En dat spoor kwam dan van de 911 toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef Sabata het volgende:
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
Ja, de regie heeft die lekkende auto net gevonden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef Sabata het volgende:
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
Ja, van de #320 Porsche met Marco van Ramshorst.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef Sabata het volgende:
Ik wacht vooral op het begin van de Indy 500 kwalificatiequote:
Ongeveer tot het punt dat Verstappen uitstapte, misschien nog een rondje daarna om erachter te komen waar een kanshebber gebleven is.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:28 schreef pmponer het volgende:
Ik schakel net in, is het de moeite van het terugkijken waard?
Altijd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:28 schreef pmponer het volgende:
Ik schakel net in, is het de moeite van het terugkijken waard?
24h Nurburgring uitzetten om naar het rariteitenkabinet te kijken… Dan verdien je het niet om ogen te hebben.quote:
Ik heb 5 schermen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
24h Nurburgring uitzetten om naar het rariteitenkabinet te kijken… Dan verdien je het niet om ogen te hebben.
Het was een geintje, maar ik schakeld ein nadat Max uit was gestapt, ik me verwonderde over de tijd die ze voor lagen. Maar goed dat is inmiddels ook verdwenen. DIe crash van Estre was toch in "youtube corner"?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ongeveer tot het punt dat Verstappen uitstapte, misschien nog een rondje daarna om erachter te komen waar een kanshebber gebleven is.
Ik hoop van harte dat het soms zo uitkomt tijdens een race als dit, of de Spelen in 2028 (in de VS), met een kind s nachts sport kijken (om het enthousiasme er beetje bij beetje in te krijgen) is wel een droomquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:08 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
The joys of parenthood.Totally worth it en het went ook wel.
Onze 5 jarige kampt met slaapproblematiek. En onze oudste sliep pas door toen zijn broertje werd geboren.
Na bijna 9,5 jaar durf ik mezelf wel een professioneel nachtbraker te noemen.
Zijn er sowieso maar 2 actief momenteelquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zou ik er niet eentje opofferen voor een onzinshow
Waarom geen 3?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn er sowieso maar 2 actief momenteel
Dit levert flinke minpunten opquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon ook ESF kijken straks, doe ik ook!
Bottasvibes.quote:
Ik dacht al "Doet Bottas ook mee?"quote:
Ja hoor. Kinderen zijn erg gevoelig voor enthousiasme.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat het soms zo uitkomt tijdens een race als dit, of de Spelen in 2028 (in de VS), met een kind s nachts sport kijken (om het enthousiasme er beetje bij beetje in te krijgen) is wel een droom![]()
Die ben je nu al kwijt door er over te beginnenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ESF is om 21:00 pas. Ik heb nog even voordat ik jullie respect verlies
Lekkere boycot ook als je het wel gaat uitzendenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik blijf jullie vermoeien met mijn aanwezigheid.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
@R-woud93 stelt me hier erg teleur.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die ben je nu al kwijt door er over te beginnen
Publieksfavorietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef Vlinder het volgende:
Wat is er met die Dacia? Is dat de laatste auto ofzo?
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel wegquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:R-Woud93 stelt me hier erg teleur.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg
Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
Jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef QuidProJoe het volgende:
Is Gounon de traagste van de vier of is dat Auer?
2 jaar geleden had ik de finale geboycot door naar de bioscoop te gaanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik juich alleen voor het vlaggetje in dat geval, we doen dus niet mee dan is de hype voor mij ook wel weg
Donderdag even gekeken maar ik zit mij alleen maar te ergeren, misschien zap ik er nog even snel langs maar meer zal het niet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |