quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:17 schreef Gretzl het volgende:
Over Duitstalige kleppers gesproken, Abor & Tynna hadden vorig jaar top-3 moeten eindigen, echt
Bekijk deze YouTube-videoIk blijf Guildo hat euch Lieb het beste Duitse ESF nummer vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Camera issue. Joost Klein flashbacksquote:
Toch nog een hoofdprijsje gepakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:15 schreef SamCooke het volgende:
Kwalitatief het slechtste songfestival jaar in tijden.
Dat is wss ruim voor mijn tijd?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik blijf Guildo hat euch Lieb het beste Duitse ESF nummer vinden
Ik aan een bar voor homoseksuele met van die leren pakjesquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:18 schreef Evenstar het volgende:
Moet steeds aan Squid Games denken hierbij
De WINSTquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
Ik gun Bulgarije en Roemenië een boven verwachting goed resultaat
1998 geloof ikquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat is wss ruim voor mijn tijd?
Edit: oooh 1998, een jaar voordat ik begon in te tunen
Idem. Ook voor de landen op het festival zelf. Zeker nu ze weer terug zijn gekomen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
Ik jou ook schatjequote:
Zeker niet. Elk liedje uit de top 5 van vorig jaar had dit jaar met gemak gewonnen (mischien Espresso Machiato niet want jury).quote:
Dat komt wel goedquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
Alleen Espresso Machiato, de rest was niks bijzonders.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:20 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Zeker niet. Elk liedje uit de top 5 van vorig jaar had dit jaar met gemak gewonnen (mischien Espresso Machiato niet want jury).
Het is wel origineel in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef The_Playmaker het volgende:
Oostenrijk had duidelijk geen zin om het nog eens te winnen.
DOUZE PWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Zijn wel babbelziekquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
Commentaar leuker dan die zure Krezip meid
Valt me reuze mee
Na 12 pas denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef yvonne het volgende:
Hoelaat begint het stemmen want ik stik van de honger.
Ich komme had dit jaar in dit veld gewonnenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:20 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Zeker niet. Elk liedje uit de top 5 van vorig jaar had dit jaar met gemak gewonnen (mischien Espresso Machiato niet want jury).
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef yvonne het volgende:
Hoelaat begint het stemmen want ik stik van de honger.
Oh ja die hadden we ook nog!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
Commentaar leuker dan die zure Krezip meid
Valt me reuze mee
Bulgarije of Roemenië. Rest middelmaatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef Moira het volgende:
Okok, ik kom niet verder dan een top 13:
0 Armenië
1 Noorwegen
2 Bulgarije
3 Griekenland
4 Moldavië
5 Roemenië
6 Israël
7 België
8 Australië
9 Verenigd Koninkrijk
10 Kroatië