abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220817067
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dit was zoiets wat op papier heel erg leuk bedacht was. Maar ja.
Het ergste is nog dat dit playbackact overgeproduceerd is.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_220817068
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dit was zoiets wat op papier heel erg leuk bedacht was. Maar ja.
Er zitten leuke stukjes tussen, maar het is allemaal wat te kort en te veel hak op de tak
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:36:22 #103
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220817070
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:33 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Die herkende ik wel, die met het hoedje eerder
Max Mutzke
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_220817071
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Hoop dat mijn all-time favoriete Ieren nog eens mogen meedoen voor hun land. Voelt alweer als een eeuwigheid geleden dat ierland nog jaarlijks meedeed om de ereplaatsen.

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn die inmiddels geen 60? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 23:36:26 #105
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220817073
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Redefine het volgende:
Rybak blijft ook maar eeuwig 28 lijken he :D
Ik dacht ook net oh hij lijkt nog gewoon hetzelfde.
Your beauty never ever scared me.
pi_220817074
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef Redefine het volgende:

[..]
Oh die. Ook geen idee.
Ene Max Mutzke, Duitsland begin jaren nul
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:36:53 #107
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220817076
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Redefine het volgende:
Rybak blijft ook maar eeuwig 28 lijken he :D
Net een jonge god als Jorrit Bergsma, ja toch? :D

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220817077
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Max Mutzke
Thanks, had ik anders niet geweten. Was een top inzending
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220817078
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dit was zoiets wat op papier heel erg leuk bedacht was. Maar ja.
Je moet het simpel houden. Zoals dat Rock the Roof was prima. Of die Switch Song. Maar niet van alles 1 regel zonder fatsoenlijk arrangement.
pi_220817079
Letterlijk alles is playback man man
pi_220817080
Waterloo. Die kenden we ook nog niet
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:37:13 #112
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817082
Eigenlijk lijkt het net alsof ik naar naar een compilatie van de Heren van Amstel Live zit te kijken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817083
Zing maar waterbuffalo
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:37:20 #114
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220817085
Maar goed, de nummers uit de jaren 60 en 70 zijn onovertroffen
pi_220817086
Ik kan niet lang meer aan mijzelf verantwoorden te blijven kijken. Maar zal in de zaal vast heel leuk zijn.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:37:34 #116
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220817087
Dit kan echt niet.
pi_220817089
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga slapen mensen, morgen weer vroeg op. Uitslag zal me toch worst wezen.
formule 1 kijken
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:37:44 #118
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817090
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Ene Max Mutzke, Duitsland begin jaren nul
Die kent toch echt helemaal niemand 8)7
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:37:54 #119
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220817092
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Net een jonge god als Jorrit Bergsma, ja toch? :D

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die schijnt al 40 te zijn :o
pi_220817093
Engeland, wat een suffe act.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:37:58 #121
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817094
Volare Cantare

Dat is toch van Hazes
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220817095
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:37 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk lijkt het net alsof ik naar naar een compilatie van de Heren van Amstel Live zit te kijken.
Is dit toch 100 keer leuker
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220817096
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:37 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk lijkt het net alsof ik naar naar een compilatie van de Heren van Amstel Live zit te kijken.
Ik trek even een ruitjesoverhemd aan en pak er een lauw biertje bij
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:38:15 #124
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817098
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Je moet het simpel houden. Zoals dat Rock the Roof was prima. Of die Switch Song. Maar niet van alles 1 regel zonder fatsoenlijk arrangement.
Op zijn minst 30 seconden per liedje ja. En eigenlijk toch eerder een kleine minuut.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:38:16 #125
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817099
Hazes is de basis _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')