2 jaar geleden was wel wat ja. Fuck de EBU. Zat toen helemaal aan Fok vast geplakt. Vorig jaar gevloerd met een buikgriep en dit jaar voel ik het niet meer om het te volgen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ik de finale geboycot door naar de bioscoop te gaan
Dat was een terechte reden geweest om te boycotten in het volgende jaar. Nu boycot ik de boycot.
Welkomquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de beide semi's gezien en die waren beide slecht. Dus ik kom hier toevlucht zoeken.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de beide semi's gezien en die waren beide slecht. Dus ik kom hier toevlucht zoeken.
Zal wel even duren denk ik. Was half zeven uit de auto ongeveer.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er bekend hoelaat Max weer instapt eigenlijk?
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dreamteam is compleet @:TheStigsdutchcousin
Welkom hierquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de beide semi's gezien en die waren beide slecht. Dus ik kom hier toevlucht zoeken.
Ik neem aan dat eerst de andere 2 teammaten nog ieder een stint gaan doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zal wel even duren denk ik. Was half zeven uit de auto ongeveer.
Dan gaan we het vanzelf zien, kom net pas uit mijn werk dus schakel net pas inquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zal wel even duren denk ik. Was half zeven uit de auto ongeveer.
Idem voor de #99 BMWquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
#81 BMW 45 seconden straf voor negeren dubbel geel
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dreamteam is compleet @:TheStigsdutchcousin
Ja denk ik ook. Al weet je het nooit helemaal zeker.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik neem aan dat eerst de andere 2 teammaten nog ieder een stint gaan doen.
quote:
Het publiek is aan het bbq-en?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die was een uur of wat geleden ook al in beeld
Die BBQ is al een paar keer in beeld geweest.quote:
Open lobby voice chat chaosquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:14 schreef AnneX het volgende:
Zijn er ook board radio geluiden …van < 160 wagens eigenlijk?
Ja joh. Let maar eens op al die rookpluimen die in beeld komenquote:
Hoi jijquote:
quote:
Coronel kan na afloop precies vertellen wat waar op de BBQ lagquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Coronel kan na afloop precies vertellen wat waar op de BBQ lag
Ik zie een Fok!-meet aankomenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef ZombieQueen het volgende:
Lijkt me wel gaaf om daar een keer een weekeinde zijn. Kamperen met animatieteam.
Ik ben niet van het kamperenquote:
Ga ik toch liever de baan op.quote:
Wij samen in een huisje?quote:
Moet je een Dacia kopenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga ik toch liever de baan op.
Die zijn niet zo duurquote:
Gewoon in en caravan joh, mooi manquote:
Fok-dorp!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze bouwen hele dorpen langs de baan
Ik ook niet echt, maar je moet het ook zien als een geheel, waarbij kamperen dan gewoon hoort.quote:
Caravanquote:
Onvoorstelbaar wat ze allemaal mee hebben gesleept.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze bouwen hele dorpen langs de baan
Bij de TT zie je dit welquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef StephanL het volgende:
Wat een geweldige sfeer is dit toch ook. Dit zie je echt bijna nergens
Ah joh, na een paar bier is dat geen probleem meer, ik ben altijd blij als ik ligquote:
FRT, het Fok Race Team!quote:
Ik zou echt zo in de auto kunnen springen om naar Le Mans te gaan komende maand. Het probleem wat ik heb is dat ik gewoon bijna geen autosportfans ken in het echte leef.quote:
Bierquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ah joh, na een paar bier is dat geen probleem meer, ik ben altijd blij als ik lig
Ik heb al een andere caravan, rookmachine en tent gekochtquote:
Nemen wij het hotel daar.quote:
quote:
Wel ja. Kan makkelijk. Thuis oefenen om de baan te kennen. Genoeg simmers hier ook die de baan kennen. Chevyquote:
Daar alle autosport topics onder brengenquote:
Alcoholquote:
fartquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.
FARTquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.
Fartquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar alle autosport topics onder brengen
Zegquote:
Ik denk dat er meerderen hier zijn die de baan gewoon echt kennen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Wel ja. Kan makkelijk. Thuis oefenen om de baan te kennen. Genoeg simmers hier ook die de baan kennen. Chevy
Maar het is wel de bedoeling dit jaar weer eens een track day mee te pakken jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga ik toch liever de baan op.
Wil ik ook wel eens doen. Maar dan met de motor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar het is wel de bedoeling dit jaar weer eens een track day mee te pakken ja
Dat verbaast me niks.quote:
Nooit gereden en eerlijk gezegd ook niet zo'n behoefte aan. De snelheidsverschillen zijn enorm en het duurt wel ff voordat je de baan kent, dus ik denk dat ik alleen maar in m'n spiegels aan het kijken zou zijn en niet echt lekker zou kunnen rijden. Dan ga ik toch liever naar Zandvoort of Zolder.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat er meerderen hier zijn die de baan gewoon echt kennen.
(Hoi!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |