Die van Duitsland?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sta je dan in je string in de green room.
Ik stel zelden teleurquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hopelijk post je ergens vandaag nog iets zinnigs.
Die kans is heel klein.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hopelijk post je ergens vandaag nog iets zinnigs.
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:50 schreef Felagund het volgende:
Ah, het was gewoon Parov Stelar, vandaar dat het leuk is.
Een mens mag blijven hopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hopelijk post je ergens vandaag nog iets zinnigs.
Wel ruim op tijd voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Fred_B het volgende:
Ik weet niet of uitleggen hoe het stemmen werkt zo tegen middernacht handig getimed is.
Dan is de kans bij die user net zo klein.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, want vandaag is al bijna morgen
Stukje filosofiequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, want vandaag is al bijna morgen
Ik hoop niet dat je hoge verwachtingen hebtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hopelijk post je ergens vandaag nog iets zinnigs.
Over 10 minuten is vandaag gisteren!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, want vandaag is al bijna morgen
Stukje vmboquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over 10 minuten is vandaag gisteren!
Voortdurend onderweg naar morgenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over 10 minuten is vandaag gisteren!
En de presentator is een idee van Grok?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:52 schreef Meridiaan het volgende:
Die presentatrice is AI is mijn conclusie na drie avonden naar haar kijken
echt hequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef The_Playmaker het volgende:
Ze doen er wel alles aan om de kijkers thuis in slaap te sussen.
moet echt moeite doen om wakker te blijven jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef The_Playmaker het volgende:
Ze doen er wel alles aan om de kijkers thuis in slaap te sussen.
Mentaal zwakquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
moet echt moeite doen om wakker te blijven ja
Ja. Dat is dan ook wel het voordeel van het nadeel in jaren dat we de finale niet haalden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is wel relaxter kijken zonder Nederland in de show. Nu boeit het me allemaal niet.
Gedaan, thanksquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel makkelijk terugkijken. Afspelen vanaf begin en je bent er.
quote:
Maar minder interessant en boeiend. Geen spanning at all.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is wel relaxter kijken zonder Nederland in de show. Nu boeit het me allemaal niet.
In de meeste jaren vreesde ik sowieso niet zo dat we gingen winnenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Dat is dan ook wel het nadeel van het voordeel in jaren dat we de finale niet haalden.
Volgend jaar treden de artiesten twee keer op.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Meridiaan het volgende:
Een aftellende recap? Dat is nieuw.
De EBU is innovatief
Volgend jaar op shufflequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Meridiaan het volgende:
Een aftellende recap? Dat is nieuw.
De EBU is innovatief
Tegenvaller Griekenlandquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Momo het volgende:
Nou wie is de verassing en wie de tegenvaller bij de punten gezien de verwachtingen?
Dat zou verklaren waarom hij kleding uit de jaren 70 draagt tijdens deze editiequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
En de presentator is een idee van Grok?
Dit was in elk geval vorig jaar ook al.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Meridiaan het volgende:
Een aftellende recap? Dat is nieuw.
De EBU is innovatief
Het zweet van 2019 staat nog in mijn bank.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de meeste jaren vreesde ik sowieso niet zo dat we gingen winnen
Mwah, gaat niet alleen over winnen. Ook voor een andere plek. Plus dat je toch een beetje aan het kijken wat Nederland krijgt i.p.v. anderen in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de meeste jaren vreesde ik sowieso niet zo dat we gingen winnen
Veel nummers worden hier afgebrand, dus ik verwacht veel verassingen!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Momo het volgende:
Nou wie is de verassing en wie de tegenvaller bij de punten gezien de verwachtingen?
quote:
Ik had speciaal een fles bubbels in huis gehaald toenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zweet van 2019 staat nog in mijn bank.
Hoe kan zo een matig liedje als Engeland gekozen worden?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Elk liedje wat na Engeland komt klinkt meteen stukken beter tijdens zo’n recap.
Ja dat sowieso. Uiteraard is het leuker met dan zonderquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, gaat niet alleen over winnen. Ook voor een andere plek. Plus dat je toch een beetje aan het kijken wat Nederland krijgt i.p.v. anderen in de gaten te houden.
Verrassing: Roemenië.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Momo het volgende:
Nou wie is de verassing en wie de tegenvaller bij de punten gezien de verwachtingen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoop dat mijn all-time favoriete Ieren nog eens mogen meedoen voor hun land. Voelt alweer als een eeuwigheid geleden dat ierland nog jaarlijks meedeed om de ereplaatsen.
Bekijk deze YouTube-videoCarolineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
Was sowieso al een betere variant op Griekenland want een vorm van humor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Elk liedje wat na Engeland komt klinkt meteen stukken beter tijdens zo’n recap.
'Geef de mannelijke presentator een strak pak wat goed in deze tijd past' En toen ging Grok hallucineren.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat zou verklaren waarom hij kleding uit de jaren 70 draagt tijdens deze editie
Als je een ESF-pubquiz organiseert kan dat best leuk zijnquote:
Waarschijnlijk expres gestuurd dus je kunt je afvragen of dat stemmen wel eerlijk gaatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoe kan zo een matig liedje als Engeland gekozen worden?
Zielig gewoon ditquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ga lekker als deugkneus lekker mee met de meute
Ik ging kapot.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zweet van 2019 staat nog in mijn bank.
Interne selectie van de BBC. Naar verluid was hij niet de eerste keus.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoe kan zo een matig liedje als Engeland gekozen worden?
Gewoon niet happenquote:
Roemenië is toch niet verrassend? Staan top 7quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Verrassing: Roemenië.
Flop: Griekenland
Ik denk top 3.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Roemenië is toch niet verrassend? Staan top 7
En dan vooral omdat de punten toch tegenvielen door die enorme hype bij de bookies.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zweet van 2019 staat nog in mijn bank.
Vreselijke lul. Wel mooie muziek.quote:
Netquote:
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Midge Ure ook even inbellen?
En dan met Dancing With Tears In My Eyes ofzo.
?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:58 schreef raptorix het volgende:
Ik kijk traditioneel al 20 jaar lang alleen de uitslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |