Het lijkt dit jaar wel een beetje een ESF van d'n Aldi ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:30 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat is dit dan voor optocht van D-artiesten. Geld op?
Dat is dan bij deze twee nog wel verfrissend.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
90% zijn altijd weer dezelfde oud artiesten die weer gerecycled worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |