quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:17 schreef Gretzl het volgende:
Over Duitstalige kleppers gesproken, Abor & Tynna hadden vorig jaar top-3 moeten eindigen, echt
Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Re-Union wordt nog wel eens badend in het zweet wakker van hemquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Net een jonge god als Jorrit Bergsma, ja toch?![]()
Bekijk deze YouTube-videoDoet er ook een 19-jarige Tsjech mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Anders een Italiaanse filosoof.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doet er ook een 19-jarige Tsjech mee?
Voor het eerste liedje alquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:38 schreef moemoe het volgende:
Heeft JJ al opgetreden met Wasted Love?
Ik heb dit jaar minder zin om alles te zien.
Nou ja het kan nog erger qua uitmelken met Verka die er toch ook weer was. Maar an sich hadden ze op drie na nu weleens een keer andere namen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:39 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De tigste keer Ruslana is ook weer niks: ze vonden geen middenweg blijkbaar
ach ja, tis en blijft toch een soort tijdrekken-actquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja het kan nog erger qua uitmelken met Verka die er toch ook weer was. Maar an sich hadden ze op drie na nu weleens een keer andere namen.
Vond Vicky Leandros in één van de halve finales ook wel eens leuk jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja het kan nog erger qua uitmelken met Verka die er toch ook weer was. Maar an sich hadden ze op drie na nu weleens een keer andere namen.
Dat laatste dacht ik. Maar we doen vanzelf wel weer mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef Revanches het volgende:
Kapt Nederland trouwens helemaal met Eurovisie? Of zolang Israël meedoet?
Die Oostenrijker kon dan wel weer op de fiets naar de arena net zoals Lorello in Milaan.quote:
Ja onzin hequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef Revanches het volgende:
Kapt Nederland trouwens helemaal met Eurovisie? Of zolang Israël meedoet?
Geen Mans, dat is iets.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja het kan nog erger qua uitmelken met Verka die er toch ook weer was. Maar an sich hadden ze op drie na nu weleens een keer andere namen.
Hahaahha, Rybak dus ook hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |