abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:45:45 #176
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220817192
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:45 schreef RipCity het volgende:

[..]
Waar?? Komen ze in NL?
In Zweden ;)
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:46:13 #177
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220817193
IK KIJK NOU DEZE EN WAT EEN GENOT _O_
Bekijk deze YouTube-video
DADI DIE AL DIE NEDERLANDSE REFERENTIES DOET _O_
Fuck the EBU.
pi_220817194
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:45 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Kwartiertje nog
Toegegeven er zit meer vaart in dan tijdens de semi’s.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:46:21 #179
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220817195
Sta je dan in je string in de green room.
pi_220817196
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:44 schreef RipCity het volgende:
De Spaanse omroep RTVE heeft zaterdag opnieuw uitgehaald naar songfestivalorganisator European Broadcasting Union (EBU). Op sociale media werd een statement gedeeld, precies op het moment dat de grote finale van het songfestival begon in Wenen.

"Eurovisie is een wedstrijd, mensenrechten niet. Er is geen plaats voor onverschilligheid. Vrede en gerechtigheid voor Gaza", luidde de boodschap.

RTVE was als onderdeel van de Big Five een van de grote geldschieters van het songfestival maar trok zich in december uit de competitie terug uit onvrede over de aanwezigheid van Israël. Ook Nederland, Ierland, Slovenië en IJsland doen niet meer mee.

De Spaanse boycot wordt breed gesteund in eigen land. Ook premier Pedro Sánchez heeft zich er al meerdere keren over uitgelaten. Vrijdag stelde hij in een videoboodschap op sociale media dat Spanje door de boycot "aan de juiste kant van de geschiedenis" staat.
Zend de spaanse televisie het we uit?
pi_220817197
oostenrijkse caro emerald
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:46:27 #182
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220817198
Capuchons _O_
pi_220817199
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:45 schreef Thorelf het volgende:

[..]
yep 10 stemmen voor Israel!
Stoer zeg
pi_220817201
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Moira het volgende:
IK KIJK NOU DEZE EN WAT EEN GENOT _O_
Bekijk deze YouTube-video
DADI DIE AL DIE NEDERLANDSE REFERENTIES DOET _O_
Dado is een mokerharde autist. Vond hun nummer ook dom
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:46:47 #185
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220817202
Als dit had meegedaan had het gewonnen met een mijl voorsprong
pi_220817208
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dado is een mokerharde autist. Vond hun nummer ook dom
Ok
pi_220817210
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als dit had meegedaan had het gewonnen met een mijl voorsprong
Gediskwalificeerd, teveel mensen op het podium
pi_220817213
Wat vinden jullie. Je koopt een kaartje en al die grote interval artiesten staan te playbacken. Kan toch niet joh
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:47:31 #189
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220817214
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als dit had meegedaan had het gewonnen met een mijl voorsprong
Teveel man op podium dus dq
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:47:41 #190
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220817215
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dado is een mokerharde autist. Vond hun nummer ook dom
Dat zegt uiteraard meer over jou dan over hem _O_
Fuck the EBU.
pi_220817221
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:47 schreef Moira het volgende:

[..]
Dat zegt uiteraard meer over jou dan over hem _O_
Tis geniaal bedacht. Don't get me wrong
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:48:08 #192
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220817222
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:47 schreef Poepz0r het volgende:
Wat vinden jullie. Je koopt een kaartje en al die grote interval artiesten staan te playbacken. Kan toch niet joh
Deels eens, maar denk dat niemand kaartjes koopt voor interval acts. Die zijn niet eens bekend tijdens verkoop
pi_220817224
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:47 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Teveel man op podium dus dq
Al besproken
pi_220817225
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:45 schreef Evenstar het volgende:

[..]
In Zweden ;)
ah jammer. Leuk tho - veel plezier :)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220817228
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:48 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Deels eens, maar denk dat niemand kaartjes koopt voor interval acts. Die zijn niet eens bekend tijdens verkoop
Jawel dat is meestal vooraf bekend hoor.
pi_220817229
Beste nummer so far.
pi_220817230
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als dit had meegedaan had het gewonnen met een mijl voorsprong
Dit klinkt een stuk leuker en beter ja.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:48:58 #198
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817232
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:48 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Deels eens, maar denk dat niemand kaartjes koopt voor interval acts. Die zijn niet eens bekend tijdens verkoop
Daarbij acht ik de kans groot dat het publiek het daar niet eens doorheeft.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:49:06 #199
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220817233
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Hoop dat mijn all-time favoriete Ieren nog eens mogen meedoen voor hun land. Voelt alweer als een eeuwigheid geleden dat ierland nog jaarlijks meedeed om de ereplaatsen.

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Gretzl ESF wishlist met fave 00s en 10s acts:
The Corrs
Alexz Johnson
Amy Macdonald
Atomic Kitten
First Aid Kit
Juli
Luttenberger*Klug
Venke Knutson

Al meegedaan: :)

Blue
Cascada
Delta Goodrem
Edurne
Hanna Pakarinen
Ira Losco
Margaret Berger
Vanilla Ninja (2x)

[ Bericht 8% gewijzigd door Gretzl op 16-05-2026 23:56:39 ]
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:49:11 #200
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817235
Prima tussenstukje
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')