abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220817145
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220817146
Mijn top 10..

1. Roemenië
2. Kroatië
3. Zweden
4. Oostenrijk
5. Tsjechië
6. Australië
7. België
8. Duitsland
9. Malta
10. Cyprus

Enige nummers die ik leuk genoeg vind om op te stemmen.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220817149
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef moemoe het volgende:

[..]
Ah ship.
Zonder schip
pi_220817152
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja onzin he :') Hypocriet gedoe.

Ooit waren we israels bff's
We gaan niet net voor het einde nog politiek blaten hier :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220817153
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja onzin he :') Hypocriet gedoe.

Ooit waren we israels bff's
Ik denk dat bepaalde media en huidige politiek ver van elkaar zitten
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:42:32 #156
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817154
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:42 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Zonder schip
Die was donderdag al gezonken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817156
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Hahaahha, Rybak dus ook he [ afbeelding ]

Ik geloof het niet Tom :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-video
Dit was prachtige tv.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:43:06 #158
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220817160
Over paar weken Lordi live zien, ben wel benieuwd;)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:43:10 #159
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220817162
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:38 schreef Felagund het volgende:

[..]
Doet er ook een 19-jarige Tsjech mee?
:Y :Y
Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220817163
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
We gaan niet net voor het einde nog politiek blaten hier :D
ok okay.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220817168
Interval act volledig playback door alle artiesten is gewoon je publiek beflikkeren
pi_220817170
Nou begin maar met die juryvote.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:43:55 #163
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220817172
Ik vind die Griek echt zo fucking irritant
pi_220817173
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Over paar weken Lordi live zien, ben wel benieuwd;)
Trek eens aan dat masker
pi_220817174
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Over paar weken Lordi live zien, ben wel benieuwd;)
Gaaf
pi_220817177
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind die Griek echt zo fucking irritant
Iets te veel gesnoven
pi_220817179
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
Interval act volledig playback door alle artiesten is gewoon je publiek beflikkeren
Wat vinden jullie
pi_220817180
De Spaanse omroep RTVE heeft zaterdag opnieuw uitgehaald naar songfestivalorganisator European Broadcasting Union (EBU). Op sociale media werd een statement gedeeld, precies op het moment dat de grote finale van het songfestival begon in Wenen.

"Eurovisie is een wedstrijd, mensenrechten niet. Er is geen plaats voor onverschilligheid. Vrede en gerechtigheid voor Gaza", luidde de boodschap.

RTVE was als onderdeel van de Big Five een van de grote geldschieters van het songfestival maar trok zich in december uit de competitie terug uit onvrede over de aanwezigheid van Israël. Ook Nederland, Ierland, Slovenië en IJsland doen niet meer mee.

De Spaanse boycot wordt breed gesteund in eigen land. Ook premier Pedro Sánchez heeft zich er al meerdere keren over uitgelaten. Vrijdag stelde hij in een videoboodschap op sociale media dat Spanje door de boycot "aan de juiste kant van de geschiedenis" staat.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:45:02 #169
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220817182
Je zal maar zon gillende keukenmeid naast je hebben zitten de tering
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:45:03 #170
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817183
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind die Griek echt zo fucking irritant
Hou je een beetje in als je kritiek op die Griek hebt. Dank.

:T
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220817185
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja onzin he :') Hypocriet gedoe.

Ooit waren we israels bff's
yep 10 stemmen voor Israel!
pi_220817186
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Over paar weken Lordi live zien, ben wel benieuwd;)
Waar?? Komen ze in NL?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220817188
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou begin maar met die juryvote.
Kwartiertje nog
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220817189
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind die Griek echt zo fucking irritant
Ik vind het jammer dat het een hele hele slechte Joost kopie is
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220817190
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:44 schreef RipCity het volgende:
De Spaanse omroep RTVE heeft zaterdag opnieuw uitgehaald naar songfestivalorganisator European Broadcasting Union (EBU). Op sociale media werd een statement gedeeld, precies op het moment dat de grote finale van het songfestival begon in Wenen.

"Eurovisie is een wedstrijd, mensenrechten niet. Er is geen plaats voor onverschilligheid. Vrede en gerechtigheid voor Gaza", luidde de boodschap.

RTVE was als onderdeel van de Big Five een van de grote geldschieters van het songfestival maar trok zich in december uit de competitie terug uit onvrede over de aanwezigheid van Israël. Ook Nederland, Ierland, Slovenië en IJsland doen niet meer mee.

De Spaanse boycot wordt breed gesteund in eigen land. Ook premier Pedro Sánchez heeft zich er al meerdere keren over uitgelaten. Vrijdag stelde hij in een videoboodschap op sociale media dat Spanje door de boycot "aan de juiste kant van de geschiedenis" staat.
Spanje goden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')