Nou, dan is het wel fijn dat het goed nat isquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben ook nog 24h race maagd
Ik snap de haat ook niet op die inzending. Het is meest brits wat ze hebben ingestuurd voor het ESF.quote:
Ook nooit naar Le Mans gekeken?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben ook nog 24h race maagd
Zaklamp tussen de tanden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!
Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Jupquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!
Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Ik heb vorig jaar een klein stukje Le Mans gezien.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben ook nog 24h race maagd
Le mans ken ik ook nietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Ook nooit naar Le Mans gekeken?
Ik bedoel, ik ben niet bepaald een veteraan 24-uur-kijker, maar Le Mans volg ik wel al jaren.
Nee. Ik bekenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Ook nooit naar Le Mans gekeken?
Ik bedoel, ik ben niet bepaald een veteraan 24-uur-kijker, maar Le Mans volg ik wel al jaren.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nou, dan is het wel fijn dat het goed nat is
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!
Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Dit is mijn eerste keer 24h van Nürburgring. Maar alleen al om dit topic vind ik het helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jazeker, even switchen naar ESF.
Ik heb dit nooit zo gevolgd, maar dit is wel een geweldig iets zeg
Correctquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!
Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Ik voel hetquote:
Het is nogal een baantje om daar voor die race even verlichting aan te leggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!
Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Coureurs krijgen een mijnlamp op.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!
Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Voor iemand die nachtblin is is dit je reinste horror.quote:
Eerder onmogelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor iemand die nachtblindheid is is dit je reinste horror.
Meedoen is dan ook niet verplicht.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor iemand die nachtblin is is dit je reinste horror.
Met Max zijn stint donderdag... Donker, regen, damp en rook. Dood eng.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor iemand die nachtblin is is dit je reinste horror.
jij ziet na 21:30 niets meer?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor iemand die nachtblin is is dit je reinste horror.
En zometeen pakt ze de afstandsbediening af en zapt naar NPO1quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef Twieki het volgende:
Ah, krijg een gele rakker en bruine fruitschaal. Vriendin snapt het.
Welnee, die is net als ik zo doof als wat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En zometeen pakt ze de afstandsbediening af en zapt naar NPO1
Stimmt.quote:
dan heb je nog 18minuten om op bed te rakenquote:
Ze hebben allebei wel een verleden bij VAR dus in die zin.quote:
Richard Hammond?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef Mano_ het volgende:
Subaru schiet even terug in een oude gewoonte
Ja die van TGT heeft 'ie nog, die hebben ze flink aangepakt nog.quote:
Geweldige tv was dat. Gouden trioquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja die van TGT heeft 'ie nog, die hebben ze flink aangepakt nog.
oh maar nee, die rijdt hier niet
Dat is iets wat ik gewoon keer op keer kan zien. Vooral de specials.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geweldige tv was dat. Gouden trio
Ik ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:20 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik gewoon keer op keer kan zien. Vooral de specials.
Nee, viel me ook al op.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:22 schreef StephanL het volgende:
Je kan hier dus blijkbaar veel plaatsen winnen ongemerkt. Plus 23 is niet niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |