abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220811703

24 Heures Du Mans 2025 – editie 93
Onderdeel van het FIA World Endurance Championship

Race 2024 en vooruitblik
In 2024 zagen we opnieuw een hypercarveld van ongekende omvang met maar liefst 23 inschrijvingen van onder andere Ferrari, Toyota, Porsche, Peugeot, Cadillac, BMW, Alpine en Lamborghini. Ferrari wist zijn overwinning uit 2023 succesvol te verdedigen met een spannende finish tegen Toyota en Porsche. In de LMP2-klasse won United Autosports, terwijl de GT3-debutanten van Heart of Racing met hun Aston Martin de allereerste Le Mans LMGT3-winst pakten.

Voor 2025 blijft de Hypercar klasse indrukwekkend groot, met 21 deelnemers (waarvan 19 entries zijn van fabrikanten). Het veld wordt versterkt door twee privateer teams. Met de Balance of Performance-regels die voor nóg strakkere competitie moeten zorgen, belooft het opnieuw een zeer open strijd te worden.

LMP2 keert weer terug met 17 deelnemers, ondanks dat deze klasse sinds 2024 geen onderdeel meer is van het volledige WEC. GT3 is nu definitief de standaardklasse voor GT-auto’s, en dit jaar zien we hier ook Mercedes en BMW in deze klasse.

De startprocedure is ongewijzigd: kwalificatie op woensdag met een Hyperpole voor de top 8 per klasse op donderdag. De race begint zaterdag om 16:00 uur.


Het Circuit de la Sarthe in Le Mans, Frankrijk is met zijn 13,626 km nog steeds een van de langste en snelste circuits ter wereld. De huidige lay-out stamt uit 2008, met kleine veiligheidsupdates in de laatste jaren.

• Ronderecord (race): 3:17.297 (Mike Conway – Toyota TS050, 2019)
• Ronderecord (kwalificatie): 3:14.791 (Kamui Kobayashi – Toyota 2017)
• Afstandsrecord: 5.410,71 km, 397 ronden (Audi R15, 2010)

Afbeelding Circuit

Circuit info inclusief marshall posts
Circuit informatie 2021

Onboard (Pole 2017):
Bekijk deze YouTube-video



Entry list 2025 (pdf)


• Rode nummers
• Rondetijden kwalificatie: ~3:24
• Max. gewicht: 1030 kg
• Max. vermogen: 500 kW (+ hybride boost)

De Hypercar klasse is in het leven geroepen om kosten de reduceren. De enorme programma's van Toyota en in het verleden Peugeot, Audi en Porsche kosten tientallen miljoenen per jaar, een aantal van de programma's schijnt zelfs boven de 100 miljoen per jaar te hebben gekost. De Hypercar klasse bestaat uit twee typen auto's, Le Mans Hypercar (LMH) en LMDh (Le Mans Daytona h), het idee hierachter is dat auto's uit de verschillende kampioenschappen (ACO, FIA en IMSA) mee kunnen doen in alle races. We kunnen zo dus dezelfde auto's zien op Le Mans als op Daytona. Dit jaar zien we hier een groot aantal bekende merken terug waaronder Alpine, Aston Martin (nieuw dit jaar), Cadillac, Porsche, Toyota, BMW, Ferrari en Peugeot. Er zijn in deze klasse technische beperkingen, zo mag het vermogen van de motor maximaal 500kw zijn, aangevuld met een extra 200kw voor de hybride systemen.


• Blauwe nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:32
• 930 kg
• V8 Gibson motor – 600 pk
• Maximale kosten voor de auto: ¤483,000
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/goud licentie ter beoordeling aan de FIA

Vanaf 2024 is LMP2 niet meer een deelnemer aan het WEC kampioenschap, met name door de groei van de Hypercar klasse. Echter zien we LMP2 wel terug op Le Mans. LMP2 is de tweede prototype categorie, gericht op kleinere teams, onafhankelijk van de leverancier van het chassis en de motor. De belangrijkste beperkingen voor deze klasse zijn de kosten van de totale auto. In 2017 werd een nieuwe regelgeving geïntroduceerd waarbij de teams moeten kiezen uit 4 mogelijke chassis leveranciers: Oreca, Onroak Automotive, Dallara en Riley-Multilmatic. Daarnaast zijn alle teams zijn verplicht te rijden met dezelfde motor: een 4.2-liter V8 Gibson. In deze klasse vinden we over het algemeen talentvolle jonge coureurs en de zogenaamde gentlemen drivers (een coureur zonder platinum of gouden licentie). Elk team is verplicht minimaal één zo'n coureur op te stellen. Nieuw sinds 2021 is dat deze categorie ook nog wordt onderverdeeld, afhankelijk van de derde coureur (de coureur zonder platinum of gouden licentie). Als deze coureur een zilveren licentie heeft wordt de auto geclassificeerd als "gewoon" LMP2, heeft deze coureur slechts een bronzen licentie dan wordt de auto geclassificeerd als LMP2 Pro/Am. De winnaar van LMP2 Pro/AM komt ook op het LMP2 podium te staan.


• Groene nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:57 (schatting)
• Min. gewicht: 1245 kg
• GT3-homologatie verplicht
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/gouden FIA-licentie

GT3 is nu volledig geïntegreerd in Le Mans en heeft nu de oude groene nummers van de GTE Pro klasse. De balans tussen fabrieksondersteuning en amateurcoureurs maakt dit een bijzonder gevarieerd veld. Belangrijk is dat in LMGT3 - net als in het voorgaande LM GTE AM - elk team een zogenaamde gentlemen driver moet inschrijven (een coureur zonder platinum of gouden licentie). De GT3 auto's zijn gebaseerd op sportwagens die geschikt zijn voor op de weg.



Tijdschema 2025 (onder voorbehoud)
Woensdag 11 juni
• 14:00–17:00 Free practice 1
• 19:00–20:00 Kwalificatie
• 22:00–00:00 Free practice 2

Donderdag 12 juni
• 15:00–18:00 Free practice 3
• 20:00–20:30 Hyperpole
• 22:00–23:00 Free practice 4

Zaterdag 14 juni
• 12:00–12:15 Warm-up
• 16:00 Start 24 Uur van Le Mans


TV
• Eurosport zendt de 24 uur bijna volledig uit verdeeld over ES1/ES2 inclusief alle andere sessies
• RTL7 zendt de 24 uur volledig uit
• Een overzicht van alle broadcasters wereldwijd is hier te vinden

Streams
Officiële WEC stream (betaald)
Radio Le Mans – tip!
• Eurosport Player via HBO MAX + sport

Live Timing
Officiële live timing
Resultaten

Spotter Guide
Spotter Guide 2025 (pdf)

Overige informatie
Laatste informatie, verslagen en analyses
Weer
Le Mans resource guide (Dailysportscar)

Dit topic kan ook gebruikt worden voor andere endurance races zoals die van het:

Officiele FIA World Endurance Championship


ELMS championship


IMSA championship


quote:
24H Nurburgring 16/17 mei:

Livestream:
Bekijk deze YouTube-video

Livestream onboard Verstappen.com:
Bekijk deze YouTube-video

Livestream pitstraat:
Bekijk deze YouTube-video
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:39:19 #2
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811707
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:38 schreef ZombieQueen het volgende:
Die #61 Mercedes is ook wel een hele gave bak.
Zeker :Y
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:39:28 #3
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811708
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:40:27 #4
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811715
Jaaaa Max achter de Dacia! :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:40:37 #5
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811716
Wat zit Gounon die Dacia nou te flashen onder geel :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:40:45 #6
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811720
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jaaaa Max achter de Dacia! :D
Max zit aan het bier :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:40:47 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811721
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jaaaa Max achter de Dacia! :D
Dat is Max niet meer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:40:58 #8
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220811722
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:40 schreef Mano_ het volgende:
Wat zit Gounon die Dacia nou te flashen onder geel :D
Idd :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:41:13 #9
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220811726
Dacia Logan de beste meme van deze race
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:41:30 #10
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811728
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is Max niet meer.
:s)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:41:31 #11
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811729
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:40 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Max zit aan het bier :P
Interview nu
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:41:55 #12
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811734
Team Verstappen wel veel tijd verloren achter die Dacia
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:42:43 #13
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811739
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:41 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
Interview nu
Duitse stream zeker? Op de Engelse waren ze met Juncedea (of hoe je dat ook schrijft) te babbelen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:43:10 #14
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811741
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Team Verstappen wel veel tijd verloren achter die Dacia
Nogal ja :o

Niet genoeg geflitst zeker.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:43:16 #15
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811743
Hele voorsprong weg :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:43:45 #16
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811747
Benetton B195 livery _O_
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:44:06 #17
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811752
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Hele voorsprong weg :')
in een rondje ....
pi_220811756
Moet Max nog een stint of is hij nu klaar?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:44:31 #19
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220811758
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Benetton B195 livery _O_
De McLaren #69 met o.a. Timo Glock
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:44:47 #20
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811760
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:44 schreef Donderkonijn het volgende:
Moet Max nog een stint of is hij nu klaar?
Heeft net een lange stint erop zitten, maar moet nog wel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:45:02 #21
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220811763
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:44 schreef Donderkonijn het volgende:
Moet Max nog een stint of is hij nu klaar?
Ik denk nog twee stints.

4x2 uur = 8 uur dus iedere coureur 3 (dubbele) stints in totaal.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:45:28 #22
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811766
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:44 schreef Donderkonijn het volgende:
Moet Max nog een stint of is hij nu klaar?
Hij moet nog wel een paar keer zelfs. Denk ook dat ze met hem gaan eindigen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:45:28 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811767
Daar werd volgens mij een flinke tik uitgedeeld.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:45:46 #24
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811771
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:42 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Duitse stream zeker? Op de Engelse waren ze met Juncedea (of hoe je dat ook schrijft) te babbelen.
Nee, kijk nu naar de hier vermaledijde zender :D
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:45:54 #25
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811775
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Daar werd volgens mij een flinke tik uitgedeeld.
Ja, die Porsche ( ? ) perst zicht er lekker tussendoor :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:46:22 #26
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811779
Ellebogen werk.
pi_220811783
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:38 schreef ZombieQueen het volgende:
Die #61 Mercedes is ook wel een hele gave bak.
dat hele HWA Evo programma is jeugdsentiment. drie Mercedes 190 DTM replicas met ook nog de juiste liveries uit het desbetreffende seizoen. de #61 heeft delivery van Klaus Ludwig die dat jaar won, de #62 heeft de Kärcher livery van Jurg van Ommen en de #63 de Diebels Alt livery van Roland Asch. HWA is er zelfs ingeslaagd de zoons van Klaus en Roland (Luca Ludwig en Sebastiaan Asch) als coureur te strikken. Renger van der Zanden rijdt op de zwarte 61 mee
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:46:51 #28
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811784
Pizza :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:47:26 #29
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811789
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:45 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
Nee, kijk nu naar de hier vermaledijde zender :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:47:48 #30
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811791
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik had natuurlijk vandaag pizza moeten bestellen ipv morgen. Bij endurance hoort pizza.

Misschien zijn ze nog snel...
Ik heb een Turkse pizza, dat telt ook.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220811800
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:46 schreef Sabata het volgende:

[..]
dat hele HWA Evo programma is jeugdsentiment. drie Mercedes 190 DTM replicas met ook nog de juiste liveries uit het desbetreffende seizoen. de #61 heeft delivery van Klaus Ludwig die dat jaar won, de #62 heeft de Kärcher livery van Jurg van Ommen en de #63 de Diebels Alt livery van Roland Asch. HWA is er zelfs ingeslaagd de zoons van Klaus en Roland (Luca Ludwig en Sebastiaan Asch) als coureur te strikken. Renger van der Zanden rijdt op de zwarte 61 mee
Thanks! Dat wist ik niet.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:48:45 #32
169715 Mano_
Manomanoman..
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:48:48 #33
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811802
Voorsprong hersteld.
pi_220811803
Mooi, weer een beetje voorsprong.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:49:01 #35
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811804
Estre er af :W
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811805
Oepsie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:49:08 #37
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220811807
Estre -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:49:14 #38
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811808
Lekker gewerkt van de regie, mooie cheeseburger
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:49:17 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811810
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Hele voorsprong weg :')
Op de #911 is ie weer wat groter nu :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811811
Zo flinke schade.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:49:20 #41
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811812
oops
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:49:36 #42
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811813
Einde oefening lijkt me
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:49:38 #43
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811814
Kaput!
Daar is werk aan de winkel.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:49:49 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811818
Skill issue
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:49:55 #45
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811820
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voorsprong hersteld.
Olson gaat ook hard
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811822
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kaput!
Daar is werk aan de winkel.
Heeft geen zin meer. Helaas.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:50:15 #47
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220811826
Doet het helemaal zelf
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:50:21 #48
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811829
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Skill issue
Hij is bizar snel, maar neemt af en toe ook te veel risico
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811831
YT corner
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:50:49 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811834
Ach Estre.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811835
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Hij is bizar snel, maar neemt af en toe ook te veel risico
Een soort Leclerc inde DTM klasse dus?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:51:01 #52
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811837
Gounon is de leiding al kwijt. Gaat veel te langzaam
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:51:03 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811838
Wajow :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811839
Damn...
pi_220811840
Next...
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:51:10 #56
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811841
Koekoek
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:51:13 #57
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811842
Zo, die is kapot
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:51:13 #58
169715 Mano_
Manomanoman..
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:51:14 #59
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811844
Zo, die Mustang is goed kapot.
pi_220811846
Die Ford is wel afgeschreven _O-
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:51:26 #61
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811849
Die is stuk
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:51:27 #62
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811850
boh..weer een
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:51:33 #63
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220811852
Maini er ook af -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_220811853
Wat de hellie is er met Gounon...
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:51:59 #65
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811857
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Wat de hellie is er net Gounon...
Zit geen gang in -O-
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 18:52:03 #66
284411 crew  heywoodu
pi_220811858
Als je wil winnen, Maini bellen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:52:04 #67
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811859
#3 naar P2 :?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:52:13 #68
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811860
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:51 schreef Peterselieman het volgende:
Gounon is de leiding al kwijt. Gaat veel te langzaam
Dat moet toch op z'n minst een tikkie frustrerend zijn... Rijd je zo goed weg bij de rest, blijft er niets van over..
pi_220811861
#3 nu tweede.

Wat een flopteammaten heeft Max.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 18:52:17 #70
284411 crew  heywoodu
pi_220811862
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Wat de hellie is er met Gounon...
Gewoon de minste van de 4 :P
pi_220811866
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:51 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Zit geen gang in -O-
Understatement...
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:52:23 #72
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811867
You can't park there mate.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220811871
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon de minste van de 4 :P
Ohja! Het rekensommetje daalde echt veel later bij me.

Gefeliciteerd met de baby on the way O+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:54:29 #74
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220811878
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:52 schreef tralalala het volgende:
#3 nu tweede.

Wat een flopteammaten heeft Max.
Gasly, Yuki en Lawson
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220811886
Tsjonge jonge
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:55:25 #76
169715 Mano_
Manomanoman..
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:55:30 #77
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811890
Zo Gounon dacht, ik sluit maar even aan bij die Seat.
pi_220811893
De nummer 3 rijdt als een oude oma _O-
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:56:35 #79
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811903
Gounon is niet agressief genoeg op de banden denk ik
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:56:38 #80
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811904
Op deze manier ga je minuten laten liggen joh.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:57:09 #81
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811910
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Op deze manier ga je minuten laten liggen joh.
Nog steeds minder dan wat Estre laat liggen :7
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:57:17 #82
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811911
GOU verliest veel zeg
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:57:24 #83
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220811913
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
pindazakje
pi_220811921
Kunnen ze trouwens als team ook zeggen; je stint was zo bagger, je bent klaar? Of moet Gounon later ook sowieso weer rijden?
pi_220811924
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Tu du du du...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:58:11 #86
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811926
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Al een paar jaar
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:58:13 #87
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811927
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
DU DU DU DU
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:58:19 #88
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811928
Franse troep.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:58:22 #89
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811929
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Al jaren. Alleen is dit de eerste keer dat de WEC reeks gekaapt is ervoor.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:58:23 #90
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811930
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Sinds 15u :P
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 18:58:36 #91
842 Zorro
Z
pi_220811932
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Het is Le Max
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:58:43 #92
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220811934
Gounon doet bij de tegenstander mee.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:59:11 #93
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811938
Meteen 10 mic's onder z'n neus, haha.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 18:59:19 #94
284411 crew  heywoodu
pi_220811939
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Al best wat jaren. Alleen iets minder dan Le Mans.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:00:01 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811945
Pizza is genuttigd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811946
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef ZombieQueen het volgende:
Kunnen ze trouwens als team ook zeggen; je stint was zo bagger, je bent klaar? Of moet Gounon later ook sowieso weer rijden?
Minimaal 6 uur toch of geldt dat hier niet?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:00:15 #97
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811949
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Pizza is genuttigd.
Grote jongen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:00:18 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811950
Die crash heeft gewoon de camera onklaar gemaakt :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:00:32 #99
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811951
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Pizza is genuttigd.
huh, die had toch 3 dagen bezorgtijd?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811956
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Minimaal 6 uur toch of geldt dat hier niet?
Met 4 coureurs in 1 auto gaat dat al niet toch? Met pitten, dan kan een rijder nooit minimaal 6 uur rijden.
pi_220811958
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef ZombieQueen het volgende:
Kunnen ze trouwens als team ook zeggen; je stint was zo bagger, je bent klaar? Of moet Gounon later ook sowieso weer rijden?
iemand van de auto halen zonder dat een coureur de minimale aantal ronden heeft gereden kan alleen als de wedstrijdleiding te veel strafpunten uitdeelt wegens te snel rijden of het aantikken van tegenstanders
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:01:27 #102
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811959
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Dit was het eerste topic ooit op FOK!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220811963
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?

meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:02:10 #104
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811968
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?

meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Dat laatste
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 19:02:30 #105
842 Zorro
Z
pi_220811972
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:02 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dat laatste
Dat dus
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 19:02:35 #106
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811973
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?

meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
op de mobiel aan en in slaap vallen en wakker worden en in slaap vallen en wakker worden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811975
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Sabata het volgende:

[..]
iemand van de auto halen zonder dat een coureur de minimale aantal ronden heeft gereden kan alleen als de wedstrijdleiding te veel strafpunten uitdeeld wegens de snel rijden of het aantikken van tegenstanders
Ah, na opzoeken blijkt dat 3 ronden te zijn.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:02:39 #108
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811976
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:02 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dat laatste
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:02:44 #109
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220811977
Aad de Mos had Gounon er al uitgehaald.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220811979
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:02 schreef Nizno het volgende:

[..]
op de mobiel aan en in slaap vallen en wakker worden en in slaap vallen en wakker worden
Held
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:03:16 #111
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811983
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?

meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Ik ga uiteindelijk gewoon maffen. Zal wel een latertje worden, ik hoop nog op wat heldere lucht vannacht voor sjieke foto's.
pi_220811985
Ik ben morgen jarig, maar even kijken hoe het loopt *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220811989
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?

meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Ik zet de tv aan op de slaapkamer en doe dan wat hazenslaapjes.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:03:44 #114
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811991
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:02 schreef -XOR- het volgende:
Aad de Mos had Gounon er al uitgehaald.
Aad zou in een visioen hebben gezien dat Gounon moest starten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220811996
Jules voelt zich duidelijk niet op zijn gemak op een half natte baan, een soort anti Max dus
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220811999
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Sabata het volgende:
Jules voelt zich duidelijk niet op zijn gemak op een half natte baan, een soort anti Max dus
Max is Nederlander. Natte banen is niks nieuws
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:04:34 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812000
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
huh, die had toch 3 dagen bezorgtijd?
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:04:40 #118
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812001
Slim zeg, even de motor extra koelen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:04:54 #119
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812005
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.
:D Heb je wel de goede gekregen?
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 19:05:05 #120
842 Zorro
Z
pi_220812006
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.
Ik zou een nieuwe vragen :P
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 19:05:15 #121
284411 crew  heywoodu
pi_220812010
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:01 schreef Vlinder het volgende:
hoe doen jullie dit in de avond/nacht/ochtend?

meldingen aan of gewoon gaan slapen en je ziet het wel weer als je wakker wordt?
Het plan: lekker blijven kijken.

De realiteit soms: heel even slapen. Maar niet altijd.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:05:32 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812014
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja. Volgens de site is ie ook nog niet bezorgd.
Krijg je straks nog een _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:05:58 #123
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812021
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Krijg je straks nog een _O-
*dinsdag
pi_220812022
Maar 2 seconde kwijtgeraakt tijdens de samenvatting. 8-)
pi_220812023
Die Aston komt ook steeds dichterbij.
pi_220812024
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het plan: lekker blijven kijken.

De realiteit soms: heel even slapen. Maar niet altijd.
Kun je vast wennen aan gebroken nachten :9
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:07:13 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812031
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:05 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik zou een nieuwe vragen :P
Ik verwacht over 20 minuten gewoon een tweede.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:07:34 #128
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812033
TowtruckTim als bergert had het afgemaakt hier.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:07:52 #129
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220812039
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik verwacht over 20 minuten gewoon een tweede.
Vol in de dirty bulk.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220812045
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:06 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Kun je vast wennen aan gebroken nachten :9
The joys of parenthood. *O* Totally worth it en het went ook wel.
Onze 5 jarige kampt met slaapproblematiek. En onze oudste sliep pas door toen zijn broertje werd geboren.
Na bijna 9,5 jaar durf ik mezelf wel een professioneel nachtbraker te noemen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:08:47 #131
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812049
Ondertussen, de Ford-woordvoerder:
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 19:10:03 #132
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812060
Waarom blijft hij steeds knipperen met zijn lampen? :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:10:21 #133
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812062
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:07 schreef TweedeKlum het volgende:
TowtruckTim als bergert had het afgemaakt hier.
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manier
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:11:57 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812077
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manier
:D

Ik heb die gast helemaal in de begintijd even gevolgd omdat ie voor wat voor reden dan ook m'n yt homepage wist te bereiken. Was wel grappig, maar uiteindelijk had ik het wel gezien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220812084
Gounon heeft een momentje gehad volgens mij
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:13:14 #136
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812086
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manier
:D

Ach, het is toch niet zijn stoel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 19:13:58 #137
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812095
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:13 schreef ZombieQueen het volgende:
Gounon heeft een momentje gehad volgens mij
Bijna 10 sec kwijt ja
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:15:05 #138
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220812106
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Pizza is genuttigd.
Hier was het bratwurst met sauerkraut en curry :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:16:10 #139
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812115
Gounon lijkt ineens door te hebben dat de race al begonnen is.

(HIj heeft een seconde ingehaald)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:16:45 #140
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812119
Nog een kwartiertje, dan is het 19:30 met nog 19:30 te gaan _O_
pi_220812121
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:15 schreef wdn het volgende:

[..]
Hier was het bratwurst met sauerkraut en curry :D
ik ga zo dadelijk voor een schnitzelbroodje met een Grosse pommes mit mayo
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220812125
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:16 schreef Jane het volgende:
Gounon lijkt ineens door te hebben dat de race al begonnen is.

(HIj heeft een seconde ingehaald)
Maar die Aston hijgt ook flink in zijn nek.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:17:54 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812126
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:16 schreef Mano_ het volgende:
Nog een kwartiertje, dan is het 19:30 met nog 19:30 te gaan _O_
Bijna tijd voor ESF :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:18:31 #144
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812132
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bijna tijd voor ESF :+
-O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:21:15 #145
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812157
Ah, dader van de crashes gespot!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 19:21:18 #146
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812158
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bijna tijd voor ESF :+
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:18 schreef Mano_ het volgende:

[..]
-O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812163
#3 bijna #3
pi_220812165
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:21 schreef Mano_ het volgende:
Ah, dader van de crashes gespot!
Lullig wel, zo eruit.
pi_220812167
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:22 schreef tralalala het volgende:
#3 bijna #3
Echt waardeloos dit
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220812177
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220812182
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef Sabata het volgende:
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
En dat spoor kwam dan van de 911 toch?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:23:59 #152
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812183
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef Sabata het volgende:
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
Ja, de regie heeft die lekkende auto net gevonden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:24:08 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812184
Ach
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:25:12 #154
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812193
Lijkt me ook vreselijk om de zwakke broeder in zo'n team te zijn.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:25:57 #155
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812199
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bijna tijd voor ESF :+
Een schrans festijn?

Zie je wel
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:26:17 #156
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220812203
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef Sabata het volgende:
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
Ja, van de #320 Porsche met Marco van Ramshorst.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:27:20 #157
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220812211
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bijna tijd voor ESF :+
Ik wacht vooral op het begin van de Indy 500 kwalificatie
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:28:04 #158
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812221
Ik schakel net in, is het de moeite van het terugkijken waard?
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:29:03 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812229
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:28 schreef pmponer het volgende:
Ik schakel net in, is het de moeite van het terugkijken waard?
Ongeveer tot het punt dat Verstappen uitstapte, misschien nog een rondje daarna om erachter te komen waar een kanshebber gebleven is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:29:14 #160
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812234
Gounon heeft eindelijk door dat hij niet in een Canta rijdt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220812236
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:28 schreef pmponer het volgende:
Ik schakel net in, is het de moeite van het terugkijken waard?
Altijd.

24h Nurburgring heeft echt alles.
pi_220812251
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bijna tijd voor ESF :+
24h Nurburgring uitzetten om naar het rariteitenkabinet te kijken… Dan verdien je het niet om ogen te hebben.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:31:29 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812258
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
24h Nurburgring uitzetten om naar het rariteitenkabinet te kijken… Dan verdien je het niet om ogen te hebben.
Ik heb 5 schermen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:33:19 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812280
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb 5 schermen.
Dan zou ik er niet eentje opofferen voor een onzinshow
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:33:25 #165
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812282
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ongeveer tot het punt dat Verstappen uitstapte, misschien nog een rondje daarna om erachter te komen waar een kanshebber gebleven is.
Het was een geintje, maar ik schakeld ein nadat Max uit was gestapt, ik me verwonderde over de tijd die ze voor lagen. Maar goed dat is inmiddels ook verdwenen. DIe crash van Estre was toch in "youtube corner"?

Het is echt bizar dat elke ronde anders is, en het elke ronde net zo goed afgelopen kan zijn.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 19:33:47 #166
284411 crew  heywoodu
pi_220812286
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:08 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
The joys of parenthood. *O* Totally worth it en het went ook wel.
Onze 5 jarige kampt met slaapproblematiek. En onze oudste sliep pas door toen zijn broertje werd geboren.
Na bijna 9,5 jaar durf ik mezelf wel een professioneel nachtbraker te noemen.
Ik hoop van harte dat het soms zo uitkomt tijdens een race als dit, of de Spelen in 2028 (in de VS), met een kind s nachts sport kijken (om het enthousiasme er beetje bij beetje in te krijgen) is wel een droom :@ :D
pi_220812287
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb 5 schermen.
Zwak excuus.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:34:09 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812292
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dan zou ik er niet eentje opofferen voor een onzinshow
Zijn er sowieso maar 2 actief momenteel :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 19:35:14 #169
284411 crew  heywoodu
pi_220812306
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb 5 schermen.
Gewoon ook ESF kijken straks, doe ik ook!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:35:52 #170
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812315
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zijn er sowieso maar 2 actief momenteel :P
Waarom geen 3?
- Algemene feed
- Max cam
- Sectortijden
- Gereserveerd voor IndyCar
- Gereserveerd voor IndyCar leaderboard

Hop, vijf gevuld
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:36:12 #171
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812318
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon ook ESF kijken straks, doe ik ook!
Dit levert flinke minpunten op
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:36:48 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812323
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dit levert flinke minpunten op
Gelukkig deel jij de punten niet uit |:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 19:36:54 #173
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812325
Die zat goed vast
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:37:26 #174
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812330
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
Die zat goed vast
Bottasvibes.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:37:32 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812333
#3 weer eerste. Opgelost, slotje.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:37:32 #176
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812334
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
Die zat goed vast
Ik dacht al "Doet Bottas ook mee?" B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:37:36 #177
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220812336
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb 5 schermen.
:7
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:37:45 #178
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812339
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
Die zat goed vast
Daar weet Valtteri Bottas alles van
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220812389
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik hoop van harte dat het soms zo uitkomt tijdens een race als dit, of de Spelen in 2028 (in de VS), met een kind s nachts sport kijken (om het enthousiasme er beetje bij beetje in te krijgen) is wel een droom :@ :D
Ja hoor. Kinderen zijn erg gevoelig voor enthousiasme.

Mijn opa bouwt replica's van klassieke racemotoren, nam ons vroeger elk naar mee naar de TT in Assen. Alle kleinkinderen zijn motorfanaat geworden.

En ik zie het ook met mijn eigen kinderen. Ze gaan beide regelmatig mee te zeilen, leven er helemaal voor.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 19:46:42 #180
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220812424
staat nummer 3 toch maar mooi even eerste
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 19:49:54 #181
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812460
Dacia keurig met de alarmlichten aan
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:50:24 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812463
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies w/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:50:52 #183
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812467
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies w/
Die ben je nu al kwijt door er over te beginnen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:51:09 #184
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812473
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies w/
Lekkere boycot ook als je het wel gaat uitzenden :7
Drop you like an ill, bad habit
pi_220812482
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies w/
Ik blijf jullie vermoeien met mijn aanwezigheid. *O*
pi_220812513
Wat is er met die Dacia? Is dat de laatste auto ofzo?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:53:43 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812519
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Die ben je nu al kwijt door er over te beginnen
@R-woud93 stelt me hier erg teleur.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220812520
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef Vlinder het volgende:
Wat is er met die Dacia? Is dat de laatste auto ofzo?
Publieksfavoriet
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:53:56 #189
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812523
Gounon staat binnen, maar wel bijna ingehaald door Martin ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220812531
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Publieksfavoriet
Waarom?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220812542
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat het een Dacia is :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:54:55 #192
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812543
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat Dacia

(en dan gewoon de pitbox delen met Estre :D)
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 19:55:13 #193
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812553
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
@:R-Woud93 stelt me hier erg teleur.
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg

Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 19:56:01 #194
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220812565
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg

Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
:J
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220812575
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Omdat het een Dacia is :P
Oké :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:57:48 #196
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812583
Drop you like an ill, bad habit
pi_220812630
Is Gounon de traagste van de vier of is dat Auer?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:01:45 #198
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220812645
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef QuidProJoe het volgende:
Is Gounon de traagste van de vier of is dat Auer?
Ja
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220812652
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:57 schreef pmponer het volgende:
Hierom Dacia

Bekijk deze YouTube-video
Wat gaaf O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:02:50 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812666
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg

Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
2 jaar geleden had ik de finale geboycot door naar de bioscoop te gaan _O_

Dat was een terechte reden geweest om te boycotten in het volgende jaar. Nu boycot ik de boycot.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220812709
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]
2 jaar geleden had ik de finale geboycot door naar de bioscoop te gaan _O_

Dat was een terechte reden geweest om te boycotten in het volgende jaar. Nu boycot ik de boycot.
2 jaar geleden was wel wat ja. Fuck de EBU. Zat toen helemaal aan Fok vast geplakt. Vorig jaar gevloerd met een buikgriep en dit jaar voel ik het niet meer om het te volgen.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:07:02 #202
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812721
:W

Ik heb de beide semi's gezien en die waren beide slecht. Dus ik kom hier toevlucht zoeken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220812723
#3 is 3. Gounon is geen pannenkoek, maar baal er wel van. Maar goed, de race is nog lang.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:07:19 #204
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812724
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W

Ik heb de beide semi's gezien en die waren beide slecht. Dus ik kom hier toevlucht zoeken.
Welkom :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:07:43 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812729
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W

Ik heb de beide semi's gezien en die waren beide slecht. Dus ik kom hier toevlucht zoeken.
*O*

Dreamteam is compleet @TheStigsDutchCousin
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220812740
Is er bekend hoelaat Max weer instapt eigenlijk?
pi_220812743
Dit is pas racen _O_
pi_220812750
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er bekend hoelaat Max weer instapt eigenlijk?
Zal wel even duren denk ik. Was half zeven uit de auto ongeveer.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:09:56 #209
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812754
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*O*

Dreamteam is compleet @:TheStigsdutchcousin
O+

Ik werd erop gewezen door gewaardeerde user @Strani
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:10:09 #210
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812759
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W

Ik heb de beide semi's gezien en die waren beide slecht. Dus ik kom hier toevlucht zoeken.
Welkom hier
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:10:17 #211
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812761
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef StephanL het volgende:

[..]
Zal wel even duren denk ik. Was half zeven uit de auto ongeveer.
Ik neem aan dat eerst de andere 2 teammaten nog ieder een stint gaan doen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:10:43 #212
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812764
#81 BMW 45 seconden straf voor negeren dubbel geel
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220812765
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef StephanL het volgende:

[..]
Zal wel even duren denk ik. Was half zeven uit de auto ongeveer.
Dan gaan we het vanzelf zien, kom net pas uit mijn werk dus schakel net pas in
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:11:19 #214
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812772
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
#81 BMW 45 seconden straf voor negeren dubbel geel
Idem voor de #99 BMW
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:11:26 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812773
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*O*

Dreamteam is compleet @:TheStigsdutchcousin
O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812776
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:10 schreef Jane het volgende:

[..]
Ik neem aan dat eerst de andere 2 teammaten nog ieder een stint gaan doen.
Ja denk ik ook. Al weet je het nooit helemaal zeker.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:11:54 #217
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220812779
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:12:17 #218
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812782
Het is ook gewoon een sprintrace van 24 uur he.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220812790
Zijn die spiesen nou nog niet gaar?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220812793
Die barbeque _O_
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:13:16 #221
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812794
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:12 schreef Vlinder het volgende:
Zijn die spiesen nou nog niet gaar?
Die liggen er al even op ja :D
pi_220812795
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:12 schreef Vlinder het volgende:
Zijn die spiesen nou nog niet gaar?
Hahahahaha dat dacht ik ook.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:13:19 #223
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812796
Achterstand op de koploper begint wel groot te worden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:13:24 #224
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812798
Iemand nog een schaschlik?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220812800
Die spiesjes duren wel lang.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_220812801
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:12 schreef Vlinder het volgende:
Zijn die spiesen nou nog niet gaar?
Dit is de vijfde ronde ;)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:13:40 #227
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:13:59 #228
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812805
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:12 schreef Vlinder het volgende:
Zijn die spiesen nou nog niet gaar?
huh?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:14:12 #229
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812810
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
huh?
Die was een uur of wat geleden ook al in beeld ;)
pi_220812812
Zijn er ook board radio geluiden …van < 160 wagens eigenlijk?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:14:16 #231
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812813
Doet mij denken aan de TT camping, misschien hier ook maar eens heen met de sleurhut
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:14:22 #232
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812815
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:13 schreef Mano_ het volgende:
Zwarte Pieten :o
*O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812816
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:13 schreef StephanL het volgende:

[..]
Dit is de vijfde ronde ;)
Lekkere afwisseling. Spiesen of spiesen :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:14:44 #234
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812817
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:14 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Die was een uur of wat geleden ook al in beeld ;)
Het publiek is aan het bbq-en?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:14:45 #235
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812818
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
huh?
Die BBQ is al een paar keer in beeld geweest. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:07 #236
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812822
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:14 schreef AnneX het volgende:
Zijn er ook board radio geluiden …van < 160 wagens eigenlijk?
Open lobby voice chat chaos _O_ :D
pi_220812823
Daar gaat Tom Coronel weer in een Audi
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:13 #238
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812824
Ik zie het nu :D
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:16 #239
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812827
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het publiek is aan het bbq-en?
Ja joh. Let maar eens op al die rookpluimen die in beeld komen :9
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:24 #241
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812828
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het publiek is aan het bbq-en?
ja, traditie
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:25 #242
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812829
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie het nu :D
Hoi jij O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:30 #243
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812832
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ja, traditie
:9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:34 #244
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812833
Ah, er zijn ook spareribs!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220812834
Spareribs :D
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:56 #246
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812837
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef Mano_ het volgende:
Poah, ribbekes!
Coronel kan na afloop precies vertellen wat waar op de BBQ lag
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:57 #247
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812838
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef Jane het volgende:
Ah, er zijn ook spareribs!
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef StephanL het volgende:
Spareribs :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812839
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Open lobby voice chat chaos _O_ :D
Was al het vermoeden…
pi_220812844
Lijkt me wel gaaf om daar een keer een weekeinde zijn. Kamperen met animatieteam. *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:16:11 #250
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812848
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Coronel kan na afloop precies vertellen wat waar op de BBQ lag
_O-
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:16:38 #251
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812856
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef Jane het volgende:
Ah, er zijn ook spareribs!
:9
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220812857
Wat een geweldige sfeer is dit toch ook. Dit zie je echt bijna nergens
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:16:46 #253
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812858
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef ZombieQueen het volgende:
Lijkt me wel gaaf om daar een keer een weekeinde zijn. Kamperen met animatieteam. *O*
Ik zie een Fok!-meet aankomen 8-)
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:17:22 #254
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812862
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ik zie een Fok!-meet aankomen 8-)
Ik ben niet van het kamperen :@
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:17:26 #255
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812864
Die Fransoos kan er echt geen kut van. :{
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:17:29 #256
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812865
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ik zie een Fok!-meet aankomen 8-)
Ga ik toch liever de baan op.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:17:45 #257
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812866
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik ben niet van het kamperen :@
Wij samen in een huisje? O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:17:52 #258
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812868
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ga ik toch liever de baan op.
Moet je een Dacia kopen :P
pi_220812869
Bumperklevende BMW's, wel realistisch zo
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:17:56 #260
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812870
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik ben niet van het kamperen :@
Ze bouwen hele dorpen langs de baan
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:18:19 #261
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812874
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Moet je een Dacia kopen :P
Die zijn niet zo duur :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:18:25 #262
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812877
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wij samen in een huisje? O+
Gewoon in en caravan joh, mooi man *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:18:32 #263
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812880
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Ze bouwen hele dorpen langs de baan
Fok-dorp!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812882
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik ben niet van het kamperen :@
Ik ook niet echt, maar je moet het ook zien als een geheel, waarbij kamperen dan gewoon hoort.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:18:48 #265
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812884
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:18 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Gewoon in en caravan joh, mooi man *O*
Caravan :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812886
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Ze bouwen hele dorpen langs de baan
Onvoorstelbaar wat ze allemaal mee hebben gesleept.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:18:57 #267
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220812887
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef StephanL het volgende:
Wat een geweldige sfeer is dit toch ook. Dit zie je echt bijna nergens
Bij de TT zie je dit wel :Y
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220812889
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Moet je een Dacia kopen :P
Een Fok team? :P
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:19:26 #269
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812892
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Caravan :r
Ah joh, na een paar bier is dat geen probleem meer, ik ben altijd blij als ik lig
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:19:33 #270
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812893
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik ben niet van het kamperen :@
;(
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:19:39 #271
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812894
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef StephanL het volgende:

[..]
Een Fok team? :P
FRT, het Fok Race Team!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812895
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef StephanL het volgende:

[..]
Een Fok team? :P
Ze zien ons aankomen _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:19:43 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812896
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ik zie een Fok!-meet aankomen 8-)
Ik zou echt zo in de auto kunnen springen om naar Le Mans te gaan komende maand. Het probleem wat ik heb is dat ik gewoon bijna geen autosportfans ken in het echte leef.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:19:49 #274
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812898
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ah joh, na een paar bier is dat geen probleem meer, ik ben altijd blij als ik lig
Bier :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:19:59 #275
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812899
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:18 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Bij de TT zie je dit wel :Y
Ik heb al een andere caravan, rookmachine en tent gekocht *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:20:03 #276
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812900
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik ben niet van het kamperen :@
Nemen wij het hotel daar. :)
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220812901
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Bier :r
Wijn! *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220812908
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
FRT, het Fok Race Team!
^O^
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Ze zien ons aankomen _O-
Wel ja. Kan makkelijk. Thuis oefenen om de baan te kennen. Genoeg simmers hier ook die de baan kennen. Chevy :P
pi_220812909
`Pohhh :Y)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:20:55 #280
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812913
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
FRT, het Fok Race Team!
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.

:P
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:20:56 #281
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812914
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
FRT, het Fok Race Team!
Daar alle autosport topics onder brengen _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:07 #282
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812915
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Wijn! *O* *O*
Alcohol :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:13 #283
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812917
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Bier *O*
Fixed
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220812918
Ziet er lekker uit die ribs
pi_220812919
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.

:P
fart :D _O-
pi_220812920
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.

:P
FART _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:24 #287
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220812921
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:18 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Gewoon in en caravan joh, mooi man *O*
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220812922
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.

:P
Fart :D
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:27 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812923
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Misschien erin verwerken dat we allemaal amateurs zijn.
Fok Amateur Race Team.

:P
_O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daar alle autosport topics onder brengen _O_
Jaaaaaa *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:37 #290
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812925
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nemen wij het hotel daar. :)
Topplan _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:51 #291
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812928
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:21 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Fixed
Zeg :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812936
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef StephanL het volgende:

[..]
^O^
[..]
Wel ja. Kan makkelijk. Thuis oefenen om de baan te kennen. Genoeg simmers hier ook die de baan kennen. Chevy :P
Ik denk dat er meerderen hier zijn die de baan gewoon echt kennen.

(Hoi!)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:22:42 #293
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812937
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ga ik toch liever de baan op.
Maar het is wel de bedoeling dit jaar weer eens een track day mee te pakken ja ^O^
pi_220812940
Dacia is niks. Rijd ik nog liever in een Yaris _O_
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:23:08 #295
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812941
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Maar het is wel de bedoeling dit jaar weer eens een track day mee te pakken ja ^O^
Wil ik ook wel eens doen. Maar dan met de motor.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:23:31 #296
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812948
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:21 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
[ afbeelding ]


Zo staan wij er bij
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:24:14 #297
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812953
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:23 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Zo staan wij er bij
Dat verbaast me niks. :N
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:24:22 #298
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812956
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk dat er meerderen hier zijn die de baan gewoon echt kennen.

(Hoi!)
Nooit gereden en eerlijk gezegd ook niet zo'n behoefte aan. De snelheidsverschillen zijn enorm en het duurt wel ff voordat je de baan kent, dus ik denk dat ik alleen maar in m'n spiegels aan het kijken zou zijn en niet echt lekker zou kunnen rijden. Dan ga ik toch liever naar Zandvoort of Zolder.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:24:29 #299
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220812957
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:23 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Zo staan wij er bij
Boh! :+
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:25:05 #300
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812960
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zeg :(
Een goed glas bier is echt :9
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:25:14 #301
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812962
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat verbaast me niks. :N
Onze vriendin is inmiddels al meegenomen door een opgewonden onbekende persoon, gekregen voor mijn 30e verjaardag.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')