abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:25:33 #1
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812965

24 Heures Du Mans 2025 – editie 93
Onderdeel van het FIA World Endurance Championship

Race 2024 en vooruitblik
In 2024 zagen we opnieuw een hypercarveld van ongekende omvang met maar liefst 23 inschrijvingen van onder andere Ferrari, Toyota, Porsche, Peugeot, Cadillac, BMW, Alpine en Lamborghini. Ferrari wist zijn overwinning uit 2023 succesvol te verdedigen met een spannende finish tegen Toyota en Porsche. In de LMP2-klasse won United Autosports, terwijl de GT3-debutanten van Heart of Racing met hun Aston Martin de allereerste Le Mans LMGT3-winst pakten.

Voor 2025 blijft de Hypercar klasse indrukwekkend groot, met 21 deelnemers (waarvan 19 entries zijn van fabrikanten). Het veld wordt versterkt door twee privateer teams. Met de Balance of Performance-regels die voor nóg strakkere competitie moeten zorgen, belooft het opnieuw een zeer open strijd te worden.

LMP2 keert weer terug met 17 deelnemers, ondanks dat deze klasse sinds 2024 geen onderdeel meer is van het volledige WEC. GT3 is nu definitief de standaardklasse voor GT-auto’s, en dit jaar zien we hier ook Mercedes en BMW in deze klasse.

De startprocedure is ongewijzigd: kwalificatie op woensdag met een Hyperpole voor de top 8 per klasse op donderdag. De race begint zaterdag om 16:00 uur.


Het Circuit de la Sarthe in Le Mans, Frankrijk is met zijn 13,626 km nog steeds een van de langste en snelste circuits ter wereld. De huidige lay-out stamt uit 2008, met kleine veiligheidsupdates in de laatste jaren.

• Ronderecord (race): 3:17.297 (Mike Conway – Toyota TS050, 2019)
• Ronderecord (kwalificatie): 3:14.791 (Kamui Kobayashi – Toyota 2017)
• Afstandsrecord: 5.410,71 km, 397 ronden (Audi R15, 2010)

Afbeelding Circuit

Circuit info inclusief marshall posts
Circuit informatie 2021

Onboard (Pole 2017):
Bekijk deze YouTube-video



Entry list 2025 (pdf)


• Rode nummers
• Rondetijden kwalificatie: ~3:24
• Max. gewicht: 1030 kg
• Max. vermogen: 500 kW (+ hybride boost)

De Hypercar klasse is in het leven geroepen om kosten de reduceren. De enorme programma's van Toyota en in het verleden Peugeot, Audi en Porsche kosten tientallen miljoenen per jaar, een aantal van de programma's schijnt zelfs boven de 100 miljoen per jaar te hebben gekost. De Hypercar klasse bestaat uit twee typen auto's, Le Mans Hypercar (LMH) en LMDh (Le Mans Daytona h), het idee hierachter is dat auto's uit de verschillende kampioenschappen (ACO, FIA en IMSA) mee kunnen doen in alle races. We kunnen zo dus dezelfde auto's zien op Le Mans als op Daytona. Dit jaar zien we hier een groot aantal bekende merken terug waaronder Alpine, Aston Martin (nieuw dit jaar), Cadillac, Porsche, Toyota, BMW, Ferrari en Peugeot. Er zijn in deze klasse technische beperkingen, zo mag het vermogen van de motor maximaal 500kw zijn, aangevuld met een extra 200kw voor de hybride systemen.


• Blauwe nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:32
• 930 kg
• V8 Gibson motor – 600 pk
• Maximale kosten voor de auto: ¤483,000
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/goud licentie ter beoordeling aan de FIA

Vanaf 2024 is LMP2 niet meer een deelnemer aan het WEC kampioenschap, met name door de groei van de Hypercar klasse. Echter zien we LMP2 wel terug op Le Mans. LMP2 is de tweede prototype categorie, gericht op kleinere teams, onafhankelijk van de leverancier van het chassis en de motor. De belangrijkste beperkingen voor deze klasse zijn de kosten van de totale auto. In 2017 werd een nieuwe regelgeving geïntroduceerd waarbij de teams moeten kiezen uit 4 mogelijke chassis leveranciers: Oreca, Onroak Automotive, Dallara en Riley-Multilmatic. Daarnaast zijn alle teams zijn verplicht te rijden met dezelfde motor: een 4.2-liter V8 Gibson. In deze klasse vinden we over het algemeen talentvolle jonge coureurs en de zogenaamde gentlemen drivers (een coureur zonder platinum of gouden licentie). Elk team is verplicht minimaal één zo'n coureur op te stellen. Nieuw sinds 2021 is dat deze categorie ook nog wordt onderverdeeld, afhankelijk van de derde coureur (de coureur zonder platinum of gouden licentie). Als deze coureur een zilveren licentie heeft wordt de auto geclassificeerd als "gewoon" LMP2, heeft deze coureur slechts een bronzen licentie dan wordt de auto geclassificeerd als LMP2 Pro/Am. De winnaar van LMP2 Pro/AM komt ook op het LMP2 podium te staan.


• Groene nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:57 (schatting)
• Min. gewicht: 1245 kg
• GT3-homologatie verplicht
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/gouden FIA-licentie

GT3 is nu volledig geïntegreerd in Le Mans en heeft nu de oude groene nummers van de GTE Pro klasse. De balans tussen fabrieksondersteuning en amateurcoureurs maakt dit een bijzonder gevarieerd veld. Belangrijk is dat in LMGT3 - net als in het voorgaande LM GTE AM - elk team een zogenaamde gentlemen driver moet inschrijven (een coureur zonder platinum of gouden licentie). De GT3 auto's zijn gebaseerd op sportwagens die geschikt zijn voor op de weg.



Tijdschema 2025 (onder voorbehoud)
Woensdag 11 juni
• 14:00–17:00 Free practice 1
• 19:00–20:00 Kwalificatie
• 22:00–00:00 Free practice 2

Donderdag 12 juni
• 15:00–18:00 Free practice 3
• 20:00–20:30 Hyperpole
• 22:00–23:00 Free practice 4

Zaterdag 14 juni
• 12:00–12:15 Warm-up
• 16:00 Start 24 Uur van Le Mans


TV
• Eurosport zendt de 24 uur bijna volledig uit verdeeld over ES1/ES2 inclusief alle andere sessies
• RTL7 zendt de 24 uur volledig uit
• Een overzicht van alle broadcasters wereldwijd is hier te vinden

Streams
Officiële WEC stream (betaald)
Radio Le Mans – tip!
• Eurosport Player via HBO MAX + sport

Live Timing
Officiële live timing
Resultaten

Spotter Guide
Spotter Guide 2025 (pdf)

Overige informatie
Laatste informatie, verslagen en analyses
Weer
Le Mans resource guide (Dailysportscar)

Dit topic kan ook gebruikt worden voor andere endurance races zoals die van het:

Officiele FIA World Endurance Championship


ELMS championship


IMSA championship


quote:
24H Nurburgring 16/17 mei:

Livestream:
Bekijk deze YouTube-video

Livestream onboard Verstappen.com:
Bekijk deze YouTube-video

Livestream pitstraat:
Bekijk deze YouTube-video
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:25:59 #2
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220812973
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef StephanL het volgende:

[..]
^O^
[..]
Wel ja. Kan makkelijk. Thuis oefenen om de baan te kennen. Genoeg simmers hier ook die de baan kennen. Chevy :P
Ken hem inderdaad uit mijn hoofd. :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220812983
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:25 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ken hem inderdaad uit mijn hoofd. :)
Ik ben motoGP banen gewend. Deze is mega lang!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220812984
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:24 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nooit gereden en eerlijk gezegd ook niet zo'n behoefte aan. De snelheidsverschillen zijn enorm en het duurt wel ff voordat je de baan kent, dus ik denk dat ik alleen maar in m'n spiegels aan het kijken zou zijn en niet echt lekker zou kunnen rijden. Dan ga ik toch liever naar Zandvoort of Zolder.
Op Zandvoort zag ik laast ook een amateur wedstrijd op Youtube. Geloof van een aantal uur. Kwestie van racelicentie en goede auto en je kan mee rijden.

Een keer met eigen auto lijkt mij ook gaaf ^O^
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:27:07 #5
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220812986
Chk die stationbak :D
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:27:15 #6
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812989
Hopelijk heeft Verstappen straks nog een beetje zin in een inhaalrace. :+
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220812995
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef Hyperdude het volgende:
Chk die stationbak :D
Wat :D

Let even niet op en hij is twee Mercedessen voorbij :D
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:27:50 #8
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812997
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef Hyperdude het volgende:
Chk die stationbak :D
Beste BMW in de race :D
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:27:52 #9
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812998
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:26 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Ik ben motoGP banen gewend. Deze is mega lang!
Zandvoort is wel stoer om te rijden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:28:03 #10
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813002
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:26 schreef StephanL het volgende:

[..]
Op Zandvoort zag ik laast ook een amateur wedstrijd op Youtube. Geloof van een aantal uur. Kwestie van racelicentie en goede auto en je kan mee rijden.

Een keer met eigen auto lijkt mij ook gaaf ^O^
Lijkt mij ook nog wel een keer leuk om te gaan doen samen met mijn broertje, alleen dan op TT circuit uiteraard
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:28:25 #11
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813007
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef Jane het volgende:
Hopelijk heeft Verstappen straks nog een beetje zin in een inhaalrace. :+
Die gaat er gewoon voor. Alleen zijn team nog wat bijschaven.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:28:39 #12
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813010
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zandvoort is wel stoer om te rijden.
Die kombochten lijken mij wel heerlijk ja :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:28:52 #13
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813014
Wat wordt het daar snek donker?

Of ligt dat aan mij?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:29:07 #14
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813018
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Die kombochten lijken mij wel heerlijk ja :D
Heb daar mogen rijden, was echt wel een avontuur :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:29:10 #15
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813020
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:26 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Ik ben motoGP banen gewend. Deze is mega lang!
De Nordschleife is inderdaad een lange baan. Dat is ontegenzeggelijk een feit :7

Ik ben de F1 banen namelijk gewend.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:29:11 #16
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813021
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:26 schreef StephanL het volgende:

[..]
Op Zandvoort zag ik laast ook een amateur wedstrijd op Youtube. Geloof van een aantal uur. Kwestie van racelicentie en goede auto en je kan mee rijden.

Een keer met eigen auto lijkt mij ook gaaf ^O^
Heeft m'n broer een paar jaar gedaan, veel op circuits geweest toen. Maar dat kost toch al snel 500 euro voor een weekendje, zolang er niets kapot gaat. En dan de auto, uitrusting en licentie nog...

Track days met de eigen auto zijn zeker aan te raden ^O^ Alleen niet gek doen, je moet ook nog naar huis :+
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:29:23 #17
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813024
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?

Of ligt dat aan mij?
Gordijnen dicht?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:29:28 #18
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813029
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?

Of ligt dat aan mij?
Tussen de bomen gaat het snel
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:29:34 #19
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220813030
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?

Of ligt dat aan mij?
Donkere wolken en in het bos
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:29:45 #20
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220813033
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?

Of ligt dat aan mij?
Flinke bui incoming
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:29:47 #21
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813034
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heb daar mogen rijden, was echt wel een avontuur :D
Geloof ik meteen ja _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:29:53 #22
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813036
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heb daar mogen rijden, was echt wel een avontuur :D
Wauw :o
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 20:30:08 #23
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813040
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?

Of ligt dat aan mij?
ja
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:30:10 #24
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813041
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?

Of ligt dat aan mij?
Ligt aan de camera's denk ik.
pi_220813043
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?

Of ligt dat aan mij?
Dat ligt aan het camerawerk. het wordt opzich hetzelfde donker als hier
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220813047
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?

Of ligt dat aan mij?
Ligt oostelijker dan Nederland :+
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:30:33 #27
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813048
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Gordijnen dicht?
Of de zon schijnt bij mij. 8-)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:30:43 #28
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813049
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
Flinke bui incoming
*O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:30:52 #29
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813050
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:30 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Dat ligt aan het camerawerk. het wordt opzich hetzelfde donker als hier
Als ze op een open stuk rijden is het nog vrij licht, komt vooral door de hoge bomen.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:31:06 #30
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813051
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Geloof ik meteen ja _O_
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wauw :o
Cadeau van mijn vriendin. Mocht 4 rondjes zelf rijden. Was echt wel een ervaring _O_
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220813054
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Heeft m'n broer een paar jaar gedaan, veel op circuits geweest toen. Maar dat kost toch al snel 500 euro voor een weekendje, zolang er niets kapot gaat. En dan de auto, uitrusting en licentie nog...

Track days met de eigen auto zijn zeker aan te raden ^O^ Alleen niet gek doen, je moet ook nog naar huis :+
Ja voorzichtig zijn met je eigen auto is wel aan te raden ja.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:31:25 #32
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813057
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:30 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ligt oostelijker dan Nederland :+
Maar niet zuidelijker :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:31:31 #33
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220813058
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:25 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Onze vriendin is inmiddels al meegenomen door een opgewonden onbekende persoon, gekregen voor mijn 30e verjaardag.
Ik ben geschokt, ik schatte jou toch een stuk hoger in. ;(
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 20:31:32 #34
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813059
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:30 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Als ze op een open stuk rijden is het nog vrij licht, komt vooral door de hoge bomen.
en het miezigerige mistachtige weer werkt ook niet mee
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:31:50 #35
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813060
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]
Cadeau van mijn vriendin. Mocht 4 rondjes zelf rijden. Was echt wel een ervaring _O_
Wat goeie en lieve vriendin heb je O+
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:31:56 #36
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813062
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]
Cadeau van mijn vriendin. Mocht 4 rondjes zelf rijden. Was echt wel een ervaring _O_
Leuk en origineel cadeau wel :Y
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:31:58 #37
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813064
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Of de zon schijnt bij mij. 8-)
Dus gordijnen dicht? :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220813066
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Maar niet zuidelijker :P
Wel iets, maar niet veel. Komt denk ook door de camera’s
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:32:07 #39
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220813067
Die M3 Touring :D _O_
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220813068
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:24 schreef Mano_ het volgende: [..] Nooit gereden en eerlijk gezegd ook niet zo'n behoefte aan. De snelheidsverschillen zijn enorm en het duurt wel ff voordat je de baan kent, dus ik denk dat ik alleen maar in m'n spiegels aan het kijken zou zijn en niet echt lekker zou kunnen rijden. Dan ga ik toch liever naar Zandvoort of Zolder.
Ik heb daar enkele duizenden rondes gedraaid (zowel met als zonder F1 circuit), dus ik kan de baan dromen.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:32:09 #41
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813069
Iemand een werkende livetiming?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:32:33 #42
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813072
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dus gordijnen dicht? :+
:N
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:32:34 #43
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813073
Oi, de leider had het even moeilijk met de grip
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:32:45 #44
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220813075
Daar ging de leider bijna.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220813076
Regen ^O^
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:00 #46
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813078
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wat goeie en lieve vriendin heb je O+
Ja O+

Ze deed zelf de taxi-experience. Werd ze een paar rondjes gereden in een Audi R6 :D
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Leuk en origineel cadeau wel :Y
Zeker wel :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:01 #47
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220813079
We hebben dingen te doen, maar we blijven kijken
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:14 #48
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813083
de schnitzel racing
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:15 #49
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220813084
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand een werkende livetiming?
https://www.24h-rennen.de/en/live-en/
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:16 #50
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813085
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ik ben geschokt, ik schatte jou toch een stuk hoger in. ;(
Het hele jaar ben ik een keurige meneer maar 1x per jaar laat ik het even helemaal gaan en gedraag ik mij als een 16 jarige puber op zijn eerste feestje :@
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:24 #51
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813089
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef Nizno het volgende:

[..]
en het miezigerige mistachtige weer werkt ook niet mee
Klopt
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:25 #52
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813090
De Mercedes ging door het grind. lol.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:31 #53
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220813092
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand een werkende livetiming?
https://www.24h-rennen.de/en/live-en/
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:55 #54
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813097
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Het hele jaar ben ik een keurige meneer maar 1x per jaar laat ik het even helemaal gaan en gedraag ik mij als een 16 jarige puber op zijn eerste feestje :@
Ik gedraag me elke dag als 16-jarige :@
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:08 #55
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220813103
Gruwelijk nat
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220813107
Misha door het gras
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:14 #57
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813108
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik gedraag me elke dag als 16-jarige :@
feit
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:15 #58
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813109
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik gedraag me elke dag als 16-jarige :@
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:22 #59
169715 Mano_
Manomanoman..
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:25 #60
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220813113
Porsche gleed daar lekker _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:28 #61
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220813114
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Het hele jaar ben ik een keurige meneer maar 1x per jaar laat ik het even helemaal gaan en gedraag ik mij als een 16 jarige puber op zijn eerste feestje :@
Akkoord.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:35 #62
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813116
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik gedraag me elke dag als 16-jarige :@
Je bent zo oud als je je voelt :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220813117
Leuk zo’n Porsche in de regen :+
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:42 #64
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813118
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:34 schreef Nizno het volgende:

[..]
feit
Jij kan het weten :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:48 #65
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220813119
Dacht al dat ik die Misha eerder voorbij had zien komen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:52 #66
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813122
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:34 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Je bent zo oud als je je voelt :P
Soms 18, soms 80.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 20:35:04 #67
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813125
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Jij kan het weten :P
noted
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:35:13 #68
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813127
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:34 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Je bent zo oud als je je voelt :P
Ik voel me nog steeds een 28-jarige, maar dat ben ik allang niet meer. :@
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:35:13 #69
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220813128
Kortere stoptijd en gelijk rijderswissels gedaan
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:35:23 #70
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813131
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Soms 18, soms 80.
Geestelijk 18, lichamelijk 80 :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220813134
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:35 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Geestelijk 18, lichamelijk 80 :P
Dit ja
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:35:44 #72
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813135
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:35 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Geestelijk 18, lichamelijk 80 :P
Dat ook. En soms andersom :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220813136
En penalty inlossen die touring
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:35:50 #74
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813137
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
noted
Helaas kan ik mijn notes niet in zien -O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 20:35:55 #75
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813138
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik voel me nog steeds een 28-jarige, maar dat ben ik allang niet meer. :@
een 20 jarige met PHPD
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:36:20 #76
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813142
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
een 20 jarige met PHPD
Wat is PHPD?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 20:36:38 #77
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813144
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:36 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wat is PHPD?
Pijntje Hier Pijntje Daar
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:36:53 #78
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813146
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:36 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wat is PHPD?
ADHD maar dan anders.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:37:03 #79
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813147
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:36 schreef Nizno het volgende:

[..]
Pijntje Hier Pijntje Daar
Dat is ook waar ;(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220813150
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:36 schreef Nizno het volgende:

[..]
Pijntje Hier Pijntje Daar
Ik heb een OPEL.

heb Overal Pijn En Last
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:37:09 #81
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813151
Valt aardig wat regen volgens mij
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:37:39 #82
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813157
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Ik heb een OPEL.

heb Overal Pijn En Last
Ook niet best ;(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:37:59 #83
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813161
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Ik heb een OPEL.

heb Overal Pijn En Last
Ik dacht RENAULT.

Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220813173
Benieuwd hoe het met Auer gaat.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:38:35 #85
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813177
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Ik heb een OPEL.

heb Overal Pijn En Last
Ik heb een ALFA.
Alles Lijkt Fris van een Afstandje
pi_220813182
Even E5 tanken :+
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 20:38:49 #87
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220813185
Tanken ze E5?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:39:01 #88
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813187
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik dacht RENAULT.

Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd.
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ik heb een ALFA.
Alles Lijkt Fris van een Afstandje
_O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220813189
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ook niet best ;(
Nee, het leven is pijnlijk

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik dacht RENAULT.

Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd.
Die is ook mooi :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220813191
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ik heb een ALFA.
Alles Lijkt Fris van een Afstandje
_O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:39:23 #91
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220813193
Ik heb nog een lekker bordje boer'nvla op, vanille, was in de aanbieding anders vind ik het te duur. :9
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:40:04 #92
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813200
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb nog een lekker bordje boer'nvla op, vanille, was in de aanbieding anders vind ik het te duur. :9
Ik ben gek op vanille O+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:40:18 #93
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813205
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:40 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik ben gek op vanille O+
We zijn allemaal vanille!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 20:40:39 #94
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813207
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb nog een lekker bordje boer'nvla op, vanille, was in de aanbieding anders vind ik het te duur. :9
in hetzelfde bord waar je AGV op heeft gelegen neem ik aan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220813214
Goed nat
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:41:08 #96
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220813215
De Benzen komen na hun stop flink snel dichterbij
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:42:28 #97
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813225
Fransman komt rond 03:00 weer terug in de auto
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:42:39 #98
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813242
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
Fransman komt rond 03:00 weer terug in de auto
Voor de zekerheid toch een wekkertje zetten. Heel benieuwd hoe hij het gaat doen.
pi_220813247
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:40 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik ben gek op vanille O+
Met slagroom? @3rr0r
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:44:18 #101
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220813254
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:40 schreef Nizno het volgende:

[..]
in hetzelfde bord waar je AGV op heeft gelegen neem ik aan
Ik had een Turkse pizza maar nee ander bord, vanillevla met knoflooksaus lijkt me niet zo geslaagd.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:44:26 #102
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813258
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Voor de zekerheid toch een wekkertje zetten. Heel benieuwd hoe hij het gaat doen.
Ik sla hem juist even over :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220813260
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
Fransman komt rond 03:00 weer terug in de auto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:45:09 #104
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220813266
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Voor de zekerheid toch een wekkertje zetten. Heel benieuwd hoe hij het gaat doen.
Ramptoerist?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220813270
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:44 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik sla hem juist even over :P
Noujaaaaa
pi_220813280
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:45 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ramptoerist?
God neee. Ik ben helemaal in de war... Ik dacht aan Franz Hermann... maar het gaat om Gounon...
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:46:47 #107
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813288
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
God neee. Ik ben helemaal in de war... Ik dacht aan Franz Hermann... maar het gaat om Gounon...
:D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:46:59 #108
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813291
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
God neee. Ik ben helemaal in de war... Ik dacht aan Franz Hermann... maar het gaat om Gounon...
:D
Franz zal denk ik rond 1:00 weer buiten gaan spelen.
pi_220813298
JAAA
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:26 #110
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220813306
Auer heeft er wel de sokken in.

Wel oppassen aub.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:33 #111
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:48 #112
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813315
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Jane het volgende:
Auer heeft er wel de sokken in.

Wel oppassen aub.
Eindelijk weer wat naar voren
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220813318
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef Mano_ het volgende:

[..]
:D
Franz zal denk ik rond 1:00 weer buiten gaan spelen.
Normaal drink ik in het weekeinde een wijntje, maar heb nu Bozu nightfuel. Dat ga ik wel halen. *O* Een nacht doorhalen lukt me vaak wel. Maar vanochtend stond er om kwart over 5 al een kleuter naast mijn bed.
Op karakter.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:49:30 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220813322
Mooi hoe de rijder hier het verschil kan maken.

Of een plas olie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:50:06 #115
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220813333
Mooi, afvlaggen maar
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:50:48 #116
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813343
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:49 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Normaal drink ik in het weekeinde een wijntje, maar heb nu Bozu nightfuel. Dat ga ik wel halen. *O* Een nacht doorhalen lukt me vaak wel. Maar vanochtend stond er om kwart over 5 al een kleuter naast mijn bed.
Op karakter.
Ik zit de hele week al in het nachtritme, steeds ergens tussen 4 en 5 naar bed.
Wordt wat, maandagochtend ;(
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:50:58 #117
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220813344
twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:50:58 #118
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813345
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:49 schreef Nattekat het volgende:
Mooi hoe de rijder hier het verschil kan maken.

Of een plas olie.
:D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:53:19 #119
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220813379
Hebben we alweer een nieuwe Paus?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220813380
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:50 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ik zit de hele week al in het nachtritme, steeds ergens tussen 4 en 5 naar bed.
Wordt wat, maandagochtend ;(
Oh bah... dat is geen prettig ritme....
Morgen maar vroeg naar bed.
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 20:55:05 #121
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220813407
Dus: als ESF afgelopen is dan zit Max weer achter het stuur?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220813412
Grasmaaien
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:55:40 #123
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220813416
Prachtige beelden van de zonsondergang daar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220813420
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:55 schreef yvonne het volgende:
Dus: als ESF afgelopen is dan zit Max weer achter het stuur?
Ja zo ongeveer. Ben je hier dan ook? :)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:56:01 #125
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813422
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:53 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Oh bah... dat is geen prettig ritme....
Morgen maar vroeg naar bed.
Oh juist wel, heerlijk :D Lekker in alle rust ergens aan de rand van een weiland zitten met een boek en een telescoop O+
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:56:17 #126
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813428
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:55 schreef yvonne het volgende:
Dus: als ESF afgelopen is dan zit Max weer achter het stuur?
Ja, zo ongeveer
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220813438
Bohh :o
pi_220813440
U parkeert hier. Mag dat?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220813441
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Oh juist wel, heerlijk :D Lekker in alle rust ergens aan de rand van een weiland zitten met een boek en een telescoop O+
Oh, ik dacht vanwege werk. Maar als je het zo zegt, klinkt dat helemaal niet zo verkeerd.
pi_220813442
Mooi shot _O_
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:56:55 #131
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:02 #132
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813444
Die zon :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:22 #133
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220813454
Ondergaande zon op een natte baan :9
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220813456
Oh wauwie
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:39 #135
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813460
@yvonne Ik kom wel in ESF om de act van de UK te kijken. Die vind ik gewoon leuk.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:44 #136
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813462
Kasteel O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:50 #137
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220813465
Wat een zonsondergang O+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:52 #138
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813467
Zon 8-)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:04 #139
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813476
Mooie voorsprong nu.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:08 #140
284411 crew  heywoodu
pi_220813477
Die beelden, sow _O_
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:25 #141
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220813481
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:55 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ja zo ongeveer. Ben je hier dan ook? :)
Jazeker, even switchen naar ESF.

Ik heb dit nooit zo gevolgd, maar dit is wel een geweldig iets zeg _O_
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:35 #142
169715 Mano_
Manomanoman..
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:51 #143
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220813490
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Yvonne Ik kom wel in ESF om de act van de UK te kijken. Die vind ik gewoon leuk.
Ik ook :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:58 #144
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220813493
Flink nat nu
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:01 #145
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813494
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef yvonne het volgende:

[..]
Jazeker, even switchen naar ESF.

Ik heb dit nooit zo gevolgd, maar dit is wel een geweldig iets zeg _O_
Max brengt gewoon nieuwe fans naar elke klasse. _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:03 #146
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813498
Prachtige avondzon.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:07 #147
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813499
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef yvonne het volgende:

[..]
Jazeker, even switchen naar ESF.

Ik heb dit nooit zo gevolgd, maar dit is wel een geweldig iets zeg _O_
Ik ben ook nog 24h race maagd :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:09 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220813500
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:34 #149
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813508
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Mano_ het volgende:
GroeneOranje Hel _O_
Heeft Max gewonnen? :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:43 #150
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220813510
Oh ik had deze heel mooi kunnen laten loopen :o

Ga ik meteen even doen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:48 #151
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813512
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ben ook nog 24h race maagd :@
Nou, dan is het wel fijn dat het goed nat is :P
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:00 #152
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220813518
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:01 #153
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813519
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik ook :)
Ik snap de haat ook niet op die inzending. Het is meest brits wat ze hebben ingestuurd voor het ESF.

Maar nu verder over autootjes hebben.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:06 #154
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813521
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heeft Max gewonnen? :+
De goden willen het.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:28 #155
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220813532
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ben ook nog 24h race maagd :@
Ook nooit naar Le Mans gekeken? :o

Ik bedoel, ik ben niet bepaald een veteraan 24-uur-kijker, maar Le Mans volg ik wel al jaren.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220813533
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Zaklamp tussen de tanden.

:P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:41 #157
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813536
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Jup :)
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:48 #158
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813542
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ben ook nog 24h race maagd :@
Ik heb vorig jaar een klein stukje Le Mans gezien.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220813544
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef Jane het volgende:

[..]
Ook nooit naar Le Mans gekeken? :o

Ik bedoel, ik ben niet bepaald een veteraan 24-uur-kijker, maar Le Mans volg ik wel al jaren.
Le mans ken ik ook niet
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:55 #160
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813546
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef Jane het volgende:

[..]
Ook nooit naar Le Mans gekeken? :o

Ik bedoel, ik ben niet bepaald een veteraan 24-uur-kijker, maar Le Mans volg ik wel al jaren.
Nee. Ik beken ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:13 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813555
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nou, dan is het wel fijn dat het goed nat is :P
_O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:13 #162
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813556
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
:Y
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220813561
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef yvonne het volgende:

[..]
Jazeker, even switchen naar ESF.

Ik heb dit nooit zo gevolgd, maar dit is wel een geweldig iets zeg _O_
Dit is mijn eerste keer 24h van Nürburgring. Maar alleen al om dit topic vind ik het helemaal geweldig.
Maar vind de moto 24h ook altijd genieten. Dat in de nacht rijden heeft iets magisch.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:46 #164
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813566
Stig wordt ontmaagd *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:48 #165
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220813567
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heeft Max gewonnen? :+
Oranje boven
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:55 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220813571
Gifje gefixt O+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:57 #167
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813573
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Correct
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:02:02 #168
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813576
Daarom beginnen ze om 15u al, kunnen ze de baan leren kennen zodat ze 's nachts blind kunnen rijden :+
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:02:11 #169
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813581
Dat ging nog maar net goed daar :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:02:12 #170
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813582
quote:
89s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stig wordt ontmaagd *O*
Ik voel het :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220813595
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Het is nogal een baantje om daar voor die race even verlichting aan te leggen.

Nee dus.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:03:30 #172
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220813611
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef yvonne het volgende:
Mooie beelden zeg!

Rijden ze zo in het totale donker? Geen baanverlichting?
Coureurs krijgen een mijnlamp op.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:05:09 #173
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220813645
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:01 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
:Y
Voor iemand die nachtblin is is dit je reinste horror.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:05:40 #174
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813658
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef yvonne het volgende:

[..]
Voor iemand die nachtblindheid is is dit je reinste horror.
Eerder onmogelijk :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:29 #175
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220813672
Moet je morgenvroeg eens zien bij zonsopkomst, altijd het tijdstip voor enorm veel ongelukken.
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:30 #176
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220813673
Ah, krijg een gele rakker en bruine fruitschaal. Vriendin snapt het. :Y
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:41 #177
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220813675
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef yvonne het volgende:

[..]
Voor iemand die nachtblin is is dit je reinste horror.
Meedoen is dan ook niet verplicht.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220813677
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef yvonne het volgende:

[..]
Voor iemand die nachtblin is is dit je reinste horror.
Met Max zijn stint donderdag... Donker, regen, damp en rook. Dood eng.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:56 #179
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813680
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef yvonne het volgende:

[..]
Voor iemand die nachtblin is is dit je reinste horror.
jij ziet na 21:30 niets meer?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:09:10 #180
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813709
Baan vol met rook _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:09:31 #181
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220813720
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef Twieki het volgende:
Ah, krijg een gele rakker en bruine fruitschaal. Vriendin snapt het. :Y
En zometeen pakt ze de afstandsbediening af en zapt naar NPO1 :D
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:11:09 #182
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220813756
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:09 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
En zometeen pakt ze de afstandsbediening af en zapt naar NPO1 :D
Welnee, die is net als ik zo doof als wat.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:12:04 #183
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220813777
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef Nizno het volgende:

[..]
jij ziet na 21:30 niets meer?
Stimmt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:12:43 #184
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813791
als ik daar naar toe zou gaan zou ik niet op de tribunes gaan kijken
caravannetjes zijn veel gezelliger
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef yvonne het volgende:

[..]
Stimmt.
dan heb je nog 18minuten om op bed te raken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:14:56 #185
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813844
Subaru schiet even terug in een oude gewoonte :D
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:14:58 #186
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813845
carlo van dam is familie van Jos?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:16:33 #187
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220813873
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef Nizno het volgende:
carlo van dam is familie van Jos?
Ze hebben allebei wel een verleden bij VAR dus in die zin. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:16:50 #188
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220813879
Even weg geweest. Hoe staat het ervoor?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:17:31 #189
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813894
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef Mano_ het volgende:
Subaru schiet even terug in een oude gewoonte :D
Richard Hammond?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:17:53 #190
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813908
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:16 schreef Gremen het volgende:
Even weg geweest. Hoe staat het ervoor?
Ze rijden nog. De meeste tenminste.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:18:15 #191
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813913
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Richard Hammond?
Ja die van TGT heeft 'ie nog, die hebben ze flink aangepakt nog.
oh maar nee, die rijdt hier niet :P
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:19:22 #192
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813941
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ja die van TGT heeft 'ie nog, die hebben ze flink aangepakt nog.
oh maar nee, die rijdt hier niet :P
Geweldige tv was dat. Gouden trio O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220813959
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Geweldige tv was dat. Gouden trio O+
Dat is iets wat ik gewoon keer op keer kan zien. Vooral de specials.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:21:05 #194
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813977
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:20 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Dat is iets wat ik gewoon keer op keer kan zien. Vooral de specials.
Ik ook.

Die van Top Gear vond ik die van de zoektocht naar de oorsprong van de Nijl geweldig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220814015
Je kan hier dus blijkbaar veel plaatsen winnen ongemerkt. Plus 23 is niet niks.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:22:49 #196
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220814022
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:22 schreef StephanL het volgende:
Je kan hier dus blijkbaar veel plaatsen winnen ongemerkt. Plus 23 is niet niks.
Nee, viel me ook al op.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:24:45 #197
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814072
De Mercedessen rijden wel lekker weg met z'n tweeen :)
pi_220814076
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nee, viel me ook al op.
Dan maak quali ook niet zo veel mer uit. Die lambo’s zijn ook helemaal verdwenen
pi_220814080
ja lekker die vuurfakkels :|W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220814093
Zouden ze de spiesen eindelijk op hebben?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220814099
Spiesen zijn op :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:25:45 #202
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814106
Leuk feitje: 1,5 miljoen m2 camping :o
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:25:56 #203
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814111
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef StephanL het volgende:

[..]
Dan maak quali ook niet zo veel mer uit. Die lambo’s zijn ook helemaal verdwenen
Bloedsnel, maar veel risico en een hele nerveuze auto
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:26:42 #204
38824 crew  Droopie
pi_220814142
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Mano_ het volgende:
Leuk feitje: 1,5 miljoen m2 camping :o
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Hell To The Liars
pi_220814148
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef Mano_ het volgende:
Leuk feitje: 1,5 miljoen m2 camping :o
Is ook giga daar, met Rock am Ring paar keer geweest. Duitsers zijn ook heerlijk chill met alles zoals je net zag, overal beetje BBQ-en eigen spul mee.. ondenkbaar in Nederland.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:45 #206
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814180
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
80.000 pp?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:27:46 #207
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814182
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Is ook giga daar, met Rock am Ring paar keer geweest. Duitsers zijn ook heerlijk chill met alles zoals je net zag, overal beetje BBQ-en eigen spul mee.. ondenkbaar in Nederland.
Zoals al eerder gemeld, TT Assen komt op hetzelfde neer kwa sfeer
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:29:15 #208
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814213
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Is ook giga daar, met Rock am Ring paar keer geweest. Duitsers zijn ook heerlijk chill met alles zoals je net zag, overal beetje BBQ-en eigen spul mee.. ondenkbaar in Nederland.
Rock am Ring ben ik ooit eens geweest, volgens mij was dat 2004. Die camping was ook redelijk absurd, inclusief door gasten opgezet podium waar sommige festival-artiesten vrolijk nog een kleine set deden _O_
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:02 #209
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220814235
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Wat weinig.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:03 #210
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220814236
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
is ook weinig
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:21 #211
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814246
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Dat valt tegen ja.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:38 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220814252
Denk niet dat Le Mans het hierbij haalt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:30:45 #213
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220814255
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Zoals al eerder gemeld, TT Assen komt op hetzelfde neer kwa sfeer
Daar ben ik dan weer wel geweest. _O_
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220814260
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
De rest waren spiesen en spareribs
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:00 #215
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814261
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
80.000 braadworsten, las ik vanmiddag. (Vond ik weinig op 300.000 mensen).
Ja verkoop, niet wat de mensen zelf nog bij zich hebben voor op de bbq
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:31:11 #216
38824 crew  Droopie
pi_220814268
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
80.000 pp?
slechts 1 braadwordst op 4 man/ vrouw
Hell To The Liars
pi_220814287
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:29 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Rock am Ring ben ik ooit eens geweest, volgens mij was dat 2004. Die camping was ook redelijk absurd, inclusief door gasten opgezet podium waar sommige festival-artiesten vrolijk nog een kleine set deden _O_
Wij gingen altijd naar Wacken. Alleen de camping al was de moeite waard. Duitsers zijn echt heel gezellig. En alles ook altijd weer helemaal netjes na vertrek. Dat is op Graspop ook al weer heel anders.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:03 #218
38824 crew  Droopie
pi_220814290
Lol, ze hebben ook hotdogs _O-

Zagen we allemaal he :D
Hell To The Liars
pi_220814298
Shoarma is super vers
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:37 #220
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220814299
En schapen waar ze nog kebab van kunnen maken
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:42 #221
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814302
Schapen geven geen ene fuck
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:32:55 #222
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220814309
shaslick op de BBQ met spek ui paprika en varkensblokjes
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:33:37 #223
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220814322
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
Schapen geven geen ene fuck
Shoarma van maken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:34:15 #224
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814338
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Shoarma van maken.
En van de wol maak je een kleedje tegen de kou
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:14 #225
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220814373
broodje schnitzel
Drop you like an ill, bad habit
pi_220814381
Hoe lang gaat Auer nog door?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:35 #227
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220814388
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
En van de wol maak je een kleedje tegen de kou
Precies.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:50 #228
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814396
Baan vol met grind, dit kan leuk worden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:11 #229
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220814402
Twee in de grindbak
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220814409
Oei
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:32 #231
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814411
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef Vlinder het volgende:
Hoe lang gaat Auer nog door?
zo meteen nog een stint. Ze komen over anderhalve ronde weer binnen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:42 #232
38824 crew  Droopie
pi_220814416
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
Baan vol met grind, dit kan leuk worden
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
Hell To The Liars
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:18 #233
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220814425
als ze bij elke bocht een auto naast de baan duwen dan wordt de baan mooi verlicht met die voorlampen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:20 #234
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814426
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Gremen het volgende:
Twee in de grindbak
dat wordt harken
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:33 #235
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814432
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:

[..]
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
ja
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220814438
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:

[..]
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
Ja slepen of takelwagen :P
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:58 #237
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814443
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:

[..]
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
Dat mag
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220814505
heul veul grind
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:41:36 #239
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814512
Leiders komen nu al binnen, rondje eerder dan verwacht
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:00 #240
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814522
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef Vlinder het volgende:
heul veul grind
Ligt meer grind op de baan, dan in de grindbak
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:02 #241
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220814526
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef Vlinder het volgende:
heul veul grind
Beetje maar
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:03 #242
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220814527
Dat worden meerdere penalties :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:49 #243
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814553
Wel cool om zo in het donker te rijden _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:44:07 #244
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220814583
Waarom geen enorme schijnwerper op het dak om je voorligger te verblinden? *O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:45:08 #245
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814605
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
Leiders komen nu al binnen, rondje eerder dan verwacht
Nachtbanden eronder :Y
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:45:13 #246
38824 crew  Droopie
pi_220814607
Ik snap die mandatory pit-time niet.

Er was nog 1,5 seconden te gaan en toen was hij al de pitstraat uit.

Dat die verplichte tijd er is. Snap ik wel.
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:45:38 #247
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220814614
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:45 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nachtbanden eronder :Y
Lichtgevende?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:46:48 #248
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814640
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Lichtgevende?
Boh, dat zou wel vet zijn. Een of andere kleurstof erin die onder compressie licht geeft. Bij remmen en in de bochten lichten ze dan mooi op ^O^
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:46:55 #249
38824 crew  Droopie
pi_220814643
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:45 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nachtbanden eronder :Y
quote:
Het wordt waarschijnlijk het beste gevoel", zegt Verstappen op zijn website over het racen in de nacht. "Je bent helemaal alleen en je geeft alles in het donker. De auto is 's nachts normaal gesproken het snelst, dus ik kijk ernaar uit."
Ow, door de nachtbanden dus, nooit geweten :D
Hell To The Liars
pi_220814649
Dus Auer zit er nog steeds in?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:47:19 #251
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814653
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Droopie het volgende:

[..]
[..]
Ow, door de nachtbanden dus, nooit geweten :D
:P
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:47:51 #252
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220814668
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef Vlinder het volgende:
Dus Auer zit er nog steeds in?
ja dat staat onder het mercedes logo voor het nummer 3
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:47:56 #253
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814672
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef Vlinder het volgende:
Dus Auer zit er nog steeds in?
Jep

(tip: in de balk links in beeld staat wie er in de auto zit ;) )
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 21:48:37 #254
284411 crew  heywoodu
pi_220814692
Wel fijn dat ze tijdens het ESF even wat rustiger aan doen nu :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:49:01 #255
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220814699
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Wel fijn dat ze tijdens het ESF even wat rustiger aan doen nu :P
mooie tijd om wat bitterbalen te maken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220814701
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
pi_220814702
Ik zag het inderdaad. Maar had verwacht dat rijder nummer 4 nu wel een keer mocht
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:49:18 #258
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814705
Vuurwerk
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:49:44 #259
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814715
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef Vlinder het volgende:
Ik zag het inderdaad. Maar had verwacht dat rijder nummer 4 nu wel een keer mocht
Zijn wekker gaat zo :P
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:49:48 #260
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814717
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
Mooi dat je meepost
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 21:49:49 #261
284411 crew  heywoodu
pi_220814718
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
mooie tijd om wat bitterbalen te maken
Ik trek zo een Zwitserse fles wijn open :P

En wat nootjes erbij denk ik.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:50:44 #262
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814736
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Wel fijn dat ze tijdens het ESF even wat rustiger aan doen nu :P
Bedank de AvroTros voor de boycot _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:51:11 #263
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220814744
Zo, net getraind en ik zie Team VER weer op kop.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:51:18 #264
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814746
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
mooie tijd om wat bitterbalen te maken
Als ze klaar zijn, kun je deze kant opsturen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:51:29 #265
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814748
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
Gewoon gezellig *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:52:05 #266
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814755
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
Mooi, dat je meepost. Kom volgende week ook langs in F1 subforum.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 21:52:31 #267
842 Zorro
Z
pi_220814764
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
mooie tijd om wat bitterbalen te maken
Ik koop die meestal gewoon al kant en klaar in zo'n diepvriesverpakking. Hoef je ze alleen nog maar te bakken.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220814784
Duct tape auto _O- _O_
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:54:05 #269
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814803
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:53 schreef Vlinder het volgende:
Duct tape auto _O- _O_
Lijkt mij nu wel vrij kut met maar 1 koplamp :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:54:07 #270
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814804
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:53 schreef Vlinder het volgende:
Duct tape auto _O- _O_
Duct tape, tie wraps en WD40. Als je dat niet bij je hebt kan je net zo goed niet starten.
pi_220814811
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:52 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Mooi, dat je meepost. Kom volgende week ook langs in F1 subforum.
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.

Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:54:20 #272
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814813
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:53 schreef Vlinder het volgende:
Duct tape auto _O- _O_
Alles is te fixen met ducttape.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220814819
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Lijkt mij nu wel vrij kut met maar 1 koplamp :P
Dat bedacht ik me ook net. Dat zou toch niet meer mogen lijkt me?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220814834
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.

Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
We hebben ook een MotoGP topic *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:55:14 #275
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814842
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.

Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
Je hebt de harde kern hier vandaag ontmoet, dus dat komt helemaal goed :D
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:55:15 #276
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220814844
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.

Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
Oh kom joh!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:55:16 #277
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814845
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.

Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
Je bent geen binnendringer. Je hoort nu bij de FOK! raceliefhebbersfamilie O+
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:55:37 #278
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814854
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Duct tape, tie wraps en WD40. Als je dat niet bij je hebt kan je net zo goed niet starten.
Heb je wel nodig met Italiaanse auto's
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:05 #279
284411 crew  heywoodu
pi_220814868
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Vlinder het volgende:

[..]
We hebben ook een MotoGP topic *O*
En ook daar is iedereen welkom! *O*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:05 #280
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814869
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Alles is te fixen met ducttape.
Niet als het ook moet rollen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:06 #281
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814870
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Heb je wel nodig met Italiaanse auto's
Ligt inderdaad standaard in de kofferbak :@
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:12 #282
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814873
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Heb je wel nodig met Italiaanse auto's
Franse auto's ook :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:13 #283
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220814875
Die andere mercedes rijdt er al tijden vlak achter. Papaya rules?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:37 #284
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814884
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Dat bedacht ik me ook net. Dat zou toch niet meer mogen lijkt me?
Blijkbaar wel, je hebt nog een koplamp natuurlijk, maar fijn is het vast niet :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:49 #285
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814888
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ligt inderdaad standaard in de kofferbak :@
O ja, jij hebt een alfa -> italiaanse auto.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:56:56 #286
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814893
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ligt inderdaad standaard in de kofferbak :@
_O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220814905
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Duct tape, tie wraps en WD40. Als je dat niet bij je hebt kan je net zo goed niet starten.
"ik heb ontdekt: GT betekent Grey Tape" Mark Donohue bij zijn eerste lange afstand race
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220814907
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef Vlinder het volgende:

[..]
We hebben ook een MotoGP topic *O*
Die volg ik ook. Toch maar meeschrijven :D
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:57:34 #289
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814913
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Franse auto's ook :P
Die geven het alleen wat sneller op

En als er wat lekt weet je dat het een Britse auto is
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:57:37 #290
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814915
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef Sabata het volgende:

[..]
"ik heb ontdekt: GT betekent Grey Tape" Mark Donohue bij zijn eerste lange afstand race
:D
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:57:57 #291
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814929
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Die volg ik ook. Toch maar meeschrijven :D
Gewoon doen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220814932
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Je bent geen binnendringer. Je hoort nu bij de FOK! raceliefhebbersfamilie O+
Yeeeh O+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:58:06 #293
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814936
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Die geven het alleen wat sneller op

En als er wat lekt weet je dat het een Britse auto is
En als je tank eerder leeg is dan berekend is het een Duitse
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:59:19 #294
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814957
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:58 schreef Mano_ het volgende:

[..]
En als je tank eerder leeg is dan berekend is het een Duitse
En als ie achteruit even hard gaat als vooruit is het een Nederlandse
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220814959
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Die volg ik ook. Toch maar meeschrijven :D
*O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220814972
en als je elektronica het opgeeft een Franse.

Note: Italiaans hadden ook gekund maar dat is meestal als de ruitenwissers gaan vegen als je de koplampen aan zet
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:00:23 #297
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220814982
Wel een beetje illegaal blauwblauw voeren. :{w
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:00:34 #298
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814987
Prachtig, dat Dacia-team. Gewoon met old school krik die auto omhoog om wiel voor wiel te wisselen :D _O_
pi_220815005
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef Mano_ het volgende:
Prachtig, dat Dacia-team. Gewoon met old school krik die auto omhoog om wiel voor wiel te wisselen :D _O_
Kan je alleen maar van houden. Ik vind het mooi.
pi_220815024
Duitse bijnaam voor de Bmw Touring, Der Pampers Bomber
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:02:34 #301
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220815035
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:02 schreef Sabata het volgende:
Duitse bijnaam voor de Bmw Touring, Der Pampers Bomber
Met andere woorden: schijtbak :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')