quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:17 schreef Gretzl het volgende:
Over Duitstalige kleppers gesproken, Abor & Tynna hadden vorig jaar top-3 moeten eindigen, echt
Bekijk deze YouTube-videoIk blijf Guildo hat euch Lieb het beste Duitse ESF nummer vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Camera issue. Joost Klein flashbacksquote:
Toch nog een hoofdprijsje gepakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:15 schreef SamCooke het volgende:
Kwalitatief het slechtste songfestival jaar in tijden.
Dat is wss ruim voor mijn tijd?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik blijf Guildo hat euch Lieb het beste Duitse ESF nummer vinden
Ik aan een bar voor homoseksuele met van die leren pakjesquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:18 schreef Evenstar het volgende:
Moet steeds aan Squid Games denken hierbij
De WINSTquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
Ik gun Bulgarije en Roemenië een boven verwachting goed resultaat
1998 geloof ikquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat is wss ruim voor mijn tijd?
Edit: oooh 1998, een jaar voordat ik begon in te tunen
Idem. Ook voor de landen op het festival zelf. Zeker nu ze weer terug zijn gekomen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
Ik gun Bulgarije en Roemenië een boven verwachting goed resultaat
Ik jou ook schatjequote:
Zeker niet. Elk liedje uit de top 5 van vorig jaar had dit jaar met gemak gewonnen (mischien Espresso Machiato niet want jury).quote:
Dat komt wel goedquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
Ik gun Bulgarije en Roemenië een boven verwachting goed resultaat
Alleen Espresso Machiato, de rest was niks bijzonders.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:20 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Zeker niet. Elk liedje uit de top 5 van vorig jaar had dit jaar met gemak gewonnen (mischien Espresso Machiato niet want jury).
Het is wel origineel in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef The_Playmaker het volgende:
Oostenrijk had duidelijk geen zin om het nog eens te winnen.
DOUZE PWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Zijn wel babbelziekquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
Commentaar leuker dan die zure Krezip meid
Valt me reuze mee
Na 12 pas denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef yvonne het volgende:
Hoelaat begint het stemmen want ik stik van de honger.
Ich komme had dit jaar in dit veld gewonnenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:20 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Zeker niet. Elk liedje uit de top 5 van vorig jaar had dit jaar met gemak gewonnen (mischien Espresso Machiato niet want jury).
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef yvonne het volgende:
Hoelaat begint het stemmen want ik stik van de honger.
Oh ja die hadden we ook nog!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
Commentaar leuker dan die zure Krezip meid
Valt me reuze mee
Bulgarije of Roemenië. Rest middelmaatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef Moira het volgende:
Okok, ik kom niet verder dan een top 13:
0 Armenië
1 Noorwegen
2 Bulgarije
3 Griekenland
4 Moldavië
5 Roemenië
6 Israël
7 België
8 Australië
9 Verenigd Koninkrijk
10 Kroatië
11 Cyprus
12 Finland
13 Oostenrijk
Ja. Telt mee als Rest of the World.quote:
Mijn favorieten winnen praktisch nooitquote:
Wat wordt het?quote:
Ik weet nog steeds niet of ik die vrouw nou aantrekkelijk vind of toch weer net nietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef yvonne het volgende:
En wat een dramatisch slecht presentatie duo
Bij mij alleen in 2021. En Nemo kwam wel in de buurt, maar dat was mijn nummer twee achter Baby Lasagna.quote:
Lekker maat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef Evenstar het volgende:
1. Roemenië
2. Bulgarije
3. Kroatië
4. Finland
5. Australia
6. Moldavië
En ergens tussen vast wel Israël.
Dat was dan ook wel echt een dieptepunt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
Commentaar leuker dan die zure Krezip meid
Valt me reuze mee
Het stemmen is het enig leukequote:
Dan sowieso Bulgarijequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bulgarije of Roemenië. Rest middelmaat
Oh ja was Griekenland vergeten.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef Makamba_ het volgende:
Opper gay met zijn samengeraapte nummer van vorige winnaars Denemarken is misschien wel mijn minst favoriete nummer.
Klopt, ik denk trouwens dat dit jaar Cyprus op Griekeland gaat stemmen!quote:
Ja, laat lange avonden maar aan de Italianen overquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Heeft wel eens langer geduurd. In Italië hadden we om 02:00 een keer een winnaar.
Maar de Italianen leverden dan ook de grootste wanprestatie van deze eeuw af qua productie.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Heeft wel eens langer geduurd. In Italië hadden we om 02:00 een keer een winnaar.
Die zijn niet zo stiptquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Heeft wel eens langer geduurd. In Italië hadden we om 02:00 een keer een winnaar.
Stemmen kan nu, het begin van de uitslag duurt nog bijna 40 minuten. Tijd zatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef yvonne het volgende:
Hoelaat begint het stemmen want ik stik van de honger.
Het liep ook uit de hand. Je kan een familieshow niet tot half 3 ‘s nachts laten duren.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, laat lange avonden maar aan de Italianen over
Sylvie Meis-achtigequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:23 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik die vrouw nou aantrekkelijk vind of toch weer net niet
ze is wel stereotype strijkplank
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge?quote:
Beter Jan Smit terugquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef yvonne het volgende:
En wat een dramatisch slecht presentatie duo
Of ik heb gewoon geen smaak. Mijn dvd-collectie bewijst datquote:
Ik snap ook nooit dat ze niet een uurtje of anderhalf uur eerder beginnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het liep ook uit de hand. Je kan een familieshow niet tot half 3 ‘s nachts laten duren.
Nou, nou, nou.quote:
Dat heb ik ook. Misschien dat ik morgenochtend het restant kijk.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge?
Zeker in Oost Europa zijn ze pas 3-4 uur snachts klaarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit dat ze niet een uurtje of anderhalf uur eerder beginnen.
Dan zitten ze in Engeland nog bij het voetbalquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit dat ze niet een uurtje of anderhalf uur eerder beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |