SPOILER: Lijstje met de titels en artiesten van de landenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kijk ik dit?
De show is op 16 mei vanaf 21:00 te zien op NPO1, BBC1, VRT1 (voor de middelmaat) of op YouTube voor als je geen tv hebt of geen zin hebt in het commentaar van Henry Schut en Jeroen Kijk in de Vegte.
Wie zijn de favorieten?
Voor de show was Finland de grote favoriet bij de bookies, gevolgd door Australië, Bulgarije en Griekenland.
Wat als Australië wint?
Dan wordt de show volgend jaar gewoon in Europa gehouden. In welk land is nog niet officieel bekend, maar Duitsland en Frankrijk lijken waarschijnlijk.
Wie zijn zo goed als kansloos?
Bij de bookies bungelen onderaan Duitsland, België en gastland Oostenrijk. Vorige keer dat Oostenrijk het organiseerde eindigden ze op 0 punten, dus ze hebben daar ervaring mee.
Goh, dus niet de Britten?
Nee, maar het scheelt heel weinig. Het nummer van de Britten is een tikje... apart, dus het zou zomaar kunnen dat zij alsnog laatste worden.
Wat zijn goede plaspauzes?
Er zijn langere pauzes na liedje 7 (Oekraïne), liedje 15 (Frankrijk) en liedje 22 (Italië). Tijdens die eerste pauze is een niet erg grappig filmpje te zien van 'professor Eurovision', in de tweede pauze gaan ze wauwelen over Junior Songfestival en in de derde is een terugblik op de afgelopen week. Kan je niet wachten tot de volgende pauze, dan kan je ook wel tijdens Duitsland (2e), Malta (10e) en Polen of Litouwen (18e en 19e).
Ik hoorde iets over wurgseks
Roemenië.
Ik hoorde ook iets over de Playboy
Finland. Die met de viool.
Wanneer komt eindelijk de uitslag?
Het begin van het uitdelen van de punten staat gepland om 00:02. De uitslag is niet klaar voor 00:50.
Is er ook een ietwat wazig schema waarin ik die tijden kan terugvinden?
Ja hoor.
Post gezellig mee, laat oorlogen erbuiten maar meld gerust wat je erbij drinkt of eet, dat je een lied stom vindt en verbaas je over de wonderlijke kledingkeuzes die er gemaakt worden. Veel plezier!
Onder de douchequote:
Die kan tenminste zingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:02 schreef Makamba_ het volgende: Hopelijk maakt een Django Wagner hier een betere cover van voor radionl.
Komt door de gescheurde trommelvliezen na Cyprus.quote:
Valse nicht?quote:
Nog erger dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:00 schreef Mark-Hgl het volgende:
Eens kijken of het wat minder vals is dan een paar dagen terug.
niet een tv hebben op het toiletquote:
Martin Green.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wie heeft deze host gepijpt om deze job te krijgen?
Spuugde bijna m'n Nibbits uit bij het lezenquote:
2 jaar geleden en 4 jaar geleden geweestquote:
Voor mij acht jaar geleden. En nee geen schnitzel gegeten, want schnitzels is niks bijzonders qua eten.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
2 jaar geleden en 4 jaar geleden geweest
heb je ook bij dat schnitzel ding gegeten?
Deze man is culinair ontwikkeldquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij acht jaar geleden. En nee geen schnitzel gegeten, want schnitzels is niks bijzonders qua eten.
Niet over je tv heen pissenquote:
Europa is sowieso niks bijzonders. Landen lijken allemaal op elkaar genotquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij acht jaar geleden. En nee geen schnitzel gegeten, want schnitzels is niks bijzonders qua eten.
Nou heb je al veel domme dingen gezegd, maar deze slaat wel alles.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Europa is sowieso niks bijzonders. Landen lijken allemaal op elkaar genot
gevonden.. als je in wenen geweest bent.. moet je hier etenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:08 schreef Viesdik het volgende:
[..]
gevonden.. als je in wenen geweest bent.. moet je hier eten
Reinthaler's Beisl
goedkoop, lekker en centraal
tering beter
Die verloor hiervan in de voorrondequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Haha nee joh, weer die Rybak straks.
Dat begint toch wel treurig te worden.
Vind het echt niks speciaals ouwe reus. Heb ze bijna allemaal al gezien.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou heb je al veel domme dingen gezegd, maar deze slaat wel alles.
die gast heeft toch geen vormen man...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:08 schreef superniger het volgende:
Krijgen de dames hier een nat poesje van?
Neequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:08 schreef superniger het volgende:
Lijkt me sterk met een borstkast van een 11 jarigequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:08 schreef superniger het volgende:
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2758593/1/999#p220816474]zaterdag 16 mei 2026 23:01[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/213134]Momo[/url] het volgende:
Tim Hofmanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:09 schreef Viesdik het volgende:
[..]
die gast heeft toch geen vormen man...
beetje tim hofman tekeningetjes op z'n lichaam
nou poepoe...
quote:
The Hives?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En nog een band maar kan er niet opkomen
Dat wel ja. Het is een beetje het valse kwartiertje.quote:
Zeker kou gevat met dat pak.quote:
Finale was sowieso wel alles wat erin zat voor dit liedjequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel ja. Het is een beetje het valse kwartiertje.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zat meer in de hoek van limp Bizkit ofzo te denken
Deels wel. Er zijn wel nummers waar je er behoorlijk mee weg kan komen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien overschat ik het belang van de zuiverheid wel
Ik stond vorig jaar ook vast met de bus van Sibiu naar Boekarest. Komt wel dichtbij zo.quote:
Vanwege de bondage?quote:
Speel niet met m’n privéquote:
Of het choken?quote:
Zou me niet eens verbazen als deze vanvond ook opeens wint.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:13 schreef Viesdik het volgende:
Oja.. ik zei dat deze zou winnen tijdens de halve finale
Samen met Joan Jett.quote:
Gaga zingt vals, deze kan eik best goed zingen.quote:
Gaat het goed verder?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:
Stoer zingen, straks janken als ze echt wordt gewurgd
Ik geloof je niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:14 schreef Viesdik het volgende:
Deze gaat winnen, 99,9%
geloof me nou maar eens een keer
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:
ok baasquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:14 schreef Viesdik het volgende:
Deze gaat winnen, 99,9%
Maar ik kan dat in combinatie met dat gitaargeweld prima hebben, maar ja dat zegt wel een liefhebber van symfo metalquote:
Ik ga voor Australië.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:14 schreef Viesdik het volgende:
Deze gaat winnen, 99,9%
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:15 schreef SamCooke het volgende:
Kwalitatief het slechtste songfestival jaar in tijden.
Alsof wurgen altijd tot de dood moet leidenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gaat het goed verder?
Verder denk ik niet dat ze in dit geval nog kan janken.
Vorig jaar was nog slechter.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:15 schreef SamCooke het volgende:
volgend jaar wss nog slechterquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:15 schreef SamCooke het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:16 schreef superniger het volgende:
Sinds wanneer mag de host als laatste?
Lotingquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:16 schreef superniger het volgende:
Ja ik wilde ook later zeggen, misschien hoort dat bij haar genre, dat weet ik nietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ik kan dat in combinatie met dat gitaargeweld prima hebben, maar ja dat zegt wel een liefhebber van symfo metal
Ja wat geinige nummers maar niet veel wat tot klassieker uitgroeit of we nog jarenlang gaan horen.quote:
Dat is nou net de enige die daadwerkelijk de startplek loot.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:16 schreef superniger het volgende:
Komt natuurlijk ook gewoon omdat Nederland niet meedoetquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:15 schreef SamCooke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dat is te weinig denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:16 schreef koffieleuk het volgende:
Dacht dat Tsjechië misschien nog opnieuw zou mogen na die technische maleur
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:17 schreef Gretzl het volgende:
Over Duitstalige kleppers gesproken, Abor & Tynna hadden vorig jaar top-3 moeten eindigen, echt
Bekijk deze YouTube-videoDie was GOEEEEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Eventueel Plovdiv. De rest lijkt mij geen geschikte zaal te hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zijn meer steden in Bulgarije...
De sluit goed aan bij de gemiddelde ESF-fan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:16 schreef Jed1Gam het volgende:
Waarom bestaat bijna elk liedje uit een lyric met 3-4 woorden on repeat voor 80% van de song.Simpelheid is hoog dit jaar.
Maar die kan je niet doen on the backseat of my carquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zijn meer steden in Bulgarije...
Over Duitstalige kleppers gesproken, Abor & Tynna hadden vorig jaar top-3 moeten eindigen, echt
Bekijk deze YouTube-videoIn het mofrikaans zingen is niet handig allenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoEens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Net bevestigd iddquote:
Bekijk deze YouTube-videoDie had Europees beter gescoord als het in het Engels was want de taal blijft wel vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luister hem nog wel eens
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Bekijk deze YouTube-videoIk blijf Guildo hat euch Lieb het beste Duitse ESF nummer vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Camera issue. Joost Klein flashbacksquote:
Toch nog een hoofdprijsje gepakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:15 schreef SamCooke het volgende:
Dat is wss ruim voor mijn tijd?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik blijf Guildo hat euch Lieb het beste Duitse ESF nummer vinden
Ik aan een bar voor homoseksuele met van die leren pakjesquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:18 schreef Evenstar het volgende:
Moet steeds aan Squid Games denken hierbij
De WINSTquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
Ik gun Bulgarije en Roemenië een boven verwachting goed resultaat
1998 geloof ikquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat is wss ruim voor mijn tijd?
Edit: oooh 1998, een jaar voordat ik begon in te tunen
Idem. Ook voor de landen op het festival zelf. Zeker nu ze weer terug zijn gekomen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
Ik jou ook schatjequote:
Zeker niet. Elk liedje uit de top 5 van vorig jaar had dit jaar met gemak gewonnen (mischien Espresso Machiato niet want jury).quote:
Dat komt wel goedquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
Alleen Espresso Machiato, de rest was niks bijzonders.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:20 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Zeker niet. Elk liedje uit de top 5 van vorig jaar had dit jaar met gemak gewonnen (mischien Espresso Machiato niet want jury).
Het is wel origineel in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef The_Playmaker het volgende:
Oostenrijk had duidelijk geen zin om het nog eens te winnen.
DOUZE PWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Zijn wel babbelziekquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
Commentaar leuker dan die zure Krezip meid
Valt me reuze mee
Na 12 pas denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef yvonne het volgende:
Hoelaat begint het stemmen want ik stik van de honger.
Ich komme had dit jaar in dit veld gewonnenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:20 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Zeker niet. Elk liedje uit de top 5 van vorig jaar had dit jaar met gemak gewonnen (mischien Espresso Machiato niet want jury).
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef yvonne het volgende:
Oh ja die hadden we ook nog!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
Valt me reuze mee
Bulgarije of Roemenië. Rest middelmaatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef Moira het volgende:
Okok, ik kom niet verder dan een top 13:
0 Armenië
1 Noorwegen
2 Bulgarije
3 Griekenland
4 Moldavië
5 Roemenië
6 Israël
7 België
8 Australië
9 Verenigd Koninkrijk
10 Kroatië
11 Cyprus
12 Finland
13 Oostenrijk
Ja. Telt mee als Rest of the World.quote:
Mijn favorieten winnen praktisch nooitquote:
Wat wordt het?quote:
Ik weet nog steeds niet of ik die vrouw nou aantrekkelijk vind of toch weer net nietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef yvonne het volgende:
En wat een dramatisch slecht presentatie duo
Bij mij alleen in 2021. En Nemo kwam wel in de buurt, maar dat was mijn nummer twee achter Baby Lasagna.quote:
Lekker maat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef Evenstar het volgende:
1. Roemenië
2. Bulgarije
3. Kroatië
4. Finland
5. Australia
6. Moldavië
En ergens tussen vast wel Israël.
Dat was dan ook wel echt een dieptepunt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
Valt me reuze mee
Het stemmen is het enig leukequote:
Dan sowieso Bulgarijequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bulgarije of Roemenië. Rest middelmaat
Oh ja was Griekenland vergeten.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef Makamba_ het volgende:
Opper gay met zijn samengeraapte nummer van vorige winnaars Denemarken is misschien wel mijn minst favoriete nummer.
Klopt, ik denk trouwens dat dit jaar Cyprus op Griekeland gaat stemmen!quote:
Ja, laat lange avonden maar aan de Italianen overquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Heeft wel eens langer geduurd. In Italië hadden we om 02:00 een keer een winnaar.
Maar de Italianen leverden dan ook de grootste wanprestatie van deze eeuw af qua productie.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Heeft wel eens langer geduurd. In Italië hadden we om 02:00 een keer een winnaar.
Die zijn niet zo stiptquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Stemmen kan nu, het begin van de uitslag duurt nog bijna 40 minuten. Tijd zatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef yvonne het volgende:
Het liep ook uit de hand. Je kan een familieshow niet tot half 3 ‘s nachts laten duren.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, laat lange avonden maar aan de Italianen over
Sylvie Meis-achtigequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:23 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik die vrouw nou aantrekkelijk vind of toch weer net niet
ze is wel stereotype strijkplank
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge?quote:
Beter Jan Smit terugquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef yvonne het volgende:
En wat een dramatisch slecht presentatie duo
Of ik heb gewoon geen smaak. Mijn dvd-collectie bewijst datquote:
Ik snap ook nooit dat ze niet een uurtje of anderhalf uur eerder beginnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het liep ook uit de hand. Je kan een familieshow niet tot half 3 ‘s nachts laten duren.
Nou, nou, nou.quote:
Dat heb ik ook. Misschien dat ik morgenochtend het restant kijk.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge?
Zeker in Oost Europa zijn ze pas 3-4 uur snachts klaarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit dat ze niet een uurtje of anderhalf uur eerder beginnen.
Dan zitten ze in Engeland nog bij het voetbalquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wordt in UK te vroeg gevondenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Uitslag.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Stemmen kan nu, het begin van de uitslag duurt nog bijna 40 minuten. Tijd zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |