Dat wel ja. Het is een beetje het valse kwartiertje.quote:
Zeker kou gevat met dat pak.quote:
Finale was sowieso wel alles wat erin zat voor dit liedjequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel ja. Het is een beetje het valse kwartiertje.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zat meer in de hoek van limp Bizkit ofzo te denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |