abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220812709
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]
2 jaar geleden had ik de finale geboycot door naar de bioscoop te gaan _O_

Dat was een terechte reden geweest om te boycotten in het volgende jaar. Nu boycot ik de boycot.
2 jaar geleden was wel wat ja. Fuck de EBU. Zat toen helemaal aan Fok vast geplakt. Vorig jaar gevloerd met een buikgriep en dit jaar voel ik het niet meer om het te volgen.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:07:02 #202
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812721
:W

Ik heb de beide semi's gezien en die waren beide slecht. Dus ik kom hier toevlucht zoeken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220812723
#3 is 3. Gounon is geen pannenkoek, maar baal er wel van. Maar goed, de race is nog lang.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:07:19 #204
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812724
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W

Ik heb de beide semi's gezien en die waren beide slecht. Dus ik kom hier toevlucht zoeken.
Welkom :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:07:43 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812729
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W

Ik heb de beide semi's gezien en die waren beide slecht. Dus ik kom hier toevlucht zoeken.
*O*

Dreamteam is compleet @TheStigsDutchCousin
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220812740
Is er bekend hoelaat Max weer instapt eigenlijk?
pi_220812743
Dit is pas racen _O_
pi_220812750
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er bekend hoelaat Max weer instapt eigenlijk?
Zal wel even duren denk ik. Was half zeven uit de auto ongeveer.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:09:56 #209
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812754
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*O*

Dreamteam is compleet @:TheStigsdutchcousin
O+

Ik werd erop gewezen door gewaardeerde user @Strani
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:10:09 #210
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812759
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W

Ik heb de beide semi's gezien en die waren beide slecht. Dus ik kom hier toevlucht zoeken.
Welkom hier
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:10:17 #211
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812761
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef StephanL het volgende:

[..]
Zal wel even duren denk ik. Was half zeven uit de auto ongeveer.
Ik neem aan dat eerst de andere 2 teammaten nog ieder een stint gaan doen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:10:43 #212
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812764
#81 BMW 45 seconden straf voor negeren dubbel geel
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220812765
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef StephanL het volgende:

[..]
Zal wel even duren denk ik. Was half zeven uit de auto ongeveer.
Dan gaan we het vanzelf zien, kom net pas uit mijn werk dus schakel net pas in
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:11:19 #214
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812772
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
#81 BMW 45 seconden straf voor negeren dubbel geel
Idem voor de #99 BMW
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:11:26 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812773
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*O*

Dreamteam is compleet @:TheStigsdutchcousin
O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812776
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:10 schreef Jane het volgende:

[..]
Ik neem aan dat eerst de andere 2 teammaten nog ieder een stint gaan doen.
Ja denk ik ook. Al weet je het nooit helemaal zeker.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:11:54 #217
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220812779
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:12:17 #218
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812782
Het is ook gewoon een sprintrace van 24 uur he.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220812790
Zijn die spiesen nou nog niet gaar?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220812793
Die barbeque _O_
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:13:16 #221
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812794
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:12 schreef Vlinder het volgende:
Zijn die spiesen nou nog niet gaar?
Die liggen er al even op ja :D
pi_220812795
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:12 schreef Vlinder het volgende:
Zijn die spiesen nou nog niet gaar?
Hahahahaha dat dacht ik ook.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:13:19 #223
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812796
Achterstand op de koploper begint wel groot te worden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:13:24 #224
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812798
Iemand nog een schaschlik?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220812800
Die spiesjes duren wel lang.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_220812801
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:12 schreef Vlinder het volgende:
Zijn die spiesen nou nog niet gaar?
Dit is de vijfde ronde ;)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:13:40 #227
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:13:59 #228
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812805
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:12 schreef Vlinder het volgende:
Zijn die spiesen nou nog niet gaar?
huh?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:14:12 #229
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812810
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
huh?
Die was een uur of wat geleden ook al in beeld ;)
pi_220812812
Zijn er ook board radio geluiden …van < 160 wagens eigenlijk?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:14:16 #231
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812813
Doet mij denken aan de TT camping, misschien hier ook maar eens heen met de sleurhut
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:14:22 #232
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812815
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:13 schreef Mano_ het volgende:
Zwarte Pieten :o
*O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812816
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:13 schreef StephanL het volgende:

[..]
Dit is de vijfde ronde ;)
Lekkere afwisseling. Spiesen of spiesen :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:14:44 #234
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812817
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:14 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Die was een uur of wat geleden ook al in beeld ;)
Het publiek is aan het bbq-en?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:14:45 #235
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812818
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
huh?
Die BBQ is al een paar keer in beeld geweest. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:07 #236
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812822
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:14 schreef AnneX het volgende:
Zijn er ook board radio geluiden …van < 160 wagens eigenlijk?
Open lobby voice chat chaos _O_ :D
pi_220812823
Daar gaat Tom Coronel weer in een Audi
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:13 #238
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812824
Ik zie het nu :D
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:16 #239
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812827
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het publiek is aan het bbq-en?
Ja joh. Let maar eens op al die rookpluimen die in beeld komen :9
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:24 #241
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812828
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het publiek is aan het bbq-en?
ja, traditie
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:25 #242
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812829
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie het nu :D
Hoi jij O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:30 #243
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812832
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ja, traditie
:9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:34 #244
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812833
Ah, er zijn ook spareribs!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220812834
Spareribs :D
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:56 #246
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812837
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef Mano_ het volgende:
Poah, ribbekes!
Coronel kan na afloop precies vertellen wat waar op de BBQ lag
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:57 #247
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812838
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef Jane het volgende:
Ah, er zijn ook spareribs!
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef StephanL het volgende:
Spareribs :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812839
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Open lobby voice chat chaos _O_ :D
Was al het vermoeden…
pi_220812844
Lijkt me wel gaaf om daar een keer een weekeinde zijn. Kamperen met animatieteam. *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:16:11 #250
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812848
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Coronel kan na afloop precies vertellen wat waar op de BBQ lag
_O-
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:16:38 #251
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812856
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef Jane het volgende:
Ah, er zijn ook spareribs!
:9
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220812857
Wat een geweldige sfeer is dit toch ook. Dit zie je echt bijna nergens
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:16:46 #253
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812858
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef ZombieQueen het volgende:
Lijkt me wel gaaf om daar een keer een weekeinde zijn. Kamperen met animatieteam. *O*
Ik zie een Fok!-meet aankomen 8-)
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:17:22 #254
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812862
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ik zie een Fok!-meet aankomen 8-)
Ik ben niet van het kamperen :@
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:17:26 #255
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812864
Die Fransoos kan er echt geen kut van. :{
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:17:29 #256
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812865
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ik zie een Fok!-meet aankomen 8-)
Ga ik toch liever de baan op.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:17:45 #257
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812866
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik ben niet van het kamperen :@
Wij samen in een huisje? O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:17:52 #258
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812868
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ga ik toch liever de baan op.
Moet je een Dacia kopen :P
pi_220812869
Bumperklevende BMW's, wel realistisch zo
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:17:56 #260
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812870
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik ben niet van het kamperen :@
Ze bouwen hele dorpen langs de baan
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:18:19 #261
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812874
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Moet je een Dacia kopen :P
Die zijn niet zo duur :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:18:25 #262
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812877
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wij samen in een huisje? O+
Gewoon in en caravan joh, mooi man *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:18:32 #263
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812880
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Ze bouwen hele dorpen langs de baan
Fok-dorp!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812882
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik ben niet van het kamperen :@
Ik ook niet echt, maar je moet het ook zien als een geheel, waarbij kamperen dan gewoon hoort.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:18:48 #265
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812884
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:18 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Gewoon in en caravan joh, mooi man *O*
Caravan :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812886
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Ze bouwen hele dorpen langs de baan
Onvoorstelbaar wat ze allemaal mee hebben gesleept.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:18:57 #267
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220812887
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef StephanL het volgende:
Wat een geweldige sfeer is dit toch ook. Dit zie je echt bijna nergens
Bij de TT zie je dit wel :Y
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220812889
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Moet je een Dacia kopen :P
Een Fok team? :P
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:19:26 #269
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812892
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Caravan :r
Ah joh, na een paar bier is dat geen probleem meer, ik ben altijd blij als ik lig
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:19:33 #270
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812893
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik ben niet van het kamperen :@
;(
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:19:39 #271
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812894
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef StephanL het volgende:

[..]
Een Fok team? :P
FRT, het Fok Race Team!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812895
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef StephanL het volgende:

[..]
Een Fok team? :P
Ze zien ons aankomen _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:19:43 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812896
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ik zie een Fok!-meet aankomen 8-)
Ik zou echt zo in de auto kunnen springen om naar Le Mans te gaan komende maand. Het probleem wat ik heb is dat ik gewoon bijna geen autosportfans ken in het echte leef.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:19:49 #274
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812898
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ah joh, na een paar bier is dat geen probleem meer, ik ben altijd blij als ik lig
Bier :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:19:59 #275
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812899
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:18 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Bij de TT zie je dit wel :Y
Ik heb al een andere caravan, rookmachine en tent gekocht *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:20:03 #276
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812900
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik ben niet van het kamperen :@
Nemen wij het hotel daar. :)
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220812901
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Bier :r
Wijn! *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220812908
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
FRT, het Fok Race Team!
^O^
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Ze zien ons aankomen _O-
Wel ja. Kan makkelijk. Thuis oefenen om de baan te kennen. Genoeg simmers hier ook die de baan kennen. Chevy :P
pi_220812909
`Pohhh :Y)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:20:55 #280
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812913
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
FRT, het Fok Race Team!
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.

:P
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:20:56 #281
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812914
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
FRT, het Fok Race Team!
Daar alle autosport topics onder brengen _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:07 #282
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812915
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Wijn! *O* *O*
Alcohol :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:13 #283
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812917
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Bier *O*
Fixed
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220812918
Ziet er lekker uit die ribs
pi_220812919
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.

:P
fart :D _O-
pi_220812920
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.

:P
FART _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:24 #287
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220812921
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:18 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Gewoon in en caravan joh, mooi man *O*
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220812922
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.

:P
Fart :D
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:27 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812923
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.

:P
_O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daar alle autosport topics onder brengen _O_
Jaaaaaa *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:37 #290
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812925
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nemen wij het hotel daar. :)
Topplan _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:51 #291
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812928
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:21 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Fixed
Zeg :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812936
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef StephanL het volgende:

[..]
^O^
[..]
Wel ja. Kan makkelijk. Thuis oefenen om de baan te kennen. Genoeg simmers hier ook die de baan kennen. Chevy :P
Ik denk dat er meerderen hier zijn die de baan gewoon echt kennen.

(Hoi!)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:22:42 #293
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812937
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ga ik toch liever de baan op.
Maar het is wel de bedoeling dit jaar weer eens een track day mee te pakken ja ^O^
pi_220812940
Dacia is niks. Rijd ik nog liever in een Yaris _O_
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:23:08 #295
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812941
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Maar het is wel de bedoeling dit jaar weer eens een track day mee te pakken ja ^O^
Wil ik ook wel eens doen. Maar dan met de motor.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:23:31 #296
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812948
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:21 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
[ afbeelding ]


Zo staan wij er bij
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:24:14 #297
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812953
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:23 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Zo staan wij er bij
Dat verbaast me niks. :N
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:24:22 #298
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812956
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk dat er meerderen hier zijn die de baan gewoon echt kennen.

(Hoi!)
Nooit gereden en eerlijk gezegd ook niet zo'n behoefte aan. De snelheidsverschillen zijn enorm en het duurt wel ff voordat je de baan kent, dus ik denk dat ik alleen maar in m'n spiegels aan het kijken zou zijn en niet echt lekker zou kunnen rijden. Dan ga ik toch liever naar Zandvoort of Zolder.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:24:29 #299
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220812957
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:23 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Zo staan wij er bij
Boh! :+
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:25:05 #300
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812960
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zeg :(
Een goed glas bier is echt :9
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')