abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220812182
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef Sabata het volgende:
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
En dat spoor kwam dan van de 911 toch?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:23:59 #152
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812183
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef Sabata het volgende:
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
Ja, de regie heeft die lekkende auto net gevonden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:24:08 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812184
Ach
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:25:12 #154
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812193
Lijkt me ook vreselijk om de zwakke broeder in zo'n team te zijn.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:25:57 #155
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812199
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bijna tijd voor ESF :+
Een schrans festijn?

Zie je wel
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:26:17 #156
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220812203
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef Sabata het volgende:
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
Ja, van de #320 Porsche met Marco van Ramshorst.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:27:20 #157
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220812211
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bijna tijd voor ESF :+
Ik wacht vooral op het begin van de Indy 500 kwalificatie
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:28:04 #158
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812221
Ik schakel net in, is het de moeite van het terugkijken waard?
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:29:03 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812229
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:28 schreef pmponer het volgende:
Ik schakel net in, is het de moeite van het terugkijken waard?
Ongeveer tot het punt dat Verstappen uitstapte, misschien nog een rondje daarna om erachter te komen waar een kanshebber gebleven is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:29:14 #160
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812234
Gounon heeft eindelijk door dat hij niet in een Canta rijdt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220812236
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:28 schreef pmponer het volgende:
Ik schakel net in, is het de moeite van het terugkijken waard?
Altijd.

24h Nurburgring heeft echt alles.
pi_220812251
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bijna tijd voor ESF :+
24h Nurburgring uitzetten om naar het rariteitenkabinet te kijken… Dan verdien je het niet om ogen te hebben.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:31:29 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812258
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
24h Nurburgring uitzetten om naar het rariteitenkabinet te kijken… Dan verdien je het niet om ogen te hebben.
Ik heb 5 schermen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:33:19 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812280
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb 5 schermen.
Dan zou ik er niet eentje opofferen voor een onzinshow
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:33:25 #165
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812282
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ongeveer tot het punt dat Verstappen uitstapte, misschien nog een rondje daarna om erachter te komen waar een kanshebber gebleven is.
Het was een geintje, maar ik schakeld ein nadat Max uit was gestapt, ik me verwonderde over de tijd die ze voor lagen. Maar goed dat is inmiddels ook verdwenen. DIe crash van Estre was toch in "youtube corner"?

Het is echt bizar dat elke ronde anders is, en het elke ronde net zo goed afgelopen kan zijn.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 19:33:47 #166
284411 crew  heywoodu
pi_220812286
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:08 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
The joys of parenthood. *O* Totally worth it en het went ook wel.
Onze 5 jarige kampt met slaapproblematiek. En onze oudste sliep pas door toen zijn broertje werd geboren.
Na bijna 9,5 jaar durf ik mezelf wel een professioneel nachtbraker te noemen.
Ik hoop van harte dat het soms zo uitkomt tijdens een race als dit, of de Spelen in 2028 (in de VS), met een kind s nachts sport kijken (om het enthousiasme er beetje bij beetje in te krijgen) is wel een droom :@ :D
pi_220812287
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb 5 schermen.
Zwak excuus.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:34:09 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812292
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dan zou ik er niet eentje opofferen voor een onzinshow
Zijn er sowieso maar 2 actief momenteel :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 19:35:14 #169
284411 crew  heywoodu
pi_220812306
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb 5 schermen.
Gewoon ook ESF kijken straks, doe ik ook!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:35:52 #170
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812315
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zijn er sowieso maar 2 actief momenteel :P
Waarom geen 3?
- Algemene feed
- Max cam
- Sectortijden
- Gereserveerd voor IndyCar
- Gereserveerd voor IndyCar leaderboard

Hop, vijf gevuld
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:36:12 #171
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812318
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon ook ESF kijken straks, doe ik ook!
Dit levert flinke minpunten op
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:36:48 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812323
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dit levert flinke minpunten op
Gelukkig deel jij de punten niet uit |:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 19:36:54 #173
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812325
Die zat goed vast
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:37:26 #174
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812330
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
Die zat goed vast
Bottasvibes.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:37:32 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812333
#3 weer eerste. Opgelost, slotje.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:37:32 #176
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812334
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
Die zat goed vast
Ik dacht al "Doet Bottas ook mee?" B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:37:36 #177
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220812336
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb 5 schermen.
:7
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:37:45 #178
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812339
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
Die zat goed vast
Daar weet Valtteri Bottas alles van
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220812389
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik hoop van harte dat het soms zo uitkomt tijdens een race als dit, of de Spelen in 2028 (in de VS), met een kind s nachts sport kijken (om het enthousiasme er beetje bij beetje in te krijgen) is wel een droom :@ :D
Ja hoor. Kinderen zijn erg gevoelig voor enthousiasme.

Mijn opa bouwt replica's van klassieke racemotoren, nam ons vroeger elk naar mee naar de TT in Assen. Alle kleinkinderen zijn motorfanaat geworden.

En ik zie het ook met mijn eigen kinderen. Ze gaan beide regelmatig mee te zeilen, leven er helemaal voor.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 19:46:42 #180
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220812424
staat nummer 3 toch maar mooi even eerste
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 19:49:54 #181
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812460
Dacia keurig met de alarmlichten aan
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:50:24 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812463
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies w/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:50:52 #183
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812467
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies w/
Die ben je nu al kwijt door er over te beginnen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:51:09 #184
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812473
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies w/
Lekkere boycot ook als je het wel gaat uitzenden :7
Drop you like an ill, bad habit
pi_220812482
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies w/
Ik blijf jullie vermoeien met mijn aanwezigheid. *O*
pi_220812513
Wat is er met die Dacia? Is dat de laatste auto ofzo?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:53:43 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812519
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Die ben je nu al kwijt door er over te beginnen
@R-woud93 stelt me hier erg teleur.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220812520
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef Vlinder het volgende:
Wat is er met die Dacia? Is dat de laatste auto ofzo?
Publieksfavoriet
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:53:56 #189
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812523
Gounon staat binnen, maar wel bijna ingehaald door Martin ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220812531
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Publieksfavoriet
Waarom?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220812542
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat het een Dacia is :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:54:55 #192
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812543
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat Dacia

(en dan gewoon de pitbox delen met Estre :D)
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 19:55:13 #193
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812553
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
@:R-Woud93 stelt me hier erg teleur.
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg

Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 19:56:01 #194
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220812565
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg

Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
:J
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220812575
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Omdat het een Dacia is :P
Oké :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:57:48 #196
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812583
Drop you like an ill, bad habit
pi_220812630
Is Gounon de traagste van de vier of is dat Auer?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:01:45 #198
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220812645
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef QuidProJoe het volgende:
Is Gounon de traagste van de vier of is dat Auer?
Ja
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220812652
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:57 schreef pmponer het volgende:
Hierom Dacia

Bekijk deze YouTube-video
Wat gaaf O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:02:50 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812666
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg

Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
2 jaar geleden had ik de finale geboycot door naar de bioscoop te gaan _O_

Dat was een terechte reden geweest om te boycotten in het volgende jaar. Nu boycot ik de boycot.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')