Een soort Leclerc inde DTM klasse dus?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is bizar snel, maar neemt af en toe ook te veel risico
Dat moet toch op z'n minst een tikkie frustrerend zijn... Rijd je zo goed weg bij de rest, blijft er niets van over..quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:51 schreef Peterselieman het volgende:
Gounon is de leiding al kwijt. Gaat veel te langzaam
Gasly, Yuki en Lawsonquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:52 schreef tralalala het volgende:
#3 nu tweede.
Wat een flopteammaten heeft Max.
Nog steeds minder dan wat Estre laat liggenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Op deze manier ga je minuten laten liggen joh.
Tu du du du...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Al een paar jaarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
DU DU DU DUquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Al jaren. Alleen is dit de eerste keer dat de WEC reeks gekaapt is ervoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Sinds 15uquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Het is Le Maxquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Al best wat jaren. Alleen iets minder dan Le Mans.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Minimaal 6 uur toch of geldt dat hier niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef ZombieQueen het volgende:
Kunnen ze trouwens als team ook zeggen; je stint was zo bagger, je bent klaar? Of moet Gounon later ook sowieso weer rijden?
Met 4 coureurs in 1 auto gaat dat al niet toch? Met pitten, dan kan een rijder nooit minimaal 6 uur rijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Minimaal 6 uur toch of geldt dat hier niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |