abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:37:32 #176
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812334
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
Die zat goed vast
Ik dacht al "Doet Bottas ook mee?" B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:37:36 #177
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220812336
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb 5 schermen.
:7
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:37:45 #178
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812339
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
Die zat goed vast
Daar weet Valtteri Bottas alles van
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220812389
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik hoop van harte dat het soms zo uitkomt tijdens een race als dit, of de Spelen in 2028 (in de VS), met een kind s nachts sport kijken (om het enthousiasme er beetje bij beetje in te krijgen) is wel een droom :@ :D
Ja hoor. Kinderen zijn erg gevoelig voor enthousiasme.

Mijn opa bouwt replica's van klassieke racemotoren, nam ons vroeger elk naar mee naar de TT in Assen. Alle kleinkinderen zijn motorfanaat geworden.

En ik zie het ook met mijn eigen kinderen. Ze gaan beide regelmatig mee te zeilen, leven er helemaal voor.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 19:46:42 #180
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220812424
staat nummer 3 toch maar mooi even eerste
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 19:49:54 #181
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812460
Dacia keurig met de alarmlichten aan
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:50:24 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812463
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies w/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:50:52 #183
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812467
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies w/
Die ben je nu al kwijt door er over te beginnen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:51:09 #184
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812473
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies w/
Lekkere boycot ook als je het wel gaat uitzenden :7
Drop you like an ill, bad habit
pi_220812482
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies w/
Ik blijf jullie vermoeien met mijn aanwezigheid. *O*
pi_220812513
Wat is er met die Dacia? Is dat de laatste auto ofzo?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:53:43 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812519
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Die ben je nu al kwijt door er over te beginnen
@R-woud93 stelt me hier erg teleur.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220812520
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef Vlinder het volgende:
Wat is er met die Dacia? Is dat de laatste auto ofzo?
Publieksfavoriet
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:53:56 #189
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812523
Gounon staat binnen, maar wel bijna ingehaald door Martin ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220812531
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Publieksfavoriet
Waarom?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220812542
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat het een Dacia is :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:54:55 #192
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812543
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat Dacia

(en dan gewoon de pitbox delen met Estre :D)
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 19:55:13 #193
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812553
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
@:R-Woud93 stelt me hier erg teleur.
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg

Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 19:56:01 #194
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220812565
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg

Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
:J
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220812575
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Omdat het een Dacia is :P
Oké :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:57:48 #196
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812583
Drop you like an ill, bad habit
pi_220812630
Is Gounon de traagste van de vier of is dat Auer?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:01:45 #198
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220812645
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef QuidProJoe het volgende:
Is Gounon de traagste van de vier of is dat Auer?
Ja
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220812652
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:57 schreef pmponer het volgende:
Hierom Dacia

Bekijk deze YouTube-video
Wat gaaf O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:02:50 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812666
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg

Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
2 jaar geleden had ik de finale geboycot door naar de bioscoop te gaan _O_

Dat was een terechte reden geweest om te boycotten in het volgende jaar. Nu boycot ik de boycot.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')