abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:48 #151
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813512
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ben ook nog 24h race maagd :@
Nou, dan is het wel fijn dat het goed nat is :P
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:00 #152
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220813518
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:01 #153
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813519
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik ook :)
Ik snap de haat ook niet op die inzending. Het is meest brits wat ze hebben ingestuurd voor het ESF.

Maar nu verder over autootjes hebben.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:06 #154
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813521
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heeft Max gewonnen? :+
De goden willen het.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:28 #155
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220813532
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ben ook nog 24h race maagd :@
Ook nooit naar Le Mans gekeken? :o

Ik bedoel, ik ben niet bepaald een veteraan 24-uur-kijker, maar Le Mans volg ik wel al jaren.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220813533
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Zaklamp tussen de tanden.

:P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:41 #157
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813536
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Jup :)
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:48 #158
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813542
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ben ook nog 24h race maagd :@
Ik heb vorig jaar een klein stukje Le Mans gezien.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220813544
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef Jane het volgende:

[..]
Ook nooit naar Le Mans gekeken? :o

Ik bedoel, ik ben niet bepaald een veteraan 24-uur-kijker, maar Le Mans volg ik wel al jaren.
Le mans ken ik ook niet
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:55 #160
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813546
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef Jane het volgende:

[..]
Ook nooit naar Le Mans gekeken? :o

Ik bedoel, ik ben niet bepaald een veteraan 24-uur-kijker, maar Le Mans volg ik wel al jaren.
Nee. Ik beken ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:13 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813555
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nou, dan is het wel fijn dat het goed nat is :P
_O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:13 #162
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813556
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
:Y
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220813561
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef yvonne het volgende:

[..]
Jazeker, even switchen naar ESF.

Ik heb dit nooit zo gevolgd, maar dit is wel een geweldig iets zeg _O_
Dit is mijn eerste keer 24h van Nürburgring. Maar alleen al om dit topic vind ik het helemaal geweldig.
Maar vind de moto 24h ook altijd genieten. Dat in de nacht rijden heeft iets magisch.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:46 #164
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813566
Stig wordt ontmaagd *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:48 #165
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220813567
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heeft Max gewonnen? :+
Oranje boven
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:55 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220813571
Gifje gefixt O+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:57 #167
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813573
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Correct
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:02:02 #168
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813576
Daarom beginnen ze om 15u al, kunnen ze de baan leren kennen zodat ze 's nachts blind kunnen rijden :+
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:02:11 #169
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813581
Dat ging nog maar net goed daar :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:02:12 #170
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813582
quote:
89s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stig wordt ontmaagd *O*
Ik voel het :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220813595
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Het is nogal een baantje om daar voor die race even verlichting aan te leggen.

Nee dus.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:03:30 #172
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220813611
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Coureurs krijgen een mijnlamp op.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:05:09 #173
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220813645
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:01 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
:Y
Voor iemand die nachtblin is is dit je reinste horror.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:05:40 #174
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813658
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef yvonne het volgende:

[..]
Voor iemand die nachtblindheid is is dit je reinste horror.
Eerder onmogelijk :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:29 #175
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220813672
Moet je morgenvroeg eens zien bij zonsopkomst, altijd het tijdstip voor enorm veel ongelukken.
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:30 #176
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220813673
Ah, krijg een gele rakker en bruine fruitschaal. Vriendin snapt het. :Y
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:41 #177
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220813675
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef yvonne het volgende:

[..]
Voor iemand die nachtblin is is dit je reinste horror.
Meedoen is dan ook niet verplicht.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220813677
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef yvonne het volgende:

[..]
Voor iemand die nachtblin is is dit je reinste horror.
Met Max zijn stint donderdag... Donker, regen, damp en rook. Dood eng.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:56 #179
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813680
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef yvonne het volgende:

[..]
Voor iemand die nachtblin is is dit je reinste horror.
jij ziet na 21:30 niets meer?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:09:10 #180
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813709
Baan vol met rook _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:09:31 #181
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220813720
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef Twieki het volgende:
Ah, krijg een gele rakker en bruine fruitschaal. Vriendin snapt het. :Y
En zometeen pakt ze de afstandsbediening af en zapt naar NPO1 :D
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:11:09 #182
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220813756
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:09 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
En zometeen pakt ze de afstandsbediening af en zapt naar NPO1 :D
Welnee, die is net als ik zo doof als wat.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:12:04 #183
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220813777
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef Nizno het volgende:

[..]
jij ziet na 21:30 niets meer?
Stimmt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:12:43 #184
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813791
als ik daar naar toe zou gaan zou ik niet op de tribunes gaan kijken
caravannetjes zijn veel gezelliger
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef yvonne het volgende:

[..]
Stimmt.
dan heb je nog 18minuten om op bed te raken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:14:56 #185
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813844
Subaru schiet even terug in een oude gewoonte :D
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:14:58 #186
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813845
carlo van dam is familie van Jos?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:16:33 #187
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220813873
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef Nizno het volgende:
carlo van dam is familie van Jos?
Ze hebben allebei wel een verleden bij VAR dus in die zin. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:16:50 #188
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220813879
Even weg geweest. Hoe staat het ervoor?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:17:31 #189
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813894
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef Mano_ het volgende:
Subaru schiet even terug in een oude gewoonte :D
Richard Hammond?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:17:53 #190
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813908
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:16 schreef Gremen het volgende:
Even weg geweest. Hoe staat het ervoor?
Ze rijden nog. De meeste tenminste.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:18:15 #191
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813913
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Richard Hammond?
Ja die van TGT heeft 'ie nog, die hebben ze flink aangepakt nog.
oh maar nee, die rijdt hier niet :P
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:19:22 #192
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813941
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ja die van TGT heeft 'ie nog, die hebben ze flink aangepakt nog.
oh maar nee, die rijdt hier niet :P
Geweldige tv was dat. Gouden trio O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220813959
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Geweldige tv was dat. Gouden trio O+
Dat is iets wat ik gewoon keer op keer kan zien. Vooral de specials.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:21:05 #194
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813977
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:20 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Dat is iets wat ik gewoon keer op keer kan zien. Vooral de specials.
Ik ook.

Die van Top Gear vond ik die van de zoektocht naar de oorsprong van de Nijl geweldig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220814015
Je kan hier dus blijkbaar veel plaatsen winnen ongemerkt. Plus 23 is niet niks.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:22:49 #196
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220814022
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:22 schreef StephanL het volgende:
Je kan hier dus blijkbaar veel plaatsen winnen ongemerkt. Plus 23 is niet niks.
Nee, viel me ook al op.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:24:45 #197
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814072
De Mercedessen rijden wel lekker weg met z'n tweeen :)
pi_220814076
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nee, viel me ook al op.
Dan maak quali ook niet zo veel mer uit. Die lambo’s zijn ook helemaal verdwenen
pi_220814080
ja lekker die vuurfakkels :|W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220814093
Zouden ze de spiesen eindelijk op hebben?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')