abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220959909
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Een narcisje ♥️
Ohhhhh, koekoek 🫣. Dank 😅
pi_220959951
AM, de vrouw der rigiditeit en recycleposts, gaat het blijven doen, heh? Die dozige volgende vrouw Mirjam-van-IJsland blijven noemen heh? Net als dat stupide it's a friday-filpmje. Daar komen we niet meer vanaf, toch?

Vind toch echt niemand meer grappig, toch stug blijven volhouden.
pi_220959964
Bij huisjeinbrabant zijn de kindjes ook weer lekker aan het werk gezet voor hun eigen kleertjes. Wordt ook steeds erger bij haar.
pi_220960013
En de jongste 2 Geertsen worden ook weer ingezet voor reclame van die plasticmeukmammas.

En een tekenbord waarbij je dingen over moet trekken is handig voor in de auto. Want die auto beweegt verder niet. Ik hoor L al bijna boos worden dat haar tekening mislukt is.
pi_220960055
Wat ongelijk aan de voorkant, dat haar van Debbie? Van die langere plukken?
pi_220960096
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:22 schreef AnnArt het volgende:
AM, de vrouw der rigiditeit en recycleposts, gaat het blijven doen, heh? Die dozige volgende vrouw Mirjam-van-IJsland blijven noemen heh? Net als dat stupide it's a friday-filpmje. Daar komen we niet meer vanaf, toch?

Vind toch echt niemand meer grappig, toch stug blijven volhouden.
Ik keek de story's over de broodtrommels, hoe ze niet dichtgaan, hoe ze ze weer dicht doet, op elkaar stapelt, de drukke mama's, de producten zo door elkaar heen schudt, de drukke mama's... Hoe elke keer die sleutel in de voordeur wordt omgedraaid, de drukke mama's, het puntje van de bakfiets, die herrie tijdens het gefiets, de drukke mama's, je strontlaarzen op de fiets, je klompen op de fiets, de drukke mama's.

Ik moest er zo om lachen vandaag dat iemand zo druk kan zijn met dit soort dingen en dat gewoon bloedserieus neemt.
Totdat je je weer bedenkt dat er gewoon een heel gezin onderdeel is van deze gestoorde waanzin.
pi_220960154
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat ongelijk aan de voorkant, dat haar van Debbie? Van die langere plukken?
Ik zat daar ook naar te kijken. Daar zou ik zelf de schaar nog even voor pakken. Wat een rare plukken. En nu zie je nog duidelijker hoe dun haar haar is. Dat clipje maakt het ook niet beter. En ik weet niet wat ze verder nog wil bereiken met die spuitjes maar volgens mij is ze hard op weg om een kaal hoofd te krijgen.

Tip voor Sanneke: koop een hoes voor je tuinset. Heeft twee grote voordelen: je kooplust wordt weer eens bevredigd en je hoeft de woonkamer niet als opslag voor je tuinkussens te gebruiken. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat de schuur al volgestouwd is met troep.
pi_220960170
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat ongelijk aan de voorkant, dat haar van Debbie? Van die langere plukken?
Wat raar idd.. wat heeft ze nou twee rare sliertjes aan de voorkant hangen? Het is het zoals gewoonlijk weer net niet bij Debbie.
pi_220960180
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat ongelijk aan de voorkant, dat haar van Debbie? Van die langere plukken?
Ze is er blij mee en roy wilt haar doen... tja... verder hou ik mijn mond dan maar 🤷 we mogen het niet over het uiterlijk van kinderen hebben en aangezien Debbie er steeds meer als minderjarige uit begint te zien onthou ik me van mening
pi_220960183
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:25 schreef Mirp het volgende:
Bij huisjeinbrabant zijn de kindjes ook weer lekker aan het werk gezet voor hun eigen kleertjes. Wordt ook steeds erger bij haar.
Haar kinderen poseren ook echt. Het is mij daar allemaal té gelikt.
pi_220960463
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat heel veel met z’n allen valt dan wel mee want volgens mij heeft KB de kinderen aanzienlijk minder dan dat MCW ze heeft.
Dat betekend dat tim zijn ex de kinderen ook minder ziet dan tim en mies ze zien
pi_220960611
Ik wil niet reageren bij Debbie, maar ik wacht af tot iemand vraagt; hoe lang ga je nog door spuiten.
Dat filmpje in haar story vind ik haar haar vooral echt ziekelijk ogen. Ik herinner met iemand dichterbij tijdens de chemo..
pi_220960694
Het is niet scheef geknipt mensen... het is aflopend!! (🤔 scheef dus 👌👍) en hoezo maakt ze ineens dbm achtige neuskijk foto's???
pi_220960699
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:47 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik wil niet reageren bij Debbie, maar ik wacht af tot iemand vraagt; hoe lang ga je nog door spuiten.
Dat filmpje in haar story vind ik haar haar vooral echt ziekelijk ogen. Ik herinner met iemand dichterbij tijdens de chemo..
Er is 24 kilo af zegt ze😲.
En nu heeft de kapper het waarschijnlijk in model gefohnd dus ik ben benieuwd hoe het zit na skapen of zelf wassen
pi_220960782
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Haar kinderen poseren ook echt. Het is mij daar allemaal té gelikt.
Ja steeds meer inderdaad. Zonde, was jaren geleden zo´n leuke vrouw om te volgen.
pi_220960788
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:57 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Er is 24 kilo af zegt ze😲.
En nu heeft de kapper het waarschijnlijk in model gefohnd dus ik ben benieuwd hoe het zit na skapen of zelf wassen
Ik vind er weinig model inzitten. Gewoon heel dun pluizig. Dat heb ik zelf ook hoor maar met volumepoeder en wat wax kan je er echt meer van maken.
pi_220960844
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:39 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Dat betekend dat tim zijn ex de kinderen ook minder ziet dan tim en mies ze zien
Och ja, ik rekende andersom. Daar kan ik me dan niks bij voorstellen. Op de één of andere manier heb ik toch altijd het idee dat kinderen meer bij de moeder zijn. Ik zit daarin vastgeroest omdat dat bij mij zo was.
pi_220960850
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Het is niet scheef geknipt mensen... het is aflopend!! (🤔 scheef dus 👌👍) en hoezo maakt ze ineens dbm achtige neuskijk foto's???
Aflopend? Dit zijn gewoon twee plukken die niet kloppen. Aflopend is een geleidelijke afloop. Dat kan ik hier met de beste wil van de wereld niet in zien.
pi_220960856
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:08 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik vind er weinig model inzitten. Gewoon heel dun pluizig. Dat heb ik zelf ook hoor maar met volumepoeder en wat wax kan je er echt meer van maken.
Zoutspray werkt ook top! Ik denk dat wax voor haar haar veel te zwaar is.

[ Bericht 3% gewijzigd door JaNeeDan op 04-06-2026 20:23:33 ]
pi_220960870
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:08 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ja steeds meer inderdaad. Zonde, was jaren geleden zo´n leuke vrouw om te volgen.
Ik vond haar in het begin heel leuk (verbouwen eerste huis), daarna al gauw te perfect, te gelikt, teveel van alles. En vooral: kijk mij het geweldig doen.
pi_220960872
Ik snap het idee van debbie’s kapsel maar dat is echt alleen maar mooi als je wat voller haar hebt dan dat zij heeft
pi_220960912
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:47 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik wil niet reageren bij Debbie, maar ik wacht af tot iemand vraagt; hoe lang ga je nog door spuiten.
Dat filmpje in haar story vind ik haar haar vooral echt ziekelijk ogen. Ik herinner met iemand dichterbij tijdens de chemo..
Ik wilde het niet zeggen maar je hebt gewoon gelijk. Ze heeft een ziek gezicht.
pi_220960940
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:59 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik keek de story's over de broodtrommels, hoe ze niet dichtgaan, hoe ze ze weer dicht doet, op elkaar stapelt, de drukke mama's, de producten zo door elkaar heen schudt, de drukke mama's... Hoe elke keer die sleutel in de voordeur wordt omgedraaid, de drukke mama's, het puntje van de bakfiets, die herrie tijdens het gefiets, de drukke mama's, je strontlaarzen op de fiets, je klompen op de fiets, de drukke mama's.

Ik moest er zo om lachen vandaag dat iemand zo druk kan zijn met dit soort dingen en dat gewoon bloedserieus neemt.
Totdat je je weer bedenkt dat er gewoon een heel gezin onderdeel is van deze gestoorde waanzin.
Echt dit!
pi_220960942
DBM haar man stond bij de finish, waarom liep hij niet mee? Of kon de zwakke flap niet bij hem blijven? En hoezo hebben ze voor 1 avond kado’s bloemen en snoep? En een medaille
pi_220960987
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:57 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Er is 24 kilo af zegt ze😲.
En nu heeft de kapper het waarschijnlijk in model gefohnd dus ik ben benieuwd hoe het zit na skapen of zelf wassen
Had de kapper een rood/witte stok?
Allemachtig dit ziet er toch niet uit?
Debbie is er uiteraard heel blij mee, ze lijkt wel ziek, dat wil ze toch altijd graag?
Wat een zielig dun bosje stro
pi_220960989
Wat een powervrouw joh, die DBM. Ze denkt dat ze een longontsteking heeft, maar loopt wel even 5km mee met de avondvierdaagse. Topper!

:')
pi_220961003
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik wilde het niet zeggen maar je hebt gewoon gelijk. Ze heeft een ziek gezicht.
Maar dat wil ze toch? Doel bereikt
pi_220961010
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:34 schreef Mirp het volgende:
Wat een powervrouw joh, die DBM. Ze denkt dat ze een longontsteking heeft, maar loopt wel even 5km mee met de avondvierdaagse. Topper!

:')
Ze krijgt een medaille jiehoeee
pi_220961011
En Debbie. Ik denk dat het niet nodig is dat ik zeg op wie ik haar vind lijken met haar nieuwe kapsel. Maar zij (en Roy dus blijkbaar) is er blij mee dus prima.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mirp op 04-06-2026 20:37:40 (Typfout) ]
pi_220961018
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
pi_220961021
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:37 schreef Mirp het volgende:
En Debbie. Ik denk dat het niet nodig is dat ik zeg op wie ik haar vind lijken met haar nieuwe kapsel. Maar zij (en Roy dus blijkbaar) is er blij mee dus prima.
Nou ben ik benieuwd wie jij bedoelt
pi_220961023
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:28 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM haar man stond bij de finish, waarom liep hij niet mee? Of kon de zwakke flap niet bij hem blijven? En hoezo hebben ze voor 1 avond kado’s bloemen en snoep? En een medaille
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
pi_220961026
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Och ja, ik rekende andersom. Daar kan ik me dan niks bij voorstellen. Op de één of andere manier heb ik toch altijd het idee dat kinderen meer bij de moeder zijn. Ik zit daarin vastgeroest omdat dat bij mij zo was.
Ja, en helemaal omdat de jongste nog zo jong is!
pi_220961028
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef opwegnaar het volgende:
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
Ook belachelijk dat dat kan, hele idee van zo'n vierdaagse wandelen kapot
pi_220961033
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
Hier kan je ook 1 avond lopen voor de kleintjes onder andere en die krijgen een speldje. Loop je alle avonden krijg je een medaille
pi_220961055
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
Denk dat de meesten zo denken als jij.
Al de klasgenootjes die het wel gewoon hebben volgehouden.
Die mogen trots zijn, dit is zo belachelijk, koop ze dan gewoon een zak snoep en blijf thuis
pi_220961059
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef opwegnaar het volgende:
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
Ik vind er ook wat van qua organisatie... loop jij 4 dagen gezellig mee komt er een truus met suikerspin kindjes die dezelfde prijs krijgt als jou kind... nou wat knap... ik zou jaar erna ook alleen het leuke stukje doen.. (de finish)
pi_220961078
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind er ook wat van qua organisatie... loop jij 4 dagen gezellig mee komt er een truus met suikerspin kindjes die dezelfde prijs krijgt als jou kind... nou wat knap... ik zou jaar erna ook alleen het leuke stukje doen.. (de finish)
Nou dat dus, bloemetje snoep en een medaille.
Voor een avond1 daagse, ze zegt ook nog: we lopen vanavond de avondvierdaagse.
In de buggy en met spaghettibenen.
Ze verdienen een serenade
pi_220961084
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:36 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Maar dat wil ze toch? Doel bereikt
Iemand die ziek is wil er juist niet ziek uitzien. Dat Debbie dat wil zegt genoeg.
pi_220961086
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:40 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Hier kan je ook 1 avond lopen voor de kleintjes onder andere en die krijgen een speldje. Loop je alle avonden krijg je een medaille
Ja daar zou ik nog iets mee kunnen.. een "hoera ik heb 1 dag mee gedaan" prijs...
Hier hebben ze voor de kleintjes de korte route (eerlijk geen idee hoe lang die is...) en dan de 5km voor de overige en de bikkelroute van 10km voor de echte doorstappers maar wel alles 4 dagen
Je mag 1 dag mee lopen en krijg dan wel een appel en een sapje maar geen prijs
pi_220961118
Geen woorden voor die luie, kansloze DBM. Medelijden met haar kinderen. Doe gewoon even normaal, ze spoort echt niet.
pi_220961120
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
Nee je bent geen miep! Er hebben kinderen 4 dagen gelopen! En flip en flap zitten dag 4 in de buggy en krijgen een medaille

Morgen zijn ze vast besmet met een of ander virus en krijgen ze weer dure lego
pi_220961127
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:40 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Hier kan je ook 1 avond lopen voor de kleintjes onder andere en die krijgen een speldje. Loop je alle avonden krijg je een medaille
Flip is 8! Geen kleintje
pi_220961128
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Iemand die ziek is wil er juist niet ziek uitzien. Dat Debbie dat wil zegt genoeg.
Ja dat zei ze ooit : ik doe geen make up op want dan zeggen mensen : je ziet er goed uit.
Bizar he
pi_220961130
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:58 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ja dat zei ze ooit : ik doe geen make up op want dan zeggen mensen : je ziet er goed uit.
Bizar he
Dat zei ze inderdaad. Spoort niet.
pi_220961134
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja daar zou ik nog iets mee kunnen.. een "hoera ik heb 1 dag mee gedaan" prijs...
Hier hebben ze voor de kleintjes de korte route (eerlijk geen idee hoe lang die is...) en dan de 5km voor de overige en de bikkelroute van 10km voor de echte doorstappers maar wel alles 4 dagen
Je mag 1 dag mee lopen en krijg dan wel een appel en een sapje maar geen prijs
En zo hoort dat.
Dat gepamper bah, wil je een medaille dan moet je doorzetten.
En gewoon lekker met je 8 jaar samen in een groepje met vriendjes en een paar ouders.
Toch zoveel leuker dan met je moeder met spaghettibenen meelopen en je zusje in de buggy.
Schop onder de kont Dbm dan hè, kinderen kunnen er niks aan doen.
pi_220961137
Dat kapsel van Debbie. Dat op chatgpt zag er nog aardig uit, dit is de temu versie.
Het staat niet bij haar gezicht, het is 'aflopend' (wat dat ook mag betekenen).
pi_220961157
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat kapsel van Debbie. Dat op chatgpt zag er nog aardig uit, dit is de temu versie.
Het staat niet bij haar gezicht, het is 'aflopend' (wat dat ook mag betekenen).
De tenue versie🤣
Of de " Net Niet" variant, ook om te draaien naar" Niet Net"
pi_220961261
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat kapsel van Debbie. Dat op chatgpt zag er nog aardig uit, dit is de temu versie.
Het staat niet bij haar gezicht, het is 'aflopend' (wat dat ook mag betekenen).
De kapper had hier ook gewoon eerlijk over moeten zijn.
pi_220961267
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:57 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Flip is 8! Geen kleintje
Flap is 5... in een buggy... hier lopen ze met 5 gewoon de 5! Lopen he!
pi_220961287
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef opwegnaar het volgende:
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
Triest voor de kinderen, anderen weten echt wel dat ze maar 1 dag hebben meegelopen. Kids krijgen het nog heel lastig op deze manier. DBM was toch zwaar ziek
pi_220961301
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:14 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Triest voor de kinderen, anderen weten echt wel dat ze maar 1 dag hebben meegelopen. Kids krijgen het nog heel lastig op deze manier. DBM was toch zwaar ziek
Als ze echt een longontsteking had gehad had ze geen 5km gelopen.
Het is 5jaar geleden dat ik een longontsteking had, een 'goeie' ik kon net de naar de wc zo benauwd was ik.
Maar nee DBM loopt ff 5km👌
pi_220961315
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Flap is 5... in een buggy... hier lopen ze met 5 gewoon de 5! Lopen he!
En papa was gewoon vrij! Als ze geen 5km kan lopen dan laat je haar thuis lekker bij papa.
pi_220961374
Dbm heeft enorme honger van die 5km lopen.... 😱🤦‍♂️ de tandjes jommes!! Het is echt gewoon niet te bewoorden wat er allemaal in mijn adhd hoofd geroepen word nu...
pi_220961380
En nu vet honger door de avondvierdaagse 🤣
pi_220961404
Zou Flip/Flap morgen weer naar school gaan of zijn ze dan weer ziek zoals ze ( beide?)vandaag ook thuis geweest waren?
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:34:49 #257
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220961419
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:29 schreef Miepje77 het volgende:
En nu vet honger door de avondvierdaagse 🤣
Kost veel energie hoor zo’n avondvierdaagse (op karakter) lopen :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220961423
😂😂😂😂😂 honger van de avondvierdaagse. Ik pis in m’n broek. Wat een aandachtsorgel.

Dit is toch dezelfde DBM die ook enkele avond rondjes wandelt en ook 5 km de stad in gaat? En 5x per week sport? En altijd te weinig eet? En niet tegen kauwgeluiden kan? En een longontsteking heeft? En heel erg benauwd was? En en en en en en…..
pi_220961432
Hier kun je wel goed zien hoe ze kan overdrijven over het ziek zijn, als je echt zo ziek bent, dan loop je echt geen 5 km. Dan ben je blij als je gewoon thuis bent en naar de wc kan lopen enz.
pi_220961447
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
😂😂😂😂😂 honger van de avondvierdaagse. Ik pis in m’n broek. Wat een aandachtsorgel.

Dit is toch dezelfde DBM die ook enkele avond rondjes wandelt en ook 5 km de stad in gaat? En 5x per week sport? En altijd te weinig eet? En niet tegen kauwgeluiden kan? En een longontsteking heeft? En heel erg benauwd was? En en en en en en…..
Ze heeft natuurlijk zo'n honger, omdat ze altijd vergeet te eten en omdat ze zo ziek is.
pi_220961453
Maar jommes!!!! We moeten wel lief blijven he!! Iemand nog wat veren over om in haar anus zonder botox te stoppen??
pi_220961454
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:36 schreef miep123456 het volgende:
Hier kun je wel goed zien hoe ze kan overdrijven over het ziek zijn, als je echt zo ziek bent, dan loop je echt geen 5 km. Dan ben je blij als je gewoon thuis bent en naar de wc kan lopen enz.
Nou dat dus.
Waarschijnlijk gaat ze komend weekend offline om te herstellen na dit gelezen te hebben.
pi_220961469
Even wel knap... die oudste van miniliefde erin is wel de berg echt opgelopen bij de Alpen dhuzes!
Dat vind ik dan wel weer echt gaaf
pi_220961493
Wat ik dus wel echt goed vind bij AM is dat, ondanks het verschrikkelijke weer, wel gewoon op de fiets gaan.
pi_220961499
Dochtertje van tim ook weer in beeld met dag filmpje
pi_220961518
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:40 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Nou dat dus.
Waarschijnlijk gaat ze komend weekend offline om te herstellen na dit gelezen te hebben.
😅🙈 maar echt! Dat gok ik ook bij fam Koning, ook die was not amused ergens om, gok om berichten hier
pi_220961557
MCW had sinds de scheiding te weinig bedden voor de kinderen. Er waren 7 kinderen, nu 6. Zou ik toch denken dat er nog steeds 1 bed over is.

JvP kocht laatst bedden voor haar kinderen dus zij heeft ze niet.
pi_220961587
DBM is de grap van de eeuw. Sneu figuur.
pi_220961591
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:56 schreef Kaatjepuk het volgende:
DBM is de grap van de eeuw. Sneu figuur.
Ja, dat geloofd toch niemand, dat zij zo ziek was.
pi_220961609
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:18 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
En papa was gewoon vrij! Als ze geen 5km kan lopen dan laat je haar thuis lekker bij papa.
Nee, dat kan natuurlijk niet, want dan kon ze geen medaille, snoep en bloemen verdienen en dat was echt heel zielig geweest, want haar broer had dat dan wel.
pi_220961767
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik dus wel echt goed vind bij AM is dat, ondanks het verschrikkelijke weer, wel gewoon op de fiets gaan.
Ik dacht hetzelfde.
pi_220961804
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Even wel knap... die oudste van miniliefde erin is wel de berg echt opgelopen bij de Alpen dhuzes!
Dat vind ik dan wel weer echt gaaf
Ja, en volgens mij ook al vaker (vorige edities). Vorig jaar liep hij ook al, als ik het me goed herinner.
Ik vond het vroeger als puber al verschrikkelijk om een stuk de berg op te lopen om de tour te kijken.
pi_220961814
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Even wel knap... die oudste van miniliefde erin is wel de berg echt opgelopen bij de Alpen dhuzes!
Dat vind ik dan wel weer echt gaaf
Ja dat doet hij al een paar jaar.
Zeker knap
Ik vraag me alleen af hoe ze dat op school regelen. Met Senn snap ik het nog enigszins maar zijn zusjes, in ieder geval de oudste, moeten toch ook gewoon naar school.
pi_220961821
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik dus wel echt goed vind bij AM is dat, ondanks het verschrikkelijke weer, wel gewoon op de fiets gaan.
Verschrikkelijke weer? Het waaide.. waar je in de binnenstad weinig van merkt.
En ze moesten naar verschillende plekken (gelukkig had ze Mirjam-van-IJsland mee, hihi) en dat is helemaal niet handig met de auto.
pi_220961828
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:34 schreef Mirp het volgende:
Wat een powervrouw joh, die DBM. Ze denkt dat ze een longontsteking heeft, maar loopt wel even 5km mee met de avondvierdaagse. Topper!

:')
En een zelfgediagnosticeerde hielspoor, toch?
pi_220961838
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 22:53 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja dat doet hij al een paar jaar.
Zeker knap
Ik vraag me alleen af hoe ze dat op school regelen. Met Senn snap ik het nog enigszins maar zijn zusjes, in ieder geval de oudste, moeten toch ook gewoon naar school.
Vorig jaar hadden ze ook al speciaal verlof. Toen had erin ook verteld dat zijn juf heel trots op hem was en ze dit als gezin doen.
Tja weet je.. ik heb echt een blinde vlek voor erin! (Geef ik toe) maar ik heb liever dat een kind een week school mist voor dit (en zusjes ook om dit samen te beleven) dan een gewone vakantie zoals bob of dat een kind bijna iedere week dagen mist door snot of buikpijn zoals flip en flap...
pi_220961844
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 22:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En een zelfgediagnosticeerde hielspoor, toch?
Ja maar voor de hielspoor had ze een training geskipt dus dat is al over!
pi_220961855
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik dus wel echt goed vind bij AM is dat, ondanks het verschrikkelijke weer, wel gewoon op de fiets gaan.
Wijn
pi_220961861
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 23:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vorig jaar hadden ze ook al speciaal verlof. Toen had erin ook verteld dat zijn juf heel trots op hem was en ze dit als gezin doen.
Tja weet je.. ik heb echt een blinde vlek voor erin! (Geef ik toe) maar ik heb liever dat een kind een week school mist voor dit (en zusjes ook om dit samen te beleven) dan een gewone vakantie zoals bob of dat een kind bijna iedere week dagen mist door snot of buikpijn zoals flip en flap...
Ja maar gelukkig werkt het niet zo dat wie de gunfactor heeft die mag vrij.
Voor iedereen dezelfde regels met uitzondering zoals die nu ook al gelden.
pi_220961871
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:32 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Zou Flip/Flap morgen weer naar school gaan of zijn ze dan weer ziek zoals ze ( beide?)vandaag ook thuis geweest waren?
Weer een week vakantie in de pocket
pi_220961880
Zou Dbm hier meelezen? Dan moet je je toch wel heel
Lullig voelen als je dit over jezelf leest, zou me echt rot schamen
pi_220961896
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 22:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Verschrikkelijke weer? Het waaide.. waar je in de binnenstad weinig van merkt.
En ze moesten naar verschillende plekken (gelukkig had ze Mirjam-van-IJsland mee, hihi) en dat is helemaal niet handig met de auto.
Ik had ff mijn eigen referentie kader/woonplaats in mijn hoofd. Hier was er echt stort regen, hagel harde wind, onweer. Vandaar mijn opmerking😅
pi_220961980
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 23:11 schreef Lipisu het volgende:
Zou Dbm hier meelezen? Dan moet je je toch wel heel
Lullig voelen als je dit over jezelf leest, zou me echt rot schamen
Maar dan zou je zoiets ook niet delen. Dus zij schaamt zich denk ik niet.
pi_220962020
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 23:11 schreef Lipisu het volgende:
Zou Dbm hier meelezen? Dan moet je je toch wel heel
Lullig voelen als je dit over jezelf leest, zou me echt rot schamen
Haar 'vriendin' leest hier mee.
pi_220962342
Wat AM laat zien van Fringe… voor mij is het meer cringe maar dat kan echt heel erg liggen aan hoe zij het in beeld brengt . Zonde voor de mensen die daar hun best staan te doen
pi_220962359
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:39 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ook belachelijk dat dat kan, hele idee van zo'n vierdaagse wandelen kapot
Maar die waanzin is er toch al jaren ? Ik ben best Spartaans opgevoed ( dat had ook iets minder gekund ) maar je krijgt geen medaille voor deelname maar als je wint . 2e worden dan ben je de 1e verliezer .. dat zit er zo ingestampt dat ik echt gek word dat ouders hun kinderen tegenwoordig wijs maken dat ze alles kunnen . Nee dat is niet zo. Als je niet in de maat kunt klappen dan gaje ook geen pianist of danser worden , dat is niet erg maar laten we stoppen met alles ( echt alles) te belonen, want je hoeft niet overal goed in te zijn.
Sterker nog, zeg het ook gewoon als je kind ergens ronduit slecht in is . Prima en weer door naar iets anders .
pi_220962593
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 23:11 schreef Lipisu het volgende:
Zou Dbm hier meelezen? Dan moet je je toch wel heel
Lullig voelen als je dit over jezelf leest, zou me echt rot schamen
Zoals ik begrijp heeft zij behoorlijk wat beperkingen waar ze erg veel hinder van ondervindt, maar ik geloof niet dat zij gebukt gaat onder schaamte.
pi_220962667
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
😂😂😂😂😂 honger van de avondvierdaagse. Ik pis in m’n broek. Wat een aandachtsorgel.


Dit is toch dezelfde DBM die ook enkele avond rondjes wandelt en ook 5 km de stad in gaat? En 5x per week sport? En altijd te weinig eet? En niet tegen kauwgeluiden kan? En een longontsteking heeft? En heel erg benauwd was? En en en en en en…..
Je ziet in de story over de avondvierdaagse ook dat zij op haar smartwatch haar dagelijkse stappendoel heeft ingesteld op 7.500, maar zij beweert toch altijd dat ze 15.000 stappen per dag zet?🤡
pi_220962682
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 02:26 schreef poohenzo het volgende:
Wat AM laat zien van Fringe… voor mij is het meer cringe maar dat kan echt heel erg liggen aan hoe zij het in beeld brengt . Zonde voor de mensen die daar hun best staan te doen
En de plangoeroe had de eerste voorstelling gemist. Hihi 🙄
pi_220962699
Flip en Flap blijven vandaag vast thuis want moe van de avondvierdaagse en DBM? Die heeft een week spierpijn, heeft ze weer een reden om de sportschool te skippen
pi_220962769
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 06:54 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Je ziet in de story over de avondvierdaagse ook dat zij op haar smartwatch haar dagelijkse stappendoel heeft ingesteld op 7.500, maar zij beweert toch altijd dat ze 15.000 stappen per dag zet?🤡
Hoe kan zij zoveel stappen hebben gezet, met slechts 5 km lopen.
pi_220962785
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 07:31 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Hoe kan zij zoveel stappen hebben gezet, met slechts 5 km lopen.
Korte beentjes he 🤣
I can't help it, if I'm lucky
pi_220962789
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 06:54 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Je ziet in de story over de avondvierdaagse ook dat zij op haar smartwatch haar dagelijkse stappendoel heeft ingesteld op 7.500, maar zij beweert toch altijd dat ze 15.000 stappen per dag zet?🤡
Dat kan toch? Ik heb ook doelen ingesteld in mijn horloge. Het is niet zo dat als ik een doel behaald heb dat ik dan niet verder kan of stop.
pi_220962824
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 06:54 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Je ziet in de story over de avondvierdaagse ook dat zij op haar smartwatch haar dagelijkse stappendoel heeft ingesteld op 7.500, maar zij beweert toch altijd dat ze 15.000 stappen per dag zet?🤡
Misschien loopt ze constant heen en weer net als kinderen doen. Die lopen ook meer dan de 5km daardoor.
pi_220962833
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 05:49 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Zoals ik begrijp heeft zij behoorlijk wat beperkingen waar ze erg veel hinder van ondervindt, maar ik geloof niet dat zij gebukt gaat onder schaamte.
Ja ze gaf aan dinsdag, als je iets tegen haar had volg haar maar niet want ze heeft er last van..

Nou DBM als je er zoveel last van hebt, kwam er niet zoveel onzin uit je neusgaten story’s
En met hielspoor de vierdaagse uitlopen? Ik ga de krant bellen, vaak lukt je een km niet eens! Zo een pijn kan hielspoor doen, wat is het volgende smoesje een gebroken been maar je hoeft geen gips?

En zat Am nou weer bij Rens op de zaak te eten? Doet die vrouw ooit wat anders? En zoiets is toch leuk met een grote groep vriendinnen ipv alleen met die saaie Mirjam..
pi_220962889
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 06:54 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Je ziet in de story over de avondvierdaagse ook dat zij op haar smartwatch haar dagelijkse stappendoel heeft ingesteld op 7.500, maar zij beweert toch altijd dat ze 15.000 stappen per dag zet?🤡
Je bent niet bekend met stappendoel, het is niet dat die dan stopt bij 7500, hij telt gewoon doot hoor, zou anders bijzonder zijn.
pi_220962896
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 07:44 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja ze gaf aan dinsdag, als je iets tegen haar had volg haar maar niet want ze heeft er last van..

Nou DBM als je er zoveel last van hebt, kwam er niet zoveel onzin uit je neusgaten story’s
En met hielspoor de vierdaagse uitlopen? Ik ga de krant bellen, vaak lukt je een km niet eens! Zo een pijn kan hielspoor doen, wat is het volgende smoesje een gebroken been maar je hoeft geen gips?

En zat Am nou weer bij Rens op de zaak te eten? Doet die vrouw ooit wat anders? En zoiets is toch leuk met een grote groep vriendinnen ipv alleen met die saaie Mirjam..
HIelspoor is een eigen gestelde diagnose en inderdaad dan loop je echt geen 5km daarmee, is echt gewoon fysiek onmogelijk maar ja die meid doet alles op karakter he.
pi_220962909
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 08:02 schreef miep123456 het volgende:

[..]
HIelspoor is een eigen gestelde diagnose en inderdaad dan loop je echt geen 5km daarmee, is echt gewoon fysiek onmogelijk maar ja die meid doet alles op karakter he.
Ja en 5km lopen met hielspoor en een longontsteking! DBM verdient een lintje!!!!
pi_220962988
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 08:00 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Je bent niet bekend met stappendoel, het is niet dat die dan stopt bij 7500, hij telt gewoon doot hoor, zou anders bijzonder zijn.
Ze bedoelt het stappendoel dat is ingesteld. Dat is lager dan ze beweert. Het gaat in deze post niet over het aantal stappen dat ze gisteren heeft gezet. Iedereen snapt dat je meer of minder stappen kan zetten dan je doel.
pi_220963179
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 23:50 schreef Post-its het volgende:

[..]
Haar 'vriendin' leest hier mee.
Heeft zij vriendinnen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')