De meest legendarische winnaar ooit.quote:
Dat zal dan wel Kristian Koszlov zijn denk ik.quote:
In huize Rybak moet de kachel ook roken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:32 schreef Moira het volgende:
Rybak greep toch maar weer z'n uitnodiging aan
Inmiddels 49% kans nog maar. We hebben wel eens gekkere verrassingen gezien, dat er alsnog een underdog met percentages van Australië (21%) of Bulgarije (12%) uiteindelijk alsnog wonquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:29 schreef Fred_B het volgende:
Finland op 2x je inleg voor de winst
UK voor de laatste plaats is een grotere zekerheid op 1,83 overigens.
Die herkende ik wel, die met het hoedje eerderquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal dan wel Kristian Koszlov zijn denk ik.
Alles om maar rullevant te blijven.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:32 schreef Moira het volgende:
Rybak greep toch maar weer z'n uitnodiging aan
Oh die. Ook geen idee.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die herkende ik wel, die met het hoedje eerder
Die is moeilijk te krijgen jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:33 schreef Fred_B het volgende:
Knap dat ze Verka hebben weten te strikken
Dit was zoiets wat op papier heel erg leuk bedacht was. Maar ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een rommelige act. Het is van alles niks.
Hoop dat mijn all-time favoriete Ieren nog eens mogen meedoen voor hun land. Voelt alweer als een eeuwigheid geleden dat ierland nog jaarlijks meedeed om de ereplaatsen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ierland die met Bambie Thug alleen een schreeuw hadden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Zoiets heet een medley.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een rommelige act. Het is van alles niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |