Dit was het eerste topic ooit op FOK!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Dat laatstequote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?
meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Dat dusquote:
op de mobiel aan en in slaap vallen en wakker worden en in slaap vallen en wakker wordenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?
meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Ah, na opzoeken blijkt dat 3 ronden te zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
iemand van de auto halen zonder dat een coureur de minimale aantal ronden heeft gereden kan alleen als de wedstrijdleiding te veel strafpunten uitdeeld wegens de snel rijden of het aantikken van tegenstanders
Heldquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de mobiel aan en in slaap vallen en wakker worden en in slaap vallen en wakker worden
Ik ga uiteindelijk gewoon maffen. Zal wel een latertje worden, ik hoop nog op wat heldere lucht vannacht voor sjieke foto's.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?
meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Ik zet de tv aan op de slaapkamer en doe dan wat hazenslaapjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?
meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Aad zou in een visioen hebben gezien dat Gounon moest starten.quote:
Max is Nederlander. Natte banen is niks nieuwsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Sabata het volgende:
Jules voelt zich duidelijk niet op zijn gemak op een half natte baan, een soort anti Max dus
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
huh, die had toch 3 dagen bezorgtijd?
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.
Ik zou een nieuwe vragenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.
Het plan: lekker blijven kijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?
meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Krijg je straks nog eenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.
Kun je vast wennen aan gebroken nachtenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het plan: lekker blijven kijken.
De realiteit soms: heel even slapen. Maar niet altijd.
Vol in de dirty bulk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht over 20 minuten gewoon een tweede.
The joys of parenthood.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kun je vast wennen aan gebroken nachten
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manierquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:07 schreef TweedeKlum het volgende:
TowtruckTim als bergert had het afgemaakt hier.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manier
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manier
Bijna 10 sec kwijt jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:13 schreef ZombieQueen het volgende:
Gounon heeft een momentje gehad volgens mij
Hier was het bratwurst met sauerkraut en curryquote:
ik ga zo dadelijk voor een schnitzelbroodje met een Grosse pommes mit mayoquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Hier was het bratwurst met sauerkraut en curry
Maar die Aston hijgt ook flink in zijn nek.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:16 schreef Jane het volgende:
Gounon lijkt ineens door te hebben dat de race al begonnen is.
(HIj heeft een seconde ingehaald)
Bijna tijd voor ESFquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:16 schreef Mano_ het volgende:
Nog een kwartiertje, dan is het 19:30 met nog 19:30 te gaan
quote:
quote:
En dat spoor kwam dan van de 911 toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef Sabata het volgende:
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
Ja, de regie heeft die lekkende auto net gevonden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef Sabata het volgende:
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
Ja, van de #320 Porsche met Marco van Ramshorst.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef Sabata het volgende:
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
Ik wacht vooral op het begin van de Indy 500 kwalificatiequote:
Ongeveer tot het punt dat Verstappen uitstapte, misschien nog een rondje daarna om erachter te komen waar een kanshebber gebleven is.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:28 schreef pmponer het volgende:
Ik schakel net in, is het de moeite van het terugkijken waard?
Altijd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:28 schreef pmponer het volgende:
Ik schakel net in, is het de moeite van het terugkijken waard?
24h Nurburgring uitzetten om naar het rariteitenkabinet te kijken… Dan verdien je het niet om ogen te hebben.quote:
Ik heb 5 schermen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
24h Nurburgring uitzetten om naar het rariteitenkabinet te kijken… Dan verdien je het niet om ogen te hebben.
Het was een geintje, maar ik schakeld ein nadat Max uit was gestapt, ik me verwonderde over de tijd die ze voor lagen. Maar goed dat is inmiddels ook verdwenen. DIe crash van Estre was toch in "youtube corner"?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ongeveer tot het punt dat Verstappen uitstapte, misschien nog een rondje daarna om erachter te komen waar een kanshebber gebleven is.
Ik hoop van harte dat het soms zo uitkomt tijdens een race als dit, of de Spelen in 2028 (in de VS), met een kind s nachts sport kijken (om het enthousiasme er beetje bij beetje in te krijgen) is wel een droomquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:08 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
The joys of parenthood.Totally worth it en het went ook wel.
Onze 5 jarige kampt met slaapproblematiek. En onze oudste sliep pas door toen zijn broertje werd geboren.
Na bijna 9,5 jaar durf ik mezelf wel een professioneel nachtbraker te noemen.
Zijn er sowieso maar 2 actief momenteelquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zou ik er niet eentje opofferen voor een onzinshow
Waarom geen 3?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn er sowieso maar 2 actief momenteel
Dit levert flinke minpunten opquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon ook ESF kijken straks, doe ik ook!
Bottasvibes.quote:
Ik dacht al "Doet Bottas ook mee?"quote:
Ja hoor. Kinderen zijn erg gevoelig voor enthousiasme.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat het soms zo uitkomt tijdens een race als dit, of de Spelen in 2028 (in de VS), met een kind s nachts sport kijken (om het enthousiasme er beetje bij beetje in te krijgen) is wel een droom![]()
Die ben je nu al kwijt door er over te beginnenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies
Lekkere boycot ook als je het wel gaat uitzendenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies
Ik blijf jullie vermoeien met mijn aanwezigheid.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies
@R-woud93 stelt me hier erg teleur.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die ben je nu al kwijt door er over te beginnen
Publieksfavorietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef Vlinder het volgende:
Wat is er met die Dacia? Is dat de laatste auto ofzo?
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel wegquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:R-Woud93 stelt me hier erg teleur.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg
Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
Jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef QuidProJoe het volgende:
Is Gounon de traagste van de vier of is dat Auer?
2 jaar geleden had ik de finale geboycot door naar de bioscoop te gaanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg
Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
2 jaar geleden was wel wat ja. Fuck de EBU. Zat toen helemaal aan Fok vast geplakt. Vorig jaar gevloerd met een buikgriep en dit jaar voel ik het niet meer om het te volgen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ik de finale geboycot door naar de bioscoop te gaan
Dat was een terechte reden geweest om te boycotten in het volgende jaar. Nu boycot ik de boycot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |