abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220961287
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef opwegnaar het volgende:
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
Triest voor de kinderen, anderen weten echt wel dat ze maar 1 dag hebben meegelopen. Kids krijgen het nog heel lastig op deze manier. DBM was toch zwaar ziek
pi_220961301
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:14 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Triest voor de kinderen, anderen weten echt wel dat ze maar 1 dag hebben meegelopen. Kids krijgen het nog heel lastig op deze manier. DBM was toch zwaar ziek
Als ze echt een longontsteking had gehad had ze geen 5km gelopen.
Het is 5jaar geleden dat ik een longontsteking had, een 'goeie' ik kon net de naar de wc zo benauwd was ik.
Maar nee DBM loopt ff 5km👌
pi_220961315
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Flap is 5... in een buggy... hier lopen ze met 5 gewoon de 5! Lopen he!
En papa was gewoon vrij! Als ze geen 5km kan lopen dan laat je haar thuis lekker bij papa.
pi_220961374
Dbm heeft enorme honger van die 5km lopen.... 😱🤦‍♂️ de tandjes jommes!! Het is echt gewoon niet te bewoorden wat er allemaal in mijn adhd hoofd geroepen word nu...
pi_220961380
En nu vet honger door de avondvierdaagse 🤣
pi_220961404
Zou Flip/Flap morgen weer naar school gaan of zijn ze dan weer ziek zoals ze ( beide?)vandaag ook thuis geweest waren?
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:34:49 #257
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220961419
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:29 schreef Miepje77 het volgende:
En nu vet honger door de avondvierdaagse 🤣
Kost veel energie hoor zo’n avondvierdaagse (op karakter) lopen :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220961423
😂😂😂😂😂 honger van de avondvierdaagse. Ik pis in m’n broek. Wat een aandachtsorgel.

Dit is toch dezelfde DBM die ook enkele avond rondjes wandelt en ook 5 km de stad in gaat? En 5x per week sport? En altijd te weinig eet? En niet tegen kauwgeluiden kan? En een longontsteking heeft? En heel erg benauwd was? En en en en en en…..
pi_220961432
Hier kun je wel goed zien hoe ze kan overdrijven over het ziek zijn, als je echt zo ziek bent, dan loop je echt geen 5 km. Dan ben je blij als je gewoon thuis bent en naar de wc kan lopen enz.
pi_220961447
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
😂😂😂😂😂 honger van de avondvierdaagse. Ik pis in m’n broek. Wat een aandachtsorgel.

Dit is toch dezelfde DBM die ook enkele avond rondjes wandelt en ook 5 km de stad in gaat? En 5x per week sport? En altijd te weinig eet? En niet tegen kauwgeluiden kan? En een longontsteking heeft? En heel erg benauwd was? En en en en en en…..
Ze heeft natuurlijk zo'n honger, omdat ze altijd vergeet te eten en omdat ze zo ziek is.
pi_220961453
Maar jommes!!!! We moeten wel lief blijven he!! Iemand nog wat veren over om in haar anus zonder botox te stoppen??
pi_220961454
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:36 schreef miep123456 het volgende:
Hier kun je wel goed zien hoe ze kan overdrijven over het ziek zijn, als je echt zo ziek bent, dan loop je echt geen 5 km. Dan ben je blij als je gewoon thuis bent en naar de wc kan lopen enz.
Nou dat dus.
Waarschijnlijk gaat ze komend weekend offline om te herstellen na dit gelezen te hebben.
pi_220961469
Even wel knap... die oudste van miniliefde erin is wel de berg echt opgelopen bij de Alpen dhuzes!
Dat vind ik dan wel weer echt gaaf
pi_220961493
Wat ik dus wel echt goed vind bij AM is dat, ondanks het verschrikkelijke weer, wel gewoon op de fiets gaan.
pi_220961499
Dochtertje van tim ook weer in beeld met dag filmpje
pi_220961518
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:40 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Nou dat dus.
Waarschijnlijk gaat ze komend weekend offline om te herstellen na dit gelezen te hebben.
😅🙈 maar echt! Dat gok ik ook bij fam Koning, ook die was not amused ergens om, gok om berichten hier
pi_220961557
MCW had sinds de scheiding te weinig bedden voor de kinderen. Er waren 7 kinderen, nu 6. Zou ik toch denken dat er nog steeds 1 bed over is.

JvP kocht laatst bedden voor haar kinderen dus zij heeft ze niet.
pi_220961587
DBM is de grap van de eeuw. Sneu figuur.
pi_220961591
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:56 schreef Kaatjepuk het volgende:
DBM is de grap van de eeuw. Sneu figuur.
Ja, dat geloofd toch niemand, dat zij zo ziek was.
pi_220961609
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:18 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
En papa was gewoon vrij! Als ze geen 5km kan lopen dan laat je haar thuis lekker bij papa.
Nee, dat kan natuurlijk niet, want dan kon ze geen medaille, snoep en bloemen verdienen en dat was echt heel zielig geweest, want haar broer had dat dan wel.
pi_220961767
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik dus wel echt goed vind bij AM is dat, ondanks het verschrikkelijke weer, wel gewoon op de fiets gaan.
Ik dacht hetzelfde.
pi_220961804
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Even wel knap... die oudste van miniliefde erin is wel de berg echt opgelopen bij de Alpen dhuzes!
Dat vind ik dan wel weer echt gaaf
Ja, en volgens mij ook al vaker (vorige edities). Vorig jaar liep hij ook al, als ik het me goed herinner.
Ik vond het vroeger als puber al verschrikkelijk om een stuk de berg op te lopen om de tour te kijken.
pi_220961814
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Even wel knap... die oudste van miniliefde erin is wel de berg echt opgelopen bij de Alpen dhuzes!
Dat vind ik dan wel weer echt gaaf
Ja dat doet hij al een paar jaar.
Zeker knap
Ik vraag me alleen af hoe ze dat op school regelen. Met Senn snap ik het nog enigszins maar zijn zusjes, in ieder geval de oudste, moeten toch ook gewoon naar school.
pi_220961821
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik dus wel echt goed vind bij AM is dat, ondanks het verschrikkelijke weer, wel gewoon op de fiets gaan.
Verschrikkelijke weer? Het waaide.. waar je in de binnenstad weinig van merkt.
En ze moesten naar verschillende plekken (gelukkig had ze Mirjam-van-IJsland mee, hihi) en dat is helemaal niet handig met de auto.
pi_220961828
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:34 schreef Mirp het volgende:
Wat een powervrouw joh, die DBM. Ze denkt dat ze een longontsteking heeft, maar loopt wel even 5km mee met de avondvierdaagse. Topper!

:')
En een zelfgediagnosticeerde hielspoor, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')