abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:20:03 #276
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812900
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik ben niet van het kamperen :@
Nemen wij het hotel daar. :)
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220812901
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Bier :r
Wijn! *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220812908
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
FRT, het Fok Race Team!
^O^
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Ze zien ons aankomen _O-
Wel ja. Kan makkelijk. Thuis oefenen om de baan te kennen. Genoeg simmers hier ook die de baan kennen. Chevy :P
pi_220812909
`Pohhh :Y)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:20:55 #280
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812913
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
FRT, het Fok Race Team!
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.

:P
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:20:56 #281
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812914
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
FRT, het Fok Race Team!
Daar alle autosport topics onder brengen _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:07 #282
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812915
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Wijn! *O* *O*
Alcohol :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:13 #283
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812917
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Bier *O*
Fixed
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220812918
Ziet er lekker uit die ribs
pi_220812919
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.

:P
fart :D _O-
pi_220812920
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.

:P
FART _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:24 #287
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220812921
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:18 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Gewoon in en caravan joh, mooi man *O*
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220812922
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.

:P
Fart :D
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:27 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812923
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.

:P
_O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daar alle autosport topics onder brengen _O_
Jaaaaaa *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:37 #290
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812925
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nemen wij het hotel daar. :)
Topplan _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:51 #291
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812928
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:21 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Fixed
Zeg :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812936
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef StephanL het volgende:

[..]
^O^
[..]
Wel ja. Kan makkelijk. Thuis oefenen om de baan te kennen. Genoeg simmers hier ook die de baan kennen. Chevy :P
Ik denk dat er meerderen hier zijn die de baan gewoon echt kennen.

(Hoi!)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:22:42 #293
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812937
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ga ik toch liever de baan op.
Maar het is wel de bedoeling dit jaar weer eens een track day mee te pakken ja ^O^
pi_220812940
Dacia is niks. Rijd ik nog liever in een Yaris _O_
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:23:08 #295
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812941
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Maar het is wel de bedoeling dit jaar weer eens een track day mee te pakken ja ^O^
Wil ik ook wel eens doen. Maar dan met de motor.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:23:31 #296
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812948
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:21 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
[ afbeelding ]


Zo staan wij er bij
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:24:14 #297
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812953
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:23 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Zo staan wij er bij
Dat verbaast me niks. :N
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:24:22 #298
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812956
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk dat er meerderen hier zijn die de baan gewoon echt kennen.

(Hoi!)
Nooit gereden en eerlijk gezegd ook niet zo'n behoefte aan. De snelheidsverschillen zijn enorm en het duurt wel ff voordat je de baan kent, dus ik denk dat ik alleen maar in m'n spiegels aan het kijken zou zijn en niet echt lekker zou kunnen rijden. Dan ga ik toch liever naar Zandvoort of Zolder.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:24:29 #299
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220812957
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:23 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Zo staan wij er bij
Boh! :+
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:25:05 #300
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812960
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zeg :(
Een goed glas bier is echt :9
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')