We gaan niet net voor het einde nog politiek blaten hierquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja onzin heHypocriet gedoe.
Ooit waren we israels bff's
Ik denk dat bepaalde media en huidige politiek ver van elkaar zittenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die was donderdag al gezonken.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hahaahha, Rybak dus ook he [ afbeelding ]
Ik geloof het niet Tom
Dit was prachtige tv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doet er ook een 19-jarige Tsjech mee?
ok okay.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We gaan niet net voor het einde nog politiek blaten hier
Trek eens aan dat maskerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Over paar weken Lordi live zien, ben wel benieuwd;)
Gaafquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Iets te veel gesnovenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind die Griek echt zo fucking irritant
Wat vinden julliequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
Interval act volledig playback door alle artiesten is gewoon je publiek beflikkeren
Hou je een beetje in als je kritiek op die Griek hebt. Dank.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
yep 10 stemmen voor Israel!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waar?? Komen ze in NL?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het jammer dat het een hele hele slechte Joost kopie isquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Spanje godenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:44 schreef RipCity het volgende:
De Spaanse omroep RTVE heeft zaterdag opnieuw uitgehaald naar songfestivalorganisator European Broadcasting Union (EBU). Op sociale media werd een statement gedeeld, precies op het moment dat de grote finale van het songfestival begon in Wenen.
"Eurovisie is een wedstrijd, mensenrechten niet. Er is geen plaats voor onverschilligheid. Vrede en gerechtigheid voor Gaza", luidde de boodschap.
RTVE was als onderdeel van de Big Five een van de grote geldschieters van het songfestival maar trok zich in december uit de competitie terug uit onvrede over de aanwezigheid van Israël. Ook Nederland, Ierland, Slovenië en IJsland doen niet meer mee.
De Spaanse boycot wordt breed gesteund in eigen land. Ook premier Pedro Sánchez heeft zich er al meerdere keren over uitgelaten. Vrijdag stelde hij in een videoboodschap op sociale media dat Spanje door de boycot "aan de juiste kant van de geschiedenis" staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |