Ja, zo ongeveerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:55 schreef yvonne het volgende:
Dus: als ESF afgelopen is dan zit Max weer achter het stuur?
Oh, ik dacht vanwege werk. Maar als je het zo zegt, klinkt dat helemaal niet zo verkeerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh juist wel, heerlijkLekker in alle rust ergens aan de rand van een weiland zitten met een boek en een telescoop
Jazeker, even switchen naar ESF.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:55 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer. Ben je hier dan ook?
Ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Yvonne Ik kom wel in ESF om de act van de UK te kijken. Die vind ik gewoon leuk.
Max brengt gewoon nieuwe fans naar elke klasse.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jazeker, even switchen naar ESF.
Ik heb dit nooit zo gevolgd, maar dit is wel een geweldig iets zeg
Ik ben ook nog 24h race maagdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jazeker, even switchen naar ESF.
Ik heb dit nooit zo gevolgd, maar dit is wel een geweldig iets zeg
Heeft Max gewonnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |