Voortdurend onderweg naar morgenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over 10 minuten is vandaag gisteren!
En de presentator is een idee van Grok?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:52 schreef Meridiaan het volgende:
Die presentatrice is AI is mijn conclusie na drie avonden naar haar kijken
echt hequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef The_Playmaker het volgende:
Ze doen er wel alles aan om de kijkers thuis in slaap te sussen.
moet echt moeite doen om wakker te blijven jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef The_Playmaker het volgende:
Ze doen er wel alles aan om de kijkers thuis in slaap te sussen.
Mentaal zwakquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
moet echt moeite doen om wakker te blijven ja
Ja. Dat is dan ook wel het voordeel van het nadeel in jaren dat we de finale niet haalden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is wel relaxter kijken zonder Nederland in de show. Nu boeit het me allemaal niet.
Gedaan, thanksquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel makkelijk terugkijken. Afspelen vanaf begin en je bent er.
quote:
Maar minder interessant en boeiend. Geen spanning at all.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is wel relaxter kijken zonder Nederland in de show. Nu boeit het me allemaal niet.
In de meeste jaren vreesde ik sowieso niet zo dat we gingen winnenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Dat is dan ook wel het nadeel van het voordeel in jaren dat we de finale niet haalden.
Volgend jaar treden de artiesten twee keer op.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Meridiaan het volgende:
Een aftellende recap? Dat is nieuw.
De EBU is innovatief
Volgend jaar op shufflequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef Meridiaan het volgende:
Een aftellende recap? Dat is nieuw.
De EBU is innovatief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |