Stemmen kan nu, het begin van de uitslag duurt nog bijna 40 minuten. Tijd zatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef yvonne het volgende:
Hoelaat begint het stemmen want ik stik van de honger.
Het liep ook uit de hand. Je kan een familieshow niet tot half 3 ‘s nachts laten duren.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, laat lange avonden maar aan de Italianen over
Sylvie Meis-achtigequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:23 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik die vrouw nou aantrekkelijk vind of toch weer net niet
ze is wel stereotype strijkplank
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge?quote:
Beter Jan Smit terugquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef yvonne het volgende:
En wat een dramatisch slecht presentatie duo
Of ik heb gewoon geen smaak. Mijn dvd-collectie bewijst datquote:
Ik snap ook nooit dat ze niet een uurtje of anderhalf uur eerder beginnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het liep ook uit de hand. Je kan een familieshow niet tot half 3 ‘s nachts laten duren.
Nou, nou, nou.quote:
Dat heb ik ook. Misschien dat ik morgenochtend het restant kijk.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge?
Zeker in Oost Europa zijn ze pas 3-4 uur snachts klaarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit dat ze niet een uurtje of anderhalf uur eerder beginnen.
Dan zitten ze in Engeland nog bij het voetbalquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit dat ze niet een uurtje of anderhalf uur eerder beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |