quote:24H Nurburgring 16/17 mei:
Livestream:
Bekijk deze YouTube-video
Livestream onboard Verstappen.com:
Bekijk deze YouTube-video
Livestream pitstraat:
Bekijk deze YouTube-video
Zekerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:38 schreef ZombieQueen het volgende:
Die #61 Mercedes is ook wel een hele gave bak.
Iddquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:40 schreef Mano_ het volgende:
Wat zit Gounon die Dacia nou te flashen onder geel
Duitse stream zeker? Op de Engelse waren ze met Juncedea (of hoe je dat ook schrijft) te babbelen.quote:
Nogal jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Team Verstappen wel veel tijd verloren achter die Dacia
De McLaren #69 met o.a. Timo Glockquote:
Heeft net een lange stint erop zitten, maar moet nog wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:44 schreef Donderkonijn het volgende:
Moet Max nog een stint of is hij nu klaar?
Ik denk nog twee stints.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:44 schreef Donderkonijn het volgende:
Moet Max nog een stint of is hij nu klaar?
Hij moet nog wel een paar keer zelfs. Denk ook dat ze met hem gaan eindigen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:44 schreef Donderkonijn het volgende:
Moet Max nog een stint of is hij nu klaar?
Nee, kijk nu naar de hier vermaledijde zenderquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Duitse stream zeker? Op de Engelse waren ze met Juncedea (of hoe je dat ook schrijft) te babbelen.
Ja, die Porsche ( ? ) perst zicht er lekker tussendoorquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Daar werd volgens mij een flinke tik uitgedeeld.
dat hele HWA Evo programma is jeugdsentiment. drie Mercedes 190 DTM replicas met ook nog de juiste liveries uit het desbetreffende seizoen. de #61 heeft delivery van Klaus Ludwig die dat jaar won, de #62 heeft de Kärcher livery van Jurg van Ommen en de #63 de Diebels Alt livery van Roland Asch. HWA is er zelfs ingeslaagd de zoons van Klaus en Roland (Luca Ludwig en Sebastiaan Asch) als coureur te strikken. Renger van der Zanden rijdt op de zwarte 61 meequote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:38 schreef ZombieQueen het volgende:
Die #61 Mercedes is ook wel een hele gave bak.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:45 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Nee, kijk nu naar de hier vermaledijde zender
Ik heb een Turkse pizza, dat telt ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik had natuurlijk vandaag pizza moeten bestellen ipv morgen. Bij endurance hoort pizza.
Misschien zijn ze nog snel...
Thanks! Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat hele HWA Evo programma is jeugdsentiment. drie Mercedes 190 DTM replicas met ook nog de juiste liveries uit het desbetreffende seizoen. de #61 heeft delivery van Klaus Ludwig die dat jaar won, de #62 heeft de Kärcher livery van Jurg van Ommen en de #63 de Diebels Alt livery van Roland Asch. HWA is er zelfs ingeslaagd de zoons van Klaus en Roland (Luca Ludwig en Sebastiaan Asch) als coureur te strikken. Renger van der Zanden rijdt op de zwarte 61 mee
Een soort Leclerc inde DTM klasse dus?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is bizar snel, maar neemt af en toe ook te veel risico
Dat moet toch op z'n minst een tikkie frustrerend zijn... Rijd je zo goed weg bij de rest, blijft er niets van over..quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:51 schreef Peterselieman het volgende:
Gounon is de leiding al kwijt. Gaat veel te langzaam
Gasly, Yuki en Lawsonquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:52 schreef tralalala het volgende:
#3 nu tweede.
Wat een flopteammaten heeft Max.
Nog steeds minder dan wat Estre laat liggenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Op deze manier ga je minuten laten liggen joh.
Tu du du du...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Al een paar jaarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
DU DU DU DUquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Al jaren. Alleen is dit de eerste keer dat de WEC reeks gekaapt is ervoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Sinds 15uquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Het is Le Maxquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Al best wat jaren. Alleen iets minder dan Le Mans.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Minimaal 6 uur toch of geldt dat hier niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef ZombieQueen het volgende:
Kunnen ze trouwens als team ook zeggen; je stint was zo bagger, je bent klaar? Of moet Gounon later ook sowieso weer rijden?
Met 4 coureurs in 1 auto gaat dat al niet toch? Met pitten, dan kan een rijder nooit minimaal 6 uur rijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Minimaal 6 uur toch of geldt dat hier niet?
iemand van de auto halen zonder dat een coureur de minimale aantal ronden heeft gereden kan alleen als de wedstrijdleiding te veel strafpunten uitdeelt wegens te snel rijden of het aantikken van tegenstandersquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef ZombieQueen het volgende:
Kunnen ze trouwens als team ook zeggen; je stint was zo bagger, je bent klaar? Of moet Gounon later ook sowieso weer rijden?
Dit was het eerste topic ooit op FOK!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Dat laatstequote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?
meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Dat dusquote:
op de mobiel aan en in slaap vallen en wakker worden en in slaap vallen en wakker wordenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?
meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Ah, na opzoeken blijkt dat 3 ronden te zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
iemand van de auto halen zonder dat een coureur de minimale aantal ronden heeft gereden kan alleen als de wedstrijdleiding te veel strafpunten uitdeeld wegens de snel rijden of het aantikken van tegenstanders
Heldquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de mobiel aan en in slaap vallen en wakker worden en in slaap vallen en wakker worden
Ik ga uiteindelijk gewoon maffen. Zal wel een latertje worden, ik hoop nog op wat heldere lucht vannacht voor sjieke foto's.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?
meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Ik zet de tv aan op de slaapkamer en doe dan wat hazenslaapjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?
meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Aad zou in een visioen hebben gezien dat Gounon moest starten.quote:
Max is Nederlander. Natte banen is niks nieuwsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Sabata het volgende:
Jules voelt zich duidelijk niet op zijn gemak op een half natte baan, een soort anti Max dus
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
huh, die had toch 3 dagen bezorgtijd?
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.
Ik zou een nieuwe vragenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.
Het plan: lekker blijven kijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?
meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Krijg je straks nog eenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.
Kun je vast wennen aan gebroken nachtenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het plan: lekker blijven kijken.
De realiteit soms: heel even slapen. Maar niet altijd.
Vol in de dirty bulk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht over 20 minuten gewoon een tweede.
The joys of parenthood.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kun je vast wennen aan gebroken nachten
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manierquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:07 schreef TweedeKlum het volgende:
TowtruckTim als bergert had het afgemaakt hier.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manier
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manier
Bijna 10 sec kwijt jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:13 schreef ZombieQueen het volgende:
Gounon heeft een momentje gehad volgens mij
Hier was het bratwurst met sauerkraut en curryquote:
ik ga zo dadelijk voor een schnitzelbroodje met een Grosse pommes mit mayoquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Hier was het bratwurst met sauerkraut en curry
Maar die Aston hijgt ook flink in zijn nek.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:16 schreef Jane het volgende:
Gounon lijkt ineens door te hebben dat de race al begonnen is.
(HIj heeft een seconde ingehaald)
Bijna tijd voor ESFquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:16 schreef Mano_ het volgende:
Nog een kwartiertje, dan is het 19:30 met nog 19:30 te gaan
quote:
quote:
En dat spoor kwam dan van de 911 toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef Sabata het volgende:
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
Ja, de regie heeft die lekkende auto net gevonden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef Sabata het volgende:
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
Ja, van de #320 Porsche met Marco van Ramshorst.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef Sabata het volgende:
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
Ik wacht vooral op het begin van de Indy 500 kwalificatiequote:
Ongeveer tot het punt dat Verstappen uitstapte, misschien nog een rondje daarna om erachter te komen waar een kanshebber gebleven is.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:28 schreef pmponer het volgende:
Ik schakel net in, is het de moeite van het terugkijken waard?
Altijd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:28 schreef pmponer het volgende:
Ik schakel net in, is het de moeite van het terugkijken waard?
24h Nurburgring uitzetten om naar het rariteitenkabinet te kijken… Dan verdien je het niet om ogen te hebben.quote:
Ik heb 5 schermen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
24h Nurburgring uitzetten om naar het rariteitenkabinet te kijken… Dan verdien je het niet om ogen te hebben.
Het was een geintje, maar ik schakeld ein nadat Max uit was gestapt, ik me verwonderde over de tijd die ze voor lagen. Maar goed dat is inmiddels ook verdwenen. DIe crash van Estre was toch in "youtube corner"?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ongeveer tot het punt dat Verstappen uitstapte, misschien nog een rondje daarna om erachter te komen waar een kanshebber gebleven is.
Ik hoop van harte dat het soms zo uitkomt tijdens een race als dit, of de Spelen in 2028 (in de VS), met een kind s nachts sport kijken (om het enthousiasme er beetje bij beetje in te krijgen) is wel een droomquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:08 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
The joys of parenthood.Totally worth it en het went ook wel.
Onze 5 jarige kampt met slaapproblematiek. En onze oudste sliep pas door toen zijn broertje werd geboren.
Na bijna 9,5 jaar durf ik mezelf wel een professioneel nachtbraker te noemen.
Zijn er sowieso maar 2 actief momenteelquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zou ik er niet eentje opofferen voor een onzinshow
Waarom geen 3?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn er sowieso maar 2 actief momenteel
Dit levert flinke minpunten opquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon ook ESF kijken straks, doe ik ook!
Bottasvibes.quote:
Ik dacht al "Doet Bottas ook mee?"quote:
Ja hoor. Kinderen zijn erg gevoelig voor enthousiasme.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat het soms zo uitkomt tijdens een race als dit, of de Spelen in 2028 (in de VS), met een kind s nachts sport kijken (om het enthousiasme er beetje bij beetje in te krijgen) is wel een droom![]()
Die ben je nu al kwijt door er over te beginnenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies
Lekkere boycot ook als je het wel gaat uitzendenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies
Ik blijf jullie vermoeien met mijn aanwezigheid.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies
@R-woud93 stelt me hier erg teleur.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die ben je nu al kwijt door er over te beginnen
Publieksfavorietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef Vlinder het volgende:
Wat is er met die Dacia? Is dat de laatste auto ofzo?
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel wegquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:R-Woud93 stelt me hier erg teleur.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg
Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
Jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef QuidProJoe het volgende:
Is Gounon de traagste van de vier of is dat Auer?
2 jaar geleden had ik de finale geboycot door naar de bioscoop te gaanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg
Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
2 jaar geleden was wel wat ja. Fuck de EBU. Zat toen helemaal aan Fok vast geplakt. Vorig jaar gevloerd met een buikgriep en dit jaar voel ik het niet meer om het te volgen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ik de finale geboycot door naar de bioscoop te gaan
Dat was een terechte reden geweest om te boycotten in het volgende jaar. Nu boycot ik de boycot.
Welkomquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de beide semi's gezien en die waren beide slecht. Dus ik kom hier toevlucht zoeken.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de beide semi's gezien en die waren beide slecht. Dus ik kom hier toevlucht zoeken.
Zal wel even duren denk ik. Was half zeven uit de auto ongeveer.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er bekend hoelaat Max weer instapt eigenlijk?
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dreamteam is compleet @:TheStigsdutchcousin
Welkom hierquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de beide semi's gezien en die waren beide slecht. Dus ik kom hier toevlucht zoeken.
Ik neem aan dat eerst de andere 2 teammaten nog ieder een stint gaan doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zal wel even duren denk ik. Was half zeven uit de auto ongeveer.
Dan gaan we het vanzelf zien, kom net pas uit mijn werk dus schakel net pas inquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zal wel even duren denk ik. Was half zeven uit de auto ongeveer.
Idem voor de #99 BMWquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
#81 BMW 45 seconden straf voor negeren dubbel geel
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dreamteam is compleet @:TheStigsdutchcousin
Ja denk ik ook. Al weet je het nooit helemaal zeker.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik neem aan dat eerst de andere 2 teammaten nog ieder een stint gaan doen.
quote:
Het publiek is aan het bbq-en?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die was een uur of wat geleden ook al in beeld
Die BBQ is al een paar keer in beeld geweest.quote:
Open lobby voice chat chaosquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:14 schreef AnneX het volgende:
Zijn er ook board radio geluiden …van < 160 wagens eigenlijk?
Ja joh. Let maar eens op al die rookpluimen die in beeld komenquote:
Hoi jijquote:
quote:
Coronel kan na afloop precies vertellen wat waar op de BBQ lagquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Coronel kan na afloop precies vertellen wat waar op de BBQ lag
Ik zie een Fok!-meet aankomenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef ZombieQueen het volgende:
Lijkt me wel gaaf om daar een keer een weekeinde zijn. Kamperen met animatieteam.
Ik ben niet van het kamperenquote:
Ga ik toch liever de baan op.quote:
Wij samen in een huisje?quote:
Moet je een Dacia kopenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga ik toch liever de baan op.
Die zijn niet zo duurquote:
Gewoon in en caravan joh, mooi manquote:
Fok-dorp!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze bouwen hele dorpen langs de baan
Ik ook niet echt, maar je moet het ook zien als een geheel, waarbij kamperen dan gewoon hoort.quote:
Caravanquote:
Onvoorstelbaar wat ze allemaal mee hebben gesleept.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze bouwen hele dorpen langs de baan
Bij de TT zie je dit welquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef StephanL het volgende:
Wat een geweldige sfeer is dit toch ook. Dit zie je echt bijna nergens
Ah joh, na een paar bier is dat geen probleem meer, ik ben altijd blij als ik ligquote:
FRT, het Fok Race Team!quote:
Ik zou echt zo in de auto kunnen springen om naar Le Mans te gaan komende maand. Het probleem wat ik heb is dat ik gewoon bijna geen autosportfans ken in het echte leef.quote:
Bierquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ah joh, na een paar bier is dat geen probleem meer, ik ben altijd blij als ik lig
Ik heb al een andere caravan, rookmachine en tent gekochtquote:
Nemen wij het hotel daar.quote:
quote:
Wel ja. Kan makkelijk. Thuis oefenen om de baan te kennen. Genoeg simmers hier ook die de baan kennen. Chevyquote:
Daar alle autosport topics onder brengenquote:
Alcoholquote:
fartquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.
FARTquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.
Fartquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar alle autosport topics onder brengen
Zegquote:
Ik denk dat er meerderen hier zijn die de baan gewoon echt kennen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Wel ja. Kan makkelijk. Thuis oefenen om de baan te kennen. Genoeg simmers hier ook die de baan kennen. Chevy
Maar het is wel de bedoeling dit jaar weer eens een track day mee te pakken jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga ik toch liever de baan op.
Wil ik ook wel eens doen. Maar dan met de motor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar het is wel de bedoeling dit jaar weer eens een track day mee te pakken ja
Dat verbaast me niks.quote:
Nooit gereden en eerlijk gezegd ook niet zo'n behoefte aan. De snelheidsverschillen zijn enorm en het duurt wel ff voordat je de baan kent, dus ik denk dat ik alleen maar in m'n spiegels aan het kijken zou zijn en niet echt lekker zou kunnen rijden. Dan ga ik toch liever naar Zandvoort of Zolder.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat er meerderen hier zijn die de baan gewoon echt kennen.
(Hoi!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |