 4 dagen gelopen! En flip en flap zitten dag 4 in de buggy en krijgen een medaillequote:Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Flip is 8! Geen kleintjequote:Op donderdag 4 juni 2026 20:40 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Hier kan je ook 1 avond lopen voor de kleintjes onder andere en die krijgen een speldje. Loop je alle avonden krijg je een medaille
Ja dat zei ze ooit : ik doe geen make up op want dan zeggen mensen : je ziet er goed uit.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Iemand die ziek is wil er juist niet ziek uitzien. Dat Debbie dat wil zegt genoeg.
Dat zei ze inderdaad. Spoort niet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:58 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ja dat zei ze ooit : ik doe geen make up op want dan zeggen mensen : je ziet er goed uit.
Bizar he
En zo hoort dat.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja daar zou ik nog iets mee kunnen.. een "hoera ik heb 1 dag mee gedaan" prijs...
Hier hebben ze voor de kleintjes de korte route (eerlijk geen idee hoe lang die is...) en dan de 5km voor de overige en de bikkelroute van 10km voor de echte doorstappers maar wel alles 4 dagen
Je mag 1 dag mee lopen en krijg dan wel een appel en een sapje maar geen prijs
De tenue versie🤣quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat kapsel van Debbie. Dat op chatgpt zag er nog aardig uit, dit is de temu versie.
Het staat niet bij haar gezicht, het is 'aflopend' (wat dat ook mag betekenen).
De kapper had hier ook gewoon eerlijk over moeten zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat kapsel van Debbie. Dat op chatgpt zag er nog aardig uit, dit is de temu versie.
Het staat niet bij haar gezicht, het is 'aflopend' (wat dat ook mag betekenen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |