abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220961838
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 22:53 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja dat doet hij al een paar jaar.
Zeker knap
Ik vraag me alleen af hoe ze dat op school regelen. Met Senn snap ik het nog enigszins maar zijn zusjes, in ieder geval de oudste, moeten toch ook gewoon naar school.
Vorig jaar hadden ze ook al speciaal verlof. Toen had erin ook verteld dat zijn juf heel trots op hem was en ze dit als gezin doen.
Tja weet je.. ik heb echt een blinde vlek voor erin! (Geef ik toe) maar ik heb liever dat een kind een week school mist voor dit (en zusjes ook om dit samen te beleven) dan een gewone vakantie zoals bob of dat een kind bijna iedere week dagen mist door snot of buikpijn zoals flip en flap...
pi_220961844
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 22:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En een zelfgediagnosticeerde hielspoor, toch?
Ja maar voor de hielspoor had ze een training geskipt dus dat is al over!
pi_220961855
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik dus wel echt goed vind bij AM is dat, ondanks het verschrikkelijke weer, wel gewoon op de fiets gaan.
Wijn
pi_220961861
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 23:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vorig jaar hadden ze ook al speciaal verlof. Toen had erin ook verteld dat zijn juf heel trots op hem was en ze dit als gezin doen.
Tja weet je.. ik heb echt een blinde vlek voor erin! (Geef ik toe) maar ik heb liever dat een kind een week school mist voor dit (en zusjes ook om dit samen te beleven) dan een gewone vakantie zoals bob of dat een kind bijna iedere week dagen mist door snot of buikpijn zoals flip en flap...
Ja maar gelukkig werkt het niet zo dat wie de gunfactor heeft die mag vrij.
Voor iedereen dezelfde regels met uitzondering zoals die nu ook al gelden.
pi_220961871
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:32 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Zou Flip/Flap morgen weer naar school gaan of zijn ze dan weer ziek zoals ze ( beide?)vandaag ook thuis geweest waren?
Weer een week vakantie in de pocket
pi_220961880
Zou Dbm hier meelezen? Dan moet je je toch wel heel
Lullig voelen als je dit over jezelf leest, zou me echt rot schamen
pi_220961896
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 22:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Verschrikkelijke weer? Het waaide.. waar je in de binnenstad weinig van merkt.
En ze moesten naar verschillende plekken (gelukkig had ze Mirjam-van-IJsland mee, hihi) en dat is helemaal niet handig met de auto.
Ik had ff mijn eigen referentie kader/woonplaats in mijn hoofd. Hier was er echt stort regen, hagel harde wind, onweer. Vandaar mijn opmerking😅
pi_220961980
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 23:11 schreef Lipisu het volgende:
Zou Dbm hier meelezen? Dan moet je je toch wel heel
Lullig voelen als je dit over jezelf leest, zou me echt rot schamen
Maar dan zou je zoiets ook niet delen. Dus zij schaamt zich denk ik niet.
pi_220962020
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 23:11 schreef Lipisu het volgende:
Zou Dbm hier meelezen? Dan moet je je toch wel heel
Lullig voelen als je dit over jezelf leest, zou me echt rot schamen
Haar 'vriendin' leest hier mee.
pi_220962342
Wat AM laat zien van Fringe… voor mij is het meer cringe maar dat kan echt heel erg liggen aan hoe zij het in beeld brengt . Zonde voor de mensen die daar hun best staan te doen
pi_220962359
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:39 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ook belachelijk dat dat kan, hele idee van zo'n vierdaagse wandelen kapot
Maar die waanzin is er toch al jaren ? Ik ben best Spartaans opgevoed ( dat had ook iets minder gekund ) maar je krijgt geen medaille voor deelname maar als je wint . 2e worden dan ben je de 1e verliezer .. dat zit er zo ingestampt dat ik echt gek word dat ouders hun kinderen tegenwoordig wijs maken dat ze alles kunnen . Nee dat is niet zo. Als je niet in de maat kunt klappen dan gaje ook geen pianist of danser worden , dat is niet erg maar laten we stoppen met alles ( echt alles) te belonen, want je hoeft niet overal goed in te zijn.
Sterker nog, zeg het ook gewoon als je kind ergens ronduit slecht in is . Prima en weer door naar iets anders .
pi_220962593
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 23:11 schreef Lipisu het volgende:
Zou Dbm hier meelezen? Dan moet je je toch wel heel
Lullig voelen als je dit over jezelf leest, zou me echt rot schamen
Zoals ik begrijp heeft zij behoorlijk wat beperkingen waar ze erg veel hinder van ondervindt, maar ik geloof niet dat zij gebukt gaat onder schaamte.
pi_220962667
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
😂😂😂😂😂 honger van de avondvierdaagse. Ik pis in m’n broek. Wat een aandachtsorgel.


Dit is toch dezelfde DBM die ook enkele avond rondjes wandelt en ook 5 km de stad in gaat? En 5x per week sport? En altijd te weinig eet? En niet tegen kauwgeluiden kan? En een longontsteking heeft? En heel erg benauwd was? En en en en en en…..
Je ziet in de story over de avondvierdaagse ook dat zij op haar smartwatch haar dagelijkse stappendoel heeft ingesteld op 7.500, maar zij beweert toch altijd dat ze 15.000 stappen per dag zet?🤡
pi_220962682
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 02:26 schreef poohenzo het volgende:
Wat AM laat zien van Fringe… voor mij is het meer cringe maar dat kan echt heel erg liggen aan hoe zij het in beeld brengt . Zonde voor de mensen die daar hun best staan te doen
En de plangoeroe had de eerste voorstelling gemist. Hihi 🙄
pi_220962699
Flip en Flap blijven vandaag vast thuis want moe van de avondvierdaagse en DBM? Die heeft een week spierpijn, heeft ze weer een reden om de sportschool te skippen
pi_220962769
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 06:54 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Je ziet in de story over de avondvierdaagse ook dat zij op haar smartwatch haar dagelijkse stappendoel heeft ingesteld op 7.500, maar zij beweert toch altijd dat ze 15.000 stappen per dag zet?🤡
Hoe kan zij zoveel stappen hebben gezet, met slechts 5 km lopen.
pi_220962785
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 07:31 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Hoe kan zij zoveel stappen hebben gezet, met slechts 5 km lopen.
Korte beentjes he 🤣
I can't help it, if I'm lucky
pi_220962789
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 06:54 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Je ziet in de story over de avondvierdaagse ook dat zij op haar smartwatch haar dagelijkse stappendoel heeft ingesteld op 7.500, maar zij beweert toch altijd dat ze 15.000 stappen per dag zet?🤡
Dat kan toch? Ik heb ook doelen ingesteld in mijn horloge. Het is niet zo dat als ik een doel behaald heb dat ik dan niet verder kan of stop.
pi_220962824
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 06:54 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Je ziet in de story over de avondvierdaagse ook dat zij op haar smartwatch haar dagelijkse stappendoel heeft ingesteld op 7.500, maar zij beweert toch altijd dat ze 15.000 stappen per dag zet?🤡
Misschien loopt ze constant heen en weer net als kinderen doen. Die lopen ook meer dan de 5km daardoor.
pi_220962833
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 05:49 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Zoals ik begrijp heeft zij behoorlijk wat beperkingen waar ze erg veel hinder van ondervindt, maar ik geloof niet dat zij gebukt gaat onder schaamte.
Ja ze gaf aan dinsdag, als je iets tegen haar had volg haar maar niet want ze heeft er last van..

Nou DBM als je er zoveel last van hebt, kwam er niet zoveel onzin uit je neusgaten story’s
En met hielspoor de vierdaagse uitlopen? Ik ga de krant bellen, vaak lukt je een km niet eens! Zo een pijn kan hielspoor doen, wat is het volgende smoesje een gebroken been maar je hoeft geen gips?

En zat Am nou weer bij Rens op de zaak te eten? Doet die vrouw ooit wat anders? En zoiets is toch leuk met een grote groep vriendinnen ipv alleen met die saaie Mirjam..
pi_220962889
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 06:54 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Je ziet in de story over de avondvierdaagse ook dat zij op haar smartwatch haar dagelijkse stappendoel heeft ingesteld op 7.500, maar zij beweert toch altijd dat ze 15.000 stappen per dag zet?🤡
Je bent niet bekend met stappendoel, het is niet dat die dan stopt bij 7500, hij telt gewoon doot hoor, zou anders bijzonder zijn.
pi_220962896
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 07:44 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja ze gaf aan dinsdag, als je iets tegen haar had volg haar maar niet want ze heeft er last van..

Nou DBM als je er zoveel last van hebt, kwam er niet zoveel onzin uit je neusgaten story’s
En met hielspoor de vierdaagse uitlopen? Ik ga de krant bellen, vaak lukt je een km niet eens! Zo een pijn kan hielspoor doen, wat is het volgende smoesje een gebroken been maar je hoeft geen gips?

En zat Am nou weer bij Rens op de zaak te eten? Doet die vrouw ooit wat anders? En zoiets is toch leuk met een grote groep vriendinnen ipv alleen met die saaie Mirjam..
HIelspoor is een eigen gestelde diagnose en inderdaad dan loop je echt geen 5km daarmee, is echt gewoon fysiek onmogelijk maar ja die meid doet alles op karakter he.
pi_220962909
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 08:02 schreef miep123456 het volgende:

[..]
HIelspoor is een eigen gestelde diagnose en inderdaad dan loop je echt geen 5km daarmee, is echt gewoon fysiek onmogelijk maar ja die meid doet alles op karakter he.
Ja en 5km lopen met hielspoor en een longontsteking! DBM verdient een lintje!!!!
pi_220962988
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 08:00 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Je bent niet bekend met stappendoel, het is niet dat die dan stopt bij 7500, hij telt gewoon doot hoor, zou anders bijzonder zijn.
Ze bedoelt het stappendoel dat is ingesteld. Dat is lager dan ze beweert. Het gaat in deze post niet over het aantal stappen dat ze gisteren heeft gezet. Iedereen snapt dat je meer of minder stappen kan zetten dan je doel.
pi_220963179
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 23:50 schreef Post-its het volgende:

[..]
Haar 'vriendin' leest hier mee.
Heeft zij vriendinnen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')