Bloedsnel, maar veel risico en een hele nerveuze autoquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan maak quali ook niet zo veel mer uit. Die lambo’s zijn ook helemaal verdwenen
Is ook giga daar, met Rock am Ring paar keer geweest. Duitsers zijn ook heerlijk chill met alles zoals je net zag, overal beetje BBQ-en eigen spul mee.. ondenkbaar in Nederland.quote:
80.000 pp?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Zoals al eerder gemeld, TT Assen komt op hetzelfde neer kwa sfeerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is ook giga daar, met Rock am Ring paar keer geweest. Duitsers zijn ook heerlijk chill met alles zoals je net zag, overal beetje BBQ-en eigen spul mee.. ondenkbaar in Nederland.
Rock am Ring ben ik ooit eens geweest, volgens mij was dat 2004. Die camping was ook redelijk absurd, inclusief door gasten opgezet podium waar sommige festival-artiesten vrolijk nog een kleine set dedenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is ook giga daar, met Rock am Ring paar keer geweest. Duitsers zijn ook heerlijk chill met alles zoals je net zag, overal beetje BBQ-en eigen spul mee.. ondenkbaar in Nederland.
Wat weinig.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
is ook weinigquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Dat valt tegen ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Daar ben ik dan weer wel geweest.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gemeld, TT Assen komt op hetzelfde neer kwa sfeer
De rest waren spiesen en spareribsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Ja verkoop, niet wat de mensen zelf nog bij zich hebben voor op de bbqquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Wij gingen altijd naar Wacken. Alleen de camping al was de moeite waard. Duitsers zijn echt heel gezellig. En alles ook altijd weer helemaal netjes na vertrek. Dat is op Graspop ook al weer heel anders.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Rock am Ring ben ik ooit eens geweest, volgens mij was dat 2004. Die camping was ook redelijk absurd, inclusief door gasten opgezet podium waar sommige festival-artiesten vrolijk nog een kleine set deden
Shoarma van maken.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En van de wol maak je een kleedje tegen de kou
zo meteen nog een stint. Ze komen over anderhalve ronde weer binnenquote:
jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
Ja slepen of takelwagenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
Dat magquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
Nachtbanden eronderquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
Leiders komen nu al binnen, rondje eerder dan verwacht
Lichtgevende?quote:
Boh, dat zou wel vet zijn. Een of andere kleurstof erin die onder compressie licht geeft. Bij remmen en in de bochten lichten ze dan mooi opquote:
quote:
Ow, door de nachtbanden dus, nooit gewetenquote:Het wordt waarschijnlijk het beste gevoel", zegt Verstappen op zijn website over het racen in de nacht. "Je bent helemaal alleen en je geeft alles in het donker. De auto is 's nachts normaal gesproken het snelst, dus ik kijk ernaar uit."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |