abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:01:27 #102
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811959
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Dit was het eerste topic ooit op FOK!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220811963
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?

meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:02:10 #104
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811968
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?

meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Dat laatste
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 19:02:30 #105
842 Zorro
Z
pi_220811972
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:02 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dat laatste
Dat dus
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 19:02:35 #106
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811973
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?

meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
op de mobiel aan en in slaap vallen en wakker worden en in slaap vallen en wakker worden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811975
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Sabata het volgende:

[..]
iemand van de auto halen zonder dat een coureur de minimale aantal ronden heeft gereden kan alleen als de wedstrijdleiding te veel strafpunten uitdeeld wegens de snel rijden of het aantikken van tegenstanders
Ah, na opzoeken blijkt dat 3 ronden te zijn.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:02:39 #108
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811976
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:02 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dat laatste
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:02:44 #109
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220811977
Aad de Mos had Gounon er al uitgehaald.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220811979
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:02 schreef Nizno het volgende:

[..]
op de mobiel aan en in slaap vallen en wakker worden en in slaap vallen en wakker worden
Held
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:03:16 #111
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811983
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?

meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Ik ga uiteindelijk gewoon maffen. Zal wel een latertje worden, ik hoop nog op wat heldere lucht vannacht voor sjieke foto's.
pi_220811985
Ik ben morgen jarig, maar even kijken hoe het loopt *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220811989
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?

meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Ik zet de tv aan op de slaapkamer en doe dan wat hazenslaapjes.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:03:44 #114
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811991
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:02 schreef -XOR- het volgende:
Aad de Mos had Gounon er al uitgehaald.
Aad zou in een visioen hebben gezien dat Gounon moest starten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220811996
Jules voelt zich duidelijk niet op zijn gemak op een half natte baan, een soort anti Max dus
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220811999
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Sabata het volgende:
Jules voelt zich duidelijk niet op zijn gemak op een half natte baan, een soort anti Max dus
Max is Nederlander. Natte banen is niks nieuws
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:04:34 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812000
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
huh, die had toch 3 dagen bezorgtijd?
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:04:40 #118
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812001
Slim zeg, even de motor extra koelen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:04:54 #119
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812005
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.
:D Heb je wel de goede gekregen?
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 19:05:05 #120
842 Zorro
Z
pi_220812006
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.
Ik zou een nieuwe vragen :P
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 19:05:15 #121
284411 crew  heywoodu
pi_220812010
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?

meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Het plan: lekker blijven kijken.

De realiteit soms: heel even slapen. Maar niet altijd.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:05:32 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812014
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.
Krijg je straks nog een _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:05:58 #123
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812021
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Krijg je straks nog een _O-
*dinsdag
pi_220812022
Maar 2 seconde kwijtgeraakt tijdens de samenvatting. 8-)
pi_220812023
Die Aston komt ook steeds dichterbij.
pi_220812024
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het plan: lekker blijven kijken.

De realiteit soms: heel even slapen. Maar niet altijd.
Kun je vast wennen aan gebroken nachten :9
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:07:13 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812031
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:05 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik zou een nieuwe vragen :P
Ik verwacht over 20 minuten gewoon een tweede.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:07:34 #128
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812033
TowtruckTim als bergert had het afgemaakt hier.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:07:52 #129
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220812039
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik verwacht over 20 minuten gewoon een tweede.
Vol in de dirty bulk.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220812045
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:06 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Kun je vast wennen aan gebroken nachten :9
The joys of parenthood. *O* Totally worth it en het went ook wel.
Onze 5 jarige kampt met slaapproblematiek. En onze oudste sliep pas door toen zijn broertje werd geboren.
Na bijna 9,5 jaar durf ik mezelf wel een professioneel nachtbraker te noemen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:08:47 #131
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812049
Ondertussen, de Ford-woordvoerder:
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 19:10:03 #132
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812060
Waarom blijft hij steeds knipperen met zijn lampen? :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:10:21 #133
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812062
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:07 schreef TweedeKlum het volgende:
TowtruckTim als bergert had het afgemaakt hier.
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manier
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:11:57 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812077
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manier
:D

Ik heb die gast helemaal in de begintijd even gevolgd omdat ie voor wat voor reden dan ook m'n yt homepage wist te bereiken. Was wel grappig, maar uiteindelijk had ik het wel gezien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220812084
Gounon heeft een momentje gehad volgens mij
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:13:14 #136
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812086
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manier
:D

Ach, het is toch niet zijn stoel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 19:13:58 #137
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812095
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:13 schreef ZombieQueen het volgende:
Gounon heeft een momentje gehad volgens mij
Bijna 10 sec kwijt ja
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:15:05 #138
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220812106
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Pizza is genuttigd.
Hier was het bratwurst met sauerkraut en curry :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:16:10 #139
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812115
Gounon lijkt ineens door te hebben dat de race al begonnen is.

(HIj heeft een seconde ingehaald)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:16:45 #140
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812119
Nog een kwartiertje, dan is het 19:30 met nog 19:30 te gaan _O_
pi_220812121
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:15 schreef wdn het volgende:

[..]
Hier was het bratwurst met sauerkraut en curry :D
ik ga zo dadelijk voor een schnitzelbroodje met een Grosse pommes mit mayo
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220812125
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:16 schreef Jane het volgende:
Gounon lijkt ineens door te hebben dat de race al begonnen is.

(HIj heeft een seconde ingehaald)
Maar die Aston hijgt ook flink in zijn nek.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:17:54 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812126
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:16 schreef Mano_ het volgende:
Nog een kwartiertje, dan is het 19:30 met nog 19:30 te gaan _O_
Bijna tijd voor ESF :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:18:31 #144
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812132
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bijna tijd voor ESF :+
-O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:21:15 #145
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812157
Ah, dader van de crashes gespot!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 19:21:18 #146
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812158
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bijna tijd voor ESF :+
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:18 schreef Mano_ het volgende:

[..]
-O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812163
#3 bijna #3
pi_220812165
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:21 schreef Mano_ het volgende:
Ah, dader van de crashes gespot!
Lullig wel, zo eruit.
pi_220812167
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:22 schreef tralalala het volgende:
#3 bijna #3
Echt waardeloos dit
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220812177
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220812182
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef Sabata het volgende:
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
En dat spoor kwam dan van de 911 toch?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:23:59 #152
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812183
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef Sabata het volgende:
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
Ja, de regie heeft die lekkende auto net gevonden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:24:08 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812184
Ach
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:25:12 #154
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812193
Lijkt me ook vreselijk om de zwakke broeder in zo'n team te zijn.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:25:57 #155
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812199
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bijna tijd voor ESF :+
Een schrans festijn?

Zie je wel
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:26:17 #156
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220812203
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef Sabata het volgende:
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
Ja, van de #320 Porsche met Marco van Ramshorst.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:27:20 #157
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220812211
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bijna tijd voor ESF :+
Ik wacht vooral op het begin van de Indy 500 kwalificatie
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:28:04 #158
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812221
Ik schakel net in, is het de moeite van het terugkijken waard?
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:29:03 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812229
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:28 schreef pmponer het volgende:
Ik schakel net in, is het de moeite van het terugkijken waard?
Ongeveer tot het punt dat Verstappen uitstapte, misschien nog een rondje daarna om erachter te komen waar een kanshebber gebleven is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:29:14 #160
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812234
Gounon heeft eindelijk door dat hij niet in een Canta rijdt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220812236
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:28 schreef pmponer het volgende:
Ik schakel net in, is het de moeite van het terugkijken waard?
Altijd.

24h Nurburgring heeft echt alles.
pi_220812251
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bijna tijd voor ESF :+
24h Nurburgring uitzetten om naar het rariteitenkabinet te kijken… Dan verdien je het niet om ogen te hebben.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:31:29 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812258
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
24h Nurburgring uitzetten om naar het rariteitenkabinet te kijken… Dan verdien je het niet om ogen te hebben.
Ik heb 5 schermen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:33:19 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812280
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb 5 schermen.
Dan zou ik er niet eentje opofferen voor een onzinshow
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:33:25 #165
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812282
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ongeveer tot het punt dat Verstappen uitstapte, misschien nog een rondje daarna om erachter te komen waar een kanshebber gebleven is.
Het was een geintje, maar ik schakeld ein nadat Max uit was gestapt, ik me verwonderde over de tijd die ze voor lagen. Maar goed dat is inmiddels ook verdwenen. DIe crash van Estre was toch in "youtube corner"?

Het is echt bizar dat elke ronde anders is, en het elke ronde net zo goed afgelopen kan zijn.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 19:33:47 #166
284411 crew  heywoodu
pi_220812286
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:08 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
The joys of parenthood. *O* Totally worth it en het went ook wel.
Onze 5 jarige kampt met slaapproblematiek. En onze oudste sliep pas door toen zijn broertje werd geboren.
Na bijna 9,5 jaar durf ik mezelf wel een professioneel nachtbraker te noemen.
Ik hoop van harte dat het soms zo uitkomt tijdens een race als dit, of de Spelen in 2028 (in de VS), met een kind s nachts sport kijken (om het enthousiasme er beetje bij beetje in te krijgen) is wel een droom :@ :D
pi_220812287
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb 5 schermen.
Zwak excuus.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:34:09 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812292
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dan zou ik er niet eentje opofferen voor een onzinshow
Zijn er sowieso maar 2 actief momenteel :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 19:35:14 #169
284411 crew  heywoodu
pi_220812306
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb 5 schermen.
Gewoon ook ESF kijken straks, doe ik ook!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:35:52 #170
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812315
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zijn er sowieso maar 2 actief momenteel :P
Waarom geen 3?
- Algemene feed
- Max cam
- Sectortijden
- Gereserveerd voor IndyCar
- Gereserveerd voor IndyCar leaderboard

Hop, vijf gevuld
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:36:12 #171
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812318
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon ook ESF kijken straks, doe ik ook!
Dit levert flinke minpunten op
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:36:48 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812323
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dit levert flinke minpunten op
Gelukkig deel jij de punten niet uit |:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 19:36:54 #173
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812325
Die zat goed vast
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:37:26 #174
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812330
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
Die zat goed vast
Bottasvibes.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:37:32 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812333
#3 weer eerste. Opgelost, slotje.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:37:32 #176
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812334
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
Die zat goed vast
Ik dacht al "Doet Bottas ook mee?" B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:37:36 #177
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220812336
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb 5 schermen.
:7
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:37:45 #178
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812339
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
Die zat goed vast
Daar weet Valtteri Bottas alles van
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220812389
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik hoop van harte dat het soms zo uitkomt tijdens een race als dit, of de Spelen in 2028 (in de VS), met een kind s nachts sport kijken (om het enthousiasme er beetje bij beetje in te krijgen) is wel een droom :@ :D
Ja hoor. Kinderen zijn erg gevoelig voor enthousiasme.

Mijn opa bouwt replica's van klassieke racemotoren, nam ons vroeger elk naar mee naar de TT in Assen. Alle kleinkinderen zijn motorfanaat geworden.

En ik zie het ook met mijn eigen kinderen. Ze gaan beide regelmatig mee te zeilen, leven er helemaal voor.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 19:46:42 #180
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220812424
staat nummer 3 toch maar mooi even eerste
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 19:49:54 #181
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812460
Dacia keurig met de alarmlichten aan
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:50:24 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812463
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies w/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:50:52 #183
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812467
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies w/
Die ben je nu al kwijt door er over te beginnen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:51:09 #184
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812473
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies w/
Lekkere boycot ook als je het wel gaat uitzenden :7
Drop you like an ill, bad habit
pi_220812482
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies w/
Ik blijf jullie vermoeien met mijn aanwezigheid. *O*
pi_220812513
Wat is er met die Dacia? Is dat de laatste auto ofzo?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:53:43 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812519
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Die ben je nu al kwijt door er over te beginnen
@R-woud93 stelt me hier erg teleur.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220812520
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef Vlinder het volgende:
Wat is er met die Dacia? Is dat de laatste auto ofzo?
Publieksfavoriet
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:53:56 #189
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812523
Gounon staat binnen, maar wel bijna ingehaald door Martin ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220812531
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Publieksfavoriet
Waarom?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220812542
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat het een Dacia is :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:54:55 #192
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812543
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat Dacia

(en dan gewoon de pitbox delen met Estre :D)
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 19:55:13 #193
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812553
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
@:R-Woud93 stelt me hier erg teleur.
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg

Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 19:56:01 #194
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220812565
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg

Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
:J
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220812575
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Omdat het een Dacia is :P
Oké :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:57:48 #196
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812583
Drop you like an ill, bad habit
pi_220812630
Is Gounon de traagste van de vier of is dat Auer?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:01:45 #198
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220812645
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef QuidProJoe het volgende:
Is Gounon de traagste van de vier of is dat Auer?
Ja
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220812652
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:57 schreef pmponer het volgende:
Hierom Dacia

Bekijk deze YouTube-video
Wat gaaf O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:02:50 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812666
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg

Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
2 jaar geleden had ik de finale geboycot door naar de bioscoop te gaan _O_

Dat was een terechte reden geweest om te boycotten in het volgende jaar. Nu boycot ik de boycot.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220812709
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]
2 jaar geleden had ik de finale geboycot door naar de bioscoop te gaan _O_

Dat was een terechte reden geweest om te boycotten in het volgende jaar. Nu boycot ik de boycot.
2 jaar geleden was wel wat ja. Fuck de EBU. Zat toen helemaal aan Fok vast geplakt. Vorig jaar gevloerd met een buikgriep en dit jaar voel ik het niet meer om het te volgen.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:07:02 #202
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812721
:W

Ik heb de beide semi's gezien en die waren beide slecht. Dus ik kom hier toevlucht zoeken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')