SPOILER: Lijstje met de titels en artiesten van de landenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kijk ik dit?
De show is op 16 mei vanaf 21:00 te zien op NPO1, BBC1, VRT1 (voor de middelmaat) of op YouTube voor als je geen tv hebt of geen zin hebt in het commentaar van Henry Schut en Jeroen Kijk in de Vegte.
Wie zijn de favorieten?
Voor de show was Finland de grote favoriet bij de bookies, gevolgd door Australië, Bulgarije en Griekenland.
Wat als Australië wint?
Dan wordt de show volgend jaar gewoon in Europa gehouden. In welk land is nog niet officieel bekend, maar Duitsland en Frankrijk lijken waarschijnlijk.
Wie zijn zo goed als kansloos?
Bij de bookies bungelen onderaan Duitsland, België en gastland Oostenrijk. Vorige keer dat Oostenrijk het organiseerde eindigden ze op 0 punten, dus ze hebben daar ervaring mee.
Goh, dus niet de Britten?
Nee, maar het scheelt heel weinig. Het nummer van de Britten is een tikje... apart, dus het zou zomaar kunnen dat zij alsnog laatste worden.
Wat zijn goede plaspauzes?
Er zijn langere pauzes na liedje 7 (Oekraïne), liedje 15 (Frankrijk) en liedje 22 (Italië). Tijdens die eerste pauze is een niet erg grappig filmpje te zien van 'professor Eurovision', in de tweede pauze gaan ze wauwelen over Junior Songfestival en in de derde is een terugblik op de afgelopen week. Kan je niet wachten tot de volgende pauze, dan kan je ook wel tijdens Duitsland (2e), Malta (10e) en Polen of Litouwen (18e en 19e).
Ik hoorde iets over wurgseks
Roemenië.
Ik hoorde ook iets over de Playboy
Finland. Die met de viool.
Wanneer komt eindelijk de uitslag?
Het begin van het uitdelen van de punten staat gepland om 00:02. De uitslag is niet klaar voor 00:50.
Is er ook een ietwat wazig schema waarin ik die tijden kan terugvinden?
Ja hoor.
Post gezellig mee, laat oorlogen erbuiten maar meld gerust wat je erbij drinkt of eet, dat je een lied stom vindt en verbaas je over de wonderlijke kledingkeuzes die er gemaakt worden. Veel plezier!
Onder de douchequote:
Die kan tenminste zingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:02 schreef Makamba_ het volgende: Hopelijk maakt een Django Wagner hier een betere cover van voor radionl.
Komt door de gescheurde trommelvliezen na Cyprus.quote:
Valse nicht?quote:
Nog erger dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:00 schreef Mark-Hgl het volgende:
Eens kijken of het wat minder vals is dan een paar dagen terug.
niet een tv hebben op het toiletquote:
Martin Green.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wie heeft deze host gepijpt om deze job te krijgen?
Spuugde bijna m'n Nibbits uit bij het lezenquote:
2 jaar geleden en 4 jaar geleden geweestquote:
Voor mij acht jaar geleden. En nee geen schnitzel gegeten, want schnitzels is niks bijzonders qua eten.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
2 jaar geleden en 4 jaar geleden geweest
heb je ook bij dat schnitzel ding gegeten?
Deze man is culinair ontwikkeldquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij acht jaar geleden. En nee geen schnitzel gegeten, want schnitzels is niks bijzonders qua eten.
Niet over je tv heen pissenquote:
Europa is sowieso niks bijzonders. Landen lijken allemaal op elkaar genotquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij acht jaar geleden. En nee geen schnitzel gegeten, want schnitzels is niks bijzonders qua eten.
Nou heb je al veel domme dingen gezegd, maar deze slaat wel alles.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Europa is sowieso niks bijzonders. Landen lijken allemaal op elkaar genot
gevonden.. als je in wenen geweest bent.. moet je hier etenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:08 schreef Viesdik het volgende:
[..]
gevonden.. als je in wenen geweest bent.. moet je hier eten
Reinthaler's Beisl
goedkoop, lekker en centraal
tering beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |