Ik stond vorig jaar ook vast met de bus van Sibiu naar Boekarest. Komt wel dichtbij zo.quote:
Vanwege de bondage?quote:
Speel niet met m’n privéquote:
Of het choken?quote:
Zou me niet eens verbazen als deze vanvond ook opeens wint.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:13 schreef Viesdik het volgende:
Oja.. ik zei dat deze zou winnen tijdens de halve finale
Samen met Joan Jett.quote:
Gaga zingt vals, deze kan eik best goed zingen.quote:
Gaat het goed verder?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:
Stoer zingen, straks janken als ze echt wordt gewurgd
Ik geloof je niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:14 schreef Viesdik het volgende:
Deze gaat winnen, 99,9%
geloof me nou maar eens een keer
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:
ok baasquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:14 schreef Viesdik het volgende:
Deze gaat winnen, 99,9%
geloof me nou maar eens een keer
Maar ik kan dat in combinatie met dat gitaargeweld prima hebben, maar ja dat zegt wel een liefhebber van symfo metalquote:
Ik ga voor Australië.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:14 schreef Viesdik het volgende:
Deze gaat winnen, 99,9%
geloof me nou maar eens een keer
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:15 schreef SamCooke het volgende:
Kwalitatief het slechtste songfestival jaar in tijden.
Alsof wurgen altijd tot de dood moet leidenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gaat het goed verder?
Verder denk ik niet dat ze in dit geval nog kan janken.
Vorig jaar was nog slechter.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:15 schreef SamCooke het volgende:
Kwalitatief het slechtste songfestival jaar in tijden.
volgend jaar wss nog slechterquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:15 schreef SamCooke het volgende:
Kwalitatief het slechtste songfestival jaar in tijden.
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:16 schreef superniger het volgende:
Sinds wanneer mag de host als laatste?
Lotingquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:16 schreef superniger het volgende:
Sinds wanneer mag de host als laatste?
Ja ik wilde ook later zeggen, misschien hoort dat bij haar genre, dat weet ik nietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ik kan dat in combinatie met dat gitaargeweld prima hebben, maar ja dat zegt wel een liefhebber van symfo metal
Ja wat geinige nummers maar niet veel wat tot klassieker uitgroeit of we nog jarenlang gaan horen.quote:
Dat is nou net de enige die daadwerkelijk de startplek loot.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:16 schreef superniger het volgende:
Sinds wanneer mag de host als laatste?
Komt natuurlijk ook gewoon omdat Nederland niet meedoetquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:15 schreef SamCooke het volgende:
Kwalitatief het slechtste songfestival jaar in tijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dat is te weinig denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:16 schreef koffieleuk het volgende:
Dacht dat Tsjechië misschien nog opnieuw zou mogen na die technische maleur
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:17 schreef Gretzl het volgende:
Over Duitstalige kleppers gesproken, Abor & Tynna hadden vorig jaar top-3 moeten eindigen, echt
Bekijk deze YouTube-videoDie was GOEEEEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Eventueel Plovdiv. De rest lijkt mij geen geschikte zaal te hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zijn meer steden in Bulgarije...
De sluit goed aan bij de gemiddelde ESF-fan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:16 schreef Jed1Gam het volgende:
Waarom bestaat bijna elk liedje uit een lyric met 3-4 woorden on repeat voor 80% van de song.Simpelheid is hoog dit jaar.
Maar die kan je niet doen on the backseat of my carquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zijn meer steden in Bulgarije...
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:17 schreef Gretzl het volgende:
Over Duitstalige kleppers gesproken, Abor & Tynna hadden vorig jaar top-3 moeten eindigen, echt
Bekijk deze YouTube-videoIn het mofrikaans zingen is niet handig allenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:17 schreef Gretzl het volgende:
Over Duitstalige kleppers gesproken, Abor & Tynna hadden vorig jaar top-3 moeten eindigen, echt
Bekijk deze YouTube-videoEens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Net bevestigd iddquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:17 schreef Gretzl het volgende:
Over Duitstalige kleppers gesproken, Abor & Tynna hadden vorig jaar top-3 moeten eindigen, echt
Bekijk deze YouTube-videoDie had Europees beter gescoord als het in het Engels was want de taal blijft wel vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luister hem nog wel eens
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:17 schreef Gretzl het volgende:
Over Duitstalige kleppers gesproken, Abor & Tynna hadden vorig jaar top-3 moeten eindigen, echt
Bekijk deze YouTube-videoIk blijf Guildo hat euch Lieb het beste Duitse ESF nummer vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |