Voor mij acht jaar geleden. En nee geen schnitzel gegeten, want schnitzels is niks bijzonders qua eten.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
2 jaar geleden en 4 jaar geleden geweest
heb je ook bij dat schnitzel ding gegeten?
Deze man is culinair ontwikkeldquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij acht jaar geleden. En nee geen schnitzel gegeten, want schnitzels is niks bijzonders qua eten.
Niet over je tv heen pissenquote:
Europa is sowieso niks bijzonders. Landen lijken allemaal op elkaar genotquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij acht jaar geleden. En nee geen schnitzel gegeten, want schnitzels is niks bijzonders qua eten.
Nou heb je al veel domme dingen gezegd, maar deze slaat wel alles.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Europa is sowieso niks bijzonders. Landen lijken allemaal op elkaar genot
gevonden.. als je in wenen geweest bent.. moet je hier etenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij acht jaar geleden. En nee geen schnitzel gegeten, want schnitzels is niks bijzonders qua eten.
Nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:08 schreef Viesdik het volgende:
[..]
gevonden.. als je in wenen geweest bent.. moet je hier eten
Reinthaler's Beisl
goedkoop, lekker en centraal
tering beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |