abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220816933
Daar is ie dan... het livetopic voor de finale van het Eurovisie Songfestival 2026 *O* *G* *O*

Dé grote show met 25 landen en wel in deze volgorde:



SPOILER: Lijstje met de titels en artiesten van de landen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kijk ik dit?
De show is op 16 mei vanaf 21:00 te zien op NPO1, BBC1, VRT1 (voor de middelmaat) of op YouTube voor als je geen tv hebt of geen zin hebt in het commentaar van Henry Schut en Jeroen Kijk in de Vegte.

Wie zijn de favorieten?
Voor de show was Finland de grote favoriet bij de bookies, gevolgd door Australië, Bulgarije en Griekenland.

Wat als Australië wint?
Dan wordt de show volgend jaar gewoon in Europa gehouden. In welk land is nog niet officieel bekend, maar Duitsland en Frankrijk lijken waarschijnlijk.

Wie zijn zo goed als kansloos?
Bij de bookies bungelen onderaan Duitsland, België en gastland Oostenrijk. Vorige keer dat Oostenrijk het organiseerde eindigden ze op 0 punten, dus ze hebben daar ervaring mee.

Goh, dus niet de Britten?
Nee, maar het scheelt heel weinig. Het nummer van de Britten is een tikje... apart, dus het zou zomaar kunnen dat zij alsnog laatste worden.

Wat zijn goede plaspauzes?
Er zijn langere pauzes na liedje 7 (Oekraïne), liedje 15 (Frankrijk) en liedje 22 (Italië). Tijdens die eerste pauze is een niet erg grappig filmpje te zien van 'professor Eurovision', in de tweede pauze gaan ze wauwelen over Junior Songfestival en in de derde is een terugblik op de afgelopen week. Kan je niet wachten tot de volgende pauze, dan kan je ook wel tijdens Duitsland (2e), Malta (10e) en Polen of Litouwen (18e en 19e).

Ik hoorde iets over wurgseks :@
Roemenië.

Ik hoorde ook iets over de Playboy :@
Finland. Die met de viool.

Wanneer komt eindelijk de uitslag?
Het begin van het uitdelen van de punten staat gepland om 00:02. De uitslag is niet klaar voor 00:50.

Is er ook een ietwat wazig schema waarin ik die tijden kan terugvinden?
Ja hoor.

Post gezellig mee, laat oorlogen erbuiten maar meld gerust wat je erbij drinkt of eet, dat je een lied stom vindt en verbaas je over de wonderlijke kledingkeuzes die er gemaakt worden. Veel plezier!
De Sahara is zonder meer erg droog.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 23:28:15 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220816934
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:27 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dat wordt in UK te vroeg gevonden
Pff
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:28:22 #3
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220816935
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik snap ook nooit dat ze niet een uurtje of anderhalf uur eerder beginnen.
Dan zou het om 19.00 beginnen in een van de big five landen.

En ook in Ierland, IJsland (als die er weer bij zijn) en Portugal, maar dat zal niemand boeien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:28:28 #4
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220816936
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:27 schreef Redefine het volgende:

[..]
Nou, nou, nou.
Of die twee van Even Tot Hier

Kun je tenminste nog lachen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:28:33 #5
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220816937
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef Ama het volgende:
Deed Luxemburg ook mee in de halve finale?
Luxemburgse inzending van vorig jaar was zoooo leuk O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220816939
Italie die precies het stuk heeft gekozen met de valse noot, auw.
pi_220816943
Users die inkakken hebben hun drankinname niet goed getimed
pi_220816945
Finland op 2x je inleg voor de winst

UK voor de laatste plaats is een grotere zekerheid op 1,83 overigens.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 23:29:07 #9
39237 crew  H_T
2733
pi_220816947
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef Redefine het volgende:
Altijd wel weer bijzonder welke stukjes sommige landen voor hun recap kiezen.
Ierland die met Bambie Thug alleen een schreeuw hadden :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220816948
Mijn top 10..

1. Roemenië
2. Kroatië
3. Zweden
4. Oostenrijk
5. Tsjechië
6. Australië
7. België
8. Duitsland
9. Malta
10. Cyprus

Enige nummers die ik leuk genoeg vind om op te stemmen.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:29:22 #11
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220816951
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ja. Telt mee als Rest of the World.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ja. Telt mee als Rest of the World.
Ons aller Delta straks: :D :D

Bekijk deze YouTube-video

Aan welke (relatief bekend) indieanthem doet het refrein van deze single jullie denken?
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:29:26 #12
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220816953
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:28 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Of die twee van Even Tot Hier

Kun je tenminste nog lachen
Die zouden de eerste keer ook niet dat soort grappen gaan maken. Mocht het volgend jaar weer niet AvroTros zijn dan wordt het wel interessant om te zien hoe Henry en Jeroen het doen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:29:32 #13
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220816954
Roemenië doet me denken aan Nina Hagen uit de jaren 80
pi_220816957
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:29 schreef H_T het volgende:

[..]
Ierland die met Bambie Thug alleen een schreeuw hadden :D
Duncan die door het licht onzichtbaar was _O_
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220816960
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:27 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dat wordt in UK te vroeg gevonden
Die doen toch niet echt serieus mee.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:30:11 #16
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220816961
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:29 schreef H_T het volgende:

[..]
Ierland die met Bambie Thug alleen een schreeuw hadden :D
Israël die ooit met Harald Skaat precies zijn enige en enorme valse noot in de recap hadden _O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220816962
sieben sieben allulu sieben sieben eins zwei
pi_220816963
Als dit een halve finale was zou ik deze 10 door doen. Te lui om ze te ranken

Denemarken
Kroatië
Roemenië
Australië
Bulgarije
Albanië
Oekraïne
Tsjechië
Moldavië
Finland
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:30:24 #19
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220816964
1. AUS
2. ISR
3. FRA
4. MAL
5. BUL
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 23:30:27 #20
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220816965
Lordi O+
Erika O+
Your beauty never ever scared me.
pi_220816967
Erika komt weer.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:30:35 #22
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220816968
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
Even Tot Hier
Jan Smit is alleen nog echt leuk bij Even Tot Hier :D

Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220816971
Wat is dit dan voor optocht van D-artiesten. Geld op?
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 23:30:57 #24
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220816974
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:30 schreef TanteMathilde het volgende:
Erika komt weer.
:9
Your beauty never ever scared me.
pi_220816975
ow fuck wat fout
pi_220816976
Haar gezichtsuitdrukkingen maken mij boos.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:31:12 #27
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220816977
Roemenië, Zweden, Italië en Frankrijk waren mijn favorieten
pi_220816979
Waar zijn de Alpenzusjes?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:31:19 #29
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220816980
90% zijn altijd weer dezelfde oud artiesten die weer gerecycled worden. :')
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:31:21 #30
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220816981
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:30 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat is dit dan voor optocht van D-artiesten. Geld op?
Het lijkt dit jaar wel een beetje een ESF van d'n Aldi ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220816982
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LORDI
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 23:31:31 #32
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220816983
_O_
Your beauty never ever scared me.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:31:33 #33
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220816984
ICH KOMME _O_ CHA CHA CHA _O_
Fuck the EBU.
pi_220816985
miss piggy
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:31:35 #35
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220816986
Erika O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220816987
Bijna live gezongen
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:31:40 #37
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220816988
Mooie medley
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:31:47 #38
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220816990
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
90% zijn altijd weer dezelfde oud artiesten die weer gerecycled worden. :')
Dat is dan bij deze twee nog wel verfrissend.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 23:31:52 #39
284411 crew  heywoodu
pi_220816991
Lordi jaaaaaaaaaaaaaaa
pi_220816992
Arcade
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:32:01 #41
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220816993
Geinige intervalact :D
Fuck the EBU.
pi_220816994
Lordi legends
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220816995
Auw wat een verkrachting van Arcade
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220816996
Verneuken ff nederlands nummer zeg
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:32:15 #45
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220816997
All I no.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220816998
Is dit alvast de interval voor Turku 2027?
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:32:19 #47
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220816999
Hey deze ken ik
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220817000
Uhhh
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220817002
RYBAK
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220817003
Pa Pa Pengouin :D :D :D
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:32:37 #51
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817004
In die versie had Duncan nooit gewonnen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817005
te ring
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:32:40 #53
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220817007
Rybak greep toch maar weer z'n uitnodiging aan :D
Fuck the EBU.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 23:32:43 #54
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220817008
Als Finland wel wint eis ik Lordi volgend jaar weer terug.
Your beauty never ever scared me.
pi_220817009
CELINE GODIN
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220817010
Ik weet zo niet wie dit is lol
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:32:46 #57
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220817011
Ugh
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:32:49 #58
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220817012
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:32 schreef RipCity het volgende:
Lordi legends
De meest legendarische winnaar ooit.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220817013
Temu Duncan
pi_220817015
Het hele gevoel van Arcade vakkundig weggezongen
pi_220817017
Wie is deze imposter?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:33:09 #62
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817018
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:32 schreef koffieleuk het volgende:
Ik weet zo niet wie dit is lol
Dat zal dan wel Kristian Koszlov zijn denk ik.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:33:13 #63
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220817019
Verduska *O*
pi_220817020
Knap dat ze Verka hebben weten te strikken
De Sahara is zonder meer erg droog.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 23:33:17 #65
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220817021
Jaaaaaaaaaa
Your beauty never ever scared me.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:33:19 #66
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220817023
VERKA :D
Fuck the EBU.
pi_220817024
Verduca heerlijk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:33:27 #68
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220817026
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:32 schreef Moira het volgende:
Rybak greep toch maar weer z'n uitnodiging aan :D
In huize Rybak moet de kachel ook roken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220817027
Straks Komt Michael Jackson
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:33:42 #70
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817028
Dan heb je eindelijk grotendeels wat andere artiesten nodig je toch weer Rybak en Sverka uit :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:33:46 #71
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220817029
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:29 schreef Fred_B het volgende:
Finland op 2x je inleg voor de winst

UK voor de laatste plaats is een grotere zekerheid op 1,83 overigens.
Inmiddels 49% kans nog maar. We hebben wel eens gekkere verrassingen gezien, dat er alsnog een underdog met percentages van Australië (21%) of Bulgarije (12%) uiteindelijk alsnog won
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220817030
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:33 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dat zal dan wel Kristian Koszlov zijn denk ik.
Die herkende ik wel, die met het hoedje eerder
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:33:47 #73
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220817031
SERVING CUNT :D
Fuck the EBU.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:33:49 #74
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220817032
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:32 schreef Moira het volgende:
Rybak greep toch maar weer z'n uitnodiging aan :D
Alles om maar rullevant te blijven.
pi_220817033
The horror... :o
pi_220817034
Ruslana zal ook wel komen dan
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220817035
_O_ Miriana _O_
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:34:05 #78
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817037
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:33 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Die herkende ik wel, die met het hoedje eerder
Oh die. Ook geen idee.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817038
_O- _O- _O- _O-
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220817039
Serving cunt *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:34:19 #81
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220817040
Lordi :D
pi_220817041
Lordi doet dit wel leuk trouwens
De Sahara is zonder meer erg droog.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:34:26 #83
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220817043
Lordi blijft ook wel goed hoor :D
Fuck the EBU.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 23:34:26 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220817044
_O_ _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_220817046
Waar komen deze varkens vandaan?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220817047
Wat een rommelige act. Het is van alles niks.
pi_220817048
Lordi met Save your kisses for me is wel geinig.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 23:34:45 #88
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220817049
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef Fred_B het volgende:
Lordi doet dit wel leuk trouwens
Daarom eis ik ze volgend jaar weer als Finland wint.
Your beauty never ever scared me.
pi_220817052
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:33 schreef Fred_B het volgende:
Knap dat ze Verka hebben weten te strikken
Die is moeilijk te krijgen ja
pi_220817053
1. Kroatië
2. Oekraïne
3. Zweden
4. Bulgarije
5. Australië
6. Servië
7. Roemenië
8. Griekenland
9. Italië
10. Noorwegen
The distance between insanity and genius is measured only by success
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:35:05 #91
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817054
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een rommelige act. Het is van alles niks.
Dit was zoiets wat op papier heel erg leuk bedacht was. Maar ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817055
Israel gaat gewoon winnen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:35:18 #93
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220817056
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:33 schreef koffieleuk het volgende:
Ruslana zal ook wel komen dan
Jij mag niet meer raden.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:35:22 #94
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220817057
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:29 schreef H_T het volgende:

[..]
Ierland die met Bambie Thug alleen een schreeuw hadden :D
Hoop dat mijn all-time favoriete Ieren nog eens mogen meedoen voor hun land. Voelt alweer als een eeuwigheid geleden dat ierland nog jaarlijks meedeed om de ereplaatsen.

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:35:38 #95
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220817058
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een rommelige act. Het is van alles niks.
Zoiets heet een medley.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:35:43 #96
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220817060
Grappige, lordi en puppet on a string
pi_220817061
Echt.. serieus.. choke me aub
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:36:03 #98
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817063
Rybak blijft ook maar eeuwig 28 lijken he :D
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:36:07 #99
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220817065
Cliff God _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:36:11 #100
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220817066
Ik ga slapen mensen, morgen weer vroeg op. Uitslag zal me toch worst wezen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220817067
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dit was zoiets wat op papier heel erg leuk bedacht was. Maar ja.
Het ergste is nog dat dit playbackact overgeproduceerd is.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_220817068
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dit was zoiets wat op papier heel erg leuk bedacht was. Maar ja.
Er zitten leuke stukjes tussen, maar het is allemaal wat te kort en te veel hak op de tak
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:36:22 #103
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220817070
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:33 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Die herkende ik wel, die met het hoedje eerder
Max Mutzke
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_220817071
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Hoop dat mijn all-time favoriete Ieren nog eens mogen meedoen voor hun land. Voelt alweer als een eeuwigheid geleden dat ierland nog jaarlijks meedeed om de ereplaatsen.

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn die inmiddels geen 60? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 23:36:26 #105
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220817073
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Redefine het volgende:
Rybak blijft ook maar eeuwig 28 lijken he :D
Ik dacht ook net oh hij lijkt nog gewoon hetzelfde.
Your beauty never ever scared me.
pi_220817074
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef Redefine het volgende:

[..]
Oh die. Ook geen idee.
Ene Max Mutzke, Duitsland begin jaren nul
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:36:53 #107
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220817076
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Redefine het volgende:
Rybak blijft ook maar eeuwig 28 lijken he :D
Net een jonge god als Jorrit Bergsma, ja toch? :D

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220817077
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Max Mutzke
Thanks, had ik anders niet geweten. Was een top inzending
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220817078
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dit was zoiets wat op papier heel erg leuk bedacht was. Maar ja.
Je moet het simpel houden. Zoals dat Rock the Roof was prima. Of die Switch Song. Maar niet van alles 1 regel zonder fatsoenlijk arrangement.
pi_220817079
Letterlijk alles is playback man man
pi_220817080
Waterloo. Die kenden we ook nog niet
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:37:13 #112
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817082
Eigenlijk lijkt het net alsof ik naar naar een compilatie van de Heren van Amstel Live zit te kijken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817083
Zing maar waterbuffalo
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:37:20 #114
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220817085
Maar goed, de nummers uit de jaren 60 en 70 zijn onovertroffen
pi_220817086
Ik kan niet lang meer aan mijzelf verantwoorden te blijven kijken. Maar zal in de zaal vast heel leuk zijn.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:37:34 #116
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220817087
Dit kan echt niet.
pi_220817089
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga slapen mensen, morgen weer vroeg op. Uitslag zal me toch worst wezen.
formule 1 kijken
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:37:44 #118
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817090
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Ene Max Mutzke, Duitsland begin jaren nul
Die kent toch echt helemaal niemand 8)7
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:37:54 #119
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220817092
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Net een jonge god als Jorrit Bergsma, ja toch? :D

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die schijnt al 40 te zijn :o
pi_220817093
Engeland, wat een suffe act.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:37:58 #121
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817094
Volare Cantare

Dat is toch van Hazes
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220817095
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:37 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk lijkt het net alsof ik naar naar een compilatie van de Heren van Amstel Live zit te kijken.
Is dit toch 100 keer leuker
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220817096
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:37 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk lijkt het net alsof ik naar naar een compilatie van de Heren van Amstel Live zit te kijken.
Ik trek even een ruitjesoverhemd aan en pak er een lauw biertje bij
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:38:15 #124
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817098
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Je moet het simpel houden. Zoals dat Rock the Roof was prima. Of die Switch Song. Maar niet van alles 1 regel zonder fatsoenlijk arrangement.
Op zijn minst 30 seconden per liedje ja. En eigenlijk toch eerder een kleine minuut.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:38:16 #125
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817099
Hazes is de basis _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:38:25 #126
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220817100
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:17 schreef Gretzl het volgende:
Over Duitstalige kleppers gesproken, Abor & Tynna hadden vorig jaar top-3 moeten eindigen, echt

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220817103
En het gaat maar door….
pi_220817104
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:37 schreef Redefine het volgende:

[..]
Die kent toch echt helemaal niemand 8)7
Re-Union wordt nog wel eens badend in het zweet wakker van hem
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:38:47 #129
131278 moemoe
#teampanda
pi_220817106
Heeft JJ al opgetreden met Wasted Love?

Ik heb dit jaar minder zin om alles te zien :@.
pi_220817107
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Net een jonge god als Jorrit Bergsma, ja toch? :D

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet er ook een 19-jarige Tsjech mee?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:38:54 #131
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220817108
Toch nog uitgebreid tot een volledige top:

0 Armenië
1 Noorwegen
2 Bulgarije
3 Griekenland
4 Moldavië
5 Roemenië
6 Israël
7 België
8 Australië
9 Verenigd Koninkrijk
10 Kroatië
11 Oostenrijk
12 Finland
13 Cyprus
14 Malta
15 Duitsland
16 Polen
17 Zweden
18 Italie
19 Frankrijk
20 Denemarken
21 Albanië
22 Oekraïne
23 Tsjechië
24 Litouwen
25 Servië
Fuck the EBU.
pi_220817111
Verka teert ook al bijna 20 jaar op dat nummer. Serifovic is iedereen allang vergeten.
pi_220817112
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:37 schreef Redefine het volgende:

[..]
Die kent toch echt helemaal niemand 8)7
De tigste keer Ruslana is ook weer niks: ze vonden geen middenweg blijkbaar
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:39:22 #134
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817115
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:38 schreef Felagund het volgende:

[..]
Doet er ook een 19-jarige Tsjech mee?
Anders een Italiaanse filosoof.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817116
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:38 schreef moemoe het volgende:
Heeft JJ al opgetreden met Wasted Love?

Ik heb dit jaar minder zin om alles te zien :@.
Voor het eerste liedje al
pi_220817120
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:39 schreef Redefine het volgende:

[..]
Anders een Italiaanse filosoof.
In elk geval geen Swingende Belg
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:40:17 #137
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817122
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:39 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
De tigste keer Ruslana is ook weer niks: ze vonden geen middenweg blijkbaar
Nou ja het kan nog erger qua uitmelken met Verka die er toch ook weer was. Maar an sich hadden ze op drie na nu weleens een keer andere namen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817127
Het is wel weer veel geschreeuw.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:40:47 #139
131278 moemoe
#teampanda
pi_220817128
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:39 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Voor het eerste liedje al
Ah ship.
pi_220817129
Denemarken is wel beetje de fail van t event. Waren even een van de favorieten
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220817131
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef Redefine het volgende:

[..]
Nou ja het kan nog erger qua uitmelken met Verka die er toch ook weer was. Maar an sich hadden ze op drie na nu weleens een keer andere namen.
ach ja, tis en blijft toch een soort tijdrekken-act
pi_220817133
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef Redefine het volgende:

[..]
Nou ja het kan nog erger qua uitmelken met Verka die er toch ook weer was. Maar an sich hadden ze op drie na nu weleens een keer andere namen.
Vond Vicky Leandros in één van de halve finales ook wel eens leuk ja
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:41:03 #143
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_220817134
Kapt Nederland trouwens helemaal met Eurovisie? Of zolang Israël meedoet? :@
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_220817138
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef moemoe het volgende:

[..]
Ah ship.
Wel makkelijk terugkijken. Afspelen vanaf begin en je bent er.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 23:41:19 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220817139
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef Revanches het volgende:
Kapt Nederland trouwens helemaal met Eurovisie? Of zolang Israël meedoet? :@
Dat laatste dacht ik. Maar we doen vanzelf wel weer mee.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:41:26 #146
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817140
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
In elk geval geen Swingende Belg
Die Oostenrijker kon dan wel weer op de fiets naar de arena net zoals Lorello in Milaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817141
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef Viesdik het volgende:
Waar komen deze varkens vandaan?
Miss Piggy vies?
pi_220817142
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef Revanches het volgende:
Kapt Nederland trouwens helemaal met Eurovisie? Of zolang Israël meedoet? :@
Ja onzin he :') Hypocriet gedoe.

Ooit waren we israels bff's
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220817143
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef Redefine het volgende:

[..]
Nou ja het kan nog erger qua uitmelken met Verka die er toch ook weer was. Maar an sich hadden ze op drie na nu weleens een keer andere namen.
Geen Mans, dat is iets.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:41:39 #150
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220817144
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Die schijnt al 40 te zijn :o
Hahaahha, Rybak dus ook he

Ik geloof het niet Tom :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220817145
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220817146
Mijn top 10..

1. Roemenië
2. Kroatië
3. Zweden
4. Oostenrijk
5. Tsjechië
6. Australië
7. België
8. Duitsland
9. Malta
10. Cyprus

Enige nummers die ik leuk genoeg vind om op te stemmen.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220817149
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef moemoe het volgende:

[..]
Ah ship.
Zonder schip
pi_220817152
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja onzin he :') Hypocriet gedoe.

Ooit waren we israels bff's
We gaan niet net voor het einde nog politiek blaten hier :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220817153
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja onzin he :') Hypocriet gedoe.

Ooit waren we israels bff's
Ik denk dat bepaalde media en huidige politiek ver van elkaar zitten
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:42:32 #156
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817154
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:42 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Zonder schip
Die was donderdag al gezonken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817156
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Hahaahha, Rybak dus ook he [ afbeelding ]

Ik geloof het niet Tom :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-video
Dit was prachtige tv.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:43:06 #158
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220817160
Over paar weken Lordi live zien, ben wel benieuwd;)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:43:10 #159
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220817162
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:38 schreef Felagund het volgende:

[..]
Doet er ook een 19-jarige Tsjech mee?
:Y :Y
Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220817163
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
We gaan niet net voor het einde nog politiek blaten hier :D
ok okay.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220817168
Interval act volledig playback door alle artiesten is gewoon je publiek beflikkeren
pi_220817170
Nou begin maar met die juryvote.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:43:55 #163
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220817172
Ik vind die Griek echt zo fucking irritant
pi_220817173
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Over paar weken Lordi live zien, ben wel benieuwd;)
Trek eens aan dat masker
pi_220817174
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Over paar weken Lordi live zien, ben wel benieuwd;)
Gaaf
pi_220817177
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind die Griek echt zo fucking irritant
Iets te veel gesnoven
pi_220817179
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
Interval act volledig playback door alle artiesten is gewoon je publiek beflikkeren
Wat vinden jullie
pi_220817180
De Spaanse omroep RTVE heeft zaterdag opnieuw uitgehaald naar songfestivalorganisator European Broadcasting Union (EBU). Op sociale media werd een statement gedeeld, precies op het moment dat de grote finale van het songfestival begon in Wenen.

"Eurovisie is een wedstrijd, mensenrechten niet. Er is geen plaats voor onverschilligheid. Vrede en gerechtigheid voor Gaza", luidde de boodschap.

RTVE was als onderdeel van de Big Five een van de grote geldschieters van het songfestival maar trok zich in december uit de competitie terug uit onvrede over de aanwezigheid van Israël. Ook Nederland, Ierland, Slovenië en IJsland doen niet meer mee.

De Spaanse boycot wordt breed gesteund in eigen land. Ook premier Pedro Sánchez heeft zich er al meerdere keren over uitgelaten. Vrijdag stelde hij in een videoboodschap op sociale media dat Spanje door de boycot "aan de juiste kant van de geschiedenis" staat.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:45:02 #169
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220817182
Je zal maar zon gillende keukenmeid naast je hebben zitten de tering
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:45:03 #170
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817183
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind die Griek echt zo fucking irritant
Hou je een beetje in als je kritiek op die Griek hebt. Dank.

:T
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220817185
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja onzin he :') Hypocriet gedoe.

Ooit waren we israels bff's
yep 10 stemmen voor Israel!
pi_220817186
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Over paar weken Lordi live zien, ben wel benieuwd;)
Waar?? Komen ze in NL?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220817188
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou begin maar met die juryvote.
Kwartiertje nog
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220817189
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind die Griek echt zo fucking irritant
Ik vind het jammer dat het een hele hele slechte Joost kopie is
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220817190
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:44 schreef RipCity het volgende:
De Spaanse omroep RTVE heeft zaterdag opnieuw uitgehaald naar songfestivalorganisator European Broadcasting Union (EBU). Op sociale media werd een statement gedeeld, precies op het moment dat de grote finale van het songfestival begon in Wenen.

"Eurovisie is een wedstrijd, mensenrechten niet. Er is geen plaats voor onverschilligheid. Vrede en gerechtigheid voor Gaza", luidde de boodschap.

RTVE was als onderdeel van de Big Five een van de grote geldschieters van het songfestival maar trok zich in december uit de competitie terug uit onvrede over de aanwezigheid van Israël. Ook Nederland, Ierland, Slovenië en IJsland doen niet meer mee.

De Spaanse boycot wordt breed gesteund in eigen land. Ook premier Pedro Sánchez heeft zich er al meerdere keren over uitgelaten. Vrijdag stelde hij in een videoboodschap op sociale media dat Spanje door de boycot "aan de juiste kant van de geschiedenis" staat.
Spanje goden
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:45:45 #176
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220817192
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:45 schreef RipCity het volgende:

[..]
Waar?? Komen ze in NL?
In Zweden ;)
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:46:13 #177
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220817193
IK KIJK NOU DEZE EN WAT EEN GENOT _O_
Bekijk deze YouTube-video
DADI DIE AL DIE NEDERLANDSE REFERENTIES DOET _O_
Fuck the EBU.
pi_220817194
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:45 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Kwartiertje nog
Toegegeven er zit meer vaart in dan tijdens de semi’s.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:46:21 #179
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220817195
Sta je dan in je string in de green room.
pi_220817196
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:44 schreef RipCity het volgende:
De Spaanse omroep RTVE heeft zaterdag opnieuw uitgehaald naar songfestivalorganisator European Broadcasting Union (EBU). Op sociale media werd een statement gedeeld, precies op het moment dat de grote finale van het songfestival begon in Wenen.

"Eurovisie is een wedstrijd, mensenrechten niet. Er is geen plaats voor onverschilligheid. Vrede en gerechtigheid voor Gaza", luidde de boodschap.

RTVE was als onderdeel van de Big Five een van de grote geldschieters van het songfestival maar trok zich in december uit de competitie terug uit onvrede over de aanwezigheid van Israël. Ook Nederland, Ierland, Slovenië en IJsland doen niet meer mee.

De Spaanse boycot wordt breed gesteund in eigen land. Ook premier Pedro Sánchez heeft zich er al meerdere keren over uitgelaten. Vrijdag stelde hij in een videoboodschap op sociale media dat Spanje door de boycot "aan de juiste kant van de geschiedenis" staat.
Zend de spaanse televisie het we uit?
pi_220817197
oostenrijkse caro emerald
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:46:27 #182
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220817198
Capuchons _O_
pi_220817199
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:45 schreef Thorelf het volgende:

[..]
yep 10 stemmen voor Israel!
Stoer zeg
pi_220817201
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Moira het volgende:
IK KIJK NOU DEZE EN WAT EEN GENOT _O_
Bekijk deze YouTube-video
DADI DIE AL DIE NEDERLANDSE REFERENTIES DOET _O_
Dado is een mokerharde autist. Vond hun nummer ook dom
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:46:47 #185
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220817202
Als dit had meegedaan had het gewonnen met een mijl voorsprong
pi_220817208
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dado is een mokerharde autist. Vond hun nummer ook dom
Ok
pi_220817210
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als dit had meegedaan had het gewonnen met een mijl voorsprong
Gediskwalificeerd, teveel mensen op het podium
pi_220817213
Wat vinden jullie. Je koopt een kaartje en al die grote interval artiesten staan te playbacken. Kan toch niet joh
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:47:31 #189
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220817214
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als dit had meegedaan had het gewonnen met een mijl voorsprong
Teveel man op podium dus dq
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:47:41 #190
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220817215
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dado is een mokerharde autist. Vond hun nummer ook dom
Dat zegt uiteraard meer over jou dan over hem _O_
Fuck the EBU.
pi_220817221
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:47 schreef Moira het volgende:

[..]
Dat zegt uiteraard meer over jou dan over hem _O_
Tis geniaal bedacht. Don't get me wrong
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:48:08 #192
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220817222
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:47 schreef Poepz0r het volgende:
Wat vinden jullie. Je koopt een kaartje en al die grote interval artiesten staan te playbacken. Kan toch niet joh
Deels eens, maar denk dat niemand kaartjes koopt voor interval acts. Die zijn niet eens bekend tijdens verkoop
pi_220817224
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:47 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Teveel man op podium dus dq
Al besproken
pi_220817225
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:45 schreef Evenstar het volgende:

[..]
In Zweden ;)
ah jammer. Leuk tho - veel plezier :)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220817228
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:48 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Deels eens, maar denk dat niemand kaartjes koopt voor interval acts. Die zijn niet eens bekend tijdens verkoop
Jawel dat is meestal vooraf bekend hoor.
pi_220817229
Beste nummer so far.
pi_220817230
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als dit had meegedaan had het gewonnen met een mijl voorsprong
Dit klinkt een stuk leuker en beter ja.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:48:58 #198
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817232
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:48 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Deels eens, maar denk dat niemand kaartjes koopt voor interval acts. Die zijn niet eens bekend tijdens verkoop
Daarbij acht ik de kans groot dat het publiek het daar niet eens doorheeft.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:49:06 #199
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220817233
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Hoop dat mijn all-time favoriete Ieren nog eens mogen meedoen voor hun land. Voelt alweer als een eeuwigheid geleden dat ierland nog jaarlijks meedeed om de ereplaatsen.

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Gretzl ESF wishlist met fave 00s en 10s acts:
The Corrs
Alexz Johnson
Amy Macdonald
Atomic Kitten
First Aid Kit
Juli
Luttenberger*Klug
Venke Knutson

Al meegedaan: :)

Blue
Cascada
Delta Goodrem
Edurne
Hanna Pakarinen
Ira Losco
Margaret Berger
Vanilla Ninja (2x)

[ Bericht 8% gewijzigd door Gretzl op 16-05-2026 23:56:39 ]
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:49:11 #200
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817235
Prima tussenstukje
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220817236
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Tis geniaal bedacht. Don't get me wrong
Hopelijk post je ergens vandaag nog iets zinnigs.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 23:49:27 #202
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220817238
Huh
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:49:55 #203
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_220817242
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sta je dan in je string in de green room.
Die van Duitsland?
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_220817243
gaap
pi_220817244
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Hopelijk post je ergens vandaag nog iets zinnigs.
Ik stel zelden teleur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:50:20 #206
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220817246
Zweden klimt hard in odds...apart.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:50:29 #207
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220817247
Ach, de schoorsteen bij de NPO moet ook roken.
pi_220817248
Ah, het was gewoon Parov Stelar, vandaar dat het leuk is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220817250
AI jury
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:51:04 #210
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817252
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Hopelijk post je ergens vandaag nog iets zinnigs.
Die kans is heel klein.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817253
Woke geneuzel.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:51:15 #212
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_220817254
Duurt lang :Z :7
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_220817255
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:50 schreef Felagund het volgende:
Ah, het was gewoon Parov Stelar, vandaar dat het leuk is.
Nooit van gehoord
pi_220817256
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Hopelijk post je ergens vandaag nog iets zinnigs.
Een mens mag blijven hopen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220817257
Ik weet niet of uitleggen hoe het stemmen werkt zo tegen middernacht handig getimed is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220817260
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Felagund het volgende:

[..]
Een mens mag blijven hopen.
Hoop is uitgestelde teleurstelling
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:51:41 #217
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_220817262
Huh, reclame?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:51:42 #218
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220817263
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Redefine het volgende:

[..]
Die kans is heel klein.
Ja, want vandaag is al bijna morgen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:51:45 #219
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817264
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Fred_B het volgende:
Ik weet niet of uitleggen hoe het stemmen werkt zo tegen middernacht handig getimed is.
Wel ruim op tijd voor volgend jaar.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:52:01 #220
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817265
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja, want vandaag is al bijna morgen
Dan is de kans bij die user net zo klein.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817268
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja, want vandaag is al bijna morgen
Stukje filosofie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:52:27 #222
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220817273
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Hopelijk post je ergens vandaag nog iets zinnigs.
Ik hoop niet dat je hoge verwachtingen hebt
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_220817274
Die presentatrice is AI is mijn conclusie na drie avonden naar haar kijken
pi_220817275
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja, want vandaag is al bijna morgen
Over 10 minuten is vandaag gisteren!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220817277
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:52 schreef Felagund het volgende:

[..]
Over 10 minuten is vandaag gisteren!
Stukje vmbo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 23:53:08 #226
39237 crew  H_T
2733
pi_220817279
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:52 schreef Felagund het volgende:

[..]
Over 10 minuten is vandaag gisteren!
Voortdurend onderweg naar morgen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220817281
Ze doen er wel alles aan om de kijkers thuis in slaap te sussen.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:53:22 #228
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817282
Sixseven
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:53:25 #229
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817283
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:52 schreef Meridiaan het volgende:
Die presentatrice is AI is mijn conclusie na drie avonden naar haar kijken
En de presentator is een idee van Grok?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817284
Bulgarije 11% nu GENOT
pi_220817288
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef The_Playmaker het volgende:
Ze doen er wel alles aan om de kijkers thuis in slaap te sussen.
echt he
pi_220817289
Het is wel relaxter kijken zonder Nederland in de show. Nu boeit het me allemaal niet.
pi_220817291
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef The_Playmaker het volgende:
Ze doen er wel alles aan om de kijkers thuis in slaap te sussen.
moet echt moeite doen om wakker te blijven ja :D
pi_220817295
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
moet echt moeite doen om wakker te blijven ja :D
Mentaal zwak
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 23:54:07 #235
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220817296
Nou blijft dat stomme Oostenrijkse lied hangen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:54:19 #236
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817297
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is wel relaxter kijken zonder Nederland in de show. Nu boeit het me allemaal niet.
Ja. Dat is dan ook wel het voordeel van het nadeel in jaren dat we de finale niet haalden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817298
Roemenie *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:54:30 #238
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220817299
Nog één recap en de laatste intervalact en dan beginnen met stemmen
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:54:39 #239
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817301
Djalla
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:54:45 #240
131278 moemoe
#teampanda
pi_220817302
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Wel makkelijk terugkijken. Afspelen vanaf begin en je bent er.
Gedaan, thanks :Y.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:42 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Zonder schip
:D.
pi_220817303
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is wel relaxter kijken zonder Nederland in de show. Nu boeit het me allemaal niet.
Maar minder interessant en boeiend. Geen spanning at all. :O
pi_220817304
Een aftellende recap? Dat is nieuw.


De EBU is innovatief
pi_220817305
Oh, we gaan nu van 25 naar 1. Lekker logisch.
pi_220817308
Ik zie nu pas die wijde broek van Polen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:55:31 #245
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220817310
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:50 schreef Evenstar het volgende:
Zweden klimt hard in odds...apart.
Dat is inderdaad apart
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_220817311
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ja. Dat is dan ook wel het nadeel van het voordeel in jaren dat we de finale niet haalden.
In de meeste jaren vreesde ik sowieso niet zo dat we gingen winnen
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:55:45 #247
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220817312
Nou wie is de verassing en wie de tegenvaller bij de punten gezien de verwachtingen?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:55:49 #248
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817313
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Meridiaan het volgende:
Een aftellende recap? Dat is nieuw.

De EBU is innovatief
Volgend jaar treden de artiesten twee keer op.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817314
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Dat is inderdaad apart
Bulgarije klimt veel harder top 3 nu
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 23:55:50 #250
39237 crew  H_T
2733
pi_220817315
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Meridiaan het volgende:
Een aftellende recap? Dat is nieuw.

De EBU is innovatief
Volgend jaar op shuffle *G*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220817316
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Stoer zeg
Ga lekker als deugkneus lekker mee met de meute
pi_220817317
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Momo het volgende:
Nou wie is de verassing en wie de tegenvaller bij de punten gezien de verwachtingen?
Tegenvaller Griekenland
pi_220817318
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef Redefine het volgende:

[..]
En de presentator is een idee van Grok?
Dat zou verklaren waarom hij kleding uit de jaren 70 draagt tijdens deze editie
pi_220817320
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Meridiaan het volgende:
Een aftellende recap? Dat is nieuw.


De EBU is innovatief
Dit was in elk geval vorig jaar ook al.

En meteen erna gingen toen de lijnen dicht :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220817321
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Fred_B het volgende:

[..]
In de meeste jaren vreesde ik sowieso niet zo dat we gingen winnen
Het zweet van 2019 staat nog in mijn bank. :D
pi_220817322
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Mentaal zwak
Als jij het zegt
pi_220817323
Elk liedje wat na Engeland komt klinkt meteen stukken beter tijdens zo’n recap.
pi_220817324
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef H_T het volgende:

[..]
Volgend jaar op shuffle *G*
Alle liedjes achterstevoren :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:56:40 #259
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817325
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Fred_B het volgende:

[..]
In de meeste jaren vreesde ik sowieso niet zo dat we gingen winnen
Mwah, gaat niet alleen over winnen. Ook voor een andere plek. Plus dat je toch een beetje aan het kijken wat Nederland krijgt i.p.v. anderen in de gaten te houden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817327
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Momo het volgende:
Nou wie is de verassing en wie de tegenvaller bij de punten gezien de verwachtingen?
Veel nummers worden hier afgebrand, dus ik verwacht veel verassingen!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:56:47 #261
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220817328
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Cupfighter het volgende:
Roemenie *O*
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220817329
Griekenland gaat weinig jury punten halen allen
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 23:56:56 #263
39237 crew  H_T
2733
pi_220817330
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef vencodark het volgende:

[..]
Het zweet van 2019 staat nog in mijn bank. :D
Ik had speciaal een fles bubbels in huis gehaald toen :@
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220817331
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Elk liedje wat na Engeland komt klinkt meteen stukken beter tijdens zo’n recap.
Hoe kan zo een matig liedje als Engeland gekozen worden?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220817332
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef Redefine het volgende:

[..]
Mwah, gaat niet alleen over winnen. Ook voor een andere plek. Plus dat je toch een beetje aan het kijken wat Nederland krijgt i.p.v. anderen in de gaten te houden.
Ja dat sowieso. Uiteraard is het leuker met dan zonder
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220817334
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Momo het volgende:
Nou wie is de verassing en wie de tegenvaller bij de punten gezien de verwachtingen?
Verrassing: Roemenië.
Flop: Griekenland
pi_220817335
Wanneer sluit de voting?
  Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:57:29 #268
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220817337
Jullie wisten dit vast al, maar Moldavië heeft zich laten inspireren door Kokomo van de Beach Boys.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220817338
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Hoop dat mijn all-time favoriete Ieren nog eens mogen meedoen voor hun land. Voelt alweer als een eeuwigheid geleden dat ierland nog jaarlijks meedeed om de ereplaatsen.

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Caroline :9~
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220817339
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Alle liedjes achterstevoren :P
Geheime boodschappen tijdens de Servische inzending dit dat
pi_220817340
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Elk liedje wat na Engeland komt klinkt meteen stukken beter tijdens zo’n recap.
Was sowieso al een betere variant op Griekenland want een vorm van humor.

Ik kan deze recap niet heel lang meer aan _O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:57:41 #272
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817342
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Dat zou verklaren waarom hij kleding uit de jaren 70 draagt tijdens deze editie
'Geef de mannelijke presentator een strak pak wat goed in deze tijd past' En toen ging Grok hallucineren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 23:57:51 #273
39237 crew  H_T
2733
pi_220817344
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Alle liedjes achterstevoren :P
Als je een ESF-pubquiz organiseert kan dat best leuk zijn
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220817345
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:57 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hoe kan zo een matig liedje als Engeland gekozen worden?
Waarschijnlijk expres gestuurd dus je kunt je afvragen of dat stemmen wel eerlijk gaat
pi_220817347
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Thorelf het volgende:

[..]
Ga lekker als deugkneus lekker mee met de meute
Zielig gewoon dit
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:57:57 #276
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817348
Jezus wat zingt Duitsland teringvals eigenlijk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220817350
Ik kijk traditioneel al 20 jaar lang alleen de uitslag :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220817351
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef vencodark het volgende:

[..]
Het zweet van 2019 staat nog in mijn bank. :D
Ik ging kapot.
pi_220817352
Recap en dan nog 10 seconden stemmen.. wow
pi_220817354
Ik heb ook niet echt een favoriet. Een aantal ‘wel aardig’ of voorkeuren maar meer ook niet.

Benieuwd wie de laatste 5 worden. :9
pi_220817355
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:57 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hoe kan zo een matig liedje als Engeland gekozen worden?
Interne selectie van de BBC. Naar verluid was hij niet de eerste keus.
pi_220817356
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zielig gewoon dit
Gewoon niet happen

Op naar de punten *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220817357
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:57 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Verrassing: Roemenië.
Flop: Griekenland
Roemenië is toch niet verrassend? Staan top 7
pi_220817359
Het is gebeurd jongens.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:58:37 #285
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220817360
Billy Joel god
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:58:43 #286
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220817361
Piano Man O+
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220817363
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Roemenië is toch niet verrassend? Staan top 7
Ik denk top 3.
pi_220817364
Billy Joel is stom :N
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:58:49 #289
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220817365
Ugh
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:58:53 #290
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220817366
Billie Sjoel
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:58:55 #291
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220817367
Billy *O*
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:58:59 #292
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220817368
Billy is oud geworden
  Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:59:04 #293
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220817369
Kan Midge Ure ook even inbellen?

En dan met Dancing With Tears In My Eyes ofzo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:59:06 #294
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817370
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef vencodark het volgende:

[..]
Het zweet van 2019 staat nog in mijn bank. :D
En dan vooral omdat de punten toch tegenvielen door die enorme hype bij de bookies.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817371
Billy Joel, hoe kan ik op hem stemmen?
pi_220817372
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:58 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik denk top 3.
Bulgarije staat nu op 3. Vanochtend nog op 10
  Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:59:18 #297
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220817373
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:58 schreef TanteMathilde het volgende:
Billy Joel is stom :N
Vreselijke lul. Wel mooie muziek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 23:59:18 #298
39237 crew  H_T
2733
pi_220817374
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:57 schreef OmniRocket het volgende:
Wanneer sluit de voting?
Net
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:59:22 #299
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817375
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Midge Ure ook even inbellen?

En dan met Dancing With Tears In My Eyes ofzo.
Ik ben voor.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817376
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:58 schreef raptorix het volgende:
Ik kijk traditioneel al 20 jaar lang alleen de uitslag :)
?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:59:39 #301
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220817378
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:04 schreef Redefine het volgende:
Wenen blijft een mooie stad.
Jup, een van m'n fave Europese steden.

Moet bij Wenen ook vooral aan deze classic denken :D


Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')