2 jaar geleden was wel wat ja. Fuck de EBU. Zat toen helemaal aan Fok vast geplakt. Vorig jaar gevloerd met een buikgriep en dit jaar voel ik het niet meer om het te volgen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ik de finale geboycot door naar de bioscoop te gaan
Dat was een terechte reden geweest om te boycotten in het volgende jaar. Nu boycot ik de boycot.
Welkomquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de beide semi's gezien en die waren beide slecht. Dus ik kom hier toevlucht zoeken.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de beide semi's gezien en die waren beide slecht. Dus ik kom hier toevlucht zoeken.
Zal wel even duren denk ik. Was half zeven uit de auto ongeveer.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er bekend hoelaat Max weer instapt eigenlijk?
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dreamteam is compleet @:TheStigsdutchcousin
Welkom hierquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de beide semi's gezien en die waren beide slecht. Dus ik kom hier toevlucht zoeken.
Ik neem aan dat eerst de andere 2 teammaten nog ieder een stint gaan doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zal wel even duren denk ik. Was half zeven uit de auto ongeveer.
Dan gaan we het vanzelf zien, kom net pas uit mijn werk dus schakel net pas inquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zal wel even duren denk ik. Was half zeven uit de auto ongeveer.
Idem voor de #99 BMWquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
#81 BMW 45 seconden straf voor negeren dubbel geel
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dreamteam is compleet @:TheStigsdutchcousin
Ja denk ik ook. Al weet je het nooit helemaal zeker.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik neem aan dat eerst de andere 2 teammaten nog ieder een stint gaan doen.
quote:
Het publiek is aan het bbq-en?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die was een uur of wat geleden ook al in beeld
Die BBQ is al een paar keer in beeld geweest.quote:
Open lobby voice chat chaosquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:14 schreef AnneX het volgende:
Zijn er ook board radio geluiden …van < 160 wagens eigenlijk?
Ja joh. Let maar eens op al die rookpluimen die in beeld komenquote:
Hoi jijquote:
quote:
Coronel kan na afloop precies vertellen wat waar op de BBQ lagquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Coronel kan na afloop precies vertellen wat waar op de BBQ lag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |