Triest voor de kinderen, anderen weten echt wel dat ze maar 1 dag hebben meegelopen. Kids krijgen het nog heel lastig op deze manier. DBM was toch zwaar ziekquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef opwegnaar het volgende:
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
Als ze echt een longontsteking had gehad had ze geen 5km gelopen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:14 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Triest voor de kinderen, anderen weten echt wel dat ze maar 1 dag hebben meegelopen. Kids krijgen het nog heel lastig op deze manier. DBM was toch zwaar ziek
En papa was gewoon vrij! Als ze geen 5km kan lopen dan laat je haar thuis lekker bij papa.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Flap is 5... in een buggy... hier lopen ze met 5 gewoon de 5! Lopen he!
Kost veel energie hoor zo’n avondvierdaagse (op karakter) lopenquote:Op donderdag 4 juni 2026 21:29 schreef Miepje77 het volgende:
En nu vet honger door de avondvierdaagse 🤣
Ze heeft natuurlijk zo'n honger, omdat ze altijd vergeet te eten en omdat ze zo ziek is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
😂😂😂😂😂 honger van de avondvierdaagse. Ik pis in m’n broek. Wat een aandachtsorgel.
Dit is toch dezelfde DBM die ook enkele avond rondjes wandelt en ook 5 km de stad in gaat? En 5x per week sport? En altijd te weinig eet? En niet tegen kauwgeluiden kan? En een longontsteking heeft? En heel erg benauwd was? En en en en en en…..
Nou dat dus.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:36 schreef miep123456 het volgende:
Hier kun je wel goed zien hoe ze kan overdrijven over het ziek zijn, als je echt zo ziek bent, dan loop je echt geen 5 km. Dan ben je blij als je gewoon thuis bent en naar de wc kan lopen enz.
😅🙈 maar echt! Dat gok ik ook bij fam Koning, ook die was not amused ergens om, gok om berichten hierquote:Op donderdag 4 juni 2026 21:40 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Waarschijnlijk gaat ze komend weekend offline om te herstellen na dit gelezen te hebben.
Ja, dat geloofd toch niemand, dat zij zo ziek was.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:56 schreef Kaatjepuk het volgende:
DBM is de grap van de eeuw. Sneu figuur.
Nee, dat kan natuurlijk niet, want dan kon ze geen medaille, snoep en bloemen verdienen en dat was echt heel zielig geweest, want haar broer had dat dan wel.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:18 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
En papa was gewoon vrij! Als ze geen 5km kan lopen dan laat je haar thuis lekker bij papa.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik dus wel echt goed vind bij AM is dat, ondanks het verschrikkelijke weer, wel gewoon op de fiets gaan.
Ja, en volgens mij ook al vaker (vorige edities). Vorig jaar liep hij ook al, als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Even wel knap... die oudste van miniliefde erin is wel de berg echt opgelopen bij de Alpen dhuzes!
Dat vind ik dan wel weer echt gaaf
Ja dat doet hij al een paar jaar.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Even wel knap... die oudste van miniliefde erin is wel de berg echt opgelopen bij de Alpen dhuzes!
Dat vind ik dan wel weer echt gaaf
Verschrikkelijke weer? Het waaide.. waar je in de binnenstad weinig van merkt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik dus wel echt goed vind bij AM is dat, ondanks het verschrikkelijke weer, wel gewoon op de fiets gaan.
En een zelfgediagnosticeerde hielspoor, toch?quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:34 schreef Mirp het volgende:
Wat een powervrouw joh, die DBM. Ze denkt dat ze een longontsteking heeft, maar loopt wel even 5km mee met de avondvierdaagse. Topper!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |