Die is moeilijk te krijgen jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:33 schreef Fred_B het volgende:
Knap dat ze Verka hebben weten te strikken
Dit was zoiets wat op papier heel erg leuk bedacht was. Maar ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een rommelige act. Het is van alles niks.
Hoop dat mijn all-time favoriete Ieren nog eens mogen meedoen voor hun land. Voelt alweer als een eeuwigheid geleden dat ierland nog jaarlijks meedeed om de ereplaatsen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ierland die met Bambie Thug alleen een schreeuw hadden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Zoiets heet een medley.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een rommelige act. Het is van alles niks.
Het ergste is nog dat dit playbackact overgeproduceerd is.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit was zoiets wat op papier heel erg leuk bedacht was. Maar ja.
Er zitten leuke stukjes tussen, maar het is allemaal wat te kort en te veel hak op de takquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Max Mutzkequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die herkende ik wel, die met het hoedje eerder
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoop dat mijn all-time favoriete Ieren nog eens mogen meedoen voor hun land. Voelt alweer als een eeuwigheid geleden dat ierland nog jaarlijks meedeed om de ereplaatsen.
Bekijk deze YouTube-videoZijn die inmiddels geen 60?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik dacht ook net oh hij lijkt nog gewoon hetzelfde.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Redefine het volgende:
Rybak blijft ook maar eeuwig 28 lijken he
Net een jonge god als Jorrit Bergsma, ja toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:36 schreef Redefine het volgende:
Rybak blijft ook maar eeuwig 28 lijken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Thanks, had ik anders niet geweten. Was een top inzendingquote:
Je moet het simpel houden. Zoals dat Rock the Roof was prima. Of die Switch Song. Maar niet van alles 1 regel zonder fatsoenlijk arrangement.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |