abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:48 #151
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813512
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ben ook nog 24h race maagd :@
Nou, dan is het wel fijn dat het goed nat is :P
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:00 #152
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220813518
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:01 #153
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813519
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik ook :)
Ik snap de haat ook niet op die inzending. Het is meest brits wat ze hebben ingestuurd voor het ESF.

Maar nu verder over autootjes hebben.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:06 #154
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813521
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heeft Max gewonnen? :+
De goden willen het.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:28 #155
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220813532
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ben ook nog 24h race maagd :@
Ook nooit naar Le Mans gekeken? :o

Ik bedoel, ik ben niet bepaald een veteraan 24-uur-kijker, maar Le Mans volg ik wel al jaren.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220813533
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Zaklamp tussen de tanden.

:P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:41 #157
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813536
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Jup :)
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:48 #158
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813542
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ben ook nog 24h race maagd :@
Ik heb vorig jaar een klein stukje Le Mans gezien.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220813544
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef Jane het volgende:

[..]
Ook nooit naar Le Mans gekeken? :o

Ik bedoel, ik ben niet bepaald een veteraan 24-uur-kijker, maar Le Mans volg ik wel al jaren.
Le mans ken ik ook niet
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:55 #160
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813546
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef Jane het volgende:

[..]
Ook nooit naar Le Mans gekeken? :o

Ik bedoel, ik ben niet bepaald een veteraan 24-uur-kijker, maar Le Mans volg ik wel al jaren.
Nee. Ik beken ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:13 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813555
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nou, dan is het wel fijn dat het goed nat is :P
_O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:13 #162
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813556
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
:Y
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220813561
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef yvonne het volgende:

[..]
Jazeker, even switchen naar ESF.

Ik heb dit nooit zo gevolgd, maar dit is wel een geweldig iets zeg _O_
Dit is mijn eerste keer 24h van Nürburgring. Maar alleen al om dit topic vind ik het helemaal geweldig.
Maar vind de moto 24h ook altijd genieten. Dat in de nacht rijden heeft iets magisch.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:46 #164
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813566
Stig wordt ontmaagd *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:48 #165
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220813567
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heeft Max gewonnen? :+
Oranje boven
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:55 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220813571
Gifje gefixt O+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:57 #167
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813573
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Correct
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:02:02 #168
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813576
Daarom beginnen ze om 15u al, kunnen ze de baan leren kennen zodat ze 's nachts blind kunnen rijden :+
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:02:11 #169
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813581
Dat ging nog maar net goed daar :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:02:12 #170
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813582
quote:
89s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stig wordt ontmaagd *O*
Ik voel het :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220813595
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Het is nogal een baantje om daar voor die race even verlichting aan te leggen.

Nee dus.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:03:30 #172
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220813611
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Coureurs krijgen een mijnlamp op.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:05:09 #173
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220813645
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:01 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
:Y
Voor iemand die nachtblin is is dit je reinste horror.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:05:40 #174
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813658
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef yvonne het volgende:

[..]
Voor iemand die nachtblindheid is is dit je reinste horror.
Eerder onmogelijk :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:29 #175
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220813672
Moet je morgenvroeg eens zien bij zonsopkomst, altijd het tijdstip voor enorm veel ongelukken.
Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')