abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220813047
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?

Of ligt dat aan mij?
Ligt oostelijker dan Nederland :+
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:30:33 #27
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813048
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Gordijnen dicht?
Of de zon schijnt bij mij. 8-)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:30:43 #28
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813049
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
Flinke bui incoming
*O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:30:52 #29
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813050
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:30 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Dat ligt aan het camerawerk. het wordt opzich hetzelfde donker als hier
Als ze op een open stuk rijden is het nog vrij licht, komt vooral door de hoge bomen.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:31:06 #30
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813051
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Geloof ik meteen ja _O_
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wauw :o
Cadeau van mijn vriendin. Mocht 4 rondjes zelf rijden. Was echt wel een ervaring _O_
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220813054
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Heeft m'n broer een paar jaar gedaan, veel op circuits geweest toen. Maar dat kost toch al snel 500 euro voor een weekendje, zolang er niets kapot gaat. En dan de auto, uitrusting en licentie nog...

Track days met de eigen auto zijn zeker aan te raden ^O^ Alleen niet gek doen, je moet ook nog naar huis :+
Ja voorzichtig zijn met je eigen auto is wel aan te raden ja.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:31:25 #32
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813057
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:30 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ligt oostelijker dan Nederland :+
Maar niet zuidelijker :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:31:31 #33
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220813058
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:25 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Onze vriendin is inmiddels al meegenomen door een opgewonden onbekende persoon, gekregen voor mijn 30e verjaardag.
Ik ben geschokt, ik schatte jou toch een stuk hoger in. ;(
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 20:31:32 #34
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813059
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:30 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Als ze op een open stuk rijden is het nog vrij licht, komt vooral door de hoge bomen.
en het miezigerige mistachtige weer werkt ook niet mee
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:31:50 #35
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813060
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]
Cadeau van mijn vriendin. Mocht 4 rondjes zelf rijden. Was echt wel een ervaring _O_
Wat goeie en lieve vriendin heb je O+
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:31:56 #36
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813062
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]
Cadeau van mijn vriendin. Mocht 4 rondjes zelf rijden. Was echt wel een ervaring _O_
Leuk en origineel cadeau wel :Y
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:31:58 #37
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813064
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Of de zon schijnt bij mij. 8-)
Dus gordijnen dicht? :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220813066
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Maar niet zuidelijker :P
Wel iets, maar niet veel. Komt denk ook door de camera’s
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:32:07 #39
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220813067
Die M3 Touring :D _O_
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220813068
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:24 schreef Mano_ het volgende: [..] Nooit gereden en eerlijk gezegd ook niet zo'n behoefte aan. De snelheidsverschillen zijn enorm en het duurt wel ff voordat je de baan kent, dus ik denk dat ik alleen maar in m'n spiegels aan het kijken zou zijn en niet echt lekker zou kunnen rijden. Dan ga ik toch liever naar Zandvoort of Zolder.
Ik heb daar enkele duizenden rondes gedraaid (zowel met als zonder F1 circuit), dus ik kan de baan dromen.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:32:09 #41
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813069
Iemand een werkende livetiming?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:32:33 #42
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813072
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dus gordijnen dicht? :+
:N
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:32:34 #43
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813073
Oi, de leider had het even moeilijk met de grip
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:32:45 #44
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220813075
Daar ging de leider bijna.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220813076
Regen ^O^
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:00 #46
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813078
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wat goeie en lieve vriendin heb je O+
Ja O+

Ze deed zelf de taxi-experience. Werd ze een paar rondjes gereden in een Audi R6 :D
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Leuk en origineel cadeau wel :Y
Zeker wel :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:01 #47
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220813079
We hebben dingen te doen, maar we blijven kijken
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:14 #48
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813083
de schnitzel racing
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:15 #49
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220813084
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand een werkende livetiming?
https://www.24h-rennen.de/en/live-en/
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:16 #50
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813085
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ik ben geschokt, ik schatte jou toch een stuk hoger in. ;(
Het hele jaar ben ik een keurige meneer maar 1x per jaar laat ik het even helemaal gaan en gedraag ik mij als een 16 jarige puber op zijn eerste feestje :@
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')