abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220814099
Spiesen zijn op :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:25:45 #202
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814106
Leuk feitje: 1,5 miljoen m2 camping :o
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:25:56 #203
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814111
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef StephanL het volgende:

[..]
Dan maak quali ook niet zo veel mer uit. Die lambo’s zijn ook helemaal verdwenen
Bloedsnel, maar veel risico en een hele nerveuze auto
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:42 #204
38824 crew  Droopie
pi_220814142
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Mano_ het volgende:
Leuk feitje: 1,5 miljoen m2 camping :o
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Hell To The Liars
pi_220814148
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Mano_ het volgende:
Leuk feitje: 1,5 miljoen m2 camping :o
Is ook giga daar, met Rock am Ring paar keer geweest. Duitsers zijn ook heerlijk chill met alles zoals je net zag, overal beetje BBQ-en eigen spul mee.. ondenkbaar in Nederland.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:45 #206
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814180
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
80.000 pp?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:46 #207
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814182
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Is ook giga daar, met Rock am Ring paar keer geweest. Duitsers zijn ook heerlijk chill met alles zoals je net zag, overal beetje BBQ-en eigen spul mee.. ondenkbaar in Nederland.
Zoals al eerder gemeld, TT Assen komt op hetzelfde neer kwa sfeer
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:29:15 #208
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814213
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Is ook giga daar, met Rock am Ring paar keer geweest. Duitsers zijn ook heerlijk chill met alles zoals je net zag, overal beetje BBQ-en eigen spul mee.. ondenkbaar in Nederland.
Rock am Ring ben ik ooit eens geweest, volgens mij was dat 2004. Die camping was ook redelijk absurd, inclusief door gasten opgezet podium waar sommige festival-artiesten vrolijk nog een kleine set deden _O_
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:02 #209
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220814235
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Wat weinig.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:03 #210
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220814236
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
is ook weinig
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:21 #211
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814246
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Dat valt tegen ja.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:38 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220814252
Denk niet dat Le Mans het hierbij haalt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:45 #213
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220814255
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Zoals al eerder gemeld, TT Assen komt op hetzelfde neer kwa sfeer
Daar ben ik dan weer wel geweest. _O_
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220814260
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
De rest waren spiesen en spareribs
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:00 #215
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814261
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Ja verkoop, niet wat de mensen zelf nog bij zich hebben voor op de bbq
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:11 #216
38824 crew  Droopie
pi_220814268
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
80.000 pp?
slechts 1 braadwordst op 4 man/ vrouw
Hell To The Liars
pi_220814287
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:29 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Rock am Ring ben ik ooit eens geweest, volgens mij was dat 2004. Die camping was ook redelijk absurd, inclusief door gasten opgezet podium waar sommige festival-artiesten vrolijk nog een kleine set deden _O_
Wij gingen altijd naar Wacken. Alleen de camping al was de moeite waard. Duitsers zijn echt heel gezellig. En alles ook altijd weer helemaal netjes na vertrek. Dat is op Graspop ook al weer heel anders.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:03 #218
38824 crew  Droopie
pi_220814290
Lol, ze hebben ook hotdogs _O-

Zagen we allemaal he :D
Hell To The Liars
pi_220814298
Shoarma is super vers
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:37 #220
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220814299
En schapen waar ze nog kebab van kunnen maken
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:42 #221
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814302
Schapen geven geen ene fuck
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:55 #222
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220814309
shaslick op de BBQ met spek ui paprika en varkensblokjes
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:33:37 #223
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220814322
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
Schapen geven geen ene fuck
Shoarma van maken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:15 #224
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814338
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Shoarma van maken.
En van de wol maak je een kleedje tegen de kou
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:14 #225
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220814373
broodje schnitzel
Drop you like an ill, bad habit
pi_220814381
Hoe lang gaat Auer nog door?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:35 #227
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220814388
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
En van de wol maak je een kleedje tegen de kou
Precies.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:50 #228
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814396
Baan vol met grind, dit kan leuk worden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:11 #229
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220814402
Twee in de grindbak
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220814409
Oei
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:32 #231
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814411
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef Vlinder het volgende:
Hoe lang gaat Auer nog door?
zo meteen nog een stint. Ze komen over anderhalve ronde weer binnen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:42 #232
38824 crew  Droopie
pi_220814416
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
Baan vol met grind, dit kan leuk worden
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
Hell To The Liars
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:18 #233
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220814425
als ze bij elke bocht een auto naast de baan duwen dan wordt de baan mooi verlicht met die voorlampen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:20 #234
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814426
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Gremen het volgende:
Twee in de grindbak
dat wordt harken
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:33 #235
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814432
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:

[..]
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
ja
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220814438
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:

[..]
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
Ja slepen of takelwagen :P
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:58 #237
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814443
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:

[..]
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
Dat mag
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220814505
heul veul grind
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:41:36 #239
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814512
Leiders komen nu al binnen, rondje eerder dan verwacht
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:00 #240
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814522
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef Vlinder het volgende:
heul veul grind
Ligt meer grind op de baan, dan in de grindbak
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:02 #241
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220814526
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef Vlinder het volgende:
heul veul grind
Beetje maar
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:03 #242
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220814527
Dat worden meerdere penalties :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:49 #243
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814553
Wel cool om zo in het donker te rijden _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:44:07 #244
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220814583
Waarom geen enorme schijnwerper op het dak om je voorligger te verblinden? *O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:45:08 #245
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814605
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
Leiders komen nu al binnen, rondje eerder dan verwacht
Nachtbanden eronder :Y
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:45:13 #246
38824 crew  Droopie
pi_220814607
Ik snap die mandatory pit-time niet.

Er was nog 1,5 seconden te gaan en toen was hij al de pitstraat uit.

Dat die verplichte tijd er is. Snap ik wel.
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:45:38 #247
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220814614
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:45 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nachtbanden eronder :Y
Lichtgevende?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:46:48 #248
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814640
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Lichtgevende?
Boh, dat zou wel vet zijn. Een of andere kleurstof erin die onder compressie licht geeft. Bij remmen en in de bochten lichten ze dan mooi op ^O^
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:46:55 #249
38824 crew  Droopie
pi_220814643
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:45 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nachtbanden eronder :Y
quote:
Het wordt waarschijnlijk het beste gevoel", zegt Verstappen op zijn website over het racen in de nacht. "Je bent helemaal alleen en je geeft alles in het donker. De auto is 's nachts normaal gesproken het snelst, dus ik kijk ernaar uit."
Ow, door de nachtbanden dus, nooit geweten :D
Hell To The Liars
pi_220814649
Dus Auer zit er nog steeds in?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')