abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:55:25 #76
169715 Mano_
Manomanoman..
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:55:30 #77
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811890
Zo Gounon dacht, ik sluit maar even aan bij die Seat.
pi_220811893
De nummer 3 rijdt als een oude oma _O-
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:56:35 #79
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811903
Gounon is niet agressief genoeg op de banden denk ik
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:56:38 #80
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811904
Op deze manier ga je minuten laten liggen joh.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:57:09 #81
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811910
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Op deze manier ga je minuten laten liggen joh.
Nog steeds minder dan wat Estre laat liggen :7
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:57:17 #82
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811911
GOU verliest veel zeg
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:57:24 #83
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220811913
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
pindazakje
pi_220811921
Kunnen ze trouwens als team ook zeggen; je stint was zo bagger, je bent klaar? Of moet Gounon later ook sowieso weer rijden?
pi_220811924
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Tu du du du...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:58:11 #86
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811926
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Al een paar jaar
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:58:13 #87
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811927
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
DU DU DU DU
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:58:19 #88
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811928
Franse troep.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:58:22 #89
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811929
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Al jaren. Alleen is dit de eerste keer dat de WEC reeks gekaapt is ervoor.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:58:23 #90
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811930
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Sinds 15u :P
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 18:58:36 #91
842 Zorro
Z
pi_220811932
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Het is Le Max
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:58:43 #92
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220811934
Gounon doet bij de tegenstander mee.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:59:11 #93
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811938
Meteen 10 mic's onder z'n neus, haha.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 18:59:19 #94
284411 crew  heywoodu
pi_220811939
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer is de 24u van Nürburg een ding op fok?
Was altijd alleen Le Mans toch?
Al best wat jaren. Alleen iets minder dan Le Mans.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:00:01 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811945
Pizza is genuttigd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811946
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef ZombieQueen het volgende:
Kunnen ze trouwens als team ook zeggen; je stint was zo bagger, je bent klaar? Of moet Gounon later ook sowieso weer rijden?
Minimaal 6 uur toch of geldt dat hier niet?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:00:15 #97
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811949
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Pizza is genuttigd.
Grote jongen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:00:18 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811950
Die crash heeft gewoon de camera onklaar gemaakt :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:00:32 #99
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811951
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Pizza is genuttigd.
huh, die had toch 3 dagen bezorgtijd?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811956
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Minimaal 6 uur toch of geldt dat hier niet?
Met 4 coureurs in 1 auto gaat dat al niet toch? Met pitten, dan kan een rijder nooit minimaal 6 uur rijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')