iemand van de auto halen zonder dat een coureur de minimale aantal ronden heeft gereden kan alleen als de wedstrijdleiding te veel strafpunten uitdeelt wegens te snel rijden of het aantikken van tegenstandersquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef ZombieQueen het volgende:
Kunnen ze trouwens als team ook zeggen; je stint was zo bagger, je bent klaar? Of moet Gounon later ook sowieso weer rijden?
Dit was het eerste topic ooit op FOK!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Dat laatstequote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?
meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Dat dusquote:
op de mobiel aan en in slaap vallen en wakker worden en in slaap vallen en wakker wordenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?
meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Ah, na opzoeken blijkt dat 3 ronden te zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
iemand van de auto halen zonder dat een coureur de minimale aantal ronden heeft gereden kan alleen als de wedstrijdleiding te veel strafpunten uitdeeld wegens de snel rijden of het aantikken van tegenstanders
Heldquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de mobiel aan en in slaap vallen en wakker worden en in slaap vallen en wakker worden
Ik ga uiteindelijk gewoon maffen. Zal wel een latertje worden, ik hoop nog op wat heldere lucht vannacht voor sjieke foto's.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?
meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Ik zet de tv aan op de slaapkamer en doe dan wat hazenslaapjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?
meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Aad zou in een visioen hebben gezien dat Gounon moest starten.quote:
Max is Nederlander. Natte banen is niks nieuwsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Sabata het volgende:
Jules voelt zich duidelijk niet op zijn gemak op een half natte baan, een soort anti Max dus
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
huh, die had toch 3 dagen bezorgtijd?
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.
Ik zou een nieuwe vragenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.
Het plan: lekker blijven kijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?
meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Krijg je straks nog eenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.
Kun je vast wennen aan gebroken nachtenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het plan: lekker blijven kijken.
De realiteit soms: heel even slapen. Maar niet altijd.
Vol in de dirty bulk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht over 20 minuten gewoon een tweede.
The joys of parenthood.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kun je vast wennen aan gebroken nachten
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manierquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:07 schreef TweedeKlum het volgende:
TowtruckTim als bergert had het afgemaakt hier.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manier
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manier
Bijna 10 sec kwijt jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:13 schreef ZombieQueen het volgende:
Gounon heeft een momentje gehad volgens mij
Hier was het bratwurst met sauerkraut en curryquote:
ik ga zo dadelijk voor een schnitzelbroodje met een Grosse pommes mit mayoquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Hier was het bratwurst met sauerkraut en curry
Maar die Aston hijgt ook flink in zijn nek.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:16 schreef Jane het volgende:
Gounon lijkt ineens door te hebben dat de race al begonnen is.
(HIj heeft een seconde ingehaald)
Bijna tijd voor ESFquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:16 schreef Mano_ het volgende:
Nog een kwartiertje, dan is het 19:30 met nog 19:30 te gaan
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |