Ik had een Turkse pizza maar nee ander bord, vanillevla met knoflooksaus lijkt me niet zo geslaagd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
in hetzelfde bord waar je AGV op heeft gelegen neem ik aan
Ik sla hem juist even overquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch een wekkertje zetten. Heel benieuwd hoe hij het gaat doen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
Fransman komt rond 03:00 weer terug in de auto
Ramptoerist?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch een wekkertje zetten. Heel benieuwd hoe hij het gaat doen.
God neee. Ik ben helemaal in de war... Ik dacht aan Franz Hermann... maar het gaat om Gounon...quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
God neee. Ik ben helemaal in de war... Ik dacht aan Franz Hermann... maar het gaat om Gounon...
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
God neee. Ik ben helemaal in de war... Ik dacht aan Franz Hermann... maar het gaat om Gounon...
Eindelijk weer wat naar vorenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Jane het volgende:
Auer heeft er wel de sokken in.
Wel oppassen aub.
Normaal drink ik in het weekeinde een wijntje, maar heb nu Bozu nightfuel. Dat ga ik wel halen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Franz zal denk ik rond 1:00 weer buiten gaan spelen.
Ik zit de hele week al in het nachtritme, steeds ergens tussen 4 en 5 naar bed.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:49 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Normaal drink ik in het weekeinde een wijntje, maar heb nu Bozu nightfuel. Dat ga ik wel halen.Een nacht doorhalen lukt me vaak wel. Maar vanochtend stond er om kwart over 5 al een kleuter naast mijn bed.
Op karakter.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:49 schreef Nattekat het volgende:
Mooi hoe de rijder hier het verschil kan maken.
Of een plas olie.
Oh bah... dat is geen prettig ritme....quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zit de hele week al in het nachtritme, steeds ergens tussen 4 en 5 naar bed.
Wordt wat, maandagochtend
Ja zo ongeveer. Ben je hier dan ook?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:55 schreef yvonne het volgende:
Dus: als ESF afgelopen is dan zit Max weer achter het stuur?
Oh juist wel, heerlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:53 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Oh bah... dat is geen prettig ritme....
Morgen maar vroeg naar bed.
Ja, zo ongeveerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:55 schreef yvonne het volgende:
Dus: als ESF afgelopen is dan zit Max weer achter het stuur?
Oh, ik dacht vanwege werk. Maar als je het zo zegt, klinkt dat helemaal niet zo verkeerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh juist wel, heerlijkLekker in alle rust ergens aan de rand van een weiland zitten met een boek en een telescoop
Jazeker, even switchen naar ESF.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:55 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer. Ben je hier dan ook?
Ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Yvonne Ik kom wel in ESF om de act van de UK te kijken. Die vind ik gewoon leuk.
Max brengt gewoon nieuwe fans naar elke klasse.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jazeker, even switchen naar ESF.
Ik heb dit nooit zo gevolgd, maar dit is wel een geweldig iets zeg
Ik ben ook nog 24h race maagdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jazeker, even switchen naar ESF.
Ik heb dit nooit zo gevolgd, maar dit is wel een geweldig iets zeg
Heeft Max gewonnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |