Kun je vast wennen aan gebroken nachtenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het plan: lekker blijven kijken.
De realiteit soms: heel even slapen. Maar niet altijd.
Vol in de dirty bulk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht over 20 minuten gewoon een tweede.
The joys of parenthood.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kun je vast wennen aan gebroken nachten
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manierquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:07 schreef TweedeKlum het volgende:
TowtruckTim als bergert had het afgemaakt hier.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manier
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manier
Bijna 10 sec kwijt jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:13 schreef ZombieQueen het volgende:
Gounon heeft een momentje gehad volgens mij
Hier was het bratwurst met sauerkraut en curryquote:
ik ga zo dadelijk voor een schnitzelbroodje met een Grosse pommes mit mayoquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Hier was het bratwurst met sauerkraut en curry
Maar die Aston hijgt ook flink in zijn nek.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:16 schreef Jane het volgende:
Gounon lijkt ineens door te hebben dat de race al begonnen is.
(HIj heeft een seconde ingehaald)
Bijna tijd voor ESFquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:16 schreef Mano_ het volgende:
Nog een kwartiertje, dan is het 19:30 met nog 19:30 te gaan
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |