abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 23:53:08 #226
39237 crew  H_T
2733
pi_220817279
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:52 schreef Felagund het volgende:

[..]
Over 10 minuten is vandaag gisteren!
Voortdurend onderweg naar morgen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220817281
Ze doen er wel alles aan om de kijkers thuis in slaap te sussen.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:53:22 #228
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817282
Sixseven
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:53:25 #229
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817283
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:52 schreef Meridiaan het volgende:
Die presentatrice is AI is mijn conclusie na drie avonden naar haar kijken
En de presentator is een idee van Grok?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817284
Bulgarije 11% nu GENOT
pi_220817288
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef The_Playmaker het volgende:
Ze doen er wel alles aan om de kijkers thuis in slaap te sussen.
echt he
pi_220817289
Het is wel relaxter kijken zonder Nederland in de show. Nu boeit het me allemaal niet.
pi_220817291
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef The_Playmaker het volgende:
Ze doen er wel alles aan om de kijkers thuis in slaap te sussen.
moet echt moeite doen om wakker te blijven ja :D
pi_220817295
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
moet echt moeite doen om wakker te blijven ja :D
Mentaal zwak
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 23:54:07 #235
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220817296
Nou blijft dat stomme Oostenrijkse lied hangen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:54:19 #236
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817297
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is wel relaxter kijken zonder Nederland in de show. Nu boeit het me allemaal niet.
Ja. Dat is dan ook wel het voordeel van het nadeel in jaren dat we de finale niet haalden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817298
Roemenie *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:54:30 #238
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220817299
Nog één recap en de laatste intervalact en dan beginnen met stemmen
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:54:39 #239
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817301
Djalla
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:54:45 #240
131278 moemoe
#teampanda
pi_220817302
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Wel makkelijk terugkijken. Afspelen vanaf begin en je bent er.
Gedaan, thanks :Y.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:42 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Zonder schip
:D.
pi_220817303
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is wel relaxter kijken zonder Nederland in de show. Nu boeit het me allemaal niet.
Maar minder interessant en boeiend. Geen spanning at all. :O
pi_220817304
Een aftellende recap? Dat is nieuw.


De EBU is innovatief
pi_220817305
Oh, we gaan nu van 25 naar 1. Lekker logisch.
pi_220817308
Ik zie nu pas die wijde broek van Polen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:55:31 #245
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220817310
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:50 schreef Evenstar het volgende:
Zweden klimt hard in odds...apart.
Dat is inderdaad apart
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_220817311
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ja. Dat is dan ook wel het nadeel van het voordeel in jaren dat we de finale niet haalden.
In de meeste jaren vreesde ik sowieso niet zo dat we gingen winnen
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:55:45 #247
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220817312
Nou wie is de verassing en wie de tegenvaller bij de punten gezien de verwachtingen?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:55:49 #248
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220817313
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Meridiaan het volgende:
Een aftellende recap? Dat is nieuw.

De EBU is innovatief
Volgend jaar treden de artiesten twee keer op.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220817314
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:55 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Dat is inderdaad apart
Bulgarije klimt veel harder top 3 nu
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 23:55:50 #250
39237 crew  H_T
2733
pi_220817315
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Meridiaan het volgende:
Een aftellende recap? Dat is nieuw.

De EBU is innovatief
Volgend jaar op shuffle *G*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')