Camera issue. Joost Klein flashbacksquote:
Toch nog een hoofdprijsje gepakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:15 schreef SamCooke het volgende:
Kwalitatief het slechtste songfestival jaar in tijden.
Dat is wss ruim voor mijn tijd?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik blijf Guildo hat euch Lieb het beste Duitse ESF nummer vinden
Ik aan een bar voor homoseksuele met van die leren pakjesquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:18 schreef Evenstar het volgende:
Moet steeds aan Squid Games denken hierbij
De WINSTquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
Ik gun Bulgarije en Roemenië een boven verwachting goed resultaat
1998 geloof ikquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat is wss ruim voor mijn tijd?
Edit: oooh 1998, een jaar voordat ik begon in te tunen
Idem. Ook voor de landen op het festival zelf. Zeker nu ze weer terug zijn gekomen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
Ik gun Bulgarije en Roemenië een boven verwachting goed resultaat
Ik jou ook schatjequote:
Zeker niet. Elk liedje uit de top 5 van vorig jaar had dit jaar met gemak gewonnen (mischien Espresso Machiato niet want jury).quote:
Dat komt wel goedquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
Ik gun Bulgarije en Roemenië een boven verwachting goed resultaat
Alleen Espresso Machiato, de rest was niks bijzonders.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:20 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Zeker niet. Elk liedje uit de top 5 van vorig jaar had dit jaar met gemak gewonnen (mischien Espresso Machiato niet want jury).
Het is wel origineel in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef The_Playmaker het volgende:
Oostenrijk had duidelijk geen zin om het nog eens te winnen.
DOUZE PWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Zijn wel babbelziekquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
Commentaar leuker dan die zure Krezip meid
Valt me reuze mee
Na 12 pas denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef yvonne het volgende:
Hoelaat begint het stemmen want ik stik van de honger.
Ich komme had dit jaar in dit veld gewonnenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:20 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Zeker niet. Elk liedje uit de top 5 van vorig jaar had dit jaar met gemak gewonnen (mischien Espresso Machiato niet want jury).
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef yvonne het volgende:
Hoelaat begint het stemmen want ik stik van de honger.
Oh ja die hadden we ook nog!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
Commentaar leuker dan die zure Krezip meid
Valt me reuze mee
Bulgarije of Roemenië. Rest middelmaatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef Moira het volgende:
Okok, ik kom niet verder dan een top 13:
0 Armenië
1 Noorwegen
2 Bulgarije
3 Griekenland
4 Moldavië
5 Roemenië
6 Israël
7 België
8 Australië
9 Verenigd Koninkrijk
10 Kroatië
11 Cyprus
12 Finland
13 Oostenrijk
Ja. Telt mee als Rest of the World.quote:
Mijn favorieten winnen praktisch nooitquote:
Wat wordt het?quote:
Ik weet nog steeds niet of ik die vrouw nou aantrekkelijk vind of toch weer net nietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef yvonne het volgende:
En wat een dramatisch slecht presentatie duo
Bij mij alleen in 2021. En Nemo kwam wel in de buurt, maar dat was mijn nummer twee achter Baby Lasagna.quote:
Lekker maat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef Evenstar het volgende:
1. Roemenië
2. Bulgarije
3. Kroatië
4. Finland
5. Australia
6. Moldavië
En ergens tussen vast wel Israël.
Dat was dan ook wel echt een dieptepunt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
Commentaar leuker dan die zure Krezip meid
Valt me reuze mee
Het stemmen is het enig leukequote:
Dan sowieso Bulgarijequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bulgarije of Roemenië. Rest middelmaat
Oh ja was Griekenland vergeten.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef Makamba_ het volgende:
Opper gay met zijn samengeraapte nummer van vorige winnaars Denemarken is misschien wel mijn minst favoriete nummer.
Klopt, ik denk trouwens dat dit jaar Cyprus op Griekeland gaat stemmen!quote:
Ja, laat lange avonden maar aan de Italianen overquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Heeft wel eens langer geduurd. In Italië hadden we om 02:00 een keer een winnaar.
Maar de Italianen leverden dan ook de grootste wanprestatie van deze eeuw af qua productie.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Heeft wel eens langer geduurd. In Italië hadden we om 02:00 een keer een winnaar.
Die zijn niet zo stiptquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Heeft wel eens langer geduurd. In Italië hadden we om 02:00 een keer een winnaar.
Stemmen kan nu, het begin van de uitslag duurt nog bijna 40 minuten. Tijd zatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef yvonne het volgende:
Hoelaat begint het stemmen want ik stik van de honger.
Het liep ook uit de hand. Je kan een familieshow niet tot half 3 ‘s nachts laten duren.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, laat lange avonden maar aan de Italianen over
Sylvie Meis-achtigequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:23 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik die vrouw nou aantrekkelijk vind of toch weer net niet
ze is wel stereotype strijkplank
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge?quote:
Beter Jan Smit terugquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef yvonne het volgende:
En wat een dramatisch slecht presentatie duo
Of ik heb gewoon geen smaak. Mijn dvd-collectie bewijst datquote:
Ik snap ook nooit dat ze niet een uurtje of anderhalf uur eerder beginnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het liep ook uit de hand. Je kan een familieshow niet tot half 3 ‘s nachts laten duren.
Nou, nou, nou.quote:
Dat heb ik ook. Misschien dat ik morgenochtend het restant kijk.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge?
Zeker in Oost Europa zijn ze pas 3-4 uur snachts klaarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit dat ze niet een uurtje of anderhalf uur eerder beginnen.
Dan zitten ze in Engeland nog bij het voetbalquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit dat ze niet een uurtje of anderhalf uur eerder beginnen.
Dat wordt in UK te vroeg gevondenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit dat ze niet een uurtje of anderhalf uur eerder beginnen.
Ja dat bedoel ik. Uitslag.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Stemmen kan nu, het begin van de uitslag duurt nog bijna 40 minuten. Tijd zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |