abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:49:55 #203
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_220817242
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sta je dan in je string in de green room.
Die van Duitsland?
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_220817243
gaap
pi_220817244
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Hopelijk post je ergens vandaag nog iets zinnigs.
Ik stel zelden teleur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:50:20 #206
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220817246
Zweden klimt hard in odds...apart.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:50:29 #207
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220817247
Ach, de schoorsteen bij de NPO moet ook roken.
pi_220817248
Ah, het was gewoon Parov Stelar, vandaar dat het leuk is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220817250
AI jury
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:51:04 #210
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817252
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Hopelijk post je ergens vandaag nog iets zinnigs.
Die kans is heel klein.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817253
Woke geneuzel.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:51:15 #212
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_220817254
Duurt lang :Z :7
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_220817255
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:50 schreef Felagund het volgende:
Ah, het was gewoon Parov Stelar, vandaar dat het leuk is.
Nooit van gehoord
pi_220817256
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Hopelijk post je ergens vandaag nog iets zinnigs.
Een mens mag blijven hopen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220817257
Ik weet niet of uitleggen hoe het stemmen werkt zo tegen middernacht handig getimed is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220817260
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Felagund het volgende:

[..]
Een mens mag blijven hopen.
Hoop is uitgestelde teleurstelling
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:51:41 #217
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_220817262
Huh, reclame?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:51:42 #218
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220817263
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Redefine het volgende:

[..]
Die kans is heel klein.
Ja, want vandaag is al bijna morgen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:51:45 #219
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817264
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Fred_B het volgende:
Ik weet niet of uitleggen hoe het stemmen werkt zo tegen middernacht handig getimed is.
Wel ruim op tijd voor volgend jaar.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:52:01 #220
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817265
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja, want vandaag is al bijna morgen
Dan is de kans bij die user net zo klein.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817268
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja, want vandaag is al bijna morgen
Stukje filosofie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:52:27 #222
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220817273
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Hopelijk post je ergens vandaag nog iets zinnigs.
Ik hoop niet dat je hoge verwachtingen hebt
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_220817274
Die presentatrice is AI is mijn conclusie na drie avonden naar haar kijken
pi_220817275
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja, want vandaag is al bijna morgen
Over 10 minuten is vandaag gisteren!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220817277
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:52 schreef Felagund het volgende:

[..]
Over 10 minuten is vandaag gisteren!
Stukje vmbo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 23:53:08 #226
39237 crew  H_T
2733
pi_220817279
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:52 schreef Felagund het volgende:

[..]
Over 10 minuten is vandaag gisteren!
Voortdurend onderweg naar morgen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220817281
Ze doen er wel alles aan om de kijkers thuis in slaap te sussen.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:53:22 #228
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817282
Sixseven
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:53:25 #229
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817283
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:52 schreef Meridiaan het volgende:
Die presentatrice is AI is mijn conclusie na drie avonden naar haar kijken
En de presentator is een idee van Grok?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817284
Bulgarije 11% nu GENOT
pi_220817288
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef The_Playmaker het volgende:
Ze doen er wel alles aan om de kijkers thuis in slaap te sussen.
echt he
pi_220817289
Het is wel relaxter kijken zonder Nederland in de show. Nu boeit het me allemaal niet.
pi_220817291
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef The_Playmaker het volgende:
Ze doen er wel alles aan om de kijkers thuis in slaap te sussen.
moet echt moeite doen om wakker te blijven ja :D
pi_220817295
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
moet echt moeite doen om wakker te blijven ja :D
Mentaal zwak
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 23:54:07 #235
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220817296
Nou blijft dat stomme Oostenrijkse lied hangen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:54:19 #236
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817297
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is wel relaxter kijken zonder Nederland in de show. Nu boeit het me allemaal niet.
Ja. Dat is dan ook wel het voordeel van het nadeel in jaren dat we de finale niet haalden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817298
Roemenie *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:54:30 #238
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220817299
Nog één recap en de laatste intervalact en dan beginnen met stemmen
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:54:39 #239
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817301
Djalla
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:54:45 #240
131278 moemoe
#teampanda
pi_220817302
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Wel makkelijk terugkijken. Afspelen vanaf begin en je bent er.
Gedaan, thanks :Y.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:42 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Zonder schip
:D.
pi_220817303
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is wel relaxter kijken zonder Nederland in de show. Nu boeit het me allemaal niet.
Maar minder interessant en boeiend. Geen spanning at all. :O
pi_220817304
Een aftellende recap? Dat is nieuw.


De EBU is innovatief
pi_220817305
Oh, we gaan nu van 25 naar 1. Lekker logisch.
pi_220817308
Ik zie nu pas die wijde broek van Polen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:55:31 #245
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220817310
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:50 schreef Evenstar het volgende:
Zweden klimt hard in odds...apart.
Dat is inderdaad apart
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_220817311
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ja. Dat is dan ook wel het nadeel van het voordeel in jaren dat we de finale niet haalden.
In de meeste jaren vreesde ik sowieso niet zo dat we gingen winnen
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:55:45 #247
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220817312
Nou wie is de verassing en wie de tegenvaller bij de punten gezien de verwachtingen?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:55:49 #248
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817313
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Meridiaan het volgende:
Een aftellende recap? Dat is nieuw.

De EBU is innovatief
Volgend jaar treden de artiesten twee keer op.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817314
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Dat is inderdaad apart
Bulgarije klimt veel harder top 3 nu
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 23:55:50 #250
39237 crew  H_T
2733
pi_220817315
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Meridiaan het volgende:
Een aftellende recap? Dat is nieuw.

De EBU is innovatief
Volgend jaar op shuffle *G*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220817316
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Stoer zeg
Ga lekker als deugkneus lekker mee met de meute
pi_220817317
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Momo het volgende:
Nou wie is de verassing en wie de tegenvaller bij de punten gezien de verwachtingen?
Tegenvaller Griekenland
pi_220817318
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef Redefine het volgende:

[..]
En de presentator is een idee van Grok?
Dat zou verklaren waarom hij kleding uit de jaren 70 draagt tijdens deze editie
pi_220817320
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Meridiaan het volgende:
Een aftellende recap? Dat is nieuw.


De EBU is innovatief
Dit was in elk geval vorig jaar ook al.

En meteen erna gingen toen de lijnen dicht :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220817321
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Fred_B het volgende:

[..]
In de meeste jaren vreesde ik sowieso niet zo dat we gingen winnen
Het zweet van 2019 staat nog in mijn bank. :D
pi_220817322
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Mentaal zwak
Als jij het zegt
pi_220817323
Elk liedje wat na Engeland komt klinkt meteen stukken beter tijdens zo’n recap.
pi_220817324
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef H_T het volgende:

[..]
Volgend jaar op shuffle *G*
Alle liedjes achterstevoren :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:56:40 #259
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817325
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Fred_B het volgende:

[..]
In de meeste jaren vreesde ik sowieso niet zo dat we gingen winnen
Mwah, gaat niet alleen over winnen. Ook voor een andere plek. Plus dat je toch een beetje aan het kijken wat Nederland krijgt i.p.v. anderen in de gaten te houden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817327
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Momo het volgende:
Nou wie is de verassing en wie de tegenvaller bij de punten gezien de verwachtingen?
Veel nummers worden hier afgebrand, dus ik verwacht veel verassingen!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:56:47 #261
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220817328
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Cupfighter het volgende:
Roemenie *O*
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220817329
Griekenland gaat weinig jury punten halen allen
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 23:56:56 #263
39237 crew  H_T
2733
pi_220817330
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef vencodark het volgende:

[..]
Het zweet van 2019 staat nog in mijn bank. :D
Ik had speciaal een fles bubbels in huis gehaald toen :@
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220817331
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Elk liedje wat na Engeland komt klinkt meteen stukken beter tijdens zo’n recap.
Hoe kan zo een matig liedje als Engeland gekozen worden?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220817332
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef Redefine het volgende:

[..]
Mwah, gaat niet alleen over winnen. Ook voor een andere plek. Plus dat je toch een beetje aan het kijken wat Nederland krijgt i.p.v. anderen in de gaten te houden.
Ja dat sowieso. Uiteraard is het leuker met dan zonder
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220817334
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Momo het volgende:
Nou wie is de verassing en wie de tegenvaller bij de punten gezien de verwachtingen?
Verrassing: Roemenië.
Flop: Griekenland
pi_220817335
Wanneer sluit de voting?
  Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:57:29 #268
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220817337
Jullie wisten dit vast al, maar Moldavië heeft zich laten inspireren door Kokomo van de Beach Boys.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220817338
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Hoop dat mijn all-time favoriete Ieren nog eens mogen meedoen voor hun land. Voelt alweer als een eeuwigheid geleden dat ierland nog jaarlijks meedeed om de ereplaatsen.

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Caroline :9~
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220817339
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Alle liedjes achterstevoren :P
Geheime boodschappen tijdens de Servische inzending dit dat
pi_220817340
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Elk liedje wat na Engeland komt klinkt meteen stukken beter tijdens zo’n recap.
Was sowieso al een betere variant op Griekenland want een vorm van humor.

Ik kan deze recap niet heel lang meer aan _O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:57:41 #272
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817342
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Dat zou verklaren waarom hij kleding uit de jaren 70 draagt tijdens deze editie
'Geef de mannelijke presentator een strak pak wat goed in deze tijd past' En toen ging Grok hallucineren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 23:57:51 #273
39237 crew  H_T
2733
pi_220817344
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Alle liedjes achterstevoren :P
Als je een ESF-pubquiz organiseert kan dat best leuk zijn
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220817345
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:57 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hoe kan zo een matig liedje als Engeland gekozen worden?
Waarschijnlijk expres gestuurd dus je kunt je afvragen of dat stemmen wel eerlijk gaat
pi_220817347
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Thorelf het volgende:

[..]
Ga lekker als deugkneus lekker mee met de meute
Zielig gewoon dit
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:57:57 #276
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817348
Jezus wat zingt Duitsland teringvals eigenlijk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220817350
Ik kijk traditioneel al 20 jaar lang alleen de uitslag :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220817351
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef vencodark het volgende:

[..]
Het zweet van 2019 staat nog in mijn bank. :D
Ik ging kapot.
pi_220817352
Recap en dan nog 10 seconden stemmen.. wow
pi_220817354
Ik heb ook niet echt een favoriet. Een aantal ‘wel aardig’ of voorkeuren maar meer ook niet.

Benieuwd wie de laatste 5 worden. :9
pi_220817355
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:57 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hoe kan zo een matig liedje als Engeland gekozen worden?
Interne selectie van de BBC. Naar verluid was hij niet de eerste keus.
pi_220817356
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zielig gewoon dit
Gewoon niet happen

Op naar de punten *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220817357
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:57 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Verrassing: Roemenië.
Flop: Griekenland
Roemenië is toch niet verrassend? Staan top 7
pi_220817359
Het is gebeurd jongens.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:58:37 #285
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220817360
Billy Joel god
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:58:43 #286
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220817361
Piano Man O+
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220817363
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Roemenië is toch niet verrassend? Staan top 7
Ik denk top 3.
pi_220817364
Billy Joel is stom :N
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:58:49 #289
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220817365
Ugh
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:58:53 #290
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220817366
Billie Sjoel
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:58:55 #291
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220817367
Billy *O*
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:58:59 #292
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220817368
Billy is oud geworden
  Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:59:04 #293
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220817369
Kan Midge Ure ook even inbellen?

En dan met Dancing With Tears In My Eyes ofzo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:59:06 #294
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817370
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef vencodark het volgende:

[..]
Het zweet van 2019 staat nog in mijn bank. :D
En dan vooral omdat de punten toch tegenvielen door die enorme hype bij de bookies.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817371
Billy Joel, hoe kan ik op hem stemmen?
pi_220817372
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:58 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik denk top 3.
Bulgarije staat nu op 3. Vanochtend nog op 10
  Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:59:18 #297
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220817373
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:58 schreef TanteMathilde het volgende:
Billy Joel is stom :N
Vreselijke lul. Wel mooie muziek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 23:59:18 #298
39237 crew  H_T
2733
pi_220817374
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:57 schreef OmniRocket het volgende:
Wanneer sluit de voting?
Net
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:59:22 #299
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817375
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Midge Ure ook even inbellen?

En dan met Dancing With Tears In My Eyes ofzo.
Ik ben voor.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817376
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:58 schreef raptorix het volgende:
Ik kijk traditioneel al 20 jaar lang alleen de uitslag :)
?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:59:39 #301
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220817378
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:04 schreef Redefine het volgende:
Wenen blijft een mooie stad.
Jup, een van m'n fave Europese steden.

Moet bij Wenen ook vooral aan deze classic denken :D


Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')