Een soort Leclerc inde DTM klasse dus?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is bizar snel, maar neemt af en toe ook te veel risico
Dat moet toch op z'n minst een tikkie frustrerend zijn... Rijd je zo goed weg bij de rest, blijft er niets van over..quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:51 schreef Peterselieman het volgende:
Gounon is de leiding al kwijt. Gaat veel te langzaam
Gasly, Yuki en Lawsonquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:52 schreef tralalala het volgende:
#3 nu tweede.
Wat een flopteammaten heeft Max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |