quote:24H Nurburgring 16/17 mei:
Livestream:
Bekijk deze YouTube-video
Livestream onboard Verstappen.com:
Bekijk deze YouTube-video
Livestream pitstraat:
Bekijk deze YouTube-video
Ken hem inderdaad uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Wel ja. Kan makkelijk. Thuis oefenen om de baan te kennen. Genoeg simmers hier ook die de baan kennen. Chevy
Ik ben motoGP banen gewend. Deze is mega lang!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ken hem inderdaad uit mijn hoofd.
Op Zandvoort zag ik laast ook een amateur wedstrijd op Youtube. Geloof van een aantal uur. Kwestie van racelicentie en goede auto en je kan mee rijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nooit gereden en eerlijk gezegd ook niet zo'n behoefte aan. De snelheidsverschillen zijn enorm en het duurt wel ff voordat je de baan kent, dus ik denk dat ik alleen maar in m'n spiegels aan het kijken zou zijn en niet echt lekker zou kunnen rijden. Dan ga ik toch liever naar Zandvoort of Zolder.
Zandvoort is wel stoer om te rijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:26 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik ben motoGP banen gewend. Deze is mega lang!
Lijkt mij ook nog wel een keer leuk om te gaan doen samen met mijn broertje, alleen dan op TT circuit uiteraardquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Op Zandvoort zag ik laast ook een amateur wedstrijd op Youtube. Geloof van een aantal uur. Kwestie van racelicentie en goede auto en je kan mee rijden.
Een keer met eigen auto lijkt mij ook gaaf
Die gaat er gewoon voor. Alleen zijn team nog wat bijschaven.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef Jane het volgende:
Hopelijk heeft Verstappen straks nog een beetje zin in een inhaalrace.
Die kombochten lijken mij wel heerlijk jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zandvoort is wel stoer om te rijden.
Heb daar mogen rijden, was echt wel een avontuurquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die kombochten lijken mij wel heerlijk ja
De Nordschleife is inderdaad een lange baan. Dat is ontegenzeggelijk een feitquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:26 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik ben motoGP banen gewend. Deze is mega lang!
Heeft m'n broer een paar jaar gedaan, veel op circuits geweest toen. Maar dat kost toch al snel 500 euro voor een weekendje, zolang er niets kapot gaat. En dan de auto, uitrusting en licentie nog...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Op Zandvoort zag ik laast ook een amateur wedstrijd op Youtube. Geloof van een aantal uur. Kwestie van racelicentie en goede auto en je kan mee rijden.
Een keer met eigen auto lijkt mij ook gaaf
Gordijnen dicht?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?
Of ligt dat aan mij?
Tussen de bomen gaat het snelquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?
Of ligt dat aan mij?
Donkere wolken en in het bosquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?
Of ligt dat aan mij?
Flinke bui incomingquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?
Of ligt dat aan mij?
Geloof ik meteen jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb daar mogen rijden, was echt wel een avontuur
Wauwquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb daar mogen rijden, was echt wel een avontuur
jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?
Of ligt dat aan mij?
Ligt aan de camera's denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?
Of ligt dat aan mij?
Dat ligt aan het camerawerk. het wordt opzich hetzelfde donker als hierquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?
Of ligt dat aan mij?
Ligt oostelijker dan Nederlandquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?
Of ligt dat aan mij?
Of de zon schijnt bij mij.quote:
Als ze op een open stuk rijden is het nog vrij licht, komt vooral door de hoge bomen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:30 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Dat ligt aan het camerawerk. het wordt opzich hetzelfde donker als hier
quote:
Cadeau van mijn vriendin. Mocht 4 rondjes zelf rijden. Was echt wel een ervaringquote:
Ja voorzichtig zijn met je eigen auto is wel aan te raden ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heeft m'n broer een paar jaar gedaan, veel op circuits geweest toen. Maar dat kost toch al snel 500 euro voor een weekendje, zolang er niets kapot gaat. En dan de auto, uitrusting en licentie nog...
Track days met de eigen auto zijn zeker aan te radenAlleen niet gek doen, je moet ook nog naar huis
Maar niet zuidelijkerquote:
Ik ben geschokt, ik schatte jou toch een stuk hoger in.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Onze vriendin is inmiddels al meegenomen door een opgewonden onbekende persoon, gekregen voor mijn 30e verjaardag.
en het miezigerige mistachtige weer werkt ook niet meequote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ze op een open stuk rijden is het nog vrij licht, komt vooral door de hoge bomen.
Wat goeie en lieve vriendin heb jequote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Cadeau van mijn vriendin. Mocht 4 rondjes zelf rijden. Was echt wel een ervaring
Leuk en origineel cadeau welquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Cadeau van mijn vriendin. Mocht 4 rondjes zelf rijden. Was echt wel een ervaring
Dus gordijnen dicht?quote:
Ik heb daar enkele duizenden rondes gedraaid (zowel met als zonder F1 circuit), dus ik kan de baan dromen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:24 schreef Mano_ het volgende: [..] Nooit gereden en eerlijk gezegd ook niet zo'n behoefte aan. De snelheidsverschillen zijn enorm en het duurt wel ff voordat je de baan kent, dus ik denk dat ik alleen maar in m'n spiegels aan het kijken zou zijn en niet echt lekker zou kunnen rijden. Dan ga ik toch liever naar Zandvoort of Zolder.
Jaquote:
Zeker welquote:
Het hele jaar ben ik een keurige meneer maar 1x per jaar laat ik het even helemaal gaan en gedraag ik mij als een 16 jarige puber op zijn eerste feestjequote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ben geschokt, ik schatte jou toch een stuk hoger in.
Kloptquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
en het miezigerige mistachtige weer werkt ook niet mee
Ik gedraag me elke dag als 16-jarigequote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het hele jaar ben ik een keurige meneer maar 1x per jaar laat ik het even helemaal gaan en gedraag ik mij als een 16 jarige puber op zijn eerste feestje
feitquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gedraag me elke dag als 16-jarige
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gedraag me elke dag als 16-jarige
Akkoord.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het hele jaar ben ik een keurige meneer maar 1x per jaar laat ik het even helemaal gaan en gedraag ik mij als een 16 jarige puber op zijn eerste feestje
Je bent zo oud als je je voeltquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gedraag me elke dag als 16-jarige
Jij kan het wetenquote:
Soms 18, soms 80.quote:
notedquote:
Ik voel me nog steeds een 28-jarige, maar dat ben ik allang niet meer.quote:
Geestelijk 18, lichamelijk 80quote:
Dat ook. En soms andersomquote:
Helaas kan ik mijn notes niet in zienquote:
een 20 jarige met PHPDquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds een 28-jarige, maar dat ben ik allang niet meer.
Wat is PHPD?quote:
Pijntje Hier Pijntje Daarquote:
ADHD maar dan anders.quote:
Dat is ook waarquote:
Ook niet bestquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik heb een OPEL.
heb Overal Pijn En Last
Ik dacht RENAULT.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik heb een OPEL.
heb Overal Pijn En Last
Ik heb een ALFA.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik heb een OPEL.
heb Overal Pijn En Last
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht RENAULT.
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb een ALFA.
Alles Lijkt Fris van een Afstandje
Nee, het leven is pijnlijkquote:
Die is ook mooiquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht RENAULT.
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb een ALFA.
Alles Lijkt Fris van een Afstandje
Ik ben gek op vanillequote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb nog een lekker bordje boer'nvla op, vanille, was in de aanbieding anders vind ik het te duur.
We zijn allemaal vanille!quote:
in hetzelfde bord waar je AGV op heeft gelegen neem ik aanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb nog een lekker bordje boer'nvla op, vanille, was in de aanbieding anders vind ik het te duur.
Voor de zekerheid toch een wekkertje zetten. Heel benieuwd hoe hij het gaat doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
Fransman komt rond 03:00 weer terug in de auto
Ik had een Turkse pizza maar nee ander bord, vanillevla met knoflooksaus lijkt me niet zo geslaagd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
in hetzelfde bord waar je AGV op heeft gelegen neem ik aan
Ik sla hem juist even overquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch een wekkertje zetten. Heel benieuwd hoe hij het gaat doen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
Fransman komt rond 03:00 weer terug in de auto
Ramptoerist?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch een wekkertje zetten. Heel benieuwd hoe hij het gaat doen.
God neee. Ik ben helemaal in de war... Ik dacht aan Franz Hermann... maar het gaat om Gounon...quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
God neee. Ik ben helemaal in de war... Ik dacht aan Franz Hermann... maar het gaat om Gounon...
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
God neee. Ik ben helemaal in de war... Ik dacht aan Franz Hermann... maar het gaat om Gounon...
Eindelijk weer wat naar vorenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Jane het volgende:
Auer heeft er wel de sokken in.
Wel oppassen aub.
Normaal drink ik in het weekeinde een wijntje, maar heb nu Bozu nightfuel. Dat ga ik wel halen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Franz zal denk ik rond 1:00 weer buiten gaan spelen.
Ik zit de hele week al in het nachtritme, steeds ergens tussen 4 en 5 naar bed.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:49 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Normaal drink ik in het weekeinde een wijntje, maar heb nu Bozu nightfuel. Dat ga ik wel halen.Een nacht doorhalen lukt me vaak wel. Maar vanochtend stond er om kwart over 5 al een kleuter naast mijn bed.
Op karakter.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:49 schreef Nattekat het volgende:
Mooi hoe de rijder hier het verschil kan maken.
Of een plas olie.
Oh bah... dat is geen prettig ritme....quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zit de hele week al in het nachtritme, steeds ergens tussen 4 en 5 naar bed.
Wordt wat, maandagochtend
Ja zo ongeveer. Ben je hier dan ook?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:55 schreef yvonne het volgende:
Dus: als ESF afgelopen is dan zit Max weer achter het stuur?
Oh juist wel, heerlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:53 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Oh bah... dat is geen prettig ritme....
Morgen maar vroeg naar bed.
Ja, zo ongeveerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:55 schreef yvonne het volgende:
Dus: als ESF afgelopen is dan zit Max weer achter het stuur?
Oh, ik dacht vanwege werk. Maar als je het zo zegt, klinkt dat helemaal niet zo verkeerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh juist wel, heerlijkLekker in alle rust ergens aan de rand van een weiland zitten met een boek en een telescoop
Jazeker, even switchen naar ESF.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:55 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer. Ben je hier dan ook?
Ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Yvonne Ik kom wel in ESF om de act van de UK te kijken. Die vind ik gewoon leuk.
Max brengt gewoon nieuwe fans naar elke klasse.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jazeker, even switchen naar ESF.
Ik heb dit nooit zo gevolgd, maar dit is wel een geweldig iets zeg
Ik ben ook nog 24h race maagdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jazeker, even switchen naar ESF.
Ik heb dit nooit zo gevolgd, maar dit is wel een geweldig iets zeg
Heeft Max gewonnen?quote:
Nou, dan is het wel fijn dat het goed nat isquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben ook nog 24h race maagd
Ik snap de haat ook niet op die inzending. Het is meest brits wat ze hebben ingestuurd voor het ESF.quote:
Ook nooit naar Le Mans gekeken?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben ook nog 24h race maagd
Zaklamp tussen de tanden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!
Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Jupquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!
Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Ik heb vorig jaar een klein stukje Le Mans gezien.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben ook nog 24h race maagd
Le mans ken ik ook nietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Ook nooit naar Le Mans gekeken?
Ik bedoel, ik ben niet bepaald een veteraan 24-uur-kijker, maar Le Mans volg ik wel al jaren.
Nee. Ik bekenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Ook nooit naar Le Mans gekeken?
Ik bedoel, ik ben niet bepaald een veteraan 24-uur-kijker, maar Le Mans volg ik wel al jaren.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nou, dan is het wel fijn dat het goed nat is
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!
Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Dit is mijn eerste keer 24h van Nürburgring. Maar alleen al om dit topic vind ik het helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jazeker, even switchen naar ESF.
Ik heb dit nooit zo gevolgd, maar dit is wel een geweldig iets zeg
Correctquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!
Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Ik voel hetquote:
Het is nogal een baantje om daar voor die race even verlichting aan te leggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!
Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Coureurs krijgen een mijnlamp op.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!
Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Voor iemand die nachtblin is is dit je reinste horror.quote:
Eerder onmogelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor iemand die nachtblindheid is is dit je reinste horror.
Meedoen is dan ook niet verplicht.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor iemand die nachtblin is is dit je reinste horror.
Met Max zijn stint donderdag... Donker, regen, damp en rook. Dood eng.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor iemand die nachtblin is is dit je reinste horror.
jij ziet na 21:30 niets meer?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor iemand die nachtblin is is dit je reinste horror.
En zometeen pakt ze de afstandsbediening af en zapt naar NPO1quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef Twieki het volgende:
Ah, krijg een gele rakker en bruine fruitschaal. Vriendin snapt het.
Welnee, die is net als ik zo doof als wat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En zometeen pakt ze de afstandsbediening af en zapt naar NPO1
Stimmt.quote:
dan heb je nog 18minuten om op bed te rakenquote:
Ze hebben allebei wel een verleden bij VAR dus in die zin.quote:
Richard Hammond?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef Mano_ het volgende:
Subaru schiet even terug in een oude gewoonte
Ja die van TGT heeft 'ie nog, die hebben ze flink aangepakt nog.quote:
Geweldige tv was dat. Gouden trioquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja die van TGT heeft 'ie nog, die hebben ze flink aangepakt nog.
oh maar nee, die rijdt hier niet
Dat is iets wat ik gewoon keer op keer kan zien. Vooral de specials.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geweldige tv was dat. Gouden trio
Ik ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:20 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik gewoon keer op keer kan zien. Vooral de specials.
Nee, viel me ook al op.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:22 schreef StephanL het volgende:
Je kan hier dus blijkbaar veel plaatsen winnen ongemerkt. Plus 23 is niet niks.
Bloedsnel, maar veel risico en een hele nerveuze autoquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan maak quali ook niet zo veel mer uit. Die lambo’s zijn ook helemaal verdwenen
Is ook giga daar, met Rock am Ring paar keer geweest. Duitsers zijn ook heerlijk chill met alles zoals je net zag, overal beetje BBQ-en eigen spul mee.. ondenkbaar in Nederland.quote:
80.000 pp?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Zoals al eerder gemeld, TT Assen komt op hetzelfde neer kwa sfeerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is ook giga daar, met Rock am Ring paar keer geweest. Duitsers zijn ook heerlijk chill met alles zoals je net zag, overal beetje BBQ-en eigen spul mee.. ondenkbaar in Nederland.
Rock am Ring ben ik ooit eens geweest, volgens mij was dat 2004. Die camping was ook redelijk absurd, inclusief door gasten opgezet podium waar sommige festival-artiesten vrolijk nog een kleine set dedenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is ook giga daar, met Rock am Ring paar keer geweest. Duitsers zijn ook heerlijk chill met alles zoals je net zag, overal beetje BBQ-en eigen spul mee.. ondenkbaar in Nederland.
Wat weinig.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
is ook weinigquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Dat valt tegen ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Daar ben ik dan weer wel geweest.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gemeld, TT Assen komt op hetzelfde neer kwa sfeer
De rest waren spiesen en spareribsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Ja verkoop, niet wat de mensen zelf nog bij zich hebben voor op de bbqquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Wij gingen altijd naar Wacken. Alleen de camping al was de moeite waard. Duitsers zijn echt heel gezellig. En alles ook altijd weer helemaal netjes na vertrek. Dat is op Graspop ook al weer heel anders.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Rock am Ring ben ik ooit eens geweest, volgens mij was dat 2004. Die camping was ook redelijk absurd, inclusief door gasten opgezet podium waar sommige festival-artiesten vrolijk nog een kleine set deden
Shoarma van maken.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En van de wol maak je een kleedje tegen de kou
zo meteen nog een stint. Ze komen over anderhalve ronde weer binnenquote:
jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
Ja slepen of takelwagenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
Dat magquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
Nachtbanden eronderquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
Leiders komen nu al binnen, rondje eerder dan verwacht
Lichtgevende?quote:
Boh, dat zou wel vet zijn. Een of andere kleurstof erin die onder compressie licht geeft. Bij remmen en in de bochten lichten ze dan mooi opquote:
quote:
Ow, door de nachtbanden dus, nooit gewetenquote:Het wordt waarschijnlijk het beste gevoel", zegt Verstappen op zijn website over het racen in de nacht. "Je bent helemaal alleen en je geeft alles in het donker. De auto is 's nachts normaal gesproken het snelst, dus ik kijk ernaar uit."
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
[..]
Ow, door de nachtbanden dus, nooit geweten
ja dat staat onder het mercedes logo voor het nummer 3quote:
mooie tijd om wat bitterbalen te makenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Wel fijn dat ze tijdens het ESF even wat rustiger aan doen nu
Zijn wekker gaat zoquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef Vlinder het volgende:
Ik zag het inderdaad. Maar had verwacht dat rijder nummer 4 nu wel een keer mocht
Mooi dat je meepostquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
Bedank de AvroTros voor de boycotquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Wel fijn dat ze tijdens het ESF even wat rustiger aan doen nu
Als ze klaar zijn, kun je deze kant opsturen.quote:
Gewoon gezelligquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
Mooi, dat je meepost. Kom volgende week ook langs in F1 subforum.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
Ik koop die meestal gewoon al kant en klaar in zo'n diepvriesverpakking. Hoef je ze alleen nog maar te bakken.quote:
Lijkt mij nu wel vrij kut met maar 1 koplampquote:
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mooi, dat je meepost. Kom volgende week ook langs in F1 subforum.
Alles is te fixen met ducttape.quote:
Dat bedacht ik me ook net. Dat zou toch niet meer mogen lijkt me?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lijkt mij nu wel vrij kut met maar 1 koplamp
We hebben ook een MotoGP topicquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.
Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
Je hebt de harde kern hier vandaag ontmoet, dus dat komt helemaal goedquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.
Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
Oh kom joh!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.
Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
Je bent geen binnendringer. Je hoort nu bij de FOK! raceliefhebbersfamiliequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.
Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
Heb je wel nodig met Italiaanse auto'squote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Duct tape, tie wraps en WD40. Als je dat niet bij je hebt kan je net zo goed niet starten.
Ligt inderdaad standaard in de kofferbakquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je wel nodig met Italiaanse auto's
Franse auto's ookquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je wel nodig met Italiaanse auto's
Blijkbaar wel, je hebt nog een koplamp natuurlijk, maar fijn is het vast nietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook net. Dat zou toch niet meer mogen lijkt me?
O ja, jij hebt een alfa -> italiaanse auto.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ligt inderdaad standaard in de kofferbak
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ligt inderdaad standaard in de kofferbak
"ik heb ontdekt: GT betekent Grey Tape" Mark Donohue bij zijn eerste lange afstand racequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Duct tape, tie wraps en WD40. Als je dat niet bij je hebt kan je net zo goed niet starten.
Die geven het alleen wat sneller opquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef Sabata het volgende:
[..]
"ik heb ontdekt: GT betekent Grey Tape" Mark Donohue bij zijn eerste lange afstand race
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Die volg ik ook. Toch maar meeschrijven
Yeeehquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent geen binnendringer. Je hoort nu bij de FOK! raceliefhebbersfamilie
En als je tank eerder leeg is dan berekend is het een Duitsequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die geven het alleen wat sneller op
En als er wat lekt weet je dat het een Britse auto is
En als ie achteruit even hard gaat als vooruit is het een Nederlandsequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En als je tank eerder leeg is dan berekend is het een Duitse
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Die volg ik ook. Toch maar meeschrijven
Kan je alleen maar van houden. Ik vind het mooi.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef Mano_ het volgende:
Prachtig, dat Dacia-team. Gewoon met old school krik die auto omhoog om wiel voor wiel te wisselen![]()
Met andere woorden: schijtbakquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:02 schreef Sabata het volgende:
Duitse bijnaam voor de Bmw Touring, Der Pampers Bomber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |