abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220814099
Spiesen zijn op :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:25:45 #202
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814106
Leuk feitje: 1,5 miljoen m2 camping :o
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:25:56 #203
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814111
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef StephanL het volgende:

[..]
Dan maak quali ook niet zo veel mer uit. Die lambo’s zijn ook helemaal verdwenen
Bloedsnel, maar veel risico en een hele nerveuze auto
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:42 #204
38824 crew  Droopie
pi_220814142
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Mano_ het volgende:
Leuk feitje: 1,5 miljoen m2 camping :o
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Hell To The Liars
pi_220814148
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Mano_ het volgende:
Leuk feitje: 1,5 miljoen m2 camping :o
Is ook giga daar, met Rock am Ring paar keer geweest. Duitsers zijn ook heerlijk chill met alles zoals je net zag, overal beetje BBQ-en eigen spul mee.. ondenkbaar in Nederland.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:45 #206
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814180
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
80.000 pp?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:46 #207
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814182
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Is ook giga daar, met Rock am Ring paar keer geweest. Duitsers zijn ook heerlijk chill met alles zoals je net zag, overal beetje BBQ-en eigen spul mee.. ondenkbaar in Nederland.
Zoals al eerder gemeld, TT Assen komt op hetzelfde neer kwa sfeer
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:29:15 #208
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814213
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Is ook giga daar, met Rock am Ring paar keer geweest. Duitsers zijn ook heerlijk chill met alles zoals je net zag, overal beetje BBQ-en eigen spul mee.. ondenkbaar in Nederland.
Rock am Ring ben ik ooit eens geweest, volgens mij was dat 2004. Die camping was ook redelijk absurd, inclusief door gasten opgezet podium waar sommige festival-artiesten vrolijk nog een kleine set deden _O_
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:02 #209
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220814235
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Wat weinig.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:03 #210
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220814236
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
is ook weinig
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:21 #211
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814246
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Dat valt tegen ja.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:38 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220814252
Denk niet dat Le Mans het hierbij haalt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:45 #213
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220814255
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Zoals al eerder gemeld, TT Assen komt op hetzelfde neer kwa sfeer
Daar ben ik dan weer wel geweest. _O_
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220814260
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
De rest waren spiesen en spareribs
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:00 #215
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814261
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Ja verkoop, niet wat de mensen zelf nog bij zich hebben voor op de bbq
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:11 #216
38824 crew  Droopie
pi_220814268
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
80.000 pp?
slechts 1 braadwordst op 4 man/ vrouw
Hell To The Liars
pi_220814287
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:29 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Rock am Ring ben ik ooit eens geweest, volgens mij was dat 2004. Die camping was ook redelijk absurd, inclusief door gasten opgezet podium waar sommige festival-artiesten vrolijk nog een kleine set deden _O_
Wij gingen altijd naar Wacken. Alleen de camping al was de moeite waard. Duitsers zijn echt heel gezellig. En alles ook altijd weer helemaal netjes na vertrek. Dat is op Graspop ook al weer heel anders.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:03 #218
38824 crew  Droopie
pi_220814290
Lol, ze hebben ook hotdogs _O-

Zagen we allemaal he :D
Hell To The Liars
pi_220814298
Shoarma is super vers
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:37 #220
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220814299
En schapen waar ze nog kebab van kunnen maken
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:42 #221
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814302
Schapen geven geen ene fuck
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:55 #222
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220814309
shaslick op de BBQ met spek ui paprika en varkensblokjes
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:33:37 #223
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220814322
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
Schapen geven geen ene fuck
Shoarma van maken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:15 #224
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814338
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Shoarma van maken.
En van de wol maak je een kleedje tegen de kou
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:14 #225
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220814373
broodje schnitzel
Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')