quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
[..]
Ow, door de nachtbanden dus, nooit geweten
ja dat staat onder het mercedes logo voor het nummer 3quote:
mooie tijd om wat bitterbalen te makenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Wel fijn dat ze tijdens het ESF even wat rustiger aan doen nu
Zijn wekker gaat zoquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef Vlinder het volgende:
Ik zag het inderdaad. Maar had verwacht dat rijder nummer 4 nu wel een keer mocht
Mooi dat je meepostquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
Bedank de AvroTros voor de boycotquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Wel fijn dat ze tijdens het ESF even wat rustiger aan doen nu
Als ze klaar zijn, kun je deze kant opsturen.quote:
Gewoon gezelligquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
Mooi, dat je meepost. Kom volgende week ook langs in F1 subforum.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
Ik koop die meestal gewoon al kant en klaar in zo'n diepvriesverpakking. Hoef je ze alleen nog maar te bakken.quote:
Lijkt mij nu wel vrij kut met maar 1 koplampquote:
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mooi, dat je meepost. Kom volgende week ook langs in F1 subforum.
Alles is te fixen met ducttape.quote:
Dat bedacht ik me ook net. Dat zou toch niet meer mogen lijkt me?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lijkt mij nu wel vrij kut met maar 1 koplamp
We hebben ook een MotoGP topicquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.
Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
Je hebt de harde kern hier vandaag ontmoet, dus dat komt helemaal goedquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.
Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
Oh kom joh!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.
Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
Je bent geen binnendringer. Je hoort nu bij de FOK! raceliefhebbersfamiliequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.
Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
Heb je wel nodig met Italiaanse auto'squote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Duct tape, tie wraps en WD40. Als je dat niet bij je hebt kan je net zo goed niet starten.
Ligt inderdaad standaard in de kofferbakquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je wel nodig met Italiaanse auto's
Franse auto's ookquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je wel nodig met Italiaanse auto's
Blijkbaar wel, je hebt nog een koplamp natuurlijk, maar fijn is het vast nietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook net. Dat zou toch niet meer mogen lijkt me?
O ja, jij hebt een alfa -> italiaanse auto.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ligt inderdaad standaard in de kofferbak
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ligt inderdaad standaard in de kofferbak
"ik heb ontdekt: GT betekent Grey Tape" Mark Donohue bij zijn eerste lange afstand racequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Duct tape, tie wraps en WD40. Als je dat niet bij je hebt kan je net zo goed niet starten.
Die geven het alleen wat sneller opquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef Sabata het volgende:
[..]
"ik heb ontdekt: GT betekent Grey Tape" Mark Donohue bij zijn eerste lange afstand race
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Die volg ik ook. Toch maar meeschrijven
Yeeehquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent geen binnendringer. Je hoort nu bij de FOK! raceliefhebbersfamilie
En als je tank eerder leeg is dan berekend is het een Duitsequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die geven het alleen wat sneller op
En als er wat lekt weet je dat het een Britse auto is
En als ie achteruit even hard gaat als vooruit is het een Nederlandsequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En als je tank eerder leeg is dan berekend is het een Duitse
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Die volg ik ook. Toch maar meeschrijven
Kan je alleen maar van houden. Ik vind het mooi.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef Mano_ het volgende:
Prachtig, dat Dacia-team. Gewoon met old school krik die auto omhoog om wiel voor wiel te wisselen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |