abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:38:25 #126
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220817100
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:17 schreef Gretzl het volgende:
Over Duitstalige kleppers gesproken, Abor & Tynna hadden vorig jaar top-3 moeten eindigen, echt

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220817103
En het gaat maar door….
pi_220817104
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:37 schreef Redefine het volgende:

[..]
Die kent toch echt helemaal niemand 8)7
Re-Union wordt nog wel eens badend in het zweet wakker van hem
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:38:47 #129
131278 moemoe
#teampanda
pi_220817106
Heeft JJ al opgetreden met Wasted Love?

Ik heb dit jaar minder zin om alles te zien :@.
pi_220817107
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Net een jonge god als Jorrit Bergsma, ja toch? :D

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet er ook een 19-jarige Tsjech mee?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:38:54 #131
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220817108
Toch nog uitgebreid tot een volledige top:

0 Armenië
1 Noorwegen
2 Bulgarije
3 Griekenland
4 Moldavië
5 Roemenië
6 Israël
7 België
8 Australië
9 Verenigd Koninkrijk
10 Kroatië
11 Oostenrijk
12 Finland
13 Cyprus
14 Malta
15 Duitsland
16 Polen
17 Zweden
18 Italie
19 Frankrijk
20 Denemarken
21 Albanië
22 Oekraïne
23 Tsjechië
24 Litouwen
25 Servië
Fuck the EBU.
pi_220817111
Verka teert ook al bijna 20 jaar op dat nummer. Serifovic is iedereen allang vergeten.
pi_220817112
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:37 schreef Redefine het volgende:

[..]
Die kent toch echt helemaal niemand 8)7
De tigste keer Ruslana is ook weer niks: ze vonden geen middenweg blijkbaar
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:39:22 #134
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817115
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:38 schreef Felagund het volgende:

[..]
Doet er ook een 19-jarige Tsjech mee?
Anders een Italiaanse filosoof.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817116
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:38 schreef moemoe het volgende:
Heeft JJ al opgetreden met Wasted Love?

Ik heb dit jaar minder zin om alles te zien :@.
Voor het eerste liedje al
pi_220817120
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:39 schreef Redefine het volgende:

[..]
Anders een Italiaanse filosoof.
In elk geval geen Swingende Belg
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:40:17 #137
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817122
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:39 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
De tigste keer Ruslana is ook weer niks: ze vonden geen middenweg blijkbaar
Nou ja het kan nog erger qua uitmelken met Verka die er toch ook weer was. Maar an sich hadden ze op drie na nu weleens een keer andere namen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817127
Het is wel weer veel geschreeuw.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:40:47 #139
131278 moemoe
#teampanda
pi_220817128
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:39 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Voor het eerste liedje al
Ah ship.
pi_220817129
Denemarken is wel beetje de fail van t event. Waren even een van de favorieten
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220817131
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef Redefine het volgende:

[..]
Nou ja het kan nog erger qua uitmelken met Verka die er toch ook weer was. Maar an sich hadden ze op drie na nu weleens een keer andere namen.
ach ja, tis en blijft toch een soort tijdrekken-act
pi_220817133
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef Redefine het volgende:

[..]
Nou ja het kan nog erger qua uitmelken met Verka die er toch ook weer was. Maar an sich hadden ze op drie na nu weleens een keer andere namen.
Vond Vicky Leandros in één van de halve finales ook wel eens leuk ja
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:41:03 #143
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_220817134
Kapt Nederland trouwens helemaal met Eurovisie? Of zolang Israël meedoet? :@
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_220817138
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef moemoe het volgende:

[..]
Ah ship.
Wel makkelijk terugkijken. Afspelen vanaf begin en je bent er.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 23:41:19 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220817139
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef Revanches het volgende:
Kapt Nederland trouwens helemaal met Eurovisie? Of zolang Israël meedoet? :@
Dat laatste dacht ik. Maar we doen vanzelf wel weer mee.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:41:26 #146
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817140
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
In elk geval geen Swingende Belg
Die Oostenrijker kon dan wel weer op de fiets naar de arena net zoals Lorello in Milaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817141
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef Viesdik het volgende:
Waar komen deze varkens vandaan?
Miss Piggy vies?
pi_220817142
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef Revanches het volgende:
Kapt Nederland trouwens helemaal met Eurovisie? Of zolang Israël meedoet? :@
Ja onzin he :') Hypocriet gedoe.

Ooit waren we israels bff's
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220817143
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef Redefine het volgende:

[..]
Nou ja het kan nog erger qua uitmelken met Verka die er toch ook weer was. Maar an sich hadden ze op drie na nu weleens een keer andere namen.
Geen Mans, dat is iets.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:41:39 #150
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220817144
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Die schijnt al 40 te zijn :o
Hahaahha, Rybak dus ook he

Ik geloof het niet Tom :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')