abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:47:19 #251
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814653
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Droopie het volgende:

[..]
[..]
Ow, door de nachtbanden dus, nooit geweten :D
:P
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:47:51 #252
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220814668
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef Vlinder het volgende:
Dus Auer zit er nog steeds in?
ja dat staat onder het mercedes logo voor het nummer 3
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:47:56 #253
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814672
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef Vlinder het volgende:
Dus Auer zit er nog steeds in?
Jep

(tip: in de balk links in beeld staat wie er in de auto zit ;) )
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 21:48:37 #254
284411 crew  heywoodu
pi_220814692
Wel fijn dat ze tijdens het ESF even wat rustiger aan doen nu :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:49:01 #255
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220814699
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Wel fijn dat ze tijdens het ESF even wat rustiger aan doen nu :P
mooie tijd om wat bitterbalen te maken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220814701
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
pi_220814702
Ik zag het inderdaad. Maar had verwacht dat rijder nummer 4 nu wel een keer mocht
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:49:18 #258
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814705
Vuurwerk
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:49:44 #259
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814715
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef Vlinder het volgende:
Ik zag het inderdaad. Maar had verwacht dat rijder nummer 4 nu wel een keer mocht
Zijn wekker gaat zo :P
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:49:48 #260
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814717
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
Mooi dat je meepost
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 21:49:49 #261
284411 crew  heywoodu
pi_220814718
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
mooie tijd om wat bitterbalen te maken
Ik trek zo een Zwitserse fles wijn open :P

En wat nootjes erbij denk ik.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:50:44 #262
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814736
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Wel fijn dat ze tijdens het ESF even wat rustiger aan doen nu :P
Bedank de AvroTros voor de boycot _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:51:11 #263
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220814744
Zo, net getraind en ik zie Team VER weer op kop.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:51:18 #264
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814746
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
mooie tijd om wat bitterbalen te maken
Als ze klaar zijn, kun je deze kant opsturen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:51:29 #265
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814748
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
Gewoon gezellig *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:52:05 #266
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814755
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
Mooi, dat je meepost. Kom volgende week ook langs in F1 subforum.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 21:52:31 #267
842 Zorro
Z
pi_220814764
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
mooie tijd om wat bitterbalen te maken
Ik koop die meestal gewoon al kant en klaar in zo'n diepvriesverpakking. Hoef je ze alleen nog maar te bakken.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220814784
Duct tape auto _O- _O_
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:54:05 #269
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814803
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:53 schreef Vlinder het volgende:
Duct tape auto _O- _O_
Lijkt mij nu wel vrij kut met maar 1 koplamp :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:54:07 #270
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814804
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:53 schreef Vlinder het volgende:
Duct tape auto _O- _O_
Duct tape, tie wraps en WD40. Als je dat niet bij je hebt kan je net zo goed niet starten.
pi_220814811
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:52 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Mooi, dat je meepost. Kom volgende week ook langs in F1 subforum.
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.

Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:54:20 #272
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814813
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:53 schreef Vlinder het volgende:
Duct tape auto _O- _O_
Alles is te fixen met ducttape.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220814819
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Lijkt mij nu wel vrij kut met maar 1 koplamp :P
Dat bedacht ik me ook net. Dat zou toch niet meer mogen lijkt me?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220814834
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.

Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
We hebben ook een MotoGP topic *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:55:14 #275
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814842
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.

Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
Je hebt de harde kern hier vandaag ontmoet, dus dat komt helemaal goed :D
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:55:15 #276
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220814844
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.

Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
Oh kom joh!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:55:16 #277
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814845
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.

Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
Je bent geen binnendringer. Je hoort nu bij de FOK! raceliefhebbersfamilie O+
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:55:37 #278
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814854
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Duct tape, tie wraps en WD40. Als je dat niet bij je hebt kan je net zo goed niet starten.
Heb je wel nodig met Italiaanse auto's
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:05 #279
284411 crew  heywoodu
pi_220814868
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Vlinder het volgende:

[..]
We hebben ook een MotoGP topic *O*
En ook daar is iedereen welkom! *O*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:05 #280
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814869
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Alles is te fixen met ducttape.
Niet als het ook moet rollen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:06 #281
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814870
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Heb je wel nodig met Italiaanse auto's
Ligt inderdaad standaard in de kofferbak :@
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:12 #282
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814873
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Heb je wel nodig met Italiaanse auto's
Franse auto's ook :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:13 #283
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220814875
Die andere mercedes rijdt er al tijden vlak achter. Papaya rules?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:37 #284
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814884
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Dat bedacht ik me ook net. Dat zou toch niet meer mogen lijkt me?
Blijkbaar wel, je hebt nog een koplamp natuurlijk, maar fijn is het vast niet :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:49 #285
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814888
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ligt inderdaad standaard in de kofferbak :@
O ja, jij hebt een alfa -> italiaanse auto.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:56 #286
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814893
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ligt inderdaad standaard in de kofferbak :@
_O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220814905
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Duct tape, tie wraps en WD40. Als je dat niet bij je hebt kan je net zo goed niet starten.
"ik heb ontdekt: GT betekent Grey Tape" Mark Donohue bij zijn eerste lange afstand race
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220814907
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Vlinder het volgende:

[..]
We hebben ook een MotoGP topic *O*
Die volg ik ook. Toch maar meeschrijven :D
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:57:34 #289
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814913
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Franse auto's ook :P
Die geven het alleen wat sneller op

En als er wat lekt weet je dat het een Britse auto is
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:57:37 #290
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814915
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef Sabata het volgende:

[..]
"ik heb ontdekt: GT betekent Grey Tape" Mark Donohue bij zijn eerste lange afstand race
:D
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:57:57 #291
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814929
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Die volg ik ook. Toch maar meeschrijven :D
Gewoon doen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220814932
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Je bent geen binnendringer. Je hoort nu bij de FOK! raceliefhebbersfamilie O+
Yeeeh O+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:58:06 #293
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814936
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Die geven het alleen wat sneller op

En als er wat lekt weet je dat het een Britse auto is
En als je tank eerder leeg is dan berekend is het een Duitse
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:59:19 #294
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814957
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:58 schreef Mano_ het volgende:

[..]
En als je tank eerder leeg is dan berekend is het een Duitse
En als ie achteruit even hard gaat als vooruit is het een Nederlandse
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220814959
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Die volg ik ook. Toch maar meeschrijven :D
*O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220814972
en als je elektronica het opgeeft een Franse.

Note: Italiaans hadden ook gekund maar dat is meestal als de ruitenwissers gaan vegen als je de koplampen aan zet
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:00:23 #297
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220814982
Wel een beetje illegaal blauwblauw voeren. :{w
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:00:34 #298
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814987
Prachtig, dat Dacia-team. Gewoon met old school krik die auto omhoog om wiel voor wiel te wisselen :D _O_
pi_220815005
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef Mano_ het volgende:
Prachtig, dat Dacia-team. Gewoon met old school krik die auto omhoog om wiel voor wiel te wisselen :D _O_
Kan je alleen maar van houden. Ik vind het mooi.
pi_220815024
Duitse bijnaam voor de Bmw Touring, Der Pampers Bomber
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')