Ik dacht al "Doet Bottas ook mee?"quote:
Ja hoor. Kinderen zijn erg gevoelig voor enthousiasme.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat het soms zo uitkomt tijdens een race als dit, of de Spelen in 2028 (in de VS), met een kind s nachts sport kijken (om het enthousiasme er beetje bij beetje in te krijgen) is wel een droom![]()
Die ben je nu al kwijt door er over te beginnenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies
Lekkere boycot ook als je het wel gaat uitzendenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies
Ik blijf jullie vermoeien met mijn aanwezigheid.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies
@R-woud93 stelt me hier erg teleur.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die ben je nu al kwijt door er over te beginnen
Publieksfavorietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef Vlinder het volgende:
Wat is er met die Dacia? Is dat de laatste auto ofzo?
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel wegquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:R-Woud93 stelt me hier erg teleur.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg
Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
Jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef QuidProJoe het volgende:
Is Gounon de traagste van de vier of is dat Auer?
2 jaar geleden had ik de finale geboycot door naar de bioscoop te gaanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg
Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |