SPOILER: Lijstje met de titels en artiesten van de landenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kijk ik dit?
De show is op 16 mei vanaf 21:00 te zien op NPO1, BBC1, VRT1 (voor de middelmaat) of op YouTube voor als je geen tv hebt of geen zin hebt in het commentaar van Henry Schut en Jeroen Kijk in de Vegte.
Wie zijn de favorieten?
Voor de show was Finland de grote favoriet bij de bookies, gevolgd door Australië, Bulgarije en Griekenland.
Wat als Australië wint?
Dan wordt de show volgend jaar gewoon in Europa gehouden. In welk land is nog niet officieel bekend, maar Duitsland en Frankrijk lijken waarschijnlijk.
Wie zijn zo goed als kansloos?
Bij de bookies bungelen onderaan Duitsland, België en gastland Oostenrijk. Vorige keer dat Oostenrijk het organiseerde eindigden ze op 0 punten, dus ze hebben daar ervaring mee.
Goh, dus niet de Britten?
Nee, maar het scheelt heel weinig. Het nummer van de Britten is een tikje... apart, dus het zou zomaar kunnen dat zij alsnog laatste worden.
Wat zijn goede plaspauzes?
Er zijn langere pauzes na liedje 7 (Oekraïne), liedje 15 (Frankrijk) en liedje 22 (Italië). Tijdens die eerste pauze is een niet erg grappig filmpje te zien van 'professor Eurovision', in de tweede pauze gaan ze wauwelen over Junior Songfestival en in de derde is een terugblik op de afgelopen week. Kan je niet wachten tot de volgende pauze, dan kan je ook wel tijdens Duitsland (2e), Malta (10e) en Polen of Litouwen (18e en 19e).
Ik hoorde iets over wurgseks
Roemenië.
Ik hoorde ook iets over de Playboy
Finland. Die met de viool.
Wanneer komt eindelijk de uitslag?
Het begin van het uitdelen van de punten staat gepland om 00:02. De uitslag is niet klaar voor 00:50.
Is er ook een ietwat wazig schema waarin ik die tijden kan terugvinden?
Ja hoor.
Post gezellig mee, laat oorlogen erbuiten maar meld gerust wat je erbij drinkt of eet, dat je een lied stom vindt en verbaas je over de wonderlijke kledingkeuzes die er gemaakt worden. Veel plezier!De Sahara is zonder meer erg droog.
Dan zou het om 19.00 beginnen in een van de big five landen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit dat ze niet een uurtje of anderhalf uur eerder beginnen.
Of die twee van Even Tot Hierquote:
Luxemburgse inzending van vorig jaar was zoooo leukquote:
Ierland die met Bambie Thug alleen een schreeuw haddenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef Redefine het volgende:
Altijd wel weer bijzonder welke stukjes sommige landen voor hun recap kiezen.
quote:
Ons aller Delta straks:quote:
Die zouden de eerste keer ook niet dat soort grappen gaan maken. Mocht het volgend jaar weer niet AvroTros zijn dan wordt het wel interessant om te zien hoe Henry en Jeroen het doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of die twee van Even Tot Hier
Kun je tenminste nog lachen
Duncan die door het licht onzichtbaar wasquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ierland die met Bambie Thug alleen een schreeuw hadden
Die doen toch niet echt serieus mee.quote:
Israël die ooit met Harald Skaat precies zijn enige en enorme valse noot in de recap haddenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Het lijkt dit jaar wel een beetje een ESF van d'n Aldi ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:30 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat is dit dan voor optocht van D-artiesten. Geld op?
Dat is dan bij deze twee nog wel verfrissend.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
90% zijn altijd weer dezelfde oud artiesten die weer gerecycled worden.
De meest legendarische winnaar ooit.quote:
Dat zal dan wel Kristian Koszlov zijn denk ik.quote:
In huize Rybak moet de kachel ook roken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:32 schreef Moira het volgende:
Rybak greep toch maar weer z'n uitnodiging aan
Inmiddels 49% kans nog maar. We hebben wel eens gekkere verrassingen gezien, dat er alsnog een underdog met percentages van Australië (21%) of Bulgarije (12%) uiteindelijk alsnog wonquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:29 schreef Fred_B het volgende:
Finland op 2x je inleg voor de winst
UK voor de laatste plaats is een grotere zekerheid op 1,83 overigens.
Die herkende ik wel, die met het hoedje eerderquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal dan wel Kristian Koszlov zijn denk ik.
Alles om maar rullevant te blijven.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:32 schreef Moira het volgende:
Rybak greep toch maar weer z'n uitnodiging aan
Oh die. Ook geen idee.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die herkende ik wel, die met het hoedje eerder
Die is moeilijk te krijgen jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:33 schreef Fred_B het volgende:
Knap dat ze Verka hebben weten te strikken
Dit was zoiets wat op papier heel erg leuk bedacht was. Maar ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een rommelige act. Het is van alles niks.
Hoop dat mijn all-time favoriete Ieren nog eens mogen meedoen voor hun land. Voelt alweer als een eeuwigheid geleden dat ierland nog jaarlijks meedeed om de ereplaatsen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Zoiets heet een medley.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een rommelige act. Het is van alles niks.
Het ergste is nog dat dit playbackact overgeproduceerd is.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit was zoiets wat op papier heel erg leuk bedacht was. Maar ja.
Er zitten leuke stukjes tussen, maar het is allemaal wat te kort en te veel hak op de takquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Max Mutzkequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die herkende ik wel, die met het hoedje eerder
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoop dat mijn all-time favoriete Ieren nog eens mogen meedoen voor hun land. Voelt alweer als een eeuwigheid geleden dat ierland nog jaarlijks meedeed om de ereplaatsen.
Bekijk deze YouTube-videoZijn die inmiddels geen 60?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik dacht ook net oh hij lijkt nog gewoon hetzelfde.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Redefine het volgende:
Rybak blijft ook maar eeuwig 28 lijken he
Net een jonge god als Jorrit Bergsma, ja toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Redefine het volgende:
Rybak blijft ook maar eeuwig 28 lijken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Thanks, had ik anders niet geweten. Was een top inzendingquote:
Je moet het simpel houden. Zoals dat Rock the Roof was prima. Of die Switch Song. Maar niet van alles 1 regel zonder fatsoenlijk arrangement.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
formule 1 kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga slapen mensen, morgen weer vroeg op. Uitslag zal me toch worst wezen.
Die kent toch echt helemaal niemandquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ene Max Mutzke, Duitsland begin jaren nul
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Net een jonge god als Jorrit Bergsma, ja toch?![]()
Bekijk deze YouTube-videoDie schijnt al 40 te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dit toch 100 keer leukerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:37 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk lijkt het net alsof ik naar naar een compilatie van de Heren van Amstel Live zit te kijken.
Ik trek even een ruitjesoverhemd aan en pak er een lauw biertje bijquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:37 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk lijkt het net alsof ik naar naar een compilatie van de Heren van Amstel Live zit te kijken.
Op zijn minst 30 seconden per liedje ja. En eigenlijk toch eerder een kleine minuut.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je moet het simpel houden. Zoals dat Rock the Roof was prima. Of die Switch Song. Maar niet van alles 1 regel zonder fatsoenlijk arrangement.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:17 schreef Gretzl het volgende:
Over Duitstalige kleppers gesproken, Abor & Tynna hadden vorig jaar top-3 moeten eindigen, echt
Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Re-Union wordt nog wel eens badend in het zweet wakker van hemquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Net een jonge god als Jorrit Bergsma, ja toch?![]()
Bekijk deze YouTube-videoDoet er ook een 19-jarige Tsjech mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Anders een Italiaanse filosoof.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doet er ook een 19-jarige Tsjech mee?
Voor het eerste liedje alquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:38 schreef moemoe het volgende:
Heeft JJ al opgetreden met Wasted Love?
Ik heb dit jaar minder zin om alles te zien.
Nou ja het kan nog erger qua uitmelken met Verka die er toch ook weer was. Maar an sich hadden ze op drie na nu weleens een keer andere namen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:39 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De tigste keer Ruslana is ook weer niks: ze vonden geen middenweg blijkbaar
ach ja, tis en blijft toch een soort tijdrekken-actquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja het kan nog erger qua uitmelken met Verka die er toch ook weer was. Maar an sich hadden ze op drie na nu weleens een keer andere namen.
Vond Vicky Leandros in één van de halve finales ook wel eens leuk jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja het kan nog erger qua uitmelken met Verka die er toch ook weer was. Maar an sich hadden ze op drie na nu weleens een keer andere namen.
Dat laatste dacht ik. Maar we doen vanzelf wel weer mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef Revanches het volgende:
Kapt Nederland trouwens helemaal met Eurovisie? Of zolang Israël meedoet?
Die Oostenrijker kon dan wel weer op de fiets naar de arena net zoals Lorello in Milaan.quote:
Ja onzin hequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef Revanches het volgende:
Kapt Nederland trouwens helemaal met Eurovisie? Of zolang Israël meedoet?
Geen Mans, dat is iets.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hahaahha, Rybak dus ook hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
We gaan niet net voor het einde nog politiek blaten hierquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja onzin heHypocriet gedoe.
Ooit waren we israels bff's
Ik denk dat bepaalde media en huidige politiek ver van elkaar zittenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die was donderdag al gezonken.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hahaahha, Rybak dus ook he [ afbeelding ]
Ik geloof het niet Tom
Dit was prachtige tv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doet er ook een 19-jarige Tsjech mee?
ok okay.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We gaan niet net voor het einde nog politiek blaten hier
Trek eens aan dat maskerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Over paar weken Lordi live zien, ben wel benieuwd;)
Gaafquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Iets te veel gesnovenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind die Griek echt zo fucking irritant
Wat vinden julliequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
Interval act volledig playback door alle artiesten is gewoon je publiek beflikkeren
Hou je een beetje in als je kritiek op die Griek hebt. Dank.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
yep 10 stemmen voor Israel!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waar?? Komen ze in NL?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het jammer dat het een hele hele slechte Joost kopie isquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Spanje godenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:44 schreef RipCity het volgende:
De Spaanse omroep RTVE heeft zaterdag opnieuw uitgehaald naar songfestivalorganisator European Broadcasting Union (EBU). Op sociale media werd een statement gedeeld, precies op het moment dat de grote finale van het songfestival begon in Wenen.
"Eurovisie is een wedstrijd, mensenrechten niet. Er is geen plaats voor onverschilligheid. Vrede en gerechtigheid voor Gaza", luidde de boodschap.
RTVE was als onderdeel van de Big Five een van de grote geldschieters van het songfestival maar trok zich in december uit de competitie terug uit onvrede over de aanwezigheid van Israël. Ook Nederland, Ierland, Slovenië en IJsland doen niet meer mee.
De Spaanse boycot wordt breed gesteund in eigen land. Ook premier Pedro Sánchez heeft zich er al meerdere keren over uitgelaten. Vrijdag stelde hij in een videoboodschap op sociale media dat Spanje door de boycot "aan de juiste kant van de geschiedenis" staat.
Zend de spaanse televisie het we uit?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:44 schreef RipCity het volgende:
De Spaanse omroep RTVE heeft zaterdag opnieuw uitgehaald naar songfestivalorganisator European Broadcasting Union (EBU). Op sociale media werd een statement gedeeld, precies op het moment dat de grote finale van het songfestival begon in Wenen.
"Eurovisie is een wedstrijd, mensenrechten niet. Er is geen plaats voor onverschilligheid. Vrede en gerechtigheid voor Gaza", luidde de boodschap.
RTVE was als onderdeel van de Big Five een van de grote geldschieters van het songfestival maar trok zich in december uit de competitie terug uit onvrede over de aanwezigheid van Israël. Ook Nederland, Ierland, Slovenië en IJsland doen niet meer mee.
De Spaanse boycot wordt breed gesteund in eigen land. Ook premier Pedro Sánchez heeft zich er al meerdere keren over uitgelaten. Vrijdag stelde hij in een videoboodschap op sociale media dat Spanje door de boycot "aan de juiste kant van de geschiedenis" staat.
Dado is een mokerharde autist. Vond hun nummer ook domquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Moira het volgende:
IK KIJK NOU DEZE EN WAT EEN GENOT![]()
Bekijk deze YouTube-video
DADI DIE AL DIE NEDERLANDSE REFERENTIES DOET
Okquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dado is een mokerharde autist. Vond hun nummer ook dom
Gediskwalificeerd, teveel mensen op het podiumquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als dit had meegedaan had het gewonnen met een mijl voorsprong
Teveel man op podium dus dqquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dat zegt uiteraard meer over jou dan over hemquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dado is een mokerharde autist. Vond hun nummer ook dom
Tis geniaal bedacht. Don't get me wrongquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat zegt uiteraard meer over jou dan over hem
Deels eens, maar denk dat niemand kaartjes koopt voor interval acts. Die zijn niet eens bekend tijdens verkoopquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:47 schreef Poepz0r het volgende:
Wat vinden jullie. Je koopt een kaartje en al die grote interval artiesten staan te playbacken. Kan toch niet joh
Jawel dat is meestal vooraf bekend hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Deels eens, maar denk dat niemand kaartjes koopt voor interval acts. Die zijn niet eens bekend tijdens verkoop
Dit klinkt een stuk leuker en beter ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Daarbij acht ik de kans groot dat het publiek het daar niet eens doorheeft.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Deels eens, maar denk dat niemand kaartjes koopt voor interval acts. Die zijn niet eens bekend tijdens verkoop
[..]
Hoop dat mijn all-time favoriete Ieren nog eens mogen meedoen voor hun land. Voelt alweer als een eeuwigheid geleden dat ierland nog jaarlijks meedeed om de ereplaatsen.
Bekijk deze YouTube-video* Gretzl ESF wishlist met fave 00s en 10s acts:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Corrs
Alexz Johnson
Amy Macdonald
Atomic Kitten
First Aid Kit
Juli
Luttenberger*Klug
Venke Knutson
Al meegedaan:![]()
Blue
Cascada
Delta Goodrem
Edurne
Hanna Pakarinen
Ira Losco
Margaret Berger
Vanilla Ninja (2x)
[ Bericht 8% gewijzigd door Gretzl op 16-05-2026 23:56:39 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Hopelijk post je ergens vandaag nog iets zinnigs.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tis geniaal bedacht. Don't get me wrong
Die van Duitsland?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sta je dan in je string in de green room.
Ik stel zelden teleurquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hopelijk post je ergens vandaag nog iets zinnigs.
Die kans is heel klein.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:50 schreef Felagund het volgende:
Ah, het was gewoon Parov Stelar, vandaar dat het leuk is.
Een mens mag blijven hopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel ruim op tijd voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Fred_B het volgende:
Ik weet niet of uitleggen hoe het stemmen werkt zo tegen middernacht handig getimed is.
Dan is de kans bij die user net zo klein.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, want vandaag is al bijna morgen
Stukje filosofiequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je hoge verwachtingen hebtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Over 10 minuten is vandaag gisteren!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stukje vmboquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over 10 minuten is vandaag gisteren!
Voortdurend onderweg naar morgenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over 10 minuten is vandaag gisteren!
En de presentator is een idee van Grok?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:52 schreef Meridiaan het volgende:
Die presentatrice is AI is mijn conclusie na drie avonden naar haar kijken
echt hequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef The_Playmaker het volgende:
Ze doen er wel alles aan om de kijkers thuis in slaap te sussen.
moet echt moeite doen om wakker te blijven jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef The_Playmaker het volgende:
Ze doen er wel alles aan om de kijkers thuis in slaap te sussen.
Mentaal zwakquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
moet echt moeite doen om wakker te blijven ja
Ja. Dat is dan ook wel het voordeel van het nadeel in jaren dat we de finale niet haalden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is wel relaxter kijken zonder Nederland in de show. Nu boeit het me allemaal niet.
Gedaan, thanksquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel makkelijk terugkijken. Afspelen vanaf begin en je bent er.
quote:
Maar minder interessant en boeiend. Geen spanning at all.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is wel relaxter kijken zonder Nederland in de show. Nu boeit het me allemaal niet.
In de meeste jaren vreesde ik sowieso niet zo dat we gingen winnenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Dat is dan ook wel het nadeel van het voordeel in jaren dat we de finale niet haalden.
Volgend jaar treden de artiesten twee keer op.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Meridiaan het volgende:
Een aftellende recap? Dat is nieuw.
De EBU is innovatief
Volgend jaar op shufflequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Meridiaan het volgende:
De EBU is innovatief
Tegenvaller Griekenlandquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Momo het volgende:
Nou wie is de verassing en wie de tegenvaller bij de punten gezien de verwachtingen?
Dat zou verklaren waarom hij kleding uit de jaren 70 draagt tijdens deze editiequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
En de presentator is een idee van Grok?
Dit was in elk geval vorig jaar ook al.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Meridiaan het volgende:
De EBU is innovatief
Het zweet van 2019 staat nog in mijn bank.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de meeste jaren vreesde ik sowieso niet zo dat we gingen winnen
Mwah, gaat niet alleen over winnen. Ook voor een andere plek. Plus dat je toch een beetje aan het kijken wat Nederland krijgt i.p.v. anderen in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de meeste jaren vreesde ik sowieso niet zo dat we gingen winnen
Veel nummers worden hier afgebrand, dus ik verwacht veel verassingen!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Momo het volgende:
Nou wie is de verassing en wie de tegenvaller bij de punten gezien de verwachtingen?
quote:
Ik had speciaal een fles bubbels in huis gehaald toenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zweet van 2019 staat nog in mijn bank.
Hoe kan zo een matig liedje als Engeland gekozen worden?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Elk liedje wat na Engeland komt klinkt meteen stukken beter tijdens zo’n recap.
Ja dat sowieso. Uiteraard is het leuker met dan zonderquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, gaat niet alleen over winnen. Ook voor een andere plek. Plus dat je toch een beetje aan het kijken wat Nederland krijgt i.p.v. anderen in de gaten te houden.
Verrassing: Roemenië.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoCarolineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
Was sowieso al een betere variant op Griekenland want een vorm van humor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Elk liedje wat na Engeland komt klinkt meteen stukken beter tijdens zo’n recap.
'Geef de mannelijke presentator een strak pak wat goed in deze tijd past' En toen ging Grok hallucineren.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat zou verklaren waarom hij kleding uit de jaren 70 draagt tijdens deze editie
Als je een ESF-pubquiz organiseert kan dat best leuk zijnquote:
Waarschijnlijk expres gestuurd dus je kunt je afvragen of dat stemmen wel eerlijk gaatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoe kan zo een matig liedje als Engeland gekozen worden?
Zielig gewoon ditquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ga lekker als deugkneus lekker mee met de meute
Ik ging kapot.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Interne selectie van de BBC. Naar verluid was hij niet de eerste keus.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoe kan zo een matig liedje als Engeland gekozen worden?
Gewoon niet happenquote:
Roemenië is toch niet verrassend? Staan top 7quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Verrassing: Roemenië.
Flop: Griekenland
Ik denk top 3.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Roemenië is toch niet verrassend? Staan top 7
En dan vooral omdat de punten toch tegenvielen door die enorme hype bij de bookies.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vreselijke lul. Wel mooie muziek.quote:
Netquote:
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Midge Ure ook even inbellen?
En dan met Dancing With Tears In My Eyes ofzo.
?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:58 schreef raptorix het volgende:
Ik kijk traditioneel al 20 jaar lang alleen de uitslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |