abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220812024
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het plan: lekker blijven kijken.

De realiteit soms: heel even slapen. Maar niet altijd.
Kun je vast wennen aan gebroken nachten :9
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:07:13 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812031
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:05 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik zou een nieuwe vragen :P
Ik verwacht over 20 minuten gewoon een tweede.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:07:34 #128
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812033
TowtruckTim als bergert had het afgemaakt hier.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:07:52 #129
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220812039
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik verwacht over 20 minuten gewoon een tweede.
Vol in de dirty bulk.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220812045
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:06 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Kun je vast wennen aan gebroken nachten :9
The joys of parenthood. *O* Totally worth it en het went ook wel.
Onze 5 jarige kampt met slaapproblematiek. En onze oudste sliep pas door toen zijn broertje werd geboren.
Na bijna 9,5 jaar durf ik mezelf wel een professioneel nachtbraker te noemen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:08:47 #131
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812049
Ondertussen, de Ford-woordvoerder:
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 19:10:03 #132
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812060
Waarom blijft hij steeds knipperen met zijn lampen? :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:10:21 #133
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812062
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:07 schreef TweedeKlum het volgende:
TowtruckTim als bergert had het afgemaakt hier.
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manier
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:11:57 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812077
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manier
:D

Ik heb die gast helemaal in de begintijd even gevolgd omdat ie voor wat voor reden dan ook m'n yt homepage wist te bereiken. Was wel grappig, maar uiteindelijk had ik het wel gezien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220812084
Gounon heeft een momentje gehad volgens mij
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:13:14 #136
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220812086
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Die had aan het eind van de race een versleten stoel gehad, na het vele in- en uitstappen op de verkeerde manier
:D

Ach, het is toch niet zijn stoel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 19:13:58 #137
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812095
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:13 schreef ZombieQueen het volgende:
Gounon heeft een momentje gehad volgens mij
Bijna 10 sec kwijt ja
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:15:05 #138
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220812106
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Pizza is genuttigd.
Hier was het bratwurst met sauerkraut en curry :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:16:10 #139
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812115
Gounon lijkt ineens door te hebben dat de race al begonnen is.

(HIj heeft een seconde ingehaald)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:16:45 #140
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812119
Nog een kwartiertje, dan is het 19:30 met nog 19:30 te gaan _O_
pi_220812121
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:15 schreef wdn het volgende:

[..]
Hier was het bratwurst met sauerkraut en curry :D
ik ga zo dadelijk voor een schnitzelbroodje met een Grosse pommes mit mayo
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220812125
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:16 schreef Jane het volgende:
Gounon lijkt ineens door te hebben dat de race al begonnen is.

(HIj heeft een seconde ingehaald)
Maar die Aston hijgt ook flink in zijn nek.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 19:17:54 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220812126
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:16 schreef Mano_ het volgende:
Nog een kwartiertje, dan is het 19:30 met nog 19:30 te gaan _O_
Bijna tijd voor ESF :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:18:31 #144
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812132
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bijna tijd voor ESF :+
-O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:21:15 #145
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812157
Ah, dader van de crashes gespot!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 19:21:18 #146
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812158
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bijna tijd voor ESF :+
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:18 schreef Mano_ het volgende:

[..]
-O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812163
#3 bijna #3
pi_220812165
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:21 schreef Mano_ het volgende:
Ah, dader van de crashes gespot!
Lullig wel, zo eruit.
pi_220812167
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:22 schreef tralalala het volgende:
#3 bijna #3
Echt waardeloos dit
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220812177
volgens de Team manager van de Grello Porsche zijn zowel Estre als Arjun Maini over een oliespoor gespind
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')